manosx Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Ο odis τα είπε ωραία, λιτά και απλά. Όμως για τους προσφιλείς μας κάτοικους παραθαλάσσιων αττικών τοπίων, και για όσους δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με τη θεωρία, ορίστε ένα παράδειγμα για να καταλάβετε πως φαίνονται στα μάτια των ανθρώπων που ξέρουν τη ΛΑ ;D αυτά που γράφει ο μπαρμπα Στέφανος: "Αιλάται πεδοιά να σας δυδάξο λείγω τα Ναία Αιλεινυκά" ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΛΕΠΩ κάθε φορά που διαβάζω κείμενό του ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Βλέπω Nicolas δεν απαντάς σ’ ένα απλό που σε ρώτησα .Δεν πειράζει. Όπως είπα και στο κλειδωμένο θέμα: ‘’Όταν κατέχεις ένα αντικείμενο τότε μπορείς να το πεις με χίλιους τρόπους. Μόνο αυτός που δεν το κατέχει θα το πει παπαγαλιστί’’ Έχουμε και λέμε: Η φωτογραφία είναι ΠΛΗΡΩΣ ΣΩΣΤΗ: Την ξαναθέτω γιατί αλλιώς δεν θα μπορέσετε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω που σας προτρέπω να τα μελετήσετε και θα δείτε ότι είναι απλά ακόμα κι απ’ τον εντελώς αρχάριο. Ας δούμε τη δική μου επέμβαση: Ο εσωτερικός κύκλος δίνει τους προσαγωγείς των Harmonic Minor Κλιμάκων των αντιστοίχων Ματζόρε και Σχετικών Natural Minor Κλιμάκων . Πχ βλέποντας τον κύκλο ας δούμε 3 παραδείγματα : 1. Ο οπλισμός της Bb Ματζόρε (Bb , Eb) είναι ο ίδιος με τον οπλισμό της Σχετικής Gm Natural (Bb , Eb) και άρα ο Οπλισμός της Gm Harmonic θα είναι ο ίδιος (Bb , Eb) αλλά , σύμφωνα με την κάτω δεξιά σημείωση μου επί του κύκλου, θα έχει στο πεντάγραμμο και τον Προσαγωγέα F#. 2. Ο οπλισμός της Eb Ματζόρε (Ab , Bb , Eb) είναι ο ίδιος με τον οπλισμό της Σχετικής Cm Natural (Ab , Bb , Eb) και άρα στην Cm Harmonic , σύμφωνα με τη σημείωση μου δίπλα στον κύκλο, αφού ο Προσαγωγέας είναι ο Β θα πρέπει να βάλουμε αναίρεση και το Bb να γίνει Β . Άρα ο οπλισμός της Cm Harmonic θα είναι (Ab , Eb) δηλαδή χωρίς το Bb (λόγω αναίρεσης). 3. Τώρα θα μου πείτε καλά γιατί αναφέρεις στη μεσαία σημείωση σαν Προσαγωγείς και τους C , G , D ενώ δεν τους βάζεις στον εσωτερικό σου κύκλο;;;;: Η απάντηση είναι αυτή που έδωσα στο Nicolas που είπε ότι δεν το καταλαβαίνει: Δηλαδή: • Ο Προσαγωγέας C σύμφωνα με το πινακάκι που σας έδωσα ανήκει στην φανταστική κλίμακα Dbm Harmonic • Ο Προσαγωγέας D σύμφωνα με το πινακάκι που σας έδωσα ανήκει στην φανταστική κλίμακα Ebm Harmonic • Ο Προσαγωγέας G σύμφωνα με το πινακάκι που σας έδωσα ανήκει στην φανταστική κλίμακα Abm Harmonic Θα μου πείτε καλά ερασιτέχνης και ασχολείσαι με φανταστικές κλίμακες; Θα δείτε αν συνεχίσουμε εδώ αυτά που ήθελα να πω στο κλειδωμένο ότι στη φυσαρμόνικα τα εφαρμόζω αλλά πανεύκολα γιατί απλά έχω την κατάλληλη Διατονική Harmonic Minor……. Τα ερωτήματα ManosX που θέτω είναι απλά και οι απαντήσεις μου εκλαϊκευμένες. Δεν το κερδίζεις το 50εύρο Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Θα μου πείτε καλά ερασιτέχνης και ασχολείσαι με φανταστικές κλίμακες; εδώ μέσα έχουμε δεί ερασιτέχνες που ακούνε την (φανταστική) αναπνοή του ξύλου ;D ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Άρα ο οπλισμός της Cm Harmonic θα είναι (Ab , Eb) δηλαδή χωρίς το Bb (λόγω αναίρεσης). http://www.youtube.com/watch?v=NiqvsqaWEIY Πιο άσχετος πεθαίνεις ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 εδώ μέσα έχουμε δεί ερασιτέχνες που ακούνε την (φανταστική) αναπνοή του ξύλου ;D ;D Φίλως εγώ ακούει και τις ανάσες λαίμαι του ξσύλου. Αλλά εσείς δεν έχουτε δει τα οβίδεά μου που να ξεύρετε από αναπνοές κορμιώνε. No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-ΑΓΓΕΛΟΣ Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 karate C minore Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gianniss Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Δε θα αναφερθω στην ορθοτητα ή μη του Στεφανου και των υπολοιπων. Θα σημειωσω ομως οτι μαλλον εχουμε λιγο μπερδευτει οσον αφορα στο χωρο που βρισκομαστε. Αγαπητοι κυριοι και κυριως αγαπητε κυριε Στεφανε, πιστευω πως δεν ειναι δυνατον να παρεχουμε ολοκληρωμενα και επαρκη μαθηματα μουσικης μεσα απο ενα forum μουσικης τεχνολογιας. Ισως γινεται να βοηθησουμε καποιον (πραγμα που εχω κανει κι εγω με τα λιγα που ξερω) οταν μας το ζητησει σε καποιο απλο και συγκεκριμενο θεμα(πχ στην αρμονια ή το μετρημα σε καποιο συγκεκριμενο κομματι). Δεν γινεται ομως να καλλιεργησουμε και να εισαγουμε στη θεωρια της μουσικης νεα ατομα απλα ποσταροντας. Αυτα ειναι πραγματα που γινονται με αποκλειστικη αφοσιωση, διαδραστικοτητα και επαφη με το ατομο που θελει να μαθει. Δεν αμφιβαλλω οτι ο τροπος σας, οι ορολογιες σας και ακομα η εμπειρια σας μπορουν να βοηθησουν καποιο νεο(μουσικα) ατομο και μαλιστα να το κανουν πολυ καλο σ'αυτο που λεμε μουσικη. Οχι εδω ομως, και οχι ετσι. Σε θεματα οπως η μουσικη οπου υπαρχουν αμεσα εκατο ενστασεις πανω στην αποψη/ορολογια/αντιληψη και αντιμετωπιση σας(αλλα και του καθενος.Ολοι ξερουμε πως η μουσικη ''μιλαει'' διαφορετικα στον καθενα), οφειλουμε να δειχνουμε μια διακρητικοτητα, ωριμοτητα, σεβασμο, σοβαροτητα και υπευθυνοτητα. Ωστε να σεβομαστε την ιδια τη μουσικη ως τεχνη και επιστημη, αλλα και αυτον στον οποιο παμε να μεταδωσουμε τη γνωση μας. Σας ευχομαι καλη επιτυχια στη διδασκαλια σας, στη μουσικη σας και σε οτιδηποτε αλλο. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Δε θα αναφερθω στην ορθοτητα ή μη του Στεφανου και των υπολοιπων. Θα σημειωσω ομως οτι μαλλον εχουμε λιγο μπερδευτει οσον αφορα στο χωρο που βρισκομαστε. Αγαπητοι κυριοι και κυριως αγαπητε κυριε Στεφανε, πιστευω πως δεν ειναι δυνατον να παρεχουμε ολοκληρωμενα και επαρκη μαθηματα μουσικης μεσα απο ενα forum μουσικης τεχνολογιας. Ισως γινεται να βοηθησουμε καποιον (πραγμα που εχω κανει κι εγω με τα λιγα που ξερω) οταν μας το ζητησει σε καποιο απλο και συγκεκριμενο θεμα(πχ στην αρμονια ή το μετρημα σε καποιο συγκεκριμενο κομματι). Δεν γινεται ομως να καλλιεργησουμε και να εισαγουμε στη θεωρια της μουσικης νεα ατομα απλα ποσταροντας. Αυτα ειναι πραγματα που γινονται με αποκλειστικη αφοσιωση, διαδραστικοτητα και επαφη με το ατομο που θελει να μαθει. Δεν αμφιβαλλω οτι ο τροπος σας, οι ορολογιες σας και ακομα η εμπειρια σας μπορουν να βοηθησουν καποιο νεο(μουσικα) ατομο και μαλιστα να το κανουν πολυ καλο σ'αυτο που λεμε μουσικη. Οχι εδω ομως, και οχι ετσι. Σε θεματα οπως η μουσικη οπου υπαρχουν αμεσα εκατο ενστασεις πανω στην αποψη/ορολογια/αντιληψη και αντιμετωπιση σας(αλλα και του καθενος.Ολοι ξερουμε πως η μουσικη ''μιλαει'' διαφορετικα στον καθενα), οφειλουμε να δειχνουμε μια διακρητικοτητα, ωριμοτητα, σεβασμο, σοβατοτητα και υπευθυνοτητα. Ωστε να σεβομαστε την ιδια τη μουσικη ως τεχνη και επιστημη, αλλα και αυτον στον οποιο παμε να μεταδωσουμε τη γνωση μας. Σας ευχομαι καλη επιτυχια στη διδασκαλια σας, στη μουσικη σας και σε οτιδηποτε αλλο. :) Καταλαβαίνω τι λές, αλλά αν ήταν πραγματικά να μπορούσε να ισχύσει το οφειλουμε να δειχνουμε μια διακρητικοτητα, ωριμοτητα, σεβασμο, σοβατοτητα και υπευθυνοτητα. Ωστε να σεβομαστε την ιδια τη μουσικη ως τεχνη και επιστημη, αλλα και αυτον στον οποιο παμε να μεταδωσουμε τη γνωση μας. Το 90% της πληροφορίας εδώ μέσα θα έπρεπε να διαγραφτεί άμεσα. Η πληροφορία αξιολογείται απο όλους, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να απαγορεύουμε σε κάποιον να γράφει. Αν ειναι κάτι που ειναι σωστό και χρήσιμο θα πιάσει τόπο, αλλιώς θα ξεχαστεί, και πάντα θα υπάρχουν τα υπόλοιπα σχόλια να εκφράζουν αμφιβολίες ή προβληματισμούς. Να πω επίσης ρε παιδιά ότι είπε ο άνθρωπος τίποτα που να βάζει τη ζωή μας σε κίνδυνο (πχ "βγάλε τη γείωση να φύγει ο θόρυβος") να πω εντάξει. Αλλά λες και όλοι είμαστε ειδικοί σε όλα (κλάφτε στα γέλια με τη συζήτηση περι λίνουξ....) και μας θίγει αν κάποιος θίξει τα δικά μας πτυχία. Ελευθερία λόγου, διάλογος, σεβασμός, κτλ... κρίμα... Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Δεν αμφιβαλλω οτι ο τροπος σας, οι ορολογιες σας και ακομα η εμπειρια σας μπορουν να βοηθησουν καποιο νεο(μουσικα) ατομο και μαλιστα να το κανουν πολυ καλο σ'αυτο που λεμε μουσικη. Εγώ αμφιβάλλω, ή μάλλον δεν αμφιβάλλω, είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα του κάνουν κακό. Τα κείμενα του άσχετου (κατά ομολογία του ) αυτού ανθρώπου, είναι εντελώς "ότι νάναι", όχι απλά πρόχειρα και ελλειπή αλλά ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ, και λανθασμένα με τον χειρότερο τρόπο, με ασχετοσύνη ταυτόχρονη με επιμονή, κάθεται ο άνθρωπος και κάνει πινακάκια για να μας δειξει τι; ΤΟΥΣ ΛΑΘΟΣ ΟΠΛΙΣΜΟΥΣ, δηλαδή πράγματα πρώτης δημοτικού, πράγματα που ούτε καν θεωρία να μην ξέρεις, απλά ένα κομμάτι σε ντο μινόρε να έχεις παίξει το βλέπεις, αλλά ΟΧΙ, 400 χρόνια τον κυρ Στέφανο περιμέναμε... Ο άνθρωπος είναι άσχετος, τα κείμενά του γράφτα στο χιόνι, και ελπίζω τώρα που του υποδείξαμε τα λάθη να έχει τη στοιχειώδη τιμιότητα να μην ξαναγράψει εδώ, όπως για πολλοστή φορά υποσχέθηκε. Αν και αμφιβάλλω, έχει εμμονή με τη διδασκαλία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ndnikola Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2014 Μια και έκανες την νύξη Πρωτον, ελεος με τα κλειδώματα των threads. Πραγματικα. να διευκρινίσω ότι ο λόγος που κλειδώθηκε το συγκεκριμένο θέμα, αλλά και που τα προηγούμενα θέματα του STEFANOS604 είχαν μάλλον άσχημη κατάληξη, απέχει πολύ από το "έδωσε λάθος πληροφορίες". Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα κόπο και να διαβάσεις τα προηγούμενα αντίστοιχα θέματα, τις παρατηρήσεις/υποδείξεις που έγιναν, αλλά και τις μετέπειτα αντιδράσεις, για να έχεις πιο ολοκληρωμένη άποψη. Φιλικά, http://www.lustinger.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση