Προς το περιεχόμενο

Απο Profire 610 σε RME?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Αυτή είναι και η διαφορά του ugly NS10 σε σχέση με ένα ένα hifi σύστημα. Από το ένα θες brutal επίπονη αλήθεια και από το άλλο ακουστική ικανοποίηση.

 

 

 

Ο απλός ακροατής δεν έχει καμία διάθεση, αλλά και καμία πρακτική ωφέλεια από την "brutal επίπονη αλήθεια".

 

 

 

πια νομίζετε θα ήταν η "συμπεριφορά" των ίδιων πελατών του παραδείγματος που έθεσα, αν γνώριζαν πια κάρτα ήταν η "σταχτοπούτα" και πια η "πριγκίπισσα"?

 

 

Ε τότε φυσικά η RME θα γινόταν η "πσσσσ, φοβερή κάρτα φίλος" και η "ε, φαίνεται η διαφορά μάγκα" και η "ότι πληρώσεις παίρνεις τελικά"  ;D Η ψυχολογία έχει τον πρώτο λόγο στα συγκριτικά, γι' αυτό μόνο τα τυφλά τεστ μετράνε. Με αυτήν την έννοια πάντως, η άποψη των ακροατών- πελατών ήταν πιο ουδέτερη, και πράγματι από ότι φαίνεται στο αυτί ήταν πιο ευχάριστη η φτηνή κάρτα, άλλο βέβαια ευχάριστο και άλλο χρήσιμο. Τελικά από την άποψη του τεχνικού, περισσότερο μετράει η αποκάλυψη των ατελειών από ένα σύστημα, το να γίνεται "ενοχλητικό" δηλαδή, παρά ο εντυπωσιασμός των ανεξέλεγκτων μπάσων ας πούμε, που πάντα θα έλκουν, και λογικό είναι, τον απλό ακροατή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μεγάλη υπόθεση το "hype".

Ο τσίπης (με την καλή έννοια) και ο αδαής (πάλι με την καλή έννοια) σαφώς και θα προτιμήσει και θα νομίσει ότι του αρέσει η φτηνότερη κάρτα, ειδικά δε άμα την ακούσει και από μέτρια ηχεία που χρωματίζουν (βέβαια αυτό θα ισχύει και για την ακριβή κάρτα) και αν του πετάξει και το θεικό ο πωλητής "για τα λεφτά της είναι η καλύτερη κάρτα της εταιρείας".

Και κάπου εδώ έρχεται το "hype".

Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ και πουθενά εταιρεία να τα δίνει όλα ποντάροντας πάνω στο δυνατότερο χαρτί της, να κάνει focus δηλαδή η καμπάνια της στο ακριβότερο μοντέλο της.

Ίσως να είναι και λάθος συμπέρασμα, την άποψη μου καταθέτω.

Βλέπω ότι περισσότερο προβάλονται μοντέλα που έχουν μεγαλύτερο target group στην αγορά και πιθανότητες να πουλήσουν αρκετά περισσότερο.

Και τι σημαίνει μεγαλύτερο target group;

Μικρότερες τιμές, πιο προσιτές τιμές με φανταχτερό περιτύλιγμα, έτσι ώστω να κάνουμε τον Κυριάκο από το Παγκράτι να αισθανθεί για λίγο σημαντικός δημιουργός με αξιοσέβαστο εξοπλισμό (επίδραση ψυχολογικού παράγοντα, με την καλή έννοια πάντα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου