marathon Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 ...πραγματικα οσα εχουν παχυ μπρατσο εχουν και πιο πολυ sustain και πιο ζεστο ηχο... όχι πάντα ;) http://mosesgraphite.com/products/electric-guitar-bass-necks/ Έχω σε 2 κιθάρες και έχει sustain να φάνε και οι κότες ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jimi Ts. Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 η δικη μου κιθαρα αν και fender (billy corgan signature) Gipsonιζει αρκετα , οποτε με μαονι φανταζομαι θα εχει πολυ ενδιαφερον οποτε δες και αυτο: http://www.dimarzio.com/pickups/pre-wired/billy-corgan-strat-replacement-pickguard Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Το ατελείωτο sustain πχ. δεν συνάδει ούτε με παραδοσιακό jazz παίξιμο (εκεί θες μπόλικο και percussive attack, γερή δόση honk/ξυλίλα/μεσαιίλα), oύτε με gutsy, ημιβρώμικο, overcompressed blues. +1000 ακριβως...μεγαλυτερος εχθρος απο το sustain δεν υπαρχει για τη jazz μουσικη...οποτε ειναι λιγο δυσκολο μια κιθαρα που ...παιζει .. ;D...jazz να παιξει και τελειο blues... λεμε τωρα γιατι αν ξερεις να παιζεις...παιζεις και με BC Rich... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Postgaze Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Παντως, θα μπορουσες να κανεις δουλεια και με μια jazzmaster, ειτε με τους παραδοσιακους μαγνητες (και να χρησιμοποιεις για blues το κανονικο κυκλωμα, ενω για jazz το rythm circuit που εχει οση τζαζομουντιλα θες..), ειτε με τους διπλους widerange για πιο παχυ ηχο. Απλα μου φαινεται δυσκολο να βγαινει απο την ιδια κιθαρα ενα πολυ καλο bluesy screamin' lead και ταυτοχρονα τα παχια, μουντα jazz ακκορντα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
HellFire Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 εχω κοπο να κατασκευασω μια στρατ(γιατι μπορω να παραγγειλω στα γουστα μου μανικια και ιστοριες και γιατι μπορω να πειραματιστω πιο ευκολα με μαγνητες και ιστοριες απο αλλες κιθαρες) ετσι λοιπον για αρχη εχω καταλαβει οτι το πιο ''μουντο ξυλο'' ειναι το mahogany με βαση την warmoth...οποτε διαλεγω και σωμα και μπρατσο mahogany με compound12-16 και σιγουρα fat c ,d profile θα δειξει...παντως ροπαλο να εχω οσο καλυτερο sustain γινεται...η κιθαρα δηλαδη gibsoφερνει κατι που θελω δηλαδη... απο μαγνητες τι προτεινετε?θελω μουντο ηχο οπως στα λεσπολια...θα πηγαινα για τους κλασσικους που φοραει η στουντιο αλλα ηθελα καποια αποψη πανω σε αλλους που μπορουν ευκολα να εγκαταστατθουν σε στρατ και να βγαλουν τζαζζ-μπλουζ ηχο... μην αρχιζετε τα παρε μια jazzmaster και ιστοριες...οπως ειπα τα κομματια που διαλεγω ειναι στα γουστα μου γι αυτο και το προτιμω Παντως, θα μπορουσες να κανεις δουλεια και με μια jazzmaster, ειτε με τους παραδοσιακους μαγνητες (και να χρησιμοποιεις για blues το κανονικο κυκλωμα, ενω για jazz το rythm circuit που εχει οση τζαζομουντιλα θες..), ειτε με τους διπλους widerange για πιο παχυ ηχο. Απλα μου φαινεται δυσκολο να βγαινει απο την ιδια κιθαρα ενα πολυ καλο bluesy screamin' lead και ταυτοχρονα τα παχια, μουντα jazz ακκορντα.. Πιστεύω οτι είσαι για εδώ>>>> http://www.noiz.gr/index.php?topic=202302.0 Rest in Peace, Rest in Polaris! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 ακριβως...μεγαλυτερος εχθρος απο το sustain δεν υπαρχει για τη jazz μουσικη... Εμένα μου αρέσουν περισσότερο κάποιοι μπασίστες που ψάχνουν σώματα και μπράτσα "που να χουνε sustain" και μετά περνάνε flats και βάζουν vintage σφογγαράκια στα bridge covers. Απλά κορυφαίοι. ;D Να επαναλάβω (όπως ήδη σωστά παρατηρήθηκε) ότι κάτω από την ομπρέλα "blues" έχουν χωρέσει πάρα πολύ διαφορετικά ηχοχρώματα. Όχι μόνο στην contemporary μορφή τους αλλά και στην αρχική γηγενή μορφή τους (από Πολιτεία σε Πολιτεία). Άρα βλέπεις τι θέλεις να μιμηθείς και ανάλογα βαδίζεις. Και το (σωστό) κλισέ λέει ότι άμα το έχεις τα δάχτυλα το blues το βγάζεις μ'ότι κιθάρα θες. H τζαζ είναι άλλο πράμα...... Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Απλα μου φαινεται δυσκολο να βγαινει απο την ιδια κιθαρα ενα πολυ καλο bluesy screamin' lead και ταυτοχρονα τα παχια, μουντα jazz ακκορντα.. με την κιθαρα τη ΣΩΣΤΗ ολα γινονται... ;D βαζεις ενα διπλο μπροστα για jazz (ή απλα παιζεις με τον neck με κλειστο το tone) και οποτε γουσταρεις παιζεις με τον bridge & σκοτωνεις στα blues.. http://www.youtube.com/watch?v=3ZN0PYWPTlw ή απλα εισαι ο Danny Gatton & τα κανεις ολα και συμφερεις με μια κιθαρα... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Postgaze Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2014 Πιστεύω οτι είσαι για εδώ>>>> http://www.noiz.gr/index.php?topic=202302.0 ;D ;D.. Ναι ρε συ το παρατηρησα, γι' αυτο εβαλα και το ''παντως'' στην αρχη..σορρυ για το off topic πριν, αλλα πιστευα οτι ηταν καλο να αναφερω μια τετοιου ειδους λυση μπας και το σκεφτει διαφορετικα o treloagori. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
socratis Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Το ατελείωτο sustain πχ. δεν συνάδει ούτε με παραδοσιακό jazz παίξιμο (εκεί θες μπόλικο και percussive attack, γερή δόση honk/ξυλίλα/μεσαιίλα), oύτε με gutsy, ημιβρώμικο, overcompressed blues. δηλαδή στη τζαζ δεν παιζουν ποτε μισα ή ολόκληρα???? γιατι κάποιοσ να μην θέλει sustain :( και τι attack εχει μια semi hollow me διπλούσ και μαόνια........αυτές παίζουν απο μόνες τους....ενω με tele κινδυνευεισ να σκοτώσεις κανενα με τα πριμα (επικίνδυνο αλλα καθόλου βαρετό) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 γιατι κάποιοσ να μην θέλει sustain οταν κανεις 4 chord changes το...δευτερολεπτο το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ που θες ειναι...sustain... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση