indianos Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 αγαπητε σκατεμπορα το ρημα "μαθαινω" εχει μια και μονη εννοια και ερμηνεια σε ολα τα λεξικα του κοσμου . αμα κολλησεις και την λεξη λοιπον "μουσικη " σχηματιζεται η προταση μαθαινω μουσικη . η μουσικη τωρα σαν εννοια , σαν τεχνη , σαν επιστημη ( γιατι για μενα ειναι επιστημη ) , σαν σπουδη , σαν παναρχαιο αντικειμενο μαθησης , χωριζεται και απαρτιζεται απο το θεωρητικο και απο το πρακτικο σκελος-κομματι . δηλαδη αγαπητε υπαρχει η θεωρια η λεγομενη ( τα ρημαδια τα βιβλια ) και η πρακτικη , οπου εκει μαθαινει ο μαθητευομενος να χειριζεται και να χρησιμοποιει το οργανο , κανοντας πραξη ολα οσα εχει μαθει απο την θεωρια . οπως καταλαβαινεις για να μαθεις σωστα μουσικη , δεν μπορεις να αποκλεισεις και να απομονωσεις , ειτε την θεωρια , ειτε την πρακτικη . η καλυτερη θεραπεια λοιπον αγαπητε ειναι η σωστη μαθηση της μουσικης σε θεωρητικο και πρακτικο επιπεδο , γιατι οταν αυτο δεν συμβαινει τοτε μιλαμε για ημιμαθεια και για αμαθεια . ρωτα και τους αρχαιους αν δεν εμπιστευεσαι τους νεοελληνες . για τους αυτοδιδαχτους εχω μιλησει σε αλλο thread κατατοπιστικα και δεν χρειαζεται να επανελθω . φιλικα και μουσικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Επίσης για να μάθω καλά όσα προγράμματα με ενδιαφέρουν έκατσα περίπου 2 χρόνια' date=' σε 4 μήνες κάνεις πασαλείμματα, το παράδοξο είναι ότι τα έμαθα μέσω εμπειρίας...[/quote'] Οι χρόνοι είναι λίγο υποκειμενικοί και έχουν να κάνουν και με την εμπειρία του καθενός και σταματάω εδώ. Γιατί, αν μαθαίνοντας το Cubase για παράδειγμα πρέπει να μάθεις εκτός από την λειτουργικότητα και το τι σημαίνει EQ, τι είναι τα busses, τι θα πει scoring, πως κάνουμε ηχοληψία, τότε κατανοητά και τα 2 και τα 4 χρόνια. Γεράσιμος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skatemporas Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 αγαπητε σκατεμπορατο ρημα "μαθαινω" εχει μια και μονη εννοια και ερμηνεια σε ολα τα λεξικα του κοσμου . αμα κολλησεις και την λεξη λοιπον "μουσικη " σχηματιζεται η προταση μαθαινω μουσικη . η μουσικη τωρα σαν εννοια ' date=' σαν τεχνη , σαν επιστημη ( γιατι για μενα ειναι επιστημη ) , σαν σπουδη , σαν παναρχαιο αντικειμενο μαθησης , χωριζεται και απαρτιζεται απο το θεωρητικο και απο το πρακτικο σκελος-κομματι . δηλαδη αγαπητε υπαρχει η θεωρια η λεγομενη ( τα ρημαδια τα βιβλια ) και η πρακτικη , οπου εκει μαθαινει ο μαθητευομενος να χειριζεται και να χρησιμοποιει το οργανο , κανοντας πραξη ολα οσα εχει μαθει απο την θεωρια . οπως καταλαβαινεις για να μαθεις σωστα μουσικη , δεν μπορεις να αποκλεισεις και να απομονωσεις , ειτε την θεωρια , ειτε την πρακτικη . η καλυτερη θεραπεια λοιπον αγαπητε ειναι η σωστη μαθηση της μουσικης σε θεωρητικο και πρακτικο επιπεδο , γιατι οταν αυτο δεν συμβαινει τοτε μιλαμε για ημιμαθεια και για αμαθεια . ρωτα και τους αρχαιους αν δεν εμπιστευεσαι τους νεοελληνες . για τους αυτοδιδαχτους εχω μιλησει σε αλλο thread κατατοπιστικα και δεν χρειαζεται να επανελθω . φιλικα και μουσικα[/quote'] Αρχικά, συγγνώμη που ξεφεύγω από το αρχικό θέμα (laptop music)... αλλά θα δώσω μια σύντομη απάντηση. Το γεγονός ότι κάποιος έχει μάθει μουσική εμπειρικά δε σημαίνει ότι δεν ξέρει να παίζει κλίμακες ή συγχορδίες, ούτε το ότι δεν ξέρει να τις ταιριάζει. Ενδεικτικά αναφέρω την απάντηση του Ed Wynne στην ερώτηση "τι κλίμακες παίζεις;": "δεν ξέρω πως λέγονται... είναι καμιά 20αριά που μου ακούγονται όμορφα και τις παίζω εδώ και 20 χρόνια". Δεκτό ότι θα ήταν προτιμότερο να ήξερε, διευκολύνεται έτσι η συνεννόηση μεταξύ μουσικών, αλλά προς θεού... ο άνθρωπος είναι μουσικός, και αν μπορεί κάποιος να είναι "πολύ" ή "λίγο" μουσικός, σίγουρα αυτός είναι "πολύ πιο μουσικός" από εμένα κι εσένα, κι ας μην ξέρει να διατυπώσει κανόνες θεωρίας και αρμονίας. Κι αυτό γιατί ξέρει να τους χρησιμοποιεί, ξέρει να τους ακούει και να τους νιώθει. Και παίζει με πολύ περισσότερη ψυχή (και όχι μηχανικά... έλεος) από πολλούς σπουδαγμένους. ΥΓ: είχα την ατυχή έμπνευση να πάω να ακούσω το Carmina Burana στο Ηρώδειο από την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών. Οι κύριοι σπουδαγμένοι μουσικοί έκαναν ανεπίτρεπτα παικτικά λάθη, και κατάφεραν να με συγκινήσουν (ξέρεις, το συναίσθημα που προκαλέι την ανόρθωση των τριχών και την ενεργοποίηση των αδένων που παράγουν δάκρυα) για 1 δευτερόλεπτο στην αρχή του O Fortuna, και μάλλον δεν ήταν το παίξιμο, αλλά η σύνθεση. Μόλις βγήκα από το Ηρώδειο, στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου καθόταν ένας μάλλον Ινδικής/Πακιστανικής καταγωγής νέος και έπαιζε με ένα όργανο που έμοιαζε με σαντούρι, στο δρόμο, και όποιος ήθελε του άφηνε χρήματα. Κάθε του νότα ήταν τέλεια. Έκατσα για ώρα εκεί, ενώ έβλεπα τους σνομπ μαυροντυμένους κυρίους με τα βιολιά τους στις θήκες να παιρνούν, ρίχνουν μια ματιά και να φεύγουν. Δε λέω ότι αυτός είναι ο κανόνας... αλλά δεν είναι ούτε η εξαίρεση, γιατί δεν υπάρχει κανόνας. Ξεπέρασέ το... σεβάσου τα συναισθήματα των άλλων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
indianos Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 αγαπητε σκατεμπορα δεν εχω να ξεπερασω τιποτα ειλικρινα , ουτε εχω αναγκη απο καμια θεραπεια . αν σε συγκινουν μουσικοι οι οποιοι δεν ντρεπονται να ξεστομιζουν και να παραδεχονται οτι παιζουν επι 20 χρονια συγχορδιες τις οποιες δεν γνωριζουν και τους ειναι ακομα αγνωστες , δικαιωμα σου φιλε μου . εγω προσωπικα αυτο το ονομαζω τεμπελια και αδιαφορια για την μουσικη . προσωπικα για μενα αυτος δεν ειναι μουσικος . ειναι τεμπελης . και ας ειναι ο καλυτερος μουσικος του κοσμου . ειτε το θελουμε ειτε οχι , η μουσικη περναει και μεσα απο τα βιβλια και μεσα απο χαρτια . τι να κανουμε ρε συ ? αυτο δεν αλλαζει . σου ειπε κανεις οτι η μουσικη ειναι ευκολη ? σου ειπε κανεις οτι η μουσικη δεν θελει συναισθημα ? δεν καταλαβαινω που ενοχλεισε και γιατι . εχεις δηλωσει οτι δεν εισαι εμπειρικος μουσικος , η διαφωνια σου μαζι μου ποια ειναι τελικα ? θελεις να με βοηθησεις γιατι ακομα δεν εχω καταλαβει ? σε τι διαφωνεις με αυτα που λεω ? λεω κατι παραλογο ? φιλε μου ειμαι και εγω ενας λατρης της electro μουσικης , της μουσικης γενικοτερα , χρησιμοποιω software , σκαω πολλα φραγκα στο home studiaki , αλλα σκαω φραγκα και σε ενα ωδειο , γιατι θεωρω οτι εκει μαθαινει κανεις μουσικη σωστα . απο κει και περα , τι θα γραψεις , πως θα το γραψεις , πως θα παιξεις στο οργανο , τι θα παιξεις στο οργανο , πως θα ακουστει , αν θα βγαλεις συναισθημα ή οχι εξαρταται απο σενα , και απο αυτα που εχεις μαθει , αν τα εχεις μαθει . φιλικα και μουσικα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Λοιπόν έχουμε και λέμε: ΒΒ.ΚΙΝG,LOUIS ARMSTRONG,ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ,JIMMY HENDRIX,ΖΑΜΠΕΤΑΣ,ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ, TO 99,9% ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΡΟΚ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ 99,9% ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ,ΛΑΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ.... ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ" ΜΟΥΣΙΚΟΙ η ΟΧΙ και αν "ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ" για τη μουσική δεν ξέρω...εγώ πάντως ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ και ας έχω σπουδάσει μουσική .... όσο για την κρατική ορχήστρα ας μη μιλάμε καλύτερα,δημοσιοι υπάληλοι και ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΗ ορχήστρα.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
indianos Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Λοιπόν έχουμε και λέμε: ΒΒ.ΚΙΝG' date='LOUIS ARMSTRONG,ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ,JIMMY HENDRIX,ΖΑΜΠΕΤΑΣ,ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ, TO 99,9% [b']ΟΛΩΝ[/b] ΤΩΝ ΡΟΚ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ 99,9% ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ,ΛΑΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ.... ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ" ΜΟΥΣΙΚΟΙ η ΟΧΙ και αν "ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ" για τη μουσική δεν ξέρω...εγώ πάντως ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ και ας έχω σπουδάσει μουσική .... όσο για την κρατική ορχήστρα ας μη μιλάμε καλύτερα,δημοσιοι υπάληλοι και ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΗ ορχήστρα.... 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O δεν νομιζω να σοβαρολογεις και να περιμενεις να σε πιστεψουμε καλη η υπερβολη αρκει να μην καταντα παραμυθι . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Όποιος σπουδάζει μουσική κάνει καταρχήν καλό στον εαυτό του, όχι στους γύρω του. Η μουσική είναι τέχνη, όπως και η ζωγραφική, η λογοτεχνία, η μαγειρική κλπ. Το πως συγκινεί τον καθένα είναι καθαρά υποκειμενικό, άλλος την θέλει σπουδαγμένη άλλος όχι. Εξάλλου, και οι κλασσικοί ήταν αυτοδίδακτοι και με μελέτες πάνω σε αυτά που έγραψαν στήθηκε η (κλασσική) θεωρία της μουσικής. Περισσότερες απόψεις και αντιδικίες (για τους νεώτερους του Noiz) υπάρχουν εδώ :) Γεράσιμος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
S4410 Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Εξάλλου' date=' και οι κλασσικοί ήταν αυτοδίδακτοι και με μελέτες πάνω σε αυτά που έγραψαν στήθηκε η (κλασσική) θεωρία της μουσικής.[/quote'] Συμφωνώ απολύτως.Η θεωρία της δυτικής μουσικης γράφτηκε αφού μελετήθηκε ο Bach και ο Μozart. Κάπως ετσι μπορείς να μελετήσεις και βυζαντινή μουσική πχ. Δεν στήθηκε η μουσικη πάνω σε κανόνες, οι κανόνες μπήκαν μετά (για να τους καταργήσει καθε νεα γενιά και να εξελιξει τα πράγματα) Ασφαλώς και υπάρχουν παραδοσιακοί μουσικοί που είναι εξαιρετικοί κι ας μην ξερουν να διαβάζουν νότες. Δεν ειναι τεμπέληδες, για να παιζεις καλα οτιδήποτε πρεπει να το εξασκεις. Οσον αφορά το θέμα μας τώρα καποιοι καταφεύγουν σε λυσεις ταυτοχρονης προβολής video art ,χορού, ή 2-3 ζωντανών οργάνων επι σκηνής. Ολα αυτά ομως θέλουν καλη προετοιμασία,χώρους με υποδομή και κοστίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 θεωρείτε ότι είναι performance? θεωρείτε ότι είναι live με όλη την έννοια του όρου? διαφέρει από τα καραόκε της ποπ? θα κάνετε ποτέ το ίδιο? θα φοβόσασταν τα τεράστια τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζονται και μπορούν να εκθέσουν τον καλλιτέχνη στο κοινό του, αν δεν έχει λάβει προφυλάξεις, κι αν δεν ξέρει πως να χειριστεί τη στιγμή και τη μουσική του? OK I STAND CORRECTED SIR!! λοιπόν προσωπικά για εμένα δεν υπάρχει τίποτα πιό βαρετό από το να βλέπω πέντε τύπους με lap top να παίζουν "μουσική" "live". ενας από τους λόγους που πάω σε live είναι για να δω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ να παίζουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ όργανα. Λούπες,samples κτλ ακούω και σπίτι μου... :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skatemporas Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2004 Ξαναζητώ συγγνώμη για την παρεκτροπή... :) Λοιπόν, στο θέμα μας... είναι λίγο κοροϊδία να γίνεται "live" με σχεδόν πλήρως sequenced υλικό. Για γέλια ήταν κάποιοι τύποι (Έλληνες) που άνοιξαν για Wolfsheim/Also The Trees πριν κανένα 5-μηνο. Χόρευαν ενώ χάιδευαν πλήκτρα από synths κάνοντας πως παίζουν. Το πρόβλημα δεν είναι το laptop, γιατί στο laptop μπορεί να τρέχουν soft-synths που τα χειρίζεται live ο performer με controllers (και δε μιλάω για στρίψιμο δύο knobs, αλλά για κανονικό παίξιμο σε κλαβιέ). Το πρόβλημα είναι το sequenced υλικό. Χίλιες φορές να το πεις "DJ Set" και να παίξεις τα Mixed-Down κομμάτια σου, παρά να ανοίξεις το project του Cubase, να το παίξεις από κει, άντε να πειράξεις και δύο φίλτρα και να το βαφτίσεις "live". my 2 euro cents Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση