Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Administrator Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Τα επιχρυσωμένα connectors έχουν χρησιμοποιηθεί στις audio συσκευές όχι για την ασύγκριτη ποιότητα ήχου – μάλιστα ο χρυσός συγκαταλέγεται στο κάτω μέρος στη λίστα όσων αφορά την αγωγιμότητα των υλικών – αλλά για την ανθεκτικότητα του στην γήρανση. Γι αυτό αν τα Connectors σας δεν είναι επιχρυσωμένα χρειάζονται κάπου - κάπου καθαρισμό τουλάχιστον εισάγοντας-εξάγοντας το βύσμα πολλές φορές είναι κι αυτή μια μέθοδος καθαρισμού. Νομίζω πως τα παραπάνω αρκούσαν για το όλο θέμα. Η άποψη μου είναι πως το συγκεκριμένο θέμα (οδηγό) αφορά κυρίως καταναλωτικές και επαγγελματικές ηλεκτρονικές συσκευές που τα βύσματα μένουν μόνιμα συνδεδεμένα, π.χ. Hi-Fi. Είναι αλήθεια πως πολλές φορές καθαρίζουμε μια επαφή βάζοντας και βγάζοντας το βύσμα. Στους μουσικούς και δη τους κιθαρίστες όπου αναρτήθηκε το θέμα, οι στατικές συνδέσεις δεν υφίστανται και η ποιότητα του καλωδίου / κόλλησης είναι σημαντικότερη για την αποφυγή ραδιοσημάτων. Ως προς την αγωγιμότητα του χρυσού θα έλεγα πως ισως ο STEFANOS604 εννοούσε πως είναι στις τελευταίες θέσεις των καλών αγωγών; Με αυτό το απλό θέμα που δεν χρειάζεται υψηλή ανάλυση μπορεί να καταλάβει κανείς τι άστοχο μπορεί να προκύψει όταν κάποιος έχει βαλθεί να γράφει Οδηγούς σε θέματα απλά όπως αυτό αλλά και σύνθετα στα οποία υπάρχει μεγάλη βιβλιογραφία. Οπως έχω πει και στο παρελθόν στον ίδιο, αυτά είναι για να γράφονται στο blog του την εγκυρότητα του οποίου ρυθμίζει ο ίδιος. Εδώ είναι φόρουμ συζητήσεων μουσικών. Αν θελει να συζητήσει κατι πριν το ανεβάσει στο blog του... έχει καλώς. Η δημοσίευση Οδηγών όμως εδώ θα πέσει σε ανάλυση μια φορά, δύο και τρεις αλλά μετά πλέον το θέμα γίνεται γραφικό. Γιατί ήδη τα περισσότερα είναι ήδη γραμμένα ή το έχουν σπουδάσει οι αναγνώστες. Και βέβαια δεν είναι όλοι οι ευγενέστεροι. Και για να καταλήξω, αυτό που θα ήθελα να επισημάνω στον STEFANOS604 με όλο τον σεβασμό για την ηλικία του, είναι αυτό που ισχύει για όλους μας εδω: Προς συζητητές: Καλό είναι να μην θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Δεν μιλάμε στην ίδια τάξη στο σχολείο και δεν είμαστε συνήθως συνομήλικοι, ούτε ζούμε στον ίδιο τόπο με παρόμοιες εμπειρίες. Οταν γράφεις κάτι στο Noiz, μπορεί να το διαβάσει ο δάσκαλος σου, το είδωλο σου ή ο μαθητής σου. Γι αυτό γράφουμε ευγενικά, φειδωλά και μετρημένα λαμβάνοντας υπ' όψη πως θα το διαβάσουν χιλιάδες μουσικοί. Live and let Live.
gdevelek Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Ως προς την αγωγιμότητα του χρυσού θα έλεγα πως ισως ο STEFANOS604 εννοούσε πως είναι στις τελευταίες θέσεις των καλών αγωγών. Με το σκεπτικό αυτό, το δεύτερο καλύτερο είναι ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ στη λίστα των ΔΥΟ καλύτερων...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Guru Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Για να καταλάβω κι εγώ ρε παιδιά γιατί μπερδεύτηκα. Τελικά ο χρυσός είναι ή δεν είναι καλός αγωγός; ::)
audiokostas Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Τελικά ο χρυσός είναι ή δεν είναι καλός αγωγός; ::) Προφανώς θέμα οπτικής γωνίας. Πάντως είναι καλύτερος από τα μέταλλα που καλείται να επικαλύψει. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Guru Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Θέμα οπτικής γωνίας.Μα το θέλω για ήχο, όχι για φως. Πάντως είναι καλύτερος από τα μέταλλα που καλείται να επικαλύψει.Πάλι δεν κατάλαβες. Δεν παίζω μέταλ, παίζω ποπ και ζαζζ.
audiokostas Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Μα το θέλω για ήχο, όχι για φως. Για ήχο σου μιλάω αλλιώς θα σου λέγα να πάρεις οπτικές ίνες. Ούτε εσύ δεν τα βλέπεις τα ηχητικά κύματα; Μόνο ο Λύδιος κι εγώ; παίζω ζαζζ. Σε ποιο κύκλο είσαι; Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Guru Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Για ήχο σου μιλάω αλλιώς θα σου λέγα να πάρεις οπτικές ίνες.Αααα... Ούτε εσύ δεν τα βλέπεις τα ηχητικά κύματα;όϊ Σε ποιο κύκλο είσαι;Τώρα είμαι Πέμπτη μεσημέρι προς απόγευμα.
cos_dr Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Καναν οδηγο για σέξ για αρχάριους θα βάλετε κυριε Στέφανε? Ε, αμα βρουμε λάθη και ανακρίβειες κι εκει......... τι να πω................ Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ
user2014 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Τα επιχρυσωμένα connectors έχουν χρησιμοποιηθεί στις audio συσκευές όχι για την ασύγκριτη ποιότητα ήχου – μάλιστα ο χρυσός συγκαταλέγεται στο κάτω μέρος στη λίστα όσων αφορά την αγωγιμότητα των υλικών – αλλά για την ανθεκτικότητα του στην γήρανση. Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι, λόγω ειδικότητας (καθότι είμαι χημικός και κάτι παραπάνω ξέρω), μπορώ υπεύθυνα να τονίσω ότι ο χρυσός είναι πολύ ψηλά στην σειρά ηλεκτρικής αγωγιμότητας, όπως αναφέρθηκε ήδη από τους προλαλήσαντες. Εκεί που είναι χαμηλά, και μάλιστα είναι σε χαμηλότερη θέση από όλα τα μέταλλα, είναι στη χημική δραστικότητα, δηλαδή στην τάση να χάνει ηλεκτρόνια εξωτερικής στοιβάδας (στοιβάδας σθένους) και να μεταπίπτει από άτομο (ουδέτερο από άποψη φορτίου) σε κατιόν (+), τουτέστιν στην οξειδωτική ικανότητα. Μάλιστα λόγω της μειωμένης του δραστικότητας έχει μεγάλη ανθεκτικότητα στην οξείδωση από τον ατμοσφαιρικό αέρα, ως εκτούτου θεωρείται ευγενές μέταλλο, εξού και η υψηλή τιμή του. Το ότι είναι ανθεκτικότερο από όλα τα υπόλοιπα μέταλλα δε σημαίνει ότι είναι και εντελώς απρόσβλητο από ακραίες συνθήκες, όπως αυξημένα ποσοστά υγρασίας και οξέων (που προέρχονται από την ένωση οξειδίων SΟ3 και NΟx με υδρατμούς) στην ατμόσφαιρα. Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο να ειπωθεί. Ευχαριστώ.
theoctapus Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2014 Και κάτι άλλο. Το όνομα του thread/tutorial/whatever είναι "Καθαρισμός επαφών & Επιχρυσωμένα connectors" και το μόνο πράγμα που αναφέρεται στο θέμα καθαρισμός είναι το βάζω, βγάζω το βύσμα. Και καθαρισμός δεν είναι τελικά και δεν μας προσφέρει καμία χρήσιμη πληροφορία. Είπαμε, καλό είναι να θέλει να προσφέρει κανείς στην κοινότητα και είμαστε ευγνώμονες αλλά να έχει και κάποιο νόημα. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση