sanet Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Γεια σας παιδια.Θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση.Σε περιπτωση που καποιος θελει να στειλει καποιο demo σε καποια δισκογραφικη, καλυπτονται τα δικαιωματα των τραγουδιων αν η κατωχυρωση εχει γινει με τον παραδοσιακο τροπο του ταχυδρομιου?Επισης, μπορει καποιος να στειλει το ιδιο demo σε πολλες δισκογραφικες?Σε περιπτωση που υπαρξει ανταποκριση τι γινεται τοτε? ευχαριστω για τον χρονο σας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tugito Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Φυσικά και καλύπτεσαι από το συστειμένο που θα έχεις στείλει στον εαυτό σου με τα κομμάτια σου μέσα. Ειναι απόδειξη του ότι τα είχες ήδη. Φυσικά τον φάκελο δεν πρέπει να τον ανοίξεις.. Οσο για τα ντεμο, η καλύτερη λύση είναι να στείλεις παντού και να περιμένεις επαφές. Οταν γίνουν οι επαφές (θα σε πάρουν τηλέφωνο) ,τότε θα αποφασίσεις τι θα κάνεις και με ποιον. Γενικώς να είσαι ανοιχτός και αν σε ενδιαφέρει να την ψάξεις ως συνθέτης και όχι σαν γκρουπ,τότε θα ήταν καλό να θυσιάσεις κάποια κομμάτια "τσάμπα" αν στα ζητήσουν προκειμένου να μπεις στον χώρο των συνεργασιών και να κάνεις την αρχή... Αυτά... Επίσης γράψε κι ενα γράμμα με κάποιες σου σκέψεις και στοιχεία για εσένα και τι ζητάς με την αποστολή του demo σου. Αυτά είναι όλα όσα χρειαζεσαι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Αν θέλεις τη γνώμη μου, τα demo μέσω ταχυδρομείου έχει τόσες πιθανότητες να καταλήξει στο στερεογωνικού ενός παραγωγού όσες πιθανότητες έχεις εσύ να πιάσεις το LOTTO. Στην Ελλάδα πάντα. Αν θέλεις να στείλεις demo σε εταιρείες, το καλύτερο είναι να βρεις έναν άνθρωπο, να του κλείσεις ένα ραντεβού και να πας να το δώσεις χέρι-χέρι. Επίσης: πως επιλέγεις τις εταιρείες; έχει φτιάξει κάποια λίστα; Το κόλπο με το ταχυδρομείο ΔΕΝ σε εξασφαλίζει, αυτό να το έχεις υπόψη σου. Γιατί, αν κάποιος βρει ενδιαφέρον το demo σου, ε, δεν θα το κυκλοφορήσει ως έχει. Καταλαβαίνεις τι εννοώ. Η κασέτα που θα έχεις στον σφραγισμένο φάκελο δεν μπορεί να αποδείξει κάτι για μία πιθανή αντιγραφή, από τη στιγμή μάλιστα που δεν έχει δημοσιευθεί το κομμάτι σου. Γεράσιμος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Administrator Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Δυστυχώς το ραντεβου δεν εξασφαλίζει τίποτα επίσης, αλλά ίσως έτσι έχεις προσωπική αντίληψη του ατόμου που θα το αφήσεις... 'Οσον αφορά την κατοχύρωση τίποτα δεν είναι ικανό να σε κάνει να είσαι σίγουρος καθώς αν θελήσει κάποιος να σε αντιγράψει... μπορεί. Κατα τ' άλλα συμφωνώ με τον tugito. Αν δεν ξεκινήσεις, δεν πρόκειται να πας πουθενά... :wink: You win some, you lose some. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pixies Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 μου ελυσες μεγαλη απορια τωρα.... τοσα ντεμο χαμενα... :( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jimtemoe Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Όχι…..δεν πάνε όλα χαμένα. Υπάρχει και άλλη μια λύση, η οποία είναι: Να πας σε όποια θες δισκογραφική εταιρεία, την οποία θα έχεις διαλέξει εσύ (το σημαντικότερο), θα τους τα ακουμπήσεις ΚΑΝΟΝΙΚΑ :mrgreen: ….και θα δεις το CD σου στα ράφια τον δισκοπωλείων. Έ… τι λες; :mrgreen: :mrgreen: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sanet Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2006 Mε μπερδεψατε λιγακι 8O !!!Πραγματι οσον αφορα την κατοχυρωση τα παντα ειναι ρευστα, οπως και να το κανουμε...Η επιλογη των εταιριων γινεται τυχαια, οσες ξερω, μεγαλες μικρες, δεν ειναι και πολλες...(ασχετο, προσπαθω να βρω το τηλ της Sony, αλλα δεν αναγραφεται στα cd της,το ξερει κανεις?Θα ηθελα να ρωτησω, πως και με ποιον να κλεισω ραντεβου?Δηλαδη να παω στα γραφεια της εκαστοτε εταιρειας?θα ηταν προτιμοτερο να το εδινα σε καποιον τραγουδιστη-παραγωγο, αλλα αυτο ειναι λιγο δυσκολο, φαινομενικα...Με το σκεπτικο οτι καθε demo που αρεσε κλεβοταν δεν θα εστελνε κανειs, ετσι τουλαχιστον θελω μα πιστευω.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lost_Highway Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2006 Πρώτ' απ' όλα, το θέμα σχετικά με τα copyrights έχει ξανασυζητηθεί εκτενώς. Αν θες, ψαξ'το. Το topic είχε θέμα "Κατωχυρώνοντας τα αριστουργήματά μας". (που είσαι elavd;...) ;) Κατά δεύτερον, επειδή σε κόβω λίγο ρομαντικό, σκέψου σε ποιον τομέα λειτουργούν τα πράγματα αρμονικά και ακριβοδίκαια για να συμβαίνει το ίδιο και στις δισκογραφικές...; Για να καταφέρεις να κυκλοφορήσεις τη δουλειά σου, θα πρέπει να ισχύει κάτι από τα παρακάτω: α) Τα σκας (όπως είπε κι ο Jimtemoe) -είτε αναλαμβάνοντας όλα τα έξοδα (οπότε και το ρίσκο της εταιρείας), είτε παρακάμπτωντας τις δισκογραφικές, είτε δημιουργώντας δικιά σου. β) Έχεις βύσμα εκ των έσω (κι ίσως σε σπρώξει) ή έχει χωθεί σε κάποια "μουσική" κλίκα (υπάρχουν παντού). γ) Είσαι τυχερός και πετυχαίνεις κάποιο ρομαντικό αφελή (εκτός αν τα τραγούδια σου "βρωμάνε" τρελό χρήμα, αν και αμφιβάλλω κατά πόσο θα γίνει -ακόμα κι αυτό- αντιληπτό από τα τσακάλια της δισκογραφίας) δ) Αποδεικνύεις (είτε μέσω ριάλιτι, είτε μέσω ραδιοφώνου) ότι μπορεί να φέρεις χρήμα στην εταιρεία. (Κάπως έτσι βέβαια λειτουργεί και το Myspace, αλλά στο Ελλαδιστάν δε θα το γνωρίζουν οι εταιριάρχες για τα επόμενα 100 χρόνια) ε) Είσαι καρμπόν κάποιου ήδη πετυχημένου καλλιτέχνη κι έτσι οι εταιρείες αναλαμβάνουν το ρίσκο κάπως πιο εύκολα. Έναν-έναν αν πάρω τους "πρωταγωνιστές" της ελληνικής δισκογραφίας (ειδικά της λεγόμενης "ποιοτικής"), η περίπτωσή τους εμπίπτει σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες. Μη φεύγεις θηρίο, θηρίο με τα σιδερένια δόντια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2006 Ξέχασες το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης στη λίστα σου. Καταρχήν, sanet ποιές δισκογραφικές έχει υπόψη σου; Είπες κάτι για SONY. Περιμένεις να στείλεις σε μία διεύθυνση στη SONY ένα demo και να ασχοληθεί κάποιος; Στην Ελλάδα; Στείλτο στο εξωτερικό καλύτερα. Ξέρεις πόσα demo πετάνε καθημερινά (χωρίς να ακούσουνε); Θέλουν promotion, δεν θα σε κρίνουν από τη μουσική απαραίτητα. Γι'αυτό σου λέω, τι έχεις υπόψη σου και με τι είδος ασχολείσαι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2006 Τι θελεις να κανεις?? :roll: :lol: Να στειλεις ΝΤΕΜΟ σε ΕΛΛΗΝΙΚΗ δισκογραφικη και να το ΑΚΟΥΣΟΥΝΕ?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ΦΟΒΕΡΟ!! ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ??? :lol: :lol: :lol: :lol: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση