velior Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Ακριβώς! Επίσης, μπορεί στο Θωμά να αγοράζεις γουρούνι στο σακί όπως λες, αλλά από την άλλη μπορείς πάντα να το επιστρέψεις αν δε σου κάνει, τακτική πιό τίμια από το "Το άνοιξα, το αγόρασες!" Τέλος, ας θυμηθούμε τις τιμές των μουσικών οργάνων στην Ελλάδα, πριν ο πολύς κόσμος ανακαλύψει τον Θωμά. Πως ξαφνικά οι τιμές έπεσαν μετά από αυτή την ανακάλυψη; Προφανώς και με αυτές τις τιμές, τα καταστήματα βγάζουν κέρδος. Απλά παλιότερα, έβγαζαν πολύ περισσότερο, και πάντα εις βάρος μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThisIsSparta Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Εμένα γιατί μου φαίνονται φυσιολογικά τα παραπάνω? Είμαστε σε ελεύθερο εμπόριο, ο καθένας μπορεί να ζητάει όσο θέλει για αυτό που πουλάει και είναι στο χέρι μας να το αγοράσουμε ή όχι.. Προσωπικά εγώ το βρίσκω φυσιολογικό να βάζει ένα 25€ παραπάνω ο Έλληνας έμπορος, μου ακούγεται καλή διαφορά. Ουσιαστικά πληρώνεις την άμεση παραλαβή και την όποια "προσωποποιημένη εξυπηρέτηση" παίρνεις από το μαγαζί..Αν δεν θες να τα δώσεις, το παραγγέλνεις online, δεν σε υποχρεώνει κανένας. Αλλά ακόμα και 500€ παραπάνω να ζητούσε, δεν θα μπορούσα να του πω κάτι. Απλά δεν αγοράζεις απο αυτόν.. Οκ ο τρόπος που το πε δεν ήταν καλός, αλλά οκ..υπάρχουν καλοί πωλητές και υπάρχουν και κακοί πωλητές.. Το πρόβλημά μας είναι οτι προσπαθούμε να διορθώσουμε τους άλλους ή να τους πείσουμε να κάνουν αυτό που εμείς θέλουμε..ευτυχώς ή δυστυχώς δεν λειτουργεί έτσι το πράμα. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να συγκρίνουμε και να αγοράσουμε/μην αγοράσουμε ανάλογα και η κατάσταση θα διορθωθεί μόνη της (βλ. παράδειγμα Νάκα παρακάτω). Προσωπικά το μόνο που ζητάω από μαγαζάτορα είναι να μην λέει ψέμματα σε αυτό που πουλάει, πχ. να προσπαθεί να με πείσει οτι τα Class A & A/B είναι ενδεικτικό ποιότητας κατασκευής και ήχου ενισχυτή (SuperFunk ακόμα γελάω με αυτό). Όσο μου λένε αλήθεια και οι τιμές τους είναι λογικές, εγώ θα τους στηρίζω. Αν οι τιμές με συμφέρουν ΠΟΛΥ πιο πολύ απ' έξω, θα παίρνω απ'έξω. Απλά πράγματα... ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gadget Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Κάνοντας το συνήγορό του διαβόλου ήμουνα μπροστά σε περιστατικό που αφού ο πιτσιρικάς είχε δοκιμάσει το πετάλι όταν ο πατέρας του πήγε να πληρώσει και ο πωλητής πακέταρε το πετάλι του λέει "τι αυτό θα μου δώσεις δεν έχει ένα καινούριο?" ;) Με αυτό θέλω να πώ(και να διαφωνήσω ελαφρώς με τον thisIsSparta) πώς πρώτα εμείς θα αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση(αν και όποτε) και θα σπρώξουμε τους καταστηματάρχες προς την "σωστή" κατεύθυνση. ΥΓ. Έχω μια απορία (αληθινή) τα όργανα θέλουν σετάρισμα, κούρδισμα, χορδές, δέρματα, λάμπες γενικά αναλώσιμα. Αν τα όργανα χρησιμοποιούνται συχνά για δοκιμές λογικά τα αναλώσιμα θα έχουν μια φυσική φθορά και ανα διαστήματα ο σωστός ο καταστηματάρχης που θα θέλει να έχει μια καλοσεταρισμένη κιθάρα για μας να δοκιμάσουμε θα πρέπει να τα αλλάζει. Σωστά? οπότε αυτό δεν δικαιολογεί μια διαφορά τιμής ή οχι? Σίγουρα θα ήθελα τιμές εξυπηρέτηση και παροχές γερμανού στην πόρτα μου αλλά οταν το σκέφτομαι πιο σφαιρικά μου γεννιούνται οι παραπάνω και άλλες αντίστοιχες απορίες και μιας και άνοιξε η κουβέντα θα ήθελα να ακούσω και αλλες γνώμες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vasilisgeo72 Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Παιδια οι κιθαρες και τα οργανα γενικως δεν ειναι ειδη πρωτης αναγκης.Οποτε τι ψαχνετε; τα 25 ευρω.ΑΥΤΗ ειναι η πραγματικοτητα και οσοι ξερουν απο εισαγωγες το καταλαβαινουν Υπαρχουν πολλα ''κολπα'' σε αυτους τους τομεις που επηρεαζουν τις τιμες.Συνεχιστε λοιπον να αγοραζετε απο τον Γερμανο που ειναι φθηνοτερος(οχι σε ολα βεβαια )και σε λιγο καιρο η κριση των 2000000 ανεργων θα ειναι των 3000000 !!!!!!!!! Λες και απο τον Γερρμανο δεν αγοραζεις γουρουνι στο σακι !!!!!!!!! Δεν εχω καμμια σχεση με κανενα Ελληνικο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ -για να ξεκαθαριζουμε τα πραγματα-απλα δεν μπορω την γνωστη γκρινια που εμφανιζεται εδω μεσα γι'αυτο το θεμα!!!!!!!!!!! φίλε μου είμαι από αυτούς τους τυχερούς που δουλευουν και άμα σου φέρω το χαρτί μισθοδοσίας μου θα φρικάρεις από τις κρατησης (ικα μικα φόρο αλληλεγγύης φορο ανάσας κτλ ) ...... πρέπει να πληρώσω την κιθάρα ακριβότερα κιόλας... εχεις δικιο στο να αγοράσω απο Ελλάδα σε τιμή Ευρώπης όμως ποιο παλιά μια επιφον την αγόρασα απο πατρα γιατί είχε σωστή τιμή ενώ στην Αθήνα την πούλαγαν ολοι εως και 80 ευρώ ακριβότερα.... i love my stratogibsontele Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThisIsSparta Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Με αυτό θέλω να πώ(και να διαφωνήσω ελαφρώς με τον thisIsSparta) πώς πρώτα εμείς θα αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση(αν και όποτε) και θα σπρώξουμε τους καταστηματάρχες προς την "σωστή" κατεύθυνση. Gadget μαζί σου 1000%..φταίνε αυτοί αλλά φταίμε και εμείς πολλές φορές. Μαζί πρέπει να αλλάξουν αυτά, και το ένα συμπαρασύρει το άλλο. Πάντα θα υπάρχει ο απατεώνας πωλητής και ο ασυνείδητος αγοραστής, αλλά ας είμαστε εμείς σωστοί και τα άλλα θα φτιάξουν. @vasilisgeo72 και πολύ καλά έκανες που την αγόρασες από Πάτρα. Αφού αυτό σε συμφέρει, αυτό έπρεπε να κάνεις. Νομίζω οτι το όλο μας επιχείρημα είναι να στηρίζουμε την εγχώρια αγορά σε παραπλήσιες αγορές/ευκαιρίες. Δεν κάνουμε ψυχικά, συναλλαγές κάνουμε. ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Οι διαφορες στην τιμη ειναι ως καποιο βαθμο δικαιολογημενες. Θα αναφερω δυο παραδειγματα Συγκεκριμενο καταστημα στο κεντρο (που μισω τον ιδιοκτητη και τον θεωρω λαμογιο) εκανε σερβις στις φτηνες affinity squier με αποτελεσμα οταν την επιασα στα χερια μου να παθω πλακα απτο χαμηλο action. Αυτα δεν τα παιρνεις απο ιντερνετ, απτον τομαν θα σου στειλουν μια χωρις να εχει γινει τετοια εργασια. Ευχαριστως θα τα εδινα για εκεινη την κιθαρα (αν και τον αντιπαθω!), αλλα βρηκα κατι φτηνοτερο (-60%) και τη πηρα μεταχειρισμενη. Επισης ΑΛΛΟ μαγαζι στο κεντρο ΔΕΝ ανεβαζει ολα τα προιοντα στο σαητ του για να μπορει να χρεωνει ακριβοτερα. Το συγκεκριμενο προιον στο μαγαζι εχει 190 την ωρα που σε αντιστοιχα ιντερνετικα ειναι στα 140. Λογικα δεν μπορει να χτυπησει την ιντερνετικη τιμη γιαυτο και δεν το ανεβαζει. Να σημειωθει οτι το προιον αυτο ειναι στο καταστημα πανω απο 1 μηνα οποτε ειχαν ολο τον χρονο να το ανεβασουν.. Αρα αυτη ειναι η πραγματικοτητα που βιωνουμε οποτε ας πραξει ο καθενας οπως θελει.. All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Satanas Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 ο γερμανός δέχεται επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών no-questions-asked, έτσι δεν είναι; έχεις δοκιμάσει κάτι ανάλογο σε ελληνικό κατάστημα; όταν τα έλεγα εγώ έπεσαν να με φάνε οι εθνοπατέρες της Χ.Τρικούπη , Θεμιστοκλέους και λοιπών παραπλήσιων οδών..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
soulseller Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Και μιάς και πολύ όμορφα πήγε η κουβέντα στα μουσικομάγαζα της Αθήνας (για τα άλλα δεν ξέρω), μήπως θα πρέπει να ανοίξουμε και το θέμα της συμπεριφοράς των καταστηματαρχών και σε δεύτερο λόγο των πωλητών;;; Λέω μήπως... Πιθανόν οι επαγγελματίες μουσικοί του forum να χαίρουν καλύτερης εκτίμησης επειδή είτε είναι συχνοί πελάτες είτε επειδή η γνώμη τους μετράει στους μουσικούς κύκλους.. Οι υπόλοιποι όμως;;; Θεωρείτε δηλαδή ότι αυτό είναι προσωποποιημένη εξυπηρέτηση;;; Με το ζόρι τους πείθεις να ανοίξουν έναν ακριβό ενισχυτή να δοκιμάσεις και στις κιθάρες σου φέρνουν μία διαθέσιμη, άσχετα με το ποιά τους ζήτάς, όπως τα ανοιγμένα πουκάμισα στα ρουχομάγαζα που η πωλήτρια σου λέει "έχει ακριβώς την ίδια γραμμή"!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 μήπως θα πρέπει να ανοίξουμε και το θέμα της συμπεριφοράς των καταστηματαρχών και σε δεύτερο λόγο των πωλητών;;; Λέω μήπως... να το ανοίξουμε για 287η φορά; είσαι νέο μέλος και δικαιολογείσαι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
soulseller Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2014 Δίκαια η διόρθωση, αλλά τριγυρνώντας στο forum δε βρήκα κάτι σχετικό.. Οπότε είπα να τον πω τον πόνο μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις