AuditoryDriving Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Εγώ αμφιβάλλω, ή μάλλον δεν αμφιβάλλω, είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα του κάνουν κακό. Τα κείμενα του άσχετου (κατά ομολογία του ) αυτού ανθρώπου, είναι εντελώς "ότι νάναι", όχι απλά πρόχειρα και ελλειπή αλλά ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ, και λανθασμένα με τον χειρότερο τρόπο, με ασχετοσύνη ταυτόχρονη με επιμονή, κάθεται ο άνθρωπος και κάνει πινακάκια για να μας δειξει τι; ΤΟΥΣ ΛΑΘΟΣ ΟΠΛΙΣΜΟΥΣ, δηλαδή πράγματα πρώτης δημοτικού, πράγματα που ούτε καν θεωρία να μην ξέρεις, απλά ένα κομμάτι σε ντο μινόρε να έχεις παίξει το βλέπεις, αλλά ΟΧΙ, 400 χρόνια τον κυρ Στέφανο περιμέναμε... Ο άνθρωπος είναι άσχετος, τα κείμενά του γράφτα στο χιόνι, και ελπίζω τώρα που του υποδείξαμε τα λάθη να έχει τη στοιχειώδη τιμιότητα να μην ξαναγράψει εδώ, όπως για πολλοστή φορά υποσχέθηκε. Αν και αμφιβάλλω, έχει εμμονή με τη διδασκαλία. Εγώ δεν ξέρω καθόλου θεωρία, τα λίγα που κάνω τα κάνω με απλές σκέψεις και καμιά φορά με χαρτί και στυλό. Δεν μπορώ να πιάσω τον τρόπο διδασκαλίας της μουσικής όπως διδάσκεται κανονικά. Με έχουν όμως διευκολύνει πολύ εναλλακτικές ή εμπειρικές περιγραφές της θεωρίας. Ως μέλη του νόιζ που είμαστε και οι δύο, γιατί έχεις εσύ περισσότερο δικαίωμα να ζητήσεις να μη γράφει κάποιος από το να ζητήσω εγώ να γράφει? Έγινε κατανοητό ότι ίσως υπάρχουν λάθη η διαφωνίες. Εμένα όμως ίσως ο τρόπος της περιγραφής και μόνο να με βοηθήσει. Αν έκανε μάθημα σε ωδείο και τα έλεγε λαθος, θα ελεγα οκ. Αλλά εδώ η επικοινωνία στο φορουμ ειναι ασυγχρονη και επιλεκτική - αν θες διαβάζεις, αν θες δε διαβάσεις, αν νομίζεις ότι ειναι λαθος το λες κτλ κτλ Λυπαμαι για το κλίμα στο φορουμ. Λυπαμαι που υπάρχουν γνώστες που αντι να μοιράζονται γνωση τη λενε τοσο ασχημα σε αλλους οταν παν να μοιραστουν κατι. Ας ειναι και λαθος. Αντε να μιλαμε για το ΜΑΟΝΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑΛ και για το ΜΑΝΟΓΟΥΟΡ και το ΚΙΑΜΟ γιατί για τα υπολοιπα... Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Παιδια καλα αυτα που λετε αλλα δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα ελευθεριας του λογου ή κομπλεξ οταν καποιος ερχεται με καθαρα διδακτικη διαθεση, γραφει αρθρα και κατεβατα και του επισημαινεται οτι υπαρχουν ΛΑΘΗ. Δηλαδη τι να κανουμε, αν υπαρχει καπου καποιο λαθος η ανακριβεια να μη το αναφερουμε? Ειδικα οταν το λαθος αυτο δεν γινεται πανω σε μια συζητηση αλλα σε κατι που παρουσιαζεται ως αρθρο, ως εκπαιδευτικο υλικο και θα διαβαστει απο ανθρωπους που ισως δεν ξερουν και πολλα σχετικα με το αντικειμενο και κινδυνευουν να πεσουν θυματα παραπληροφορησης. Οχι σκοπιμα, ειμαι σιγουρος οτι ο Στεφανος γραφει αυτα τα κειμενα με τις καλυτερες προθεσεις. Αλλα δειτε και το αναποδο - αν καθε φορα που ο Νικολας και ο καθε Νικολας (σορρυ που σε επιασα παραδειγμα :P) ποσταρει κατι πρεπει να διορθωνει τον οπιοδηποτε Στεφανο (χωρις παρεξηγηση παλι) ή γενικα να αποδειξει οτι "δεν ειναι ελεφαντας" για να φανει οτι ξερει τι λεει, ισως την επομενη φορα που καποιος θα χρειαστει τη βοηθεια του ή τη γνωμη του απλα να μη μπει στον κοπο να γραψει γιατι εχει και καλυτερα πραγματα να κανει ο ανθρωπος. Με λιγα λογια, αν καποιοι προσπαθουν να κρατησουν καποιο επιπεδο με τις παρατηρησεις τους δε το κανουν απραιτητα απο δολο ή κομπλεξ. Για ονομα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Ξεκίνησα να γράφω και τελικά είπα... καλύτερα μην σχολιάσω :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Δεν απαντάτε όμως στα αναφερόμενα στην #11 Μια σταχυολόγηση για τη γραφή του Cm harmonic Cm Harmonic : Φυσικά ξέρω και τις 2 περιπτώσεις – η 2η είναι ορθότερη σε γραπτή παρτιτούρα ή άλλη είναι εμπειρική . Δηλαδή βλέποντας τον κύκλο μου και παίζοντας Cm Harmonic δεν παίζεις Bb. Τόσο απλά . Ξεδιαλύνετε το πρώτα εσείς οι μουσικοί... Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Μια και έκανες την νύξη να διευκρινίσω ότι ο λόγος που κλειδώθηκε το συγκεκριμένο θέμα, αλλά και που τα προηγούμενα θέματα του STEFANOS604 είχαν μάλλον άσχημη κατάληξη, απέχει πολύ από το "έδωσε λάθος πληροφορίες". Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα κόπο και να διαβάσεις τα προηγούμενα αντίστοιχα θέματα, τις παρατηρήσεις/υποδείξεις που έγιναν, αλλά και τις μετέπειτα αντιδράσεις, για να έχεις πιο ολοκληρωμένη άποψη. Φιλικά, Διαβασα το θεμα που ανεφερε ο Στεφανος στο αρχικό του ποστ και τα ποστ των υπολοιπων ηταν επιθετικά, ειρωνικά και δεν ειχαν διαθεση για διαλογο. ΤΟ κλειδωμα, παρα τις καλες σου προθεσεις ενδεχομένως, επιβεβαιωνει μια ανωριμοτητα που ειναι πολυ πιο ανησυχητικη για μια μουσικη κοινοτητα απο ενα αρθρο με λαθη (και ξαναλεω, δεν αντιλαμβανονται ολη τη μουσικη με τον ιδιο τροπο, πως να το κανουμε.) Παιδια καλα αυτα που λετε αλλα δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα ελευθεριας του λογου ή κομπλεξ οταν καποιος ερχεται με καθαρα διδακτικη διαθεση, γραφει αρθρα και κατεβατα και του επισημαινεται οτι υπαρχουν ΛΑΘΗ. Αλλα δειτε και το αναποδο - αν καθε φορα που ο Νικολας και ο καθε Νικολας (σορρυ που σε επιασα παραδειγμα :P) ποσταρει κατι πρεπει να διορθωνει τον οπιοδηποτε Στεφανο (χωρις παρεξηγηση παλι) ή γενικα να αποδειξει οτι "δεν ειναι ελεφαντας" για να φανει οτι ξερει τι λεει, ισως την επομενη φορα που καποιος θα χρειαστει τη βοηθεια του ή τη γνωμη του απλα να μη μπει στον κοπο να γραψει γιατι εχει και καλυτερα πραγματα να κανει ο ανθρωπος. Με λιγα λογια, αν καποιοι προσπαθουν να κρατησουν καποιο επιπεδο με τις παρατηρησεις τους δε το κανουν απραιτητα απο δολο ή κομπλεξ. Για ονομα... Ωραια ρε παιδιαμ να γραψει ενα ποστ ο Νικολας για μουσικη θεωρια, ενα ο Πνοή και Νυξη για ξύλα, ενα ο Bloody Sunday για πετάλια, ενα ο SF για ξυρισμα και τελεκαστερ ( ;D ;D ;D ;D ;D) και ενα ο Waterfall-k για πλήκτρα να το κλεισουμε τοτε. Έχετε παρει χαμπάρι με τι ρυθμο γράφονται λαθη και ανακρίβειες εδώ μεσα; Ξέρετε ποσα περνανε απαρατήρητα; Όλοι μαθαίνουμε ομως μαζί. Και η ιδέα του να μοιραστει καποιος κατι με τους υπολοιπους ειναι πολυ πιο κρισιμη απο το να ειναι αλανθαστος. Η πληροφορία περναει μεσα απο το φιλτραρισμα της συζήτησης. Γι αυτο ειναι φορουμ και οχι ενα σάιτ με πεντε οδηγους σε pdf. Η έτσι νομιζα. Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Ως μέλη του νόιζ που είμαστε και οι δύο, γιατί έχεις εσύ περισσότερο δικαίωμα να ζητήσεις να μη γράφει κάποιος από το να ζητήσω εγώ να γράφει? Έγινε κατανοητό ότι ίσως υπάρχουν λάθη η διαφωνίες. Εμένα όμως ίσως ο τρόπος της περιγραφής και μόνο να με βοηθήσει. Αν έκανε μάθημα σε ωδείο και τα έλεγε λαθος, θα ελεγα οκ. Αλλά εδώ η επικοινωνία στο φορουμ ειναι ασυγχρονη και επιλεκτική - αν θες διαβάζεις, αν θες δε διαβάσεις, αν νομίζεις ότι ειναι λαθος το λες κτλ κτλ Λυπαμαι για το κλίμα στο φορουμ. Λυπαμαι που υπάρχουν γνώστες που αντι να μοιράζονται γνωση τη λενε τοσο ασχημα σε αλλους οταν παν να μοιραστουν κατι. Ας ειναι και λαθος. Αντε να μιλαμε για το ΜΑΟΝΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑΛ και για το ΜΑΝΟΓΟΥΟΡ και το ΚΙΑΜΟ γιατί για τα υπολοιπα... Η αιτία του κακού είναι ότι εδώ μέσα κάποιοι έχουν κάνει σημαία το cyber bullying. Έχουν εθιστεί τόσο πολύ που δε διστάζουν να κάνουν ακόμα και ρατσιστικά σχόλια για τη ηλικία του γράφοντος. Σημειωτέον: όσα λέω αφορούν μόνο τον τρόπο με τον οποίο εκφράζονται τα προαναφερθέντα άτομα, κι όχι αν στην προκειμένη περίπτωση έχουν δίκιο για την ουσία του θέματος (που έχουν). Ωραια ρε παιδιαμ να γραψει ενα ποστ ο Νικολας για μουσικη θεωρια, ενα ο Πνοή και Νυξη για ξύλα, ενα ο Bloody Sunday για πετάλια, ενα ο SF για ξυρισμα και τελεκαστερ ( ;D ;D ;D ;D ;D) και ενα ο Waterfall-k για πλήκτρα να το κλεισουμε τοτε. Τώρα κι εσύ, το πήδηξες το θέμα. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Σημειωτέον: όσα λέω αφορούν μόνο τον τρόπο με τον οποίο εκφράζονται τα προαναφερθέντα άτομα, κι όχι αν στην προκειμένη περίπτωση έχουν δίκιο για την ουσία του θέματος (που έχουν). Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα κόπο και να διαβάσεις τα προηγούμενα αντίστοιχα θέματα, τις παρατηρήσεις/υποδείξεις που έγιναν, αλλά και τις μετέπειτα αντιδράσεις, για να έχεις πιο ολοκληρωμένη άποψη. https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ndnikola Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 @AuditoryDriving: άλλο πράμα το post σε ένα forum μουσικών, και άλλο ένα άρθρο διδασκαλίας μουσικής. Ελπίζω να καταλαβαίνεις την διαφορά βαρύτητας που έχει το ένα από το άλλο. Τα υπόλοιπα σχόλια μου, και κατά καιρούς κλειδώματα, έχουν να κάνουν πολύ περισσότερο με την συμπεριφορά/ανεκτικότητα σε υπόδειξη λαθών, παρά με την ορθότητα του περιεχομένου (την οποία σχολίασαν άλλοι μουσικοί, και όχι πάντα με ειρωνική διάθεση). http://www.lustinger.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Να ξαναρωτήσω τα του #11: Ο κύκλος που παραθέτω είναι όπως όλοι οι κύκλοι που κυκλοφορούν. Εγώ απλά πρόσθεσα τον εσωτερικό. ManosX , Nicolas…Είναι σωστοί οι προσαγωγείς που έχω θέσει , όπως τους έχω θέσει στον εσωτερικό κύκλο; Ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ γιατί το κλωθογυρίζετε; Για να πάμε βήμα-βήμα. Κάτι απλό λέω απ’ την αρχή. Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 @AuditoryDriving: άλλο πράμα το post σε ένα forum μουσικών, και άλλο ένα άρθρο διδασκαλίας μουσικής. Ελπίζω να καταλαβαίνεις την διαφορά βαρύτητας που έχει το ένα από το άλλο. Τα υπόλοιπα σχόλια μου, και κατά καιρούς κλειδώματα, έχουν να κάνουν πολύ περισσότερο με την συμπεριφορά/ανεκτικότητα σε υπόδειξη λαθών, παρά με την ορθότητα του περιεχομένου (την οποία σχολίασαν άλλοι μουσικοί, και όχι πάντα με ειρωνική διάθεση). Συμφωνω και σεβομαι το ρολο σου και την προσπαθεια σου. Αλλα εδω ειναι φορουμ τεχνολογιας μουσικης και οχι θεωριας μουσικης. Οπως δεν ειναι φορουμ για λινουξ, για ξυρισμα, για πολιτικη, και για πολλά άλλα αλλα το φορουμ ζει και αναπνεει μεσα απο τα μελη του και αναποφευκτα τα θεματα διευρυνονται και καλώς κανουν. Και ξαναλεω: ας ειναι λαθος, επισημανθηκε, δεν ειμαι γνωστης για να το κρινω, εμενα ομως μπορει να με βοηθήσει να καταλάβω κάτι, ακόμη και μεσα από την επισημανση του λαθους. ΌΠως εγραψε και ο cyclops, το πρόβλημα ειναι το cyber bullying και η αγενεια. Επίσης στο thread που εγινε ο χαμός, είχαμε την κλασική περιπτωση 20 άτομα να την λενε σε ενα: προφανως αυτός ο ενας θα παρει θεση άμυνας και ίσως κατω απο τη συσσωρευμενη "πιεση" να το πω ευγενικα να χασει λιγο τον ελεγχο. Εχει συμβει σε ολους μας. ΑΝ ειναι να διαγραφτουν αμεσα ολα τα θεματα που εχουν να κανουν με την καταργηση της γείωσης μη τα διαβασει κανεις και παθει ηλεκτροπληξία. Αν ομως σβηστουν και αυτα τα ντοκουμεντα, χανεται η πληροφορια οτι αυτό ειναι επικινδυνο. Οπως και δω, ας υπαρχει και το λαθος και η διορθωση απο τους ειδικούς: αυτό ειναι το όλο νοημα του φορουμ, η συζητηση. Και απο το λαθος μαθαινεις. ΕΛπιζω να ειναι κατανοητο, αν δεν ειναι κριμα τις ωρες που χω φαει να προσπαθω και γω να βοηθήσω. Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση