Προς το περιεχόμενο

Ο Google boss μιλάει για την καινοτομία.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

...

Έλεγα να πω κάτι για το τύπο και την επιχειρηματικότητά του, σκεφτόμενος τους δικούς μας πχ σε σχέση με το Τ.Τ μέρες που είναι, αλλά δεν θέλω να πολιτικολογώ. Τέλος πάντων, όταν εμείς ''επιχειρούσαμε'', αυτοί πούλαγαν βιβλία  ;D ;D ;D

 

Σάμη, είναι ο Chang. Είναι κάποιος που έκανε κάτι. Το να πολιτικολογήσεις δεν θα είναι παρά δείγμα περιορισμένης φαντασίας.

(Με άλλα λόγια, διαφωνώ με την επίκληση μοντέλων και πολιτικών θεωριών για την ερμηνεία συγκεκριμένων πράξεων ή την αξιολόγηση μεμονωμένων ανθρώπων.)

Δυστυχώς, όπως και παλαιότερα έχουμε συζητήσει και αποδεχθεί λιγότερο ή περισσότερο ο καθένας, ότι όλα τα πράγματα που αφορούν τον άνθρωπο, κρύβουν πολιτική, πόσο μάλλον το επιχειρείν και οι συνθήκες στις οποίες ''επιχειρούμε'' που καθορίζονται άμεσα απ το πολιτικό περιβάλλον του επιχειρηματία, όπως αποτυπώθηκε και στο παρόν θέμα.

Έχω αποφασίσει από καιρό να μην πολιτικολογώ εδώ μέσα και προσπαθώ να το τηρρώ, δεν μίλησα για συγκεκριμένο κόμμα, ούτε για συνδικαλιστές, ούτε για πολιτικά μορφώματα κρατών-όπως κάποιοι άλλοι- απλά αναφέρθηκα σε έναν πρωτότυπο τρόπο επιχειρείν, που εδώ και χρόνια έχουμε αναπτύξει εδώ και οι κουτόφραγκοι απλά αγνοούν, ή μάλλον τα τελευταία 20 χρόνια προσπαθούν να αντιγράψουν. Το να είσαι ''μεγαλοεπιχειρηματίας'', χωρίς να παράγεις τίποτα, ακόμα ακάομα και χωρίς να δουλεύεις...........εκτός του κόσμου που επεξεργάζεσαι.

Όσο για τον κύριο Chang που ομολογώ πως δεν γνωρίζω, απλά ήταν μια ειρωνική αναφορά στο ότι πουλούσε τα συγγράμματά του, μετά τη διάλεξη, αφού κατά τη διάρκειά της τα διαφήμηζε κιόλας...........το έχουμε βιώσει πολλάκις και εδώ με διάφορους τσίπιδες ως επί τω πλείστων μαιντανούς πολιτικούς-ακαδημαικούς και αοιδούς ;D

Όχι δεν τον κατηγορώ το κύριο, δεν τον γνωρίζω εξάλλου, απλά τον παρουσίασα σε αντιδιαστολή με το γνωστό ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο που ξέρει να ανοίγει ΜΟΝΟ καφετέριες, ως ελέχθει και κλείνω εδώ, ζητώντας και συγνώμη, αν ο λόγος μου είναι πολιτικός, γιατί τέτοιος είναι και λυπάμαι-ντρέπομαι που εδώ μέσα πολιτικολογώ. 

Δεν θα ξανασυμβεί

 

PS Dinosp ;D  το ρόλο του Χέφνερ έχει προ πολλού καπαρώσει ο  LK, αλλά σε σχωρνάω εκ μέρους του για την αμάθειά σου ;D ;D ;D Άντε να φτάσεις στο επίπεδο του άλλου-με διαφεύγει το όνομά του, αλλά ουχί η προστυχία του ;D-μ ετην ευχή να μην έχεις την ατυχία του ;)

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 184
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Υπάρχουν πολλές παράμετροι που συντελούν στο να πετύχει κανείς.

Από την πολύ σκληρή δουλειά…..μέχρι και την κωλοφαρδία.

Θα συμφωνήσω στο ότι ένα success story ούτε διδάσκεται , ούτε μεταλαμπαδεύεται ούτε φυσικά μπορεί να ξαναγίνει διότι μοιραία θα είναι αντίγραφο του αρχικού.

 

LK παίρνω την πάσα και ελπίζω να μην αστοχήσω... :)

 

χθες το απόγευμα, είχα ραντεβού με ιδιοκτήτη μιας εκ των μεγαλύτερων στην Ελλάδα audio visual εταιρειών (και από τις λίγες που επιβίωσαν από την κρίση και τα πάνε και καλά)...

άργησα να φτάσω γιατί οι εγκαταστάσεις της είναι σε βιομηχανική περιοχή νύχτωσε και πάλευα με τα θηρία μέχρι να τη βρω... ;D

 

όταν έφτασα δεν υπήρχε κανείς στην reception και μπήκα απ'ευθείας στο διάδρομο για το γραφείο του...

από απόσταση ακούγονταν μπινελίκια νταλικιέρη από την μισάνοιχτη πόρτα... αφού αντιλήφθηκα ότι μιλάει στο τηλέφωνο, κοντοστάθηκα (παρότι έχω το θάρρος) και περίμενα να τελειώσει...

μη τα πολυλογώ (και γίνει pocketbook story)  όταν μπήκα προς μεγάλη μου έκπληξη τον βρήκα απολύτως ήρεμο...

 

στο περίπου ο διάλογος που μας ενδιαφέρει (ίσως) είναι ο ακόλουθος:

-γεια σου Νίκο... κάθησε

-γεια σου Κώστα... ήρθα σε ακατάλληλη στιγμή έ?

-όχι ρε... ο τάδε* ήταν...(*ιδιοκτήτης μεγάλης διαφημιστικής, μεγάλο λαμόγιο ο ίδιος αλλά με το ίδιο μεγάλες δουλειές που χτυπάει στην αγορά και φυσικά από τους μεγαλύτερους Έλληνες πελάτες του)

-ωχ τα τσουγκρίσατε? δεν φοβάσαι μήπως την "κάνει"?

-ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ (ατάραχος)

-είσαι σίγουρος?

- έχει ξαναφύγει για να βρει φθηνότερα αλλά ξανάρθε...είναι απλό...καλή δουλειά κανουν κι άλλοι...ξέρει όμως ότι εγώ δεν θα τον κρεμάσω ποτέ γιατί παρότι του φαίνομαι ακριβότερος μειώνω το κέρδος μου για του προσφέρω (όπως και σε όλους) backup της υπηρεσίας ή του hardware που κάθε φορά θα μου ζητήσει...ουσιαστικά για κάθε ένα βανάκι που βγαίνει από εδώ να πάει κάπου υπάρχει πάντα εξοπλισμένο και επανδρωμένο κάποιο να το αντικαταστήσει άμεσα στην περίπτωση αβαρίας...

 

Εκτός της σκληρής δουλειάς λοιπόν (ήρθε ξυπόλητος με τον αδελφό του από το χωριό του πολλά χρόνια πίσω, αλλά ακόμα και πρόσφατα στο στήσιμο ενός συνεδρίου μου έχουν πει ότι τον έχουν δει να κουβαλάει και καρέκλες, βοηθώντας υπαλλήλους του χώρου... ούτε καν δικούς του) και της τυχόν κωλοφαρδίας (δεν γνωρίζω στην περίπτωσή του), νομίζω ότι το κυριότερο συστατικό που τον οδήγησε σε "υγιές" success story είναι η υπευθυνότητα και ο σεβασμός στην ανάγκη του πελάτη εις βάρος της αισχροκέρδειας της τσέπης του...

 

Τώρα αν αυτό το τελευταίο διδάσκεται στον συνήθη Έλληνα επιχειρηματία πέστε μου εσείς...εγώ μπορεί να είμαι ένας εγκάθετος, λαμόγιο, μασόνος, αμπελόφιλόσοφος του ακαθάριστου καναπέ της γυναίκας μου ή και απλά ένας λαλάκας ακόμα 8)

 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

LK παίρνω την πάσα και ελπίζω να μην αστοχήσω... :)

 

 

 

 

 

Να την επάρεις, απλά αυτό:

σεβασμός στην ανάγκη του πελάτη

 

 

Φυσικά ισχύει αυτό απλά δεν μεταφράζεται απαραίτητα ως τιμιότητα (σχέση απόδοσης /τιμής) .

 

Ναι, ανάγκη του πελάτη είναι και να μην τον κοροϊδέψεις , όπως στο παράδειγμα σου.

 

Απλά υπάρχουν και πελάτες. που έχουν άλλες ανάγκες ως προτεραιότητα,

 

Διαλέγοντας τον X επαγγελματία μπορεί να θέλουν από το αποκτήσουν αίγλη από αυτή τους την επιλογή μέχρι και να τον επιλέξουν επειδή απλά τον γουστάρουν ως προσωπικότητα.

 

Έχω χάσει πελάτες επειδή τους ξεκαθάρισα ότι δεν θα γίνουμε φίλοι, και έχω κερδίσει πελάτες επειδή πχ. με συμπάθησαν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

PS Dinosp ;D  το ρόλο του Χέφνερ έχει προ πολλού καπαρώσει ο  LK, αλλά σε σχωρνάω εκ μέρους του για την αμάθειά σου ;D ;D ;D

 

Βρε Σαμη, τώρα με στεναχωρησες ΠΟΛΥ. Μου ´κοψες τα φτερά, βρε φιλε. Γιατί?

Ο μόνος τρόπος να εξιλεωθεις ειναι να ανεβάσεις κανένα νέο κλιπακιο, ...

Άντε περιμένουμε  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

Φυσικά ισχύει αυτό απλά δεν μεταφράζεται απαραίτητα ως τιμιότητα (σχέση απόδοσης /τιμής) .

σόρρυ...γνωρίζοντας το χώρο θεώρησα αυτονόητη την υπόθεση της... 

Ναι, ανάγκη του πελάτη είναι και να μην τον κοροϊδέψεις , όπως στο παράδειγμα σου.

Απλά υπάρχουν και πελάτες. που έχουν άλλες ανάγκες ως προτεραιότητα,

Διαλέγοντας τον X επαγγελματία μπορεί να θέλουν από το αποκτήσουν αίγλη από αυτή τους την επιλογή μέχρι και να τον επιλέξουν επειδή απλά τον γουστάρουν ως προσωπικότητα.

 

μπορείς να μου σκιαγραφήσεις εδώ τον political corect πελάτη γιατί δεν νομίζω ότι πρέπει να ενδιαφέρει έναν επιχειρηματία σε πρώτο χρόνο το τυχόν ψώνιο ή ο φίλος του ή γκόμενα που γουστάρει την προσωπικότητά του ειδικά όταν αυτή δεν τον προσβάλει... ;)

 

Έχω χάσει πελάτες επειδή τους ξεκαθάρισα ότι δεν θα γίνουμε φίλοι, και έχω κερδίσει πελάτες επειδή πχ. με συμπάθησαν.

δεν φταις και στις δύο περιπτώσεις...ειδικά στην πρώτη στο υπογράφω μπορεί να γλύτωσες απο μεγάλους μπελάδες... ;D

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

μπορείς να μου σκιαγραφήσεις εδώ τον political corect πελάτη γιατί δεν νομίζω

 

 

 

Απαντάω μόνο σε αυτό, γιατί στα άλλα συντασσόμεθα.  ;D ;D

 

Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι για να καταστεί  πιο σφαιρικό ως έννοια το «σεβασμός στην ανάγκη του πελάτη» , που ναι κατά τη γνώμη μου είναι προαπαιτούμενο για να πας ως επαγγελματίας, θα πρέπει να ορίσουμε ποιά είναι η ανάγκη του πελάτη.

 

Για να μην πω γενικά παραδείγματα, θα μιλήσω προσωπικά.

 

Άλλος θέλει τεχνοκράτη δικηγόρο.

Άλλος θέλει δημοσιοσχετίστα  Δικηγόρο.

Άλλος θέλει σκληρό και φωνακλά Δικηγόρο.

Κ.οκ.

 

ΘΑ σου πως εν συντομία 2 παραδείγματα.

 

1η Αντιδικία :

Δεν βγάζω κιχ και ο αντίδικος Δικηγόρος δίνει show.

Ο πελάτης μου κάνει παράπονα: «Τίποτα ΔΕΝ είπες, άφησες τον άλλον μόνο να μιλάει».

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Την κερδίζω τη δίκη.

 

2η Αντιδικία.

Δινω show και είμαι και εριστικός με δικαστές.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Χάνω τη δική.

Ο Πελάτης μου: ΔΕΝ με νοιάζει. Πολύ καλά τους τα πες….ΞΑΛΑΦΡΩΣΑ!

 

Go figure! ;D ;D ;D

 

Ερωτάται:

Ποιά είναι η ανάγκη του πελάτη;

Το "λογικό" θα ήταν το καλό αποτέλεσμα.

 

Έλα ομως που έχουμε το αντίθετο.

Έχω ευχαριστημένο πελάτη σε χαμένη δίκη, και δυσαρεστημένο σε κερδισμένη!

 

Edit:

Για να γίνει ποιο κατανοητό το παράδειγμα, διευκρινίζω ότι σε καμία περίπτωση το αποτέλεσμα της δίκης (και στις δύο περιπτώσεις) δεν κρίθηκε στη συμπεριφορά των Δικηγόρων ένθεν κακέιθεν.'Ηταν καθαρά νομικά ζητήματα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ωραιότατο παράδειγμα που με βοήθησε να καταλάβω τι δεν σου έδωσα εγώ να καταλάβεις... 8)

 

από την αρχή εννοώ σεβασμό στην ανάγκη του πελάτη που σε επέλεξε για συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που δύνασαι να του προσφέρεις...(και η δικιά μου "πελατοπερσόνα" θα έπρεπε να τα εξετάσει πριν φτάσετε στην αίθουσα και έχει παράπονα, όπως και να σου εκφράσει και την ιδιαιτερότητά του αν το θυμικό του φλερτάρει με τη δεύτερη περίπτωση και αντί για ψυχολόγο έκανε λάθος και ήρθε σε σένα ;D)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

σεβασμό στην ανάγκη του πελάτη που σε επέλεξε για συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που δύνασαι να του προσφέρεις.

Ναι έτσι συμφωνούμε 100%.

I rest my case  ;D ;D

 

edit:

Πάνω σε αυτό.

αντί για ψυχολόγο έκανε λάθος και ήρθε σε σένα ;D)

Ξέρεις πόσες φορές αναρωτήθηκα: τώρα αυτός/η γιατί με παίρνει τηλέφωνο, και μάλιστα Σάββατο βράδυ και επι της ουσίας μου λέει τίποτα;

(πραγματικά συγχωρώ σαββατοβραδιάτικο τηλέφωνο, μόνο αν σε έπιασαν με 50 κιλά κόκα)  :P ;D ;D

 

Ταλανίστηκα πολλά χρόνια, και τελικά κατέληξα στο ότι ναι, μεγάλη μερίδα παίρνει τηλέφωνο γιατί δεν έχει κάποιον να τους ακούσει, δεν έχει παρέα δεν μπορώ να το πω πιο απλά.

 

Αν έγραφα λοιπόν βιβλίο ή έδινα συνέντευξη στο CNN για το πώς πέτυχα  :P :P :P, δεν θα έπρεπε να παραλείψω αυτό το κεφάλαιο.

 

Θα  πρόσθετα στο 3πτυχο της επιτυχίας "clobalization, Demographics, Automation" και το  "consommation" (το γαλλικό)  ;D ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

πολύ πολύ σοβαρά κατά την γνώμη μου έτσι πρέπει να την αρχίσεις και να την τελειώσεις...

 

κάποια στιγμή κάνοντας αναγωγές, στην ανθρώπινη μονάδα φτάνεις... άσχετα αν δεν βολεύει γιατί παραείναι απλό...

(κι όποιος το βαφτίσει απλοϊκό οκ... αυτός ξέρει...)  :)

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου