Moderator harilatron Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 ... Επιμένω, η άποψή μου είναι ότι αυτός που το έφτιαξε έκανε time stretch περίπου στο 1/20, έκανε διαφορετικά pitch shift σε διαφορετικά samples (ώστε να προκύψουν οι νότες) και μετά τα μίξαρε. Αναμφίβολα, το αποτέλεσμα παραμένει ωραίο. Αν έγινε έτσι είναι ωραίο, αλλά απάτη. ;) Δεν είναι ακριβώς απάτη. Παραδέχεται ότι κάνει time stretch. (Time stretch χωρίς pitch shift, σημαίνει αναγκαστικά ότι γίνεται και κάποιος μετασχηματισμός στις συχνότητες). Αφού δεν λέει κάπου ότι είναι ένα μοναδικό sample νομίζω αφήνει το περιθώριο να υποθέσουμε ότι είναι κάμποσα δείγματα επεξεργασμένα ΜΟΝΟ με αυτό τον τρόπο. :) Που είναι τώρα ένας μάγκας με melodyne να πιάσει το sample από το video που έβαλα πριν και να βάλει τα τζιτζίκια τους γρύλους να λένε τον ύμνο του Ολυμπιακού? ;D Ας μην μπερδευόμαστε, άλλο γρύλος άλλο τζιτζίκι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 Δεν ξέρω ποιός είναι ο τύπος και αν είναι κάποιος δλδ, ούτε και μπήκα στο κόπο να διαβάσω το βιογραφικό του που προσφέρει μέσω του προφίλ του, αλλά αυτό που είδα είναι πως τα ΤζαΤζίκια έχουν 90κάτι χιλιάδες παιξίματα και τα υπόλοιπά του τραγούδια-κανονικά τραγούδια- μέχρι 200 κάτι . Ας ακούσουμε ένα ωραίο για βράδυ ασθματάκι του, νομίζω είναι καλύτερο από τα Τζατζίκια ;D No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
atreu73 Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 Δεν ξέρω ποιός είναι ο τύπος και αν είναι κάποιος δλδ, ούτε και μπήκα στο κόπο να διαβάσω το βιογραφικό του που προσφέρει μέσω του προφίλ του, αλλά αυτό που είδα είναι πως τα ΤζαΤζίκια έχουν 90κάτι χιλιάδες παιξίματα και τα υπόλοιπά του τραγούδια-κανονικά τραγούδια- μέχρι 200 κάτι . Ας ακούσουμε ένα ωραίο για βράδυ ασθματάκι του, νομίζω είναι καλύτερο από τα Τζατζίκια ;D Δεν είναι αυτός του αρχικού ποστ με τους γρύλλους τους πιτσαρισμένους Παράγκα. Είναι ο άλλος που δεν τους έκανε πιτς. Ο Jupiter γράφει καλύτερη μουσική από τον Jiminy Cricket πάντως. ο χρόνος αρκετός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 https://soundcloud.com/darangatang/dawkins_chorus_of_crickets Καταρχήν ο darangatang είναι αυτός που ισχυρίζεται ότι ο Tom Waits είναι ο Tom Waites, κάτι που δεν ισχύει αφού υπάρχει καταγεγραμμένη αναφορά του Waits χωρίς e στο πόνημα. Δηλαδή μάλλον το έχει παραπάρει ζεστά να καταρρίψει το όλο πράγμα. Κατά δεύτερον, υπάρχουν πολλές ηχογραφήσεις γρύλλων που έγιναν προσπαθώντας να αναπαραγάγουν το ίδιο αποτέλεσμα, τις βρήκα όλες στα λινκ που έχετε ποστάρει σε παλιότερα ποστ σας σε αυτό το θέμα, ιδίως στου Ray. Είναι προφανές ότι ο darangatang ο οποίος είναι λίγο biased προεκιμένου να κάνει mythbusting διάλεξε το σενάριο της χειρότερης βαλίτσας (worst case scenario) αφού άλλοι κατάφεραν πολύ πιο παραπλήσιο αποτέλεσμα. Αυτό που δεν κατάφερε κανείς ήταν πολλές εναλλασσόμενες νότες, εκεί υπάρχουν σαφείς υποψίες ότι έγινε αυτό ακριβώς που περιγράφει παραπάνω ο harilatron, δηλαδή χρήση πολλαπλών τονικοτήτων μετά από time stretching ενός ή περισσότερων δειγμάτων. Πάντως είναι πολύ πιθανό ο Robson να έκανε δειγματοληψία σε πολύ περισσότερα τραγούδια γρύλλων. Φαντάζομαι ότι όλοι οι γρύλλοι δεν θα τραγουδούν σε fix συχνότητα χειμώνα-καλοκαίρι. Λογικά θα υπάρχουν διακυμάνσεις. Και δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο σε ένα λιβάδι με 5.000 γρύλλους κατακαλόκαιρο να υπάρχει πολύ μεγαλύτερους πλούτος συχνοτήτων. Υ.Γ.: Πρέπει να ομολογήσω ότι γέλασα με το τέλος στο δείγμα του darangatang Υ.Γ. 2: Ρε συ Οκτάποδα, δεν περίμενα την ένσταση για την ύπαρξη θεού και κανονικοτήτων. Αφενός γιατί κανείς -στο εδώ νήμα τουλάχιστον- δεν έσπευσε να αναφωνήσει: α, υπάρχει θεός. Καμία εντυπωσιακή αρμονία, οπτική, ακουστική, οσφρητική κλπ, από τις πολλές που υπάρχουν στη φύση, δεν αποτελεί απόδειξη για την ύπαρξη θεού. Ωστόσο η αρμονία είναι συχνά απόδειξη της ομορφιάς αυτής καθαυτής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
atreu73 Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 Αμ το ξερα ότι κατι βρωμάει στον οικο των Γουίλσον. Να παραθέσεις τα παραπλήσια σφακου ειδάλλως το αλμα πίστεως να το κάμεις μοναχος. Δεν πηδάμε αν οι γρύλλοι δεν λαλάνε. ο χρόνος αρκετός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2014 Ιδού το υποτιθέμενο ψεύτικο testimonial του Waits το οποίο είναι δικό του: http://dailybruin.com/2002/12/01/woyzeck-to-run-at-freud-playho/ Εδώ ένας τύπος που πέτυχε τη χροιά των ηχογραφήσεων του Wilson (και όχι Robson όπως είπα παραπάνω ;D ) αλλά χωρίς διακυμάνσεις τόνου, είναι μια νότα συνεχόμενη. https://soundcloud.com/vcfxrecordings/crickets Και ένας άλλος που πειραματίστηκε με διάφορες ταχύτητες: Κάπου βρήκα έναν τύπο που ισχυριζόταν ότι επανα-επιτάχυνε την ηχογράφηση του Wilson και το αποτέλεσμα θύμιζε αρκετά γρύλλο αλλά είχε και κάτι το τεχνητό. Δυστυχώς δεν το βρίσκω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2014 το ανέκδοτο με το γρύλλο δε θα το αναφέρει κανείς, κύριοι; 8) https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2014 Έχοντας μία (μικρή) προϊστορία ηχογραφήσεων νυκτερινών ήχων σε δασώδη έκταση (καλοκαιρινή περίοδο), εκτιμώ ότι είτε εν' αγνοία, είτε εν' γνώσει του Wilson υπήρχε κάποια άλλη ηχητική πηγή στην περιοχή κάλυψης του μικροφώνου που χρησιμοποιήθηκε. Η πηγή μπορεί να βρίσκεται χιλιόμετρα μακριά από το σημείο στο οποίο γίνεται η καθαυτό ηχογράφηση (εγώ π.χ., ανακάλυπτα πράγματα που οφειλόντουσαν σε μία υπαίθρια ντισκοτέκ που βρισκόταν τρία χιλιόμετρα μακριά, και που οι μελωδίες των τραγουδιών δεν ήταν αντιληπτές μέχρι που άκουσα σε διαφορετικές ταχύτητες αναπαραγωγής, με ακουστικά, μήνες μετά την ηχογράφηση). Επίσης, σε τέτοιες διαδικασίες επιβράδυνσης, τεράστιο ρόλο παίζει η μέθοδος με την οποία έγινε η "επιβράδυνση". Ο καλύτερος (περισσότερο συμβατός με αυτό που λέμε "μουσική") τρόπος είναι να γίνει με αναλογικά μέσα, χρησιμοποιώντας σαν πηγή κάποια μαγνητοταινία. Αν έχει γίνει με ψηφιακά μέσα, τότε βεβαιώνω ότι από πρόγραμμα-σε-πρόγραμμα υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις. Π.χ. ο τύπος που επιβράδυνε με ProTools, εκ' των πραγμάτων χρησιμοποιούσε λογισμικό που έχει φτιαχτεί για άλλες δουλειές (μικρές ποσοστιαίες αλλαγές στη ταχύτητα αναπαραγωγής προκειμένου να συγχρονιστούν επιμέρους μουσικές φράσεις), και όχι βέβαια επιβραδύνσεις της τάξης του 3200%. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2014 Έχοντας μία (μικρή) προϊστορία ηχογραφήσεων νυκτερινών ήχων σε δασώδη έκταση (καλοκαιρινή περίοδο), εκτιμώ ότι είτε εν' αγνοία, είτε εν' γνώσει του Wilson υπήρχε κάποια άλλη ηχητική πηγή στην περιοχή κάλυψης του μικροφώνου που χρησιμοποιήθηκε. Η πηγή μπορεί να βρίσκεται χιλιόμετρα μακριά από το σημείο στο οποίο γίνεται η καθαυτό ηχογράφηση (εγώ π.χ., ανακάλυπτα πράγματα που οφειλόντουσαν σε μία υπαίθρια ντισκοτέκ που βρισκόταν τρία χιλιόμετρα μακριά, και που οι μελωδίες των τραγουδιών δεν ήταν αντιληπτές μέχρι που άκουσα σε διαφορετικές ταχύτητες αναπαραγωγής, με ακουστικά, μήνες μετά την ηχογράφηση). Επίσης, σε τέτοιες διαδικασίες επιβράδυνσης, τεράστιο ρόλο παίζει η μέθοδος με την οποία έγινε η "επιβράδυνση". Ο καλύτερος (περισσότερο συμβατός με αυτό που λέμε "μουσική") τρόπος είναι να γίνει με αναλογικά μέσα, χρησιμοποιώντας σαν πηγή κάποια μαγνητοταινία. Αν έχει γίνει με ψηφιακά μέσα, τότε βεβαιώνω ότι από πρόγραμμα-σε-πρόγραμμα υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις. Π.χ. ο τύπος που επιβράδυνε με ProTools, εκ' των πραγμάτων χρησιμοποιούσε λογισμικό που έχει φτιαχτεί για άλλες δουλειές (μικρές ποσοστιαίες αλλαγές στη ταχύτητα αναπαραγωγής προκειμένου να συγχρονιστούν επιμέρους μουσικές φράσεις), και όχι βέβαια επιβραδύνσεις της τάξης του 3200%. Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Το ενδεχόμενο να επιβράδυνε με μαγνητοταινία είναι εξαιρετικά μεγάλο, αφού νομίζω η ηχογράφηση είναι του '92. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2014 Υ.Γ. 2: Ρε συ Οκτάποδα, δεν περίμενα την ένσταση για την ύπαρξη θεού και κανονικοτήτων. Αφενός γιατί κανείς -στο εδώ νήμα τουλάχιστον- δεν έσπευσε να αναφωνήσει: α, υπάρχει θεός. Καμία εντυπωσιακή αρμονία, οπτική, ακουστική, οσφρητική κλπ, από τις πολλές που υπάρχουν στη φύση, δεν αποτελεί απόδειξη για την ύπαρξη θεού. Ωστόσο η αρμονία είναι συχνά απόδειξη της ομορφιάς αυτής καθαυτής. Δεν μίλησα για Θεό, δεν κατάλαβες. Για πρότυπα μίλησα. Αν π.χ. στο καψάλισμα της φέτας του τόστ απ' την φριγανιέρα δω το πρόσωπο του Χριστού (πραγματικό γεγονός από, που αλλού, την Αμερική) δεν υπάρχει κάποιο θρησκευτικό νόημα (άλλο αν κάποιοι θα του δώσουν), απλά το μυαλό μας συμπληρώνει τις τελίτσες (μερικές φορές ακόμα και εκεί που δεν υπάρχουν) και μας μεταφράζει τον κόσμο υπό το πρίσμα των γνώσεων και εμπειριών μας. Στην επιστήμη των υπολογιστών ονομάζεται αναγνώριση προτύπων. Θα εκπλαγείς πόσο συχνά το κάνει αυτό το μυαλό μας. Τι βλέπεις στο παρακάτω σχήμα; Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση