David Gilmour Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2014 Τα συγχαρητήρια μου για την δουλειά σου πεντακάθαρη και υποδειγματική , την επόμενη φορά περιμένουμε και την καμπίνα diy! για τις καμπίνες πάντα ακολουθώ τον αγγλικό νόμο που υπαγορεύει 1) κόντρα πλακέ θαλάσσης να είναι 1 ίντσα , νομίζω εδώ φέρνουν 24άρι 24mm 2) Η καμπίνα να έχει βάθος να μην είναι στενή αν ακολουθήσεις αυτές τις δύο συμβουλές θα σου παίξει ενδεχομένως καλά :) ευχαριστώ για τα καλά λόγια , δεν έκανα κάτι παραπάνω από το να ακολουθήσω στην κατασκευή τις αρχές του Dave Reeves δηλαδή στρατιωτικού τύπου κατασκευή ,στρίψιμο καλωδίων ,90 μοίρες όλες οι γωνίες στα καλώδια ,καλές κολλήσεις κτλ τώρα από εκεί και έπειτα πάμε στο πόσο αρρωστημένος είναι ο καθένας να μετράει τις γωνίες ,τα καλώδια, τα υλικά στο κόψιμο κτλ να είναι όλα συμμετρικά και πίστεψε με αυτή την δεδομένη στιγμή που μιλάμε είχα πολύ ελεύθερο χρόνο για να τα προσέξω όλα αυτά, πράγμα που δεν είναι εφικτό σε περιπτώσεις μαζικής παραγωγής , γιατί είναι ανέφικτο να πληρωθεί μια εταιρεία αν αφιερώσει 70 εργατοώρες ο τεχνικός της για ένα μοντάρισμα καλημέρες και καλό μήνα www.analogdesignaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-ΑΓΓΕΛΟΣ Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2014 :o χίλια μπράβο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2014 Πολλά μπράβο κι από εμένα. στρατιωτικού τύπου κατασκευή ,στρίψιμο καλωδίων ,90 μοίρες όλες οι γωνίες στα καλώδια ,καλές κολλήσεις κτλ Μπορεί να καταλήγεις με μια πιο μαζεμένη κατασκευή αλλά αναγκάζεσαι να χρησιμοποιήσεις περισσότερο καλώδιο και η διαδρομή του κυκλώματος είναι μεγαλύτερη που σημαίνει και μεγαλύτερα παρασιτικά φαινόμενα. Χωρίς να έχω μελετήσει το θέμα μου δημιουργείται η απορία αν είναι όντως καλύτερο να χρησιμοποιείς δρομολόγηση με γωνίες 90 μοιρών. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
David Gilmour Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2014 Πολλά μπράβο κι από εμένα. Μπορεί να καταλήγεις με μια πιο μαζεμένη κατασκευή αλλά αναγκάζεσαι να χρησιμοποιήσεις περισσότερο καλώδιο και η διαδρομή του κυκλώματος είναι μεγαλύτερη που σημαίνει και μεγαλύτερα παρασιτικά φαινόμενα. Χωρίς να έχω μελετήσει το θέμα μου δημιουργείται η απορία αν είναι όντως καλύτερο να χρησιμοποιείς δρομολόγηση με γωνίες 90 μοιρών. δυστυχώ δεν ζουν ο Dave Reeves ούτε ο Harry Joyce που σίγουρα θα είχαν κάποια καλή τεκμηρίωση επι του θέματος και θα έλυναν σίγουρα την απορία σου , για να είμαι ειλικρινής είχα έναν Hiwatt Hi-Gain series ο οποίος ήταν όλος πλακέτα και θεωρούσα ότι θα βρεθώ αντιμέτωπος με περισσότερο θόρυβο με όλα αυτά τα καλώδια και μάλιστα αν δεις την κεντρική tourretboard περνάνε υποχρεωτικά βάση του αυθεντικού σχεδίου και κάποια κάθετα πάνω από άλλα , αυτό που έχω να πω μετά την κατασκευή είναι ότι αντι να συμβεί αυτό που φοβόμουν ο Point to Point έχει λιγότερο θόρυβο και λέγοντας θόρυβο εννοώ να μην συνδέσεις τίποτε επάνω και να ανοίξεις το μάστερ τέρμα να δεις τι ακούγεται να δουλεύει από μέσα , σε πληροφορώ ότι στο Point to Point δεν ακούγεται τίποτα απολύτως αυτά, δεν ξέρω τι περισσότερο θα μπορούσα να περιμένω αν δεν υπήρχαν και τα γωνιάσματα στα καλώδια ,πόσο πιο κρυστάλλινο και καθαρό ? απλά το έχει τερματίσει :) www.analogdesignaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
David Gilmour Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 έτσι μόνο για την μυρωδιά διότι το IPhone τα είδε η ψυχολογία του σε αυτές τις εντάσεις ... https://www.youtube.com/watch?v=1_-jJH4cFXg www.analogdesignaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 Στο δείγμα ακούγεται πάρα πολύ ωραίος! :D Θα ήταν ωραίο να μας ετοίμαζες κλιπάκια με εντελώς dry σήμα όπως επίσης και κάποιο με ποιο hi gain ρυθμίσεις. Να 'σαι καλά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fenderiarhs Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 Δεν ειχα ποτε την τυχει να παιξω με εναν hiwatt και ως ακολουθος του τρισμεγιστου θα ηθελα να δω ενα τελειως clean ηχο.....ποσο διαφορετικος ειναι απο εναν fender? 2 things are infinite:the universe&human stupidity Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 Share Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 Ακούγεται πολύ καλό :D άντε να ακούσουμε κι'άλλα. Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
David Gilmour Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 Δεν ειχα ποτε την τυχει να παιξω με εναν hiwatt και ως ακολουθος του τρισμεγιστου θα ηθελα να δω ενα τελειως clean ηχο.....ποσο διαφορετικος ειναι απο εναν fender? Γιάννη ο Hiwatt δεν έχει καμία σχέση με Fender , οι Fender δεν είναι κατά την ταπεινή μου γνώμη Pedal friendly , κάποιοι καθόλου βλέπε Silverface και κάποιοι άλλοι τα ψιλοδέχονται αλλά και πάλι δεν αρπάζουν καθόλου, για να μην το κουράζω εδώ και πάρα πολύ καιρό όποτε δέχομαι ερώτηση αν μπορώ να φτιάξω κάτι σε πετάλι για κάτοχο Fender και VOX πραγματικά λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να εξυπηρετήσω διότι ξέρω ότι θα χαλάσουμε τις καρδιές μας , τα μηχανήματα είναι εκπληκτικά αλλά δεν κάνουν για αυτή την δουλειά. Αυτή είναι η ταπεινή προσωπική μου άποψη και παρακαλώ δεν θέλω να μεταφέρουμε το θέμα σε κριτική Fender / Vox κτλ τύπου ο δικος μου παιζει καλά με το τάδε πετάλι κτλ κτλ , περι ορέξεως κολοκυθόπιτα εγω μιλάω για εμενα , Vox δεν θα επαιρνα ποτέ ακόμα και το παλιό του Edge που παίζει καλά και Fender εκτός από Bassman πάλι δεν θα έπαιρνα κανένα παρά το γεγονός ότι ο Γκίλμουρ στο delicate sound of thunder είχε τον απόλυτο πραγματικά ήχο με FENDER Ερχομαι στο θέμα του Hiwatt που για να είμαι ειλικρινής και αυτό το εχουμε παρεξηγήσει λόγω του Γκίλμουρ , αν σκεφτείς ότι αυτός παίζει το 100αρι DR-103 με το μάστερ στο 9 η ώρα παρά τέταρτο δηλαδή στα LIVE σε στάδια ανοιχτους χωρους κτλ , με αυτή την ρύθμιση όντως το μηχάνημα είναι πεντακάθαρο δεν αρπάζει καθόλου. Αν όμως του δώσεις και καταλάβει και ανοίξεις το μάστερ στην μέση εκεί θα "αρπάξει" πες καλύτερα "θα σπάσει" όπως πολύ σωστά πρέπει να "αρπάξει" εννοώ χωρίς πετάλι επάνω. Σε καμία περιπτωση δεν θα συγκριθεί με ένα JCM 800 αλλά θα μοιάσει πολύ με ένα vintage Marshall Plexi. Επίσης αν του βάλεις κάποιο Overdrive μπροστά δεν θα συμπεριφερθεί σαν Fender γιατί πολύ απλά θα λυσάξει... Τα υπόλοιπα θα τα δεις επιτόπου όταν θα τον τεστάρεις ο ιδιος , κανόνισε να το προγραμματίσουμε :)))) ανέβασα προσωρινα ένα βιντεάκι ακόμα αλλά είναι χάλια γραμμένο με IPhone και αυτό σαν το προηγούμενο, και το μικροφωνο δεν μπορει να ανταπεξέλθει σε αυτή την ένταση με το μαστερ στην μεση σε 4 χ 12 ... https://www.youtube.com/watch?v=l8yKkotyUSg www.analogdesignaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 3 Μαρτίου 2014 Απίστευτη δουλειά,πραγματικά μένω άφωνος. Δεν μοιάζει με αποτέλεσμα χομπίστα,αλλά πολύπειρου επαγγελματία.Συγχαρητήρια,ακούγεται εξαιρετικά!! :) More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση