audiokostas Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Άρχισε ο 5ος κύκλος; Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Βρε Στέφανε, Τι προσπαθείς ακριβώς να κάνεις; Προσπαθείς να βγάλεις εικόνα εικόνα την διόρθωση ενός βιβλιού μήπως; Προσπαθείς να διδάξεις με εμπειρικό τρόπο θέματα που θέλουν χρόνια και συγγράμματα; Τι ακριβώς; Γιατι με το να επιμένεις να σου απαντήσουμε για την εικόνα σε ένα θέμα ΤΟΣΟ μεγάλο είναι κάπως... ανόητο... συγνώμη κι όλας... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Neeq σεβαστή η γνώμη σου όμως διαψεύδουν τα παραδείγματα που δίνω για όλες τις κλίμακες καθώς και τα ακόρντα κιθάρας για τα συγκεκριμένα τραγούδια του τζαζίστα σε κλίμακα μινόρε: Στην C ματζόρε κλίμακα που: Η 1η νότα είναι η C η 2η νότα είναι η D η 5η νότα είναι η G θα είναι: (iim7 - V7 - Imaj7 ). Άρα: Dm7 -G7 - C7. Ομοίως για άλλα παραδείγματα: D: Em7 - A7 – Dmaj7 G: Am7 - D7 – Gmaj7 F: Gm7 - C7 - Fmaj7 Κ.λ.π - Κ.λ.π (Ασκηθείτε μόνοι σας για τις υπόλοιπες τονικότητες) Κε Nikolas το θέμα δεν είναι καθόλου μεγάλο. Ούτε το μάγκα κάνω , ούτε τον έκανα , ούτε προσπαθώ να εξηγήσω κάποιο βιβλίο . Είναι δε τόσο περιορισμένο σε μια αλληλουχία 2-5-1 από τις δεκάδες αλληλουχίες ακόρντων της τζαζ που πιστεύω , πιστεύει ο φίλος τζαζίστας και πολλοί άλλοι ότι διευκολύνει τη μελέτη με την κιθάρα των συγκεκριμένων ακόρντων. Τίποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο. θα με ανεχτείτε (για να κλείσει ο κύκλος) ακόμα για ένα παράδειγμα εφαρμογής σε αυριανό ποστ που θα είναι ‘’Harp Positions & Κύκλος των 5ων’’ . Είχα και άλλα 10 παραδείγματα εφαρμογών αλλά εδώ δεν με σηκώνει , θα μπορέσετε να τα δείτε μελλοντικά στο blog μου. ΥΓ Δεν απαντήσατε στο χθεσινό ''Ονομασία πνευστών...'' που κι εκεί πάλι 2 φωτογραφίες δίνω για εμπειρική μνήμη της ονομασίας των πνευστών (κάποτε το συζητήσαμε , όπως λέω διεξοδικά..) http://www.noiz.gr/index.php?topic=202686.0 Θα τα ξαναπούμε το βραδάκι – να μη ξεχνάμε και το καθημερινό 2ωρο περπάτημα Γεια σας Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Neeq σεβαστή η γνώμη σου όμως διαψεύδουν τα παραδείγματα που δίνω... :( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-Ritchie77 Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Ας κανουμε και λιγα μαθηματικα 1+1=2 2+1=3 Ομοίως για άλλα παραδείγματα: 2+2=4 3+3=6 4+4=8 Κ.λ.π - Κ.λ.π (Ασκηθείτε μόνοι σας για τις υπόλοιπες πραξεις) δειτε και τη φωτο για βοηθεια http://3.bp.blogspot.com/-XDby2kztICo/Tpnjs5q8jXI/AAAAAAAAETQ/wrzdYws5Ovc/s1600/%25CE%25A4%25CE%25BF+%25CF%2584%25CF%2581%25CE%25B1%25CE%25B3%25CE%25BF%25CF%258D%25CE%25B4%25CE%25B9+%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2585+3_%25CE%25A3%25CE%25B5%25CE%25BB%25CE%25AF%25CE%25B4%25CE%25B1_4.jpg[/img] Οποτε αφου μαθατε την προσθεση, τωρα εχετε ελπιδες να προσληφθειτε στη ΝASA. Οπως μπορειτε να παιξετε και τζαζ με τα 2-5-1 ακορντα που μαθατε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Ας κανουμε και λιγα μαθηματικα 1+1=2 2+1=3 Ομοίως για άλλα παραδείγματα: 2+2=4 3+3=6 4+4=8 Κ.λ.π - Κ.λ.π (Ασκηθείτε μόνοι σας για τις υπόλοιπες πραξεις) δειτε και τη φωτο για βοηθεια http://3.bp.blogspot.com/-XDby2kztICo/Tpnjs5q8jXI/AAAAAAAAETQ/wrzdYws5Ovc/s1600/%25CE%25A4%25CE%25BF+%25CF%2584%25CF%2581%25CE%25B1%25CE%25B3%25CE%25BF%25CF%258D%25CE%25B4%25CE%25B9+%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2585+3_%25CE%25A3%25CE%25B5%25CE%25BB%25CE%25AF%25CE%25B4%25CE%25B1_4.jpg[/img] Οποτε αφου μαθατε την προσθεση, τωρα εχετε ελπιδες να προσληφθειτε στη ΝASA. Οπως μπορειτε να παιξετε και τζαζ με τα 2-5-1 ακορντα που μαθατε. Επικό! λολ Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Ας κανουμε και λιγα μαθηματικα 2+1=3 Ενας ευκολος τροπος να θυμασαι το παραπανω, είναι 1+2=3 (καθως όπως λενε συγχρονοι μαθηματικοι, αν αλλαξεις τη σειρα των αριθμων, το αποτέλεσμα ειναι ιδιο :o ) Οποτε μπορεις να κανεις το εξης μνημοτεχνικο: 1,2,3 (οπως είναι η σειρά των αριθμών κανονικά) 1 σταυρός (+) 2 σαντουιτς (=) 3 1+2=3 Τα παραπάνω ισχύουν ΜΟΝΟ για το παραδειγμα που έδωσα, και όχι για άλλα παραδειγματα. Δηλαδη 2 σταυρος 3 σαντουιτς 4, ειναι λάθος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
atreu73 Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Neeq γιατί δεν πρέπει να 'σαι απόλυτος. Ένα κι ένα κάνουν δύο, λένε μες στο καφενείο Μα εγώ, εγώ με σένα, ένα κι ένα κάνουν ένα Επίσης: Ένα κι ένα κάνουν δύο, λένε μέσα στο κουρείο Μα μετά τον Ησαΐα, ένα κι ένα κάνουν τρία ο χρόνος αρκετός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Κε Nikolas το θέμα δεν είναι καθόλου μεγάλο. Ούτε το μάγκα κάνω , ούτε τον έκανα , ούτε προσπαθώ να εξηγήσω κάποιο βιβλίο . Είναι δε τόσο περιορισμένο σε μια αλληλουχία 2-5-1 από τις δεκάδες αλληλουχίες ακόρντων της τζαζ που πιστεύω , πιστεύει ο φίλος τζαζίστας και πολλοί άλλοι ότι διευκολύνει τη μελέτη με την κιθάρα των συγκεκριμένων ακόρντων. Τίποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο. θα με ανεχτείτε (για να κλείσει ο κύκλος) ακόμα για ένα παράδειγμα εφαρμογής σε αυριανό ποστ που θα είναι ‘’Harp Positions & Κύκλος των 5ων’’ . Είχα και άλλα 10 παραδείγματα εφαρμογών αλλά εδώ δεν με σηκώνει , θα μπορέσετε να τα δείτε μελλοντικά στο blog μου. ΥΓ Δεν απαντήσατε στο χθεσινό ''Ονομασία πνευστών...'' που κι εκεί πάλι 2 φωτογραφίες δίνω για εμπειρική μνήμη της ονομασίας των πνευστών (κάποτε το συζητήσαμε , όπως λέω διεξοδικά..) http://www.noiz.gr/index.php?topic=202686.0 Θα τα ξαναπούμε το βραδάκι – να μη ξεχνάμε και το καθημερινό 2ωρο περπάτημα Γεια σας Τελικά όμως, αν και προσπαθούμε όλοι να σου πούμε το ίδιο πράγμα, δε καταλαβαίνεις. Να έλεγα ότι είναι 1-2 που το λένε. ΟΛΟΙ λέμε το ίδιο πράγμα. Τελικά αν δε κάνεις αυτά που ρωτάω ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ; Επιπλέον, το να περιορίζεις τη μουσική θεωρία στη φυσαρμόνικα και μάλιστα στην αλληλουχία ΙΙ-V-I μες στην τζαζ είναι σαν... σαν... να βάζεις τους φοιτητές σου να μελετάνε ένα συγκεκριμένο μοντέλο φούρνου μικροκυμάτων για να μάθουν κυκλώματα. Και να τους λες από πάνω "αυτό είναι ΜΟΝΟ για φούρνους μικροκυμάτων, και μάλιστα με εμπειρικό τρόπο"... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2014 Ένα κι ένα κάνουν δύο, λένε μέσα στο κουρείο Μα μετά τον Ησαΐα, ένα κι ένα κάνουν τρία Δι αυτό φίλως ταύτην στιγμή είσαι αναγκασμένος να κάμνεις κολεγιά με το καπιταλιστικό γρούιν, μπας και πωλήσεις κανά δίσκο, να θρέψεις την οικογένειαν. Άαααααααααααααααααμυαλοι νεανίες ;D ;D ;D No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις