marathon Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 ΕΓΩ και οι δεκάδες τζαζίστες που αναφέρω το εξηγούν ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ , ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΖΑΖΙΣΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ (Antonella) και φυσικά απ’ τους ΔΥΤΙΚΟΥΣ που η τζαζ είναι στο πετσί τους. To θέμα έκλεισε λοιπόν....ας πάει στα απαντημένα....μέχρι το επόμενο 8) :P ΥΓ. Ποιά είναι η Αντονέλλα? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
Ledge Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 http://wallpapers.musica.com/wallpapers/1/1_21290_4.jpg άσχετε... ;D
Jazzjoker Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Αγαπητέ Στέφανε, έχεις δίκιο, παραδέχομαι την ήττα μου. Είναι πλέον προφανέστατα ανώφελο να προσπαθεί κανείς να επιχειρηματολογήσει μαζί σου διότι έχεις δίκιο εξαρχής, πάντα και από πάντα. Η δική μου προσπάθεια για οποιαδήποτε διόρθωση/συμπλήρωση σε οτιδήποτε ανεβάζεις σε αυτό το φόρουμ, τελειώνει εδώ. Εσύ ξέρεις καλύτερα. Καλή συνέχεια. Ενωμοτάρχης
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 OP Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 To θέμα έκλεισε λοιπόν....ας πάει στα απαντημένα....μέχρι το επόμενο 8) :P ΥΓ. Ποιά είναι η Αντονέλλα? ΕΔΩ : http://networkedblogs.com/LWZpo Η προσφορά με μεράκι
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 ισται κληκα λεμαι.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
marathon Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 ΕΔΩ : http://networkedblogs.com/LWZpo Tώρα....μάλιστα....απαντημένο ;D ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Guru Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Εύχομαι αύριο , απευθύνομαι κυρίως στον καλό μουσικό Nikolas αλλά και ειδικά στον Jazzjoker που όπως λέει έχει διδαχθεί τζαζ αρμονία σε ωδείο για χρόνια , να μη βρεθεί κάποιος τζαζίστας που θα διαβάσει το παρόν και να αναιρέσει αυτά που λέτε. Κοίταξε να δεις... Το cyber bullying που λες νομίζω το προσφέρεις κι εσύ απλόχερα με τον τρόπο σου. Με τις εικόνες σου και τις ευχές σου. Και επειδή επιμένεις να προκαλείς, να σου αναφέρω ότι τυγχαίνει να έχω διδακτορικό στη σύνθεση, με την βοήθεια (οικονομική) υποτροφίας του ΙΚΥ. Μαζί με ότι άλλα πτυχία, διπλώματα, κλπ, υπάρχουν. Έχω γράψει έργα που παίζονται σε "όλο το κόσμο" και τα πάω μια χαρά χωρίς τις κακόβουλες ευχές σου, ευχαριστώ πολύ! Τώρα... Σχετικά με τις ανακρίβειές σου: 1. Σε ένα κύκλο, ΔΕΝ ισχύει το αριστερόστροφα και δεξιόστροφα. Οι Άγγλοι έχουν για αυτό το clockwise και anticlockwise (με τη φορά του ρολογιού ή αντίθετα). 2. Επιμένεις για κάποιο λόγο να μη βάζεις τις εναρμόνιες των Db και Β. Δεν είμαι σίγουρος γιατί, αν και το επισήμανα και πριν. 3. Όλα τα παραπάνω και ο κύκλος των 5ων, κοκ, ισχύει για όλη την τονική μουσική και όχι μόνο για τη τζαζ... Πάω τώρα στα συνοδευτικά κείμενα: "Η κλασική Αρμονία αποδέχεται τις τρίφωνες συγχορδίες αλλά χρησιμοποιεί και συγχορδίες μέχρι και 9ης (6ης, 7ης, 9ης)." Αλήθεια; Γιατί ο Beethoven μια χαρά παίζει με 11ες και 13ες, και να μη μιλήσω για Chopin ή Listz που παίζουν με καθυστερήσεις, σε "ότι να'ναι" και βέβαια σε τετράφωνες συγχορδίες μια χαρά! Δε ξέρω καν πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα. "...δεν έχει νόημα η 7η - λόγω ίσως της "εξ ορισμού" αποδοχής..." ΜΠΑΡΔΟΝ?!??!?! Μα η τονική αρμονιά στηρίζεται ΑΚΡΙΒΩΣ στο τρίτονο (3 τόνοι) που σχηματίζεται με την 7η της V και την 3ης (ο προσαγωγέας). Πχ. GBDF (BF είναι 5η ελλατωμένη και λύνεται στο CE(b)). Αν το πάρεις αυτό δεν υπάρχει τονικότητα! Αν θες και το γιατί, γιατί τυγχαίνει (στην Ντο Μείζονα κλίμακα) το τρίτονο να σχηματίζεται μεταξύ του Φα και του Σι. Που, τυγχαίνει, επίσης να είναι οι δύο πρώτες νότες που θα αλλιωθούν αν γίνει μετατροπία (το Φα σε Φα# και το Σι σε Σιb). Αυτό ως δική μου εξήγηση, αν θυμάμαι καλά δε το έχω δει κάπου και νομίζω ότι στέκει... Να επιμείνω λίγο σε αυτό και σε πείσμα του καθένα που μπαίνει εδώ στα θρεντ του Στέφανου και ξεκινάει τις μπούρδες "προσφέρετε κι εσείς λίγο, αντι να γιουχάρετε, κλπ". Ο λόγος που ακριβώς στην ελλάσονα κλίμακα οξύνουμε των 7ο τόνο (το Σολ σε Σολ# στην περίπτωση της Λα ελλάσονας) είναι ΑΚΡΙΒΩΣ για να υπάρχει το τριτονο στους ίδιους τόνους (4η-7η) όπως υπάρχει και στις μείζονες κλίμακες. Και για αυτό μετά έχουμε πρόβλημα στην αρμονική ελλάσονα και την αλλάζουμε στην μελωδική, κλπ... "...μπλα μπλα... Έτσι κατα την ενασχόληση ενός μουσικού με τη τζαζ, η επαφή με 4φωνα ακόρντα είναι μονόδρομος". Περαν του ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα (για άλλη μια φορά), υπάρχει και αυτή η έκφραση του "μονόδρομος" που φαίνεται τόσο κλειστή, όσο τίποτε άλλο. γιατί μόνο 4 φωνές, όταν η κλασσική παίζει με παραπάνω τόσα χρόνια πριν? Γιατί, γιατί, γιατί... "Η σύγχρονη αρμονία αποδέχεται τετράφωνες συγχορδίες μέχρι και 13ης... μπλα μπλα". Καταλαβαίνω, και πάλι τι θες να πεις, αλλά το λες λάθος και για να βγάλεις τα συμπεράσματα που σε βολεύουν κατα την εμπειρική σου γνώση και γνώμη τα κάνεις... Στην τζαζ, εξ'όσων γνωρίζω υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σχηματίσεις μία συγχορδία από το να βάζεις τη μία τρίτη πάνω στην άλλη (1-3-5-7-9-11-13...). Μπορείς να βάλεις added notes, η sus notes, κλπ... Απλά εγώ δε ξέρω τζαζ για να μιλήσω για αυτά τα πράγματα (και για αυτό δε το κάνω). "... Παραδείγματα 2-5-1 από το ρεπερτόρια της τζαζ βρίσκονται στο 99,9% των jazz standard, με εξαίρεση το Modal..." ΕΕΕΕ ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ! Παρουσιάζεις κάτι απόλυτα με εχθρότητα προς την κοινότητα "Βρείτε μου το λάθος και σας εύχομαι να μην έρθει ο μπαμπούλας..." και δε σκέφτεσαι γιατί ακριβώς η αρμονία στο Modal ειναι πιο "στατική" όπως λες. Και το γιατί το να πετας μία σελίδα με 2 εικόνες με 1000 ανακρίβειες μέσα (που σου έχω βρει αρκετές) σε ένα ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ είναι λάθος. Αυτά και από μένα. Όπως και ο jazzjoker την κάνω. Δεν έχει κανένα νόημα αυτό το πράγμα. Home - Editions Musica Ferrum
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 OP Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Αγαπητέ Στέφανε, έχεις δίκιο, παραδέχομαι την ήττα μου. Είναι πλέον προφανέστατα ανώφελο να προσπαθεί κανείς να επιχειρηματολογήσει μαζί σου διότι έχεις δίκιο εξαρχής, πάντα και από πάντα. Η δική μου προσπάθεια για οποιαδήποτε διόρθωση/συμπλήρωση σε οτιδήποτε ανεβάζεις σε αυτό το φόρουμ, τελειώνει εδώ. Εσύ ξέρεις καλύτερα. Καλή συνέχεια. Έστω και ειρωνικά λεγόμενο έχει την αξία του γιατί η επιχειρηματολογία δεν είναι δική μου , αφού από το αρχικό ποστ , απλά μετουσίωσα μια φράση σε φωτογραφία. Το θέμα δεν είναι να συμπληρώσεις ή να διορθώσεις εμένα , που όπως εξήγησα το γιατί τα παράτησα με την jazz,αλλά τους γνώστες όπως τη Μουσικό Τζαζίστρια antonella και όλους τους Δυτικούς. Να είστε σίγουροι ότι αν ασχολούμουν με τζαζ ήδη θα είχα εγγραφεί στα αναφερόμενα sites και θα προέβαλα τις αντιρρήσεις μου για να αποκομίσω περισσότερα. Η προσφορά με μεράκι
marathon Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Όπως και ο jazzjoker την κάνω.Δεν έχει κανένα νόημα αυτό το πράγμα. Και όμως...και εσύ και ο jazzjoker έχετε άδικο. Έκανα το πείραμα του μπαρμπα Στέφανου και ιδού... Η εικόνα 1 λειτουργεί με ένα καρτούτσο Η εικόνα 2 λειτουργεί με δύο καρτούτσα Η εικόνα 3....δεν θυμάμαι που την άφησα....μάλλον στο καπηλιό Η εικόνα 4....αφού κάπνισα κανα 2 Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 OP Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2014 Κοίταξε να δεις... Το cyber bullying που λες νομίζω το προσφέρεις κι εσύ απλόχερα με τον τρόπο σου. Με τις εικόνες σου και τις ευχές σου. Και επειδή επιμένεις να προκαλείς, να σου αναφέρω ότι τυγχαίνει να έχω διδακτορικό στη σύνθεση, με την βοήθεια (οικονομική) υποτροφίας του ΙΚΥ. Μαζί με ότι άλλα πτυχία, διπλώματα, κλπ, υπάρχουν. Έχω γράψει έργα που παίζονται σε "όλο το κόσμο" και τα πάω μια χαρά χωρίς τις κακόβουλες ευχές σου, ευχαριστώ πολύ! Τώρα... Σχετικά με τις ανακρίβειές σου: 1. Σε ένα κύκλο, ΔΕΝ ισχύει το αριστερόστροφα και δεξιόστροφα. Οι Άγγλοι έχουν για αυτό το clockwise και anticlockwise (με τη φορά του ρολογιού ή αντίθετα). 2. Επιμένεις για κάποιο λόγο να μη βάζεις τις εναρμόνιες των Db και Β. Δεν είμαι σίγουρος γιατί, αν και το επισήμανα και πριν. 3. Όλα τα παραπάνω και ο κύκλος των 5ων, κοκ, ισχύει για όλη την τονική μουσική και όχι μόνο για τη τζαζ... Πάω τώρα στα συνοδευτικά κείμενα: "Η κλασική Αρμονία αποδέχεται τις τρίφωνες συγχορδίες αλλά χρησιμοποιεί και συγχορδίες μέχρι και 9ης (6ης, 7ης, 9ης)." Αλήθεια; Γιατί ο Beethoven μια χαρά παίζει με 11ες και 13ες, και να μη μιλήσω για Chopin ή Listz που παίζουν με καθυστερήσεις, σε "ότι να'ναι" και βέβαια σε τετράφωνες συγχορδίες μια χαρά! Δε ξέρω καν πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα. "...δεν έχει νόημα η 7η - λόγω ίσως της "εξ ορισμού" αποδοχής..." ΜΠΑΡΔΟΝ?!??!?! Μα η τονική αρμονιά στηρίζεται ΑΚΡΙΒΩΣ στο τρίτονο (3 τόνοι) που σχηματίζεται με την 7η της V και την 3ης (ο προσαγωγέας). Πχ. GBDF (BF είναι 5η ελλατωμένη και λύνεται στο CE(b)). Αν το πάρεις αυτό δεν υπάρχει τονικότητα! Αν θες και το γιατί, γιατί τυγχαίνει (στην Ντο Μείζονα κλίμακα) το τρίτονο να σχηματίζεται μεταξύ του Φα και του Σι. Που, τυγχαίνει, επίσης να είναι οι δύο πρώτες νότες που θα αλλιωθούν αν γίνει μετατροπία (το Φα σε Φα# και το Σι σε Σιb). Αυτό ως δική μου εξήγηση, αν θυμάμαι καλά δε το έχω δει κάπου και νομίζω ότι στέκει... Να επιμείνω λίγο σε αυτό και σε πείσμα του καθένα που μπαίνει εδώ στα θρεντ του Στέφανου και ξεκινάει τις μπούρδες "προσφέρετε κι εσείς λίγο, αντι να γιουχάρετε, κλπ". Ο λόγος που ακριβώς στην ελλάσονα κλίμακα οξύνουμε των 7ο τόνο (το Σολ σε Σολ# στην περίπτωση της Λα ελλάσονας) είναι ΑΚΡΙΒΩΣ για να υπάρχει το τριτονο στους ίδιους τόνους (4η-7η) όπως υπάρχει και στις μείζονες κλίμακες. Και για αυτό μετά έχουμε πρόβλημα στην αρμονική ελλάσονα και την αλλάζουμε στην μελωδική, κλπ... "...μπλα μπλα... Έτσι κατα την ενασχόληση ενός μουσικού με τη τζαζ, η επαφή με 4φωνα ακόρντα είναι μονόδρομος". Περαν του ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα (για άλλη μια φορά), υπάρχει και αυτή η έκφραση του "μονόδρομος" που φαίνεται τόσο κλειστή, όσο τίποτε άλλο. γιατί μόνο 4 φωνές, όταν η κλασσική παίζει με παραπάνω τόσα χρόνια πριν? Γιατί, γιατί, γιατί... "Η σύγχρονη αρμονία αποδέχεται τετράφωνες συγχορδίες μέχρι και 13ης... μπλα μπλα". Καταλαβαίνω, και πάλι τι θες να πεις, αλλά το λες λάθος και για να βγάλεις τα συμπεράσματα που σε βολεύουν κατα την εμπειρική σου γνώση και γνώμη τα κάνεις... Στην τζαζ, εξ'όσων γνωρίζω υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σχηματίσεις μία συγχορδία από το να βάζεις τη μία τρίτη πάνω στην άλλη (1-3-5-7-9-11-13...). Μπορείς να βάλεις added notes, η sus notes, κλπ... Απλά εγώ δε ξέρω τζαζ για να μιλήσω για αυτά τα πράγματα (και για αυτό δε το κάνω). "... Παραδείγματα 2-5-1 από το ρεπερτόρια της τζαζ βρίσκονται στο 99,9% των jazz standard, με εξαίρεση το Modal..." ΕΕΕΕ ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ! Παρουσιάζεις κάτι απόλυτα με εχθρότητα προς την κοινότητα "Βρείτε μου το λάθος και σας εύχομαι να μην έρθει ο μπαμπούλας..." και δε σκέφτεσαι γιατί ακριβώς η αρμονία στο Modal ειναι πιο "στατική" όπως λες. Και το γιατί το να πετας μία σελίδα με 2 εικόνες με 1000 ανακρίβειες μέσα (που σου έχω βρει αρκετές) σε ένα ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ είναι λάθος. Αυτά και από μένα. Όπως και ο jazzjoker την κάνω. Δεν έχει κανένα νόημα αυτό το πράγμα. Όλα όσα λες δεν είναι δικά μου λόγια αλλά λόγια μουσικών και οι διαφωνίες του γι αυτό και τα έχω σαν ''Εισαγωγή'' με ΠΛΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ'' και καλά κάνεις και τα ξαναλές. Όμως οι Μουσικοί είναι όπως οι γιατροί όσοι , τόσες γνώμες και δεν μπορώ εγώ να αμφισβητήσω τα γραφόμενα σου. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ (όπως το βλέπει και ο πλέον αρχάριος ότι ισχύει ) στο αρχικό ποστ ΈΧΕΙ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ :'' 2-5-1 Chord Progressions''. Είπα θα με ανεχτείτε ακόμα για ένα θέμα ... Η προσφορά με μεράκι
Προτεινόμενες αναρτήσεις