Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 ...και προσωπικά μάλλον θα το σκεφτόμουν πολύ να δώσω 900 ευρώ π.χ. για το Miami ,ενώ με τα μισά λεφτά μπορώ να έχω 808 και 909.Πού αυτό και σε τι κατάσταση; Βέβαια θα δείξει από εδώ και πέρα πόσο θα πωλούνται τα 808 & 909 :) Πάντως αν η τιμολόγηση σταθεί στα σχετικά χαμηλά επίπεδα που έχει διαρρεύσει ήδη, μάλλον καλά θα τα πάνεMarketing φίλε μου, marketing :) Edit. Κάτσε να βγεί και το manual και τότε θα τα πούμε ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Hysplex Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Πού αυτό και σε τι κατάσταση; Χμμ μάλλον πρέπει να προσέχω καλυτερα το πως εκφραζομαι.. Δεν εννοώ ότι με τα μισά λεφτά θα μπορώ να έχω κανονικά tr808 και tr909. Εννοώ 808 και 909 με την μορφή του tr8 Άλλωστε δεν νομίζω οι τιμές των tr808 και tr909 να επηρεαστούν ιδιαίτερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Marketing φίλε μου, marketing :) Μανώλη, κακά τα ψέματα, όταν μια εταιρεία δεν είναι ακριβώς στο peak της ιστορίας της (βλ. Roland), πρέπει να ακολουθεί επιθετική τιμολογιακή πολιτική προκειμένου να δελεάσει τον πελάτη ώστε να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Βλέπεις κάποιον στο peak που δεν τον βλέπω εγώ; Το πρόβλημα ξεκινάει από την αγοραστική δύναμη των "πελατών". Πάλι καλά που επενδύουν σε νέα πράγματα. Μην βλέπεις μεμονωμένα προϊόντα ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Δεν είπα ότι υπάρχει κάποιος παίκτης που να είναι πολύ ανεβασμένος σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά. Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι η Roland δεν είναι και στα καλύτερά της, ιδίως λόγω κακών επιλογών στο πρόσφατο παρελθόν, που την έκαναν να φαίνεται λιγότερο αξιόπιστη στα μάτια σημαντικής μερίδας αφοσιωμένων πελατών της. Αυτό βέβαια φαίνεται να αλλάζει τελευταία. Ότι καινοτομεί πάντως αυτό δε μπορεί να το αρνηθεί κανένας. Σαφώς και δοκιμάζει νέα πράγματα, και μάλιστα πολλά πέραν των τετριμμένων (π.χ. hybrid sample/modeling synthesis, a.k.a. SuperNatural), όταν την ίδια στιγμή άλλοι "κολοσσοί" (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε) παίζουν ακόμα με αναμασημένες τεχνολογίες της προηγούμενης δεκαετίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 παίζουν ακόμα με αναμασημένες τεχνολογίες της προηγούμενης δεκαετίας. Μα αυτό ζητάνε οι πελάτες. Η dance σκηνή έχει γεμίσει με acid square μπάσα και μονοφωνικά μπλιπς. Σιγά μην κατσουν να βγάλουν ολοκληρες καινοτομίες για 10 ατομα που πειραματίζονται μόνοι τους στο σπίτι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Δεν είπα ότι υπάρχει κάποιος παίκτης που να είναι πολύ ανεβασμένος σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά. Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι η Roland δεν είναι και στα καλύτερά της, ιδίως λόγω κακών επιλογών στο πρόσφατο παρελθόν, που την έκαναν να φαίνεται λιγότερο αξιόπιστη στα μάτια σημαντικής μερίδας αφοσιωμένων πελατών της. Αυτό βέβαια φαίνεται να αλλάζει τελευταία. Ότι καινοτομεί πάντως αυτό δε μπορεί να το αρνηθεί κανένας. Σαφώς και δοκιμάζει νέα πράγματα, και μάλιστα πολλά πέραν των τετριμμένων (π.χ. hybrid sample/modeling synthesis, a.k.a. SuperNatural), όταν την ίδια στιγμή άλλοι "κολοσσοί" (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε) παίζουν ακόμα με αναμασημένες τεχνολογίες της προηγούμενης δεκαετίας. Σ'ευχαριστώ και να χρησιμοποιείς ονόματα. Τα ονόματα, όποια κι αν είναι αυτά, είναι σεβαστά και κάθε ένα από αυτά έχει γράψει και συνεχίζει να γράφει την δική του ιστορία. Να μου επιτρέψεις να σταθώ σε ένα σημείο που ίσως θα το διάβασες αλλά μάλλον δεν του έδωσες και τόσο μεγάλη προσοχή. Λογικό διότι το AIRA ως η νέα σειρά προϊόντων, προβλήθηκε πιό πολύ ή αν θες βγήκε πιό μπροστά από το ACB (Analog Circuit Behavior). Το ACB είναι κάτι σαν το SuperNatural, μόνο που εδώ αφορά καθαρά ηλεκτρονικά κυκλώματα, για την ακρίβεια συμπεριφορά αναλογικών ηλεκτρονικών κυκλωμάτων. Το SuperNatural αφορούσε και αφορά φυσικά όργανα, συμπεριφορά φυσικών οργάνων. Το ACB (Analog Circuit Behavior) είναι μία νέα τεχνολογία που υπάρχει στα AIRA. Αξιοποιεί την τεράστια υπολογιστική ισχύ κάποιων DSP για να μιμηθεί με ακρίβεια τα χαρακτηριστικά, την συμπεριφορά αν θες των αναλογικών κυκλωμάτων, σε κάποιες περιπτώσεις συμπεριλαμβανομένης της αστάθειας αυτών. Να σημειώσω πως στην περίπτωση των AIRA δεν γίνεται αντιγραφή των παλαιών εδραιωμένων γνωστών μηχανημάτων αλλά αναδημιουργία νέων προϊόντων με νέο τρόπο λειτουργίας και νέες δυνατότητες. Σχετικά με την ιστορία... Π.χ. Physical Modeling, Analog Modeling, SuperNatural, ACB, πάνω σε αυτά βγάζεις κάποιο προϊόν ή μία σειρά προϊόντων και γράφεις ιστορία. Πιό πάνω γράφεις: Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι η Roland δεν είναι και στα καλύτερά της, ιδίως λόγω κακών επιλογών στο πρόσφατο παρελθόν, που την έκαναν να φαίνεται λιγότερο αξιόπιστη στα μάτια σημαντικής μερίδας αφοσιωμένων πελατών της.Συγκεκριμένο παράδειγμα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Μα αυτό ζητάνε οι πελάτες. Η dance σκηνή έχει γεμίσει με acid square μπάσα και μονοφωνικά μπλιπς. +1000 Σιγά μην κατσουν να βγάλουν ολοκληρες καινοτομίες για 10 ατομα που πειραματίζονται μόνοι τους στο σπίτι. Δέκα ? Τί είναι αυτό ? ;D ;D ;D Πολυεθνικές εταιρίες είναι αυτές. Απευθύνονται σε μεγάλες μάζες = μεγάλες πωλήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Σ'ευχαριστώ και να χρησιμοποιείς ονόματα. Τα ονόματα, όποια κι αν είναι αυτά, είναι σεβαστά και κάθε ένα από αυτά έχει γράψει και συνεχίζει να γράφει την δική του ιστορία. Αν αναφέρω συγκεκριμένο όνομα κάποιος θα θιγεί και θα αρχίσει μία από αυτές τις "συζητήσεις" που καταλήγουν σε κλείδωμα του thread. Κι αυτό το χατήρι δεν πρόκειται να το κάνω προσωπικά. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός. ;) Πιό πάνω γράφεις: Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι η Roland δεν είναι και στα καλύτερά της, ιδίως λόγω κακών επιλογών στο πρόσφατο παρελθόν, που την έκαναν να φαίνεται λιγότερο αξιόπιστη στα μάτια σημαντικής μερίδας αφοσιωμένων πελατών της. Συγκεκριμένο παράδειγμα; Η παρατεταμένη αποχή (πάνω από 5 χρόνια) από την αρένα των flagship keyboard workstations. Εκτός κι αν τα FA 06/08 μπορούν να χτυπήσουν στα ίσα τα Motif XF και Kronos. Επίσης η ελλιπής υποστήριξη (για να μην πω ότι το παράτησε εντελώς) του τελευταίου keyboard workstation που κυκλοφόρησε. Μα αυτό ζητάνε οι πελάτες. Η dance σκηνή έχει γεμίσει με acid square μπάσα και μονοφωνικά μπλιπς. Σιγά μην κατσουν να βγάλουν ολοκληρες καινοτομίες για 10 ατομα που πειραματίζονται μόνοι τους στο σπίτι. Αναφέρθηκα σε τεχνολογίες της προηγούμενης δεκαετίας. Σαφώς και δεν εννοούσα την analog subtractive synthesis και την μοντελοποίηση αυτής (=VA), αφού έχουν προέλευση πολύ πιο παλιά. Αυτές οι μορφές σύνθεσης σαφώς και είναι όχι μόνο περιζήτητες από τους απανταχού καλλιτέχνες (ερασιτέχνες και επαγγελματίες) παγκοσμίως, αλλά και άκρως ευέλικτες και πάρα πολύ χρήσιμες. Μάλλον δεν έγινα κατανοητός, κακώς δεν ανέφερα συγκεκριμένο παράδειγμα. Εννοούσα την αναμασημένη sample-playback εδώ και πολλά χρόνια από εταιρίες που κάποτε πρωτοστάτησαν στην μοντελοποίηση αναλογικών και φυσικών οργάνων (εξ Ιαπωνίας είναι πάντως ο συγκεκριμένος κατασκευαστής, για την ιστορία). ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2014 (εξ Ιαπωνίας είναι πάντως ο συγκεκριμένος κατασκευαστής, για την ιστορία). ::) Και το ονομα αυτου, Yamaha. Ξερεις, ο μεγαλυτερος κατασκευαστης μουσικων οργανων στον πλανητη? Αυτος. Μη φοβασαι να αναφερεις το ονομα, δεν δαγκωνει. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση