Προς το περιεχόμενο

Ακόρντα 2-5-1 & Κύκλος των 5ων


STEFANOS604

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 237
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Έτσι Νίκο! :D

Κι αυτός ο Krumhansl κρασάκι πίνει Ανέστη? ;D ;D ;D ;D ;D

 

Φίλως μη το παίζεις παρθένα αλκοολικιά, ο Μαρτίνος-Φθιώτιδος-, είναι εμφανώς Σιωνιστής λαίμαι  ;D ;D ;D και ο Ανέστει είναι καπιταλιστικό γρούιν με πισίνα, τι να λαίμαι τώρα. Να πάρει τα λεφτά του απ την οφσόρ και να πάει στο Βαρελίνο να ανοίξει Βαρελάδικο.

Ελεύθερη οικονομία έχουμε , να πάει αλλού ο ακαμάτης. 

 

 

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι αυτός ο Krumhansl κρασάκι πίνει Ανέστη? ;D ;D ;D ;D ;D

Όχι απλά με ποτήρι...αλλά ολόκληρο το βαρέλι ;D ;D... Ολόκληρη παράγκα βαρελάδικο! :D

Πωπω Νίκο... τι διαγράμματα είναι αυτά! Θα πάθει πλάκα ο μπάρμπα Στέφανος!

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι απλά με ποτήρι...αλλά ολόκληρο το βαρέλι ;D ;D... Ολόκληρη παράγκα βαρελάδικο! :D

 

Άκου να σε πω φίλως, μη νομίζεις ότι επειδίς είστε επαέ μέσα μια συντεχνία-κλίκα- θα με χαλάσετε τη Παράγκα, τη μια εσύ με τα υποννοούμενα περί Παράγκας βαρελάδικο, την άλλη ο Ωδιοχώστας με τα κοράκια της Παράγκας, έτσε?

Θα σας τσακίσω κανάγιες λαίμαι, μαζί και τον αλκοολικό μπυρωινομανή σπιούνο σας .

Θα ηχήσουν οι Τελεκάστορες λαίμαι ΤΕΛΟΣ

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλως νικ αυτί τη φοισαρμόνικα Krumhansl άμα την έχης φίλως σε pcg ή sambler για Triton στίλε μου τη λίγω σε παρακαλώ τι θέλο σε αράβικη άμα έχης....

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τίτλος του θέματος είναι: ‘’ Ακόρντα 2-5-1 & Κύκλος των 5ων’’ και όχι ‘’Ακόρντα jazz & κύκλος των 5ων’’ οπότε είναι λογικός ο περιορισμός στα συγκεκριμένα που είναι και η πλειονότητα των τραγουδιών, σύμφωνα με τους τζαζίστες σε 2-5-1.

Εύχομαι αύριο , απευθύνομαι κυρίως  στον καλό μουσικό Nikolas αλλά και ειδικά στον Jazzjoker που όπως λέει έχει διδαχθεί τζαζ αρμονία σε ωδείο για χρόνια , να μη βρεθεί κάποιος τζαζίστας που θα διαβάσει το παρόν και να αναιρέσει αυτά που λέτε.

 

Εγώ εν τω μεταξύ θα ψάξω να βρω το ξενόγλωσσο site που βρήκα αυτή την αναφορά για ‘’Εύκολη μελέτη με κιθάρα των ακόρντων 2-5-1 τζαζ’’ και θα επανέλθω. Βλέπετε κι εγώ είμαι επίμονος αλλά το πολεμώ με επιχειρήματα.

 

Όσο τους neeq , Ritchie 77 και μερικούς άλλους που το διακωμώδησαν να πω:

1 + 1 = 2 στο Δεκαδικό Σύστημα . Όμως:

1 + 1 = 0 και 1 το κρατούμενο στο Δυαδικό Σύστημα αν όμως αναφερθούμε αποκλειστικά στο δυαδικό τότε:

Τα ‘’1’’ και ‘’0’’ δεν έχουν καμιά σχέση με τα 1 και 0 του δεκαδικού γιατί τότε:

‘’1 ‘’ = ΟΝ = Κλειστή επαφή = Περνά ρεύμα = Μαγνητισμένος πυρήνας = + 5 volts ……………

‘’0’’ = OFF =Ανοιχτή επαφή =Δεν περνά ρευμα = Μη μαγνητισ. Πυρήνας= 0,25 volts …………

 

Τη χρησιμότητα των mnemonics τα είπα ήδη και θα την επαναλάβω:

mnemonics_zpsff4e0c72.jpg

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, το θέμα έχει καταντήσει πια ΦΡΙΚΑΛΕΟ με την εμμονή ορισμένων να τρολάρουν οτιδήποτε γράφει ένας άνθρωπος, ο οποίος τουλάχιστον προσπαθεί να μοιραστεί τις όποιες γνώσεις του.

 

Αν αυτοί οι κύριοι πιστεύουν ότι έχουν κάτι να προσφέρουν, ας συγκροτήσουν για μια φορά τον ειρμό των σκέψεών τους και ας δώσουν κάτι εποικοδομητικό και στο υπόλοιπο φόρουμ.

 

Και επιτέλους πως επιτρέπουν οι διαχειριστές της σελίδας σε ορισμένους να την απαξιώνουν έτσι βάναυσα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά τα περιπαιχτικά σχόλια σας έψαξα να βρω το ξένο site απ’ όπου βρήκα τη συγκεκριμένη φράση που εγώ απλά μετουσίωσα σε φωτογραφία. Έπεσα όμως πάνω σε μουσικό με μεγάλη δραστηριότητα…

Βλέπετε δεν είστε το Κέντρο της Γης. ΌΣΟΙ μουσικοί ΤΟΣΕΣ γνώμες

Κοιτάξτε τι λέει:

Ακουστική αναγνώριση συγχορδιών [tip #3]

antonela_zpsdeb1a34f.jpg

 

Άντε μπείτε να την ‘’πέσετε’’ στη συνάδελφο σας ΕΔΩ:

http://networkedblogs.com/LWZpo

 

Δείτε και το ξενόγλωσσο jazz site:

http://www.hearandplay.com/main/who-else-wants-to-learn-2-5-1-chord-progressions-in-every-key

Άλλες δεκάδες παρόμοιες Ιστοσελίδες από τζαζίστες ωδεία & Blogs: (Σερφάρετε γράφοντας 2-5-1 jazz chords & circle of 5ths )

 

jazzsites_zps20ffe23c.jpg

 

http://www.jazclass.aust.com/scales/sca251ma.htm

http://www.learnjazzpiano.com/rooms/Reharmonization_101/10749214581074924230.html

http://tamingthesaxophone.com/jazz-cycle-of-5ths

 

Να δω τώρα αν θα το παραδεχτείτε , όσοι τουλάχιστον φερθήκατε απρεπώς . Είναι όμως δύσκολο να ρίξετε τον εγωϊσμό .

Αυτό το έκανε ο Nikolas στο προηγούμενο ποστ. Εδώ θα ήθελα την απρόσμενη στο noiz.gr υποστήριξη (όχι ως προς το θέμα καθ’ εαυτό) προς εμένα του Cyclops αλλά τώρα ως προς το θέμα αυτό καθ’ εαυτό που απλά οι συνημμένες φωτογραφίες διαψεύδουν ΟΛΟΥΣ σας – και φυσικά μη μου πείτε ότι ως προς τη jazz γνωρίζετε περισσότερα από τους Δυτικούς έστω αυτών των παρατιθέμενων ξενόγλωσσων sites.

 

Nikolas:#12, #21 και #28 απάντηση

‘’Όταν η ορολογία πάσχει υπάρχει πρόβλημα. Για εμένα "σύγχρονη αρμονία" ξέρεις τι σημαίνει; Clusters, prismic harmony, Quartal harmony, Serial harmony, polytonality (polychords), και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί ο νους. Σε ΟΛΑ αυτά ο κύκλος των 5ων παύει να έχει σχέση, γιατί δεν υπαρχει πλέον τονική συνοχή.’’

 

Εδώ φαίνεται ότι έχει και το λένε δεκάδες <Δυτικοί τζαζίστες κι ΟΧΙ ο Στέφανος

 

‘’Προσπαθείς να διδάξεις με εμπειρικό τρόπο θέματα που θέλουν χρόνια και συγγράμματα;’’

 

ΟΧΙ εγώ όλοι οι αναφερόμενοι Δυτικοί τζαζίστες

 

‘’Γιατι με το να επιμένεις να σου απαντήσουμε για την εικόνα σε ένα θέμα ΤΟΣΟ μεγάλο είναι κάπως... ανόητο... συγνώμη κι όλας...’’

 

Απαντήστε σ’ όλους τους Δυτικούς ή μάλλον στην Ελληνίδα Antonella

 

‘’το να περιορίζεις τη μουσική θεωρία στη φυσαρμόνικα και μάλιστα στην αλληλουχία ΙΙ-V-I μες στην τζαζ είναι σαν... σαν... να βάζεις τους φοιτητές σου να μελετάνε ένα συγκεκριμένο μοντέλο φούρνου μικροκυμάτων για να μάθουν κυκλώματα.’’

 

Ούτε καν ανέφερα τη φυσαρμόνικα γιατί απλά δεν μπορείς να παίξεις τέτοια ακόρντα με διατονική. Η μελέτη που περιέγραψα είναι για ακόρντα Κιθάρας…

 

Jazzjoker:’’.. Όσον αφορά το θέμα με τον κύκλο των πεμπτών και τα διαδοχικά II-V-I: Όχι δεν έχει πρακτική εφαρμογή..’’

 

Επιμένεις ακόμα ότι ΔΕΝ έχει;

 

Neeq:#9 , #19 και #50 απάντηση

 

‘’Μερικα διαγραμματα ακομα για τη φυσαρμονικα, κατα τον Krumhansl’’

 

Όποιος δεν έχει επιχειρήματα δίνει ένα τίτλο ξενόγλωσσου βιβλίου και άσχετες με το θέμα πομπώδεις εικόνες !!!!!!!!

 

‘’Οχι, δεν ειναι σωστή η φωτογραφια. Το γιατι το εξήγησα -> Walter Piston, Harmony’’

 

ΟΧΙ δεν το εξήγησες. ΕΓΩ και οι δεκάδες τζαζίστες που αναφέρω το εξηγούν

 

Ritchie 77 : Ποιος είναι τώρα " in a world of his own" όπως είπες στην απάντηση #40 ???

 

Samy Paraga: Δήλωσες στην απάντηση #42

‘’Κάποια στιγμή η επιμονή -εμμονή κάποιων να επιβάλουν την άποψή τους καταντάει γραφική…..”

‘’Αυτό μου προκαλεί- σε συνδυασμό με την επιμονή του στα διδασκαλίστικα κείμενα και οβίνδεα- να τον θεωρώ ''αστείο''.’’

 

Τώρα ποιος είναι ο γραφικός  ???????????

 

Mustafank : #43

 

‘’….επιχειρήματα (για τα οποία το να γράψουμε ότι "πέφτουν στο κενό" ή "σε τοίχο")

 

Τώρα ποιος λες ότι είχε τα επιχειρήματα????

 

Marathon: #53

‘’Πωπω Νίκο... τι διαγράμματα είναι αυτά! Θα πάθει πλάκα ο μπάρμπα Στέφανος!’’

 

ΕΣΥ τώρα????

 

Atreu 73: #27

‘’Ένα κι ένα κάνουν δύο, λένε μες στο καφενείο’’

Απέδειξα ότι 1+1 = 0 και 1 το κρατούμενο

 

Cyclops: #30

‘’Τέτοια υψηλή νόηση, διανόηση και παιδεία δεν πίστευα ότι θα τα έβρισκα σε ένα φόρουμ. Πάντα τέτοια ρε σεις’’.

 

EYXOMAI για πολλοστή φορά να αλλάξουν φραστική νοοτροπία.  Εγώ μπρος σ’  αυτά που έχω τραβήξει στο Αιγαίο για 35 χρόνια –ήμουν πράγματι επίμονος – αυτά , το Cyber bullying, μου είναι τίποτε.

 

Υ.Γ

Αν είναι να απαντήστε , ΟΧΙ ΚΡΑΥΓΕΣ , ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ , ΛΙΒΕΛΛΟΥΣ σ’ εμένα τον άσχετο με τζαζ αλλά  απαντήστε όσοι νομίζετε ότι ξέρετε από τζαζ στα sites που σας έδωσα ή σε δεκάδες παρόμοια ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ θέμα και τότε ενημερώστε τα μέλη του noiz και φυσικά εμένα. Όλα τα άλλα θα είναι , ως συνήθως, ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ , ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΖΑΖΙΣΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ (Antonella) και φυσικά απ’ τους ΔΥΤΙΚΟΥΣ που η τζαζ είναι στο πετσί τους.

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου