Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2004 Έχω μια κιθαρα me emg μαγνητες(emg-89 emg-SA emg-89)και κατα πασα πιθανοτητα basswood σωμα.θέλω να κανω παραγελλία απο εργαστηρι καινουριο μανικι και θέλω τα καθαρά μου να γινουν πιο λαμπερά.εχω ακουσει οτι τα ξυλα παιζουν πολυ σημαντικο ρολο.υπαρχει καποιο υλικο που θα κανει τη δουλεια αυτη η αδικα τα χρηματα που θα δωσω;Οποιος ξερει κατι ας δωσει μια βοηθεια θα το εκτιμησω ιδιαιτερα. You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2004 Καταρχας τι κιθαρα ειναι? Το μανικι δεν παιζει και τοσο ρολο στον ηχο οσο το ξυλο στο σωμα. Προσωπικα θεωρω οτι το basswood ειναι πολυ "νεκρο" ξυλο. Το Alder πιστευω πως ειναι το καλυτερο. Εαν θελεις καλυτερα καθαρα μαλλον θα πρεπει να δεις για καποια αλλη κιθαρα. Τωρα εαν θελεις να αλλαξεις το μανικι καλυτερα να βαλεις rosewood. Ειναι ο καλυτερος συνδιασμος για μια κιθαρα με basswood σωμα... http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Φίλε Janick.Οι απόψεις μου μπορεί να σου φανούν λίγο αιρετικές όμως κατασκευάζω (ΔΗΛ.ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΩ) εδώ και πολλά χρόνια μόνος μου τίς κιθάρες μου (από κομμάτια Warmoth,WD & All Parts) και πιστεύω ότι η εμπειρία μου μπορει να σε βοηθήσει. Exω φτιάξει περίπου 20 stratocaster & 30 telecaster (για εμένα & για φίλους) και μετά από πολλούς και διάφορους συνδιασμούς κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το ΕΙΔΟΣ του ξύλου στο σώμα παίζει ΕΛΑΧΙΣΤΟ ρόλο στο ηχητικό αποτέλλεσμα στίς SOLID BODY ηλεκτρικές κιθάρες.ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ρόλο παίζει το ΒΑΡΟΣ του σώματος παρά τα υλικό (alder,basswood ,swamp ash ΚΤΛ). μια κιθάρα με ΒΑΡΥ σώμα θα έχει περισσότερα και σκληρότερα πρίμα & υψηλομεσαία και περισσότερο sustain ενώ μιά ελαφριά κιθάρα θα έχει πιο μαλακά πρίμα και περισσότερα χαμηλομεσαία. Ενοείται ότι στις solid body ούτε το φινιρισμα (νίτρο,πολυεστέρας) παίζει ρόλο (αλλο πράγμα οι ακουστικές) ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είναι το ΠΑΧΟΣ/ΜΑΖΑ του μπράτσου,οσο πιό παχύ τόσο πιό καλός ο ήχος & το sustain (η ταστιέρα & το υλικό ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ).Μεγάλο ρόλο παίζουν και τα τάστα (όσο μεγαλύτερα τόσο πιό πολλά πρίμα & sustain) Σημαντικό ρόλο παίζει και η μάζα της ΓΕΦΥΡΑΣ όσο πιό βαριά τόσο πιό πολλά πρίμα & sustain. ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΓΝΗΤΕΣ,ΑΥΤΟΙ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΗΧΟ ΚΑΤΑ 80%! Μαγνήτες με χαμηλη έξοδο (τους προτιμώ) θα σου δώουν ΠΟΛΥ καλύτερα καθαρά και με το κατάληλο πετάλι/ενισχυτή μια χαρά γκάζια. Βεβαια μια και οι παραπάνω εταιρείες προσφέρουν ΠΟΛΥ καλύτερα ξύλα από τη Fender όταν φτιάχνω κιθάρες συνήθως χρησιμοποιώ alder η ΕΛΑΦΡΥ swamp ash ,η και hollow bodies.Πάντα χρησιμοποιώ το μεγαλύτερο δυνατό μπράτσο. To basswood/poplar είναι μια χαρά ξύλα έχω μερικές γιαπωνέζικες Fender φτιαγμένες από αυτό και σκίζουν! Παντως μην ξεχνάς ότι μια κιθάρα είναι ενα ΣΥΝΟΛΟ από parts και ο τρόπος που αντιδρούν μεταξύ τους είναι σχεδόν αδύνατον να προβλεφθεί 100%.Γι'αυτό και άλλωστε υπάρχουν Squier που σκοτώνουν & Fender Custom shop μπουρούχες... γενικά μιλώντας για ωραία καθαρά σε Tele/strat: light ash(or alder/hollow) body,vintage hardware,low output vintage pickups (LINDY FRALIN,RIOGRANDE VINTAGE TALLBOYS,FENDER VINTAGE,SD ALNICO 2),FAT neck και θα είσαι μάγκας! ΕΠΙΣΗΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΟΛΟ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ.ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟ HEADROOM ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΑ!(Χρειάζονται τουλάχιστον 50 βατ σε τάξη α/β για να έχεις καλά καθαρά αν θέλεις να παίζεις δυνατά). Επίσης οι EMG που χρησιμοποιείς παρόλο που έχουν την φιλοσοφία του vintage μαγνήτη,έχουν σημαντικά υψηλότερη έξοδο οπότε χρειάζεσαι βατ. να και μερικές από τις κιθάρες που έχω φτιάξει: WARMOTH one piece swamp ash body,boat neck one piece maple,RIO GRANDE pickups,vintage bridge WARMOTH one piece swamp ash,boat neck w/ brazilian rw,lindy fralin pickups,vintage bridge WD thinline ash & alder/quilt top,modern bridge BILL LAWERENCE noiseless pickups,WARMOTH fatback necks w/ maple and rw boards,modern bridges. Η μεσαία είναι μιά γιαπωνέζικήFender που την έχω από το 87! www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Administrator Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Πολύ σωστά όσα σου είπε ο φίλος SUPERFUNK. Θα ήθελα να προσθέσω ότι οι EMG παίζουν καταλυτικό ρόλο στην κιθάρα σου. Γενικότερα όλοι οι active. Γι αυτό αν δεν σου κάνει αυτός ο ήχος, άλλαξε μαγνήτες. Το ξύλο είναι σχεδόν αμελητέα αλλαγή σε σύγκριση. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kenobi Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Γεια χαρα σε ολους. Sorry για την παρεμβαση στο θεμα αλλα μιας και ασχολεισαι με συναρμολογηση σε κιθαρες Superfunk μηπως κατεχεις τι παιζει με μπασα; Ρωταω γιατι ενδιαφερομαι να φτιαξω ενα custom P-Bass μπασο. Δωστε πληροφοριες για το αν υπαρχει εδω καποιος καλος τεχνιτης που να αναλαμβανει τετοια εργασια. Ευχαριστω προκαταβολικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
electrictabs Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Καλα superfunk δεν παιζονται οι τεle ta χρωματα κλπ να υποθεσω ολα εσυ... Μπορεις να δωσεις καποιες παραπανω πληροφοριες ποσο κοστισαν κλπ αλλη απορια...τον ενισχυτη rivera τον εφερες απο το εξωτερικο? Τους φερνει καποιος στην ελλαδα. Ποσο τον πηρες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
electrictabs Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Οσο γι αυτο που λες οτι πολλες φτηνες κιθαρες τρωνε καποιες που ειναι κατα πολυ ακριβοτερες θα συμφωνησω απολυτα. Π.χ. αν ειναι καποιος τυχερος και πετυχει μια καλη υαμαηα pacifica (οπως εγω πριν 7 χρονια) με 120 χιλιαρικακια και με αλλαγη στους μαγνητες μπορει να ανταγωνιστει αν οχι να ξεπερασει καποιες με τη διπλασια και τριπλασια τιμη.(π.χ. καποιες epiphone ´h ibanez που περασαν απο τα χερια μου) εισαι απο τους λιγους που λενε για το ¨80%¨.οι περισσοτεροι σε πρηζουν να παρεις τα καλυτερα ξυλα να πληρωνεις 1 μυριο γιατι λεει παιζουν 50% του ηχου της ηλεκτρικης και δεν ασχολουνται με το τι μαγνητες βαζουν σε συνδυασμο με το ξυλο και τα υπολοιπα ηλεκτρικα... Με αυτα τουλαχιστον σε βομβαρδιζουν σε καποια μαγαζια στη σολωνος και στην τρικουπη και καταληγεις με ενα οργανο που θα ακουγεται σαν μπουζουκι ΄η σαν μπασο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 ευχαριστώ για τα καλά λόγια παιδιά. Καταρχήν τον RIVERA τον έφερα από τον THOMANN.Είναι ο QUIANA 212.Tον πήρα πρίν 3 χρόνια γύρω στα 1700 ευρω και περιτό να σου πω ότι γ...αει :oops: (τώρα τον έχει 2000 ευρώ) μεταφορικά 23 ευρώ. Εβαφα κιθάρες παλιά (ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΠΕΛΑΣ) τώρα όμως τις περνάω απλά με ένα gel από πολυεστέρα και καθάριζω...Αν θέλω vintage χρώματα είτε αγοράζω βαμμένα σώματα είτε τις στέλνω στον Γκαγκανιάρη που είναι εκπληκτικός τεχνίτης και φτηνός. Τώρα ενα μικρό μυστικό. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ TELE/STRAT BOLT ON ΚΙΘΑΡΑ. (η ΜΠΑΣΟ) ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙΟΥ,ΚΟΛΛΗΤΗΡΙΟΥ & BLACK & DECKER ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΒΙΑΣΥΝΗ! ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ SET UP ΣΤΗ ΚΙΘΑΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ,ΣΤΟ INTERNET θA ΒΡΕΙΤΕ 10ΑΔΕΣ SET UP GUIDES) Το δυσκολότερο μέρος είναι η τοποθέτηση και κοπή του nut αλλά όλοι οι κατασκευαστές που παραθέτω προσφέρουν αυτή την υπηρεσία για 20 ευρώ περίπου. ΜΙΑ ΑΒΑΦΤΗ ΚΙΘΑΡΑ (Η μπάσο) ΑΠΟ WARMOTH (ΟΛΑ ΤΑ ΞΥΛΑ,ΟΙ ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ HARDWARE) ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 700-800 ΕΥΡΩ.(ΓΙΑ ΒΑΦΗ ΜΠΡΑΤΣΟΥ-ΣΩΜΑΤΟΣ ΒΑΛΤΕ ΑΛΛΑ 200 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ). www.warmoth.com www.allparts.com www.wd.com www.usacustomguitars.com www.rockinger.com αυτοί (η ROCKINGER) έχουν και ΕΤΟΙΜΑ guitar kits εξαιρετικής ποιότητας γύρω στα 450-500 ευρώ. σε κάθε περίπτωση η κιθάρα που θα κατασκευάσετε θα ειναι ΕΤΗ φωτος καλύτερη από τις Fender. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
roybatty Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Δεν συμφωνώ.Τα ξύλα *παίζουν* ρόλο στην κιθάρα,ειδάλλως δεν θα πηγαίναμε να αγοράζουμε μανίκια και σώματα από την warmoth και την allparts,αλλά θα παίρναμε καπλαμάδες και θα καρφώναμε πάνω ότι καλύτερο βρίσκαμε απο μαγνήτες.Θα ήταν το αποτέλεσμα καλό;Μάλλον οχι.Μεγαλύτερη σημασία έχει η ποιότητα του ξύλου και επειδή αναφερθήκατε στο basswood,φέρνω ώς παράδειγμα την MusicMan Axis,η την Wolfgang.Basswood μεν,αλλά φοβερός ήχος...είναι δυνατόν το 80% του ήχου μιας τέτοιας κιθάρας να οφείλεται στους dimarzio που φοράνε;(παρεμπιπτόντως,το basswood δεν είναι "νεκρό ξύλο",απλώς μας έχει δημιουργηθεί αυτή η εντύπωση λόγω τών κακής ποιότητας Ibanez κτλ που κυκλοφορούν στην αγορά).Η διαφορά γίνεται ακόμα πιο έντονη όταν μιλάμε για set-neck h neck-trhough κιθάρες.Εγώ "νιώθω" τη διαφορά που έχει η classic από την standard μου αν και με την πρώτη ματιά θα μπορούσε να πεί κάποιος οτι είναι η ίδια κιθάρα.Όμως δεν είναι. Έβαλα τους Burstbuckers της standard για δοκιμή στην classic.Έγινε standard; Σε καμία περίπτωση.Σε μια fender η γενικά bolt-on κιθάρα η διαφορές είναι μικρότερες(γι'αυτό το λόγο και βλέπεις φτηνές fender να παίζουν/ακούγονται τόσο καλά όσο μια custom shop),αλλά δε νομίζω ότι πρέπει να κρίνει κάποιος μόνο από ένα είδος οργάνου.Στα υπόλοιπα (πάχος/μάζα μπράτσου,γέφυρα) συμφώνω σε γενικές γραμμές με τον SUPERFUNK χωρίς απαραίτητα να είναι αυτός ο κανόνας.Πάντως η φυσική λέει πως σκληρότερα ξύλα στο μανίκι=μεγαλύτερο resonance.Και μετά τη μεγάλη παρένθεση,ας επανέρθω στο αρχικό θεμα...εγώ προσωπικά προτείνω ενα hard rock maple μανίκι με εβενινη ταστιέρα (ένα 12" radius είναι ότι πρέπει)και jumbo τάστα(κατά προτίμησh dunlop).Έτσι θα έχεις πιο "bright" καθαρά,χωρίς να χάσεις το overall feeling.Αυτό που πρέπει να προσέξεις ιδιαίτερα είναι το μπράτσο να ταιριάζει απόλυτα στο pocket (το σημείο που βιδώνει στο σώμα),χωρίς κενά. Καλώς σας βρήκα.... Occam's razor makes the cutting clean. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 έτσι κι αλλοιώς ότι και να πάρεις από τίς παραπάνω εταιρείες θα είναι ΠΟΛΥ καλό ποιοτικά και όχι καπλαμάς... πάντως θα παραδεχτώ ότι στίς προσωπικές μου tele έχω χρησιμοποιήσει την ROLLS ROYCE των ξύλων μονοκοματο SWAMP ASH 1,5 κιλο!) βέβαια για κοσμητικούς και μόνο λόγους.... :oops: πάντως επιμένω ότι δεν χρειάζεσαι quilt maple & εβένους για να έχεις καλό ήχο. (ίσα-ίσα όσο πιό απλά ξύλα τόσο πιό ελαφριά και πιό resonant). O έβενος μου αρέσει και εμένα αλλά πιό πολύ σαν αίσθηση,έχω φορέσει το ίδιο εβένινο μπράτσο σε δύο strat και ο ήχος δεν άλλαξε καθόλου. Για το hard maple μπράτσο συμφωνώ απολύτως ,και επιπλέον ειδικά αν είναι quartershawn δεν στραβώνει ποτέ! Επίσης για τίς set neck κιθάρες έχεις δίκιο είναι άλλες κατασκευές αλλά και εκεί πέφτει πολύ δούλεμα και υπερεκτίμηση. π.χ. έχω μιά Gibson Les Paul custom και μια απομίμηση YAMAHA les paul & η YAMAHA "τρώει" την GIBSON για πρωινό :D επίσης η Standard σου έχει ΠΟΛΥ ΠΑΧΥΤΕΡΟ μπράτσο από την CLASSIC και μάλλον θα είναι και λίγο πιό ελαφριά? γενικά πιστεύω ότι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να δώσεις μια περιουσία για να έχεις μια κιθάρα της προκοπής, τώρα τι λένε οι εδώ "ειδικοί" άσε μη πιάσουμε κουβεντα καλύτερα....τον κόσμάκι δουλεύουνε... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση