Προς το περιεχόμενο

Έρχεται η θεία σου από το Σικάγο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξαφνικά σα να με τσίμπησε μύγα τσετσέ  ;D μου ήρθε η απορία και σκέφτηκα να ανοίξω το θέμα επειδή πλέον έχει ενδιαφέρον να δούμε την "σύγκριση" του παλιού με το νέο στον χώρο των πλήκτρων.

Λοιπόν, έρχεται η θεία σου από το Σικάγο και σου φέρνει ώς δώρο 2 επιλογές. Από τις 2 φυσικά μπορείς να διαλέξεις μόνο τη μία (το αντίθετο από τις πίτσες) επειδή μόνο μία μπορεί να δωρίσει παρόλο που είναι από το Σικάγο. ::)

 

Η μία επιλογή είναι να σου χαρίσει ένα όργανο όπως το Korg Kronos, OASYS, Ymaha Motif XF,Roland Fantom G8 και αντίστοιχα άλλα όργανα αυτής της κατηγορίας.

Η άλλη επιλογή είναι να σου χαρίσει το.."στούντιο" μου! Δηλαδή τον εξοπλισμό που υπάρχει σε αυτό. Ο εξοπλισμός αποτελείται από τα πλήκτρα Korg M1, Yamaha CS6X, GEM SK880, και τις βάσεις τους και μία 10κάναλη κονσόλα μίξης αναλογικοψηφιακή και ένα λάπτοπ.

 

Από αυτές τις επιλογές λοιπόν ποιά θα διάλεγες και γιατί; Είτε για στούντιο δουλειές, είτε για live είτε για οτιδήποτε. Τη φωτό του στούντιο μου την έχω ανεβάσει στο θέμα με τις φωτό των πλήκτρων οπότε δεν την ξανα ανεβάζω, νομίζω δεν χρειάζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με οποιοδήποτε απο την 1η κατηγορια, μπορεις να πετύχεις οποιο ήχο μπορει να χρειαστείς σε μοντέρνο ρεπερτόριο, στο 1/10 του βάρους της 2ης ομαδας, και με τη 10πλασια ταχύτητα, οπότε μάλλον για live η πρώτη ομαδα είναι μονοδρομος (δε μιλάμε για παρεα που παιζει καθε 3 μήνες στο μπαρακι της γειτονιας για φιλους και γνωστους).

 

Για στούντιο αλλάζει το πραμα, καθως εκει μπορεις να τα στήσεις μια φορα οπως θες, και μπορει να σου αρέσει το ηχόχρωμα των συγκεκριμένων οργανων. Ειναι γεγονός όμως, πως το ηχοχρωμα του Μ1 πχ, είναι ξεπερασμένο για τις συγχρονες μας παραγωγες.

 

Βεβαια για καποιον που ασχολείται με ηλεκτρονική μουσική, ίσως δεν ειναι χρήσιμο κανενα απο τα 2 συνολα πανω. Οχι οτι δε θα κανει τη δουλεια του, αλλα θα προτιμουσε μαλλον μερικα αναλογικα ή VA μηχανηματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ώρα πετάει η θεία σου και με ποια εταιρία;

 

Να μου φέρει ένα Hammond B3 portable με Λέσλι καμπίνα και ένα Studioblade 88.

 

...ας μου χαρίσει και ένα Kronos...μην σου χαλάω χατήρι !

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, έρχεται η θεία σου από το Σικάγο και σου φέρνει ώς δώρο 2 επιλογές. Από τις 2 φυσικά μπορείς να διαλέξεις μόνο τη μία...Η μία επιλογή είναι να σου χαρίσει ένα όργανο όπως το Korg Kronos, OASYS, Yamaha Motif XF,Roland Fantom G8 και αντίστοιχα άλλα όργανα αυτής της κατηγορίας.

(Πως?? Κανενα Moog στη λιστα?.... :P)

 

Τεσπα, θα διαλεγα το Kronos για δυο λογους:

1) Γιατι μ'αρεσει.

2) Για να μη σου στερησω το στουντιο σου. Με τι θα παιζεις μετα ωρε Axtarmas? Με φυσαρμονικα?

Δυστυχως ομως, δεν εχω καμια θεια στο Σικαγο. :'(

 

Ενσταση 1η:

Ειναι γεγονός όμως, πως το ηχοχρωμα του Μ1 πχ, είναι ξεπερασμένο για τις συγχρονες μας παραγωγες.

Δεν υπαρχει "ξεπερασμενο" ηχοχρωμα, εδω αλλοι παιζουν ακομα με ηχους Moog, Mellotron, Rhodes, Hammond κλπ κλπ, ο ηχος του Μ1 ειναι ξεπερασμενος? Σε μια συγχρονη παραγωγη χωρανε τα παντα, και τα οργανα/ηχοι που θα παιξουν δεν επιλεγονται συμφωνα με την χρονολογια κατασκευης τους αλλα συμφωνα με τα γουστα του μουσικου/παραγωγου. Εξαλλου δεν υπαρχει καποιος που να ακουσει μια παραγωγη και να σου πει "αυτος ο ηχος φτιαχτηκε με Μ1 (1988) ή Μ3 (2007)", εκτος κι αν εχει μαντικες ικανοτητες οποτε καλυτερα να αφησει κατα μερος τα synths και να παει να παιξει κανα lotto. 8)

 

Ενσταση 2η:

Βεβαια για καποιον που ασχολείται με ηλεκτρονική μουσική, ίσως δεν ειναι χρήσιμο κανενα απο τα 2 συνολα πανω. Οχι οτι δε θα κανει τη δουλεια του, αλλα θα προτιμουσε μαλλον μερικα αναλογικα ή VA μηχανηματα...

O ορος "ηλεκτρονικη μουσικη" περικλειει ενα μυριο ειδη και φυσικα το να πουμε οτι τα αναλογικα/VA synths ειναι προτιμοτερα/ικανοτερα γι αυτη τη μουσικη ειναι ατοπο.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, έρχεται η θεία σου από το Σικάγο και σου φέρνει ώς δώρο 2 επιλογές. Από τις 2 φυσικά μπορείς να διαλέξεις μόνο τη μία...Η μία επιλογή είναι να σου χαρίσει ένα όργανο όπως το Korg Kronos, OASYS, Yamaha Motif XF,Roland Fantom G8 και αντίστοιχα άλλα όργανα αυτής της κατηγορίας.

(Πως?? Κανενα Moog στη λιστα?.... :P)

 

Τεσπα, θα διαλεγα το Kronos για δυο λογους:

1) Γιατι μ'αρεσει.

2) Για να μη σου στερησω το στουντιο σου. Με τι θα παιζεις μετα ωρε Axtarmas? Με φυσαρμονικα?

Δυστυχως ομως, δεν εχω καμια θεια στο Σικαγο. :'(

 

Ενσταση 1η:

Ειναι γεγονός όμως, πως το ηχοχρωμα του Μ1 πχ, είναι ξεπερασμένο για τις συγχρονες μας παραγωγες.

Δεν υπαρχει "ξεπερασμενο" ηχοχρωμα, εδω αλλοι παιζουν ακομα με ηχους Moog, Mellotron, Rhodes, Hammond κλπ κλπ, ο ηχος του Μ1 ειναι ξεπερασμενος? Σε μια συγχρονη παραγωγη χωρανε τα παντα, και τα οργανα/ηχοι που θα παιξουν δεν επιλεγονται συμφωνα με την χρονολογια κατασκευης τους αλλα συμφωνα με τα γουστα του μουσικου/παραγωγου. Εξαλλου δεν υπαρχει καποιος που να ακουσει μια παραγωγη και να σου πει "αυτος ο ηχος φτιαχτηκε με Μ1 (1988) ή Μ3 (2007)", εκτος κι αν εχει μαντικες ικανοτητες οποτε καλυτερα να αφησει κατα μερος τα synths και να παει να παιξει κανα lotto. 8)

 

Αν θελει να φτιάξει κάποιος εναν ήχο που μπορει να γινει και με το Μ1 και με το Μ3, προφανως και θα επιλέξει το Μ3. Τα οργανα με κατασκευή πριν το 2000, εχουν πλέον αξία ΜΟΝΟ για τους χαρακτηριστικούς τους ήχους (ή για συναισθηματικους λόγους - συλλογη κτλ). Κατα τ'αλλα, ειναι πολυ πιο δυσχρηστα, πολυ πιο βαριά, και πολυ πιο ακριβα στην επισκευή-σέρβις.

 

Και το χαρακτηριστικό ηχόχρωμα των digital synths, δε χρησιμοποιείται στο δημοφιλες ρεπερτόριο σήμερα, σε αντιθεση με το αναλογικο (μπορει οταν μπουχτισουν τα αυτια με τα αναλογικα, να ξαναγυρίσουμε στα ψηφιακα).

 

Ενσταση 2η:

Βεβαια για καποιον που ασχολείται με ηλεκτρονική μουσική, ίσως δεν ειναι χρήσιμο κανενα απο τα 2 συνολα πανω. Οχι οτι δε θα κανει τη δουλεια του, αλλα θα προτιμουσε μαλλον μερικα αναλογικα ή VA μηχανηματα...

 

O ορος "ηλεκτρονικη μουσικη" περικλειει ενα μυριο ειδη και φυσικα το να πουμε οτι τα αναλογικα/VA synths ειναι προτιμοτερα/ικανοτερα γι αυτη τη μουσικη ειναι ατοπο.

 

Ισχύει. Αλλα με τον όρο ηλεκτρονική, αναφερομαι στη μουσική που δε χρησιμοποιεί φυσικα όργανα, ή προσομοιώσεις αυτων. Σε αυτή την περίπτωση, ειναι οντως προτιμότερο ενα VA. Και το Kronos μια χαρα κάνει (πχ), αλλά εκει πληρωνεις πολλά περισσότερα απ'οσα χρειάζεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, έρχεται η θεία σου από το Σικάγο και σου φέρνει ώς δώρο 2 επιλογές. Από τις 2 φυσικά μπορείς να διαλέξεις μόνο τη μία...Η μία επιλογή είναι να σου χαρίσει ένα όργανο όπως το Korg Kronos, OASYS, Yamaha Motif XF,Roland Fantom G8 και αντίστοιχα άλλα όργανα αυτής της κατηγορίας.

(Πως?? Κανενα Moog στη λιστα?.... :P)

 

Τεσπα, θα διαλεγα το Kronos για δυο λογους:

1) Γιατι μ'αρεσει.

2) Για να μη σου στερησω το στουντιο σου. Με τι θα παιζεις μετα ωρε Axtarmas? Με φυσαρμονικα?

 

Τί να το κάνεις το Moog; Με αυτό δεν μπορείς να συνθέσεις μουσική, θα χρειαστείς και ένα ακόμα εργαλείο τουλάχιστον, soft ή hardware sequencer και η ποικιλία ήχων που θα έχεις θα είναι υπερβολικά ελάχιστη. Τα μουγκ είναι μόνο για να μουγκρίζουν ζωντανά εκτός και αν υπάρχει μούγκ με sequencer ώστε να συνθέσης κομμάτια.

 

Ειναι γεγονός όμως, πως το ηχοχρωμα του Μ1 πχ, είναι ξεπερασμένο για τις συγχρονες μας παραγωγες.

 

Τί ακριβώς εννοείς όταν λές ηχόχρωμα του Μ1; Αναφέρεσαι σε κάποιους από τους preset ήχους του οι οποίοι έχουν χρησιμοποιηθεί κατά κόρον σε παλαιότερες δεκαετίες σε εμπορικές δουλειές ή σε κάτι άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θελει να φτιάξει κάποιος εναν ήχο που μπορει να γινει και με το Μ1 και με το Μ3, προφανως και θα επιλέξει το Μ3. Τα οργανα με κατασκευή πριν το 2000, εχουν πλέον αξία ΜΟΝΟ για τους χαρακτηριστικούς τους ήχους (ή για συναισθηματικους λόγους - συλλογη κτλ).

Το Μ1 και το Μ3 ειναι δυο εντελως ασχετα μεταξυ τους οργανα, το πρωτο μπορει να φτιαξει ηχους που το αλλο δεν μπορει, και αναποδα. Οσο για το "τα οργανα με κατασκευή πριν το 2000, εχουν πλέον αξία ΜΟΝΟ για τους χαρακτηριστικούς τους ήχους" ειναι ενα δικο σου συμπερασμα, η αληθεια ομως ειναι διαφορετικη. Με το "χαρακτηριστικούς τους ήχους" φανταζομαι εννοεις τους Preset/εργοστασιακους ηχους που εχουν παιξει κατα καιρους σε διαφορες παραγωγες.

 

Περα απο αυτους ομως, ενα synth μπορει να δημιουργησει μερικες εκατονταδες/χιλιαδες αλλους εντελως διαφορετικους ηχους που να μην εχουν καμια σχεση με τους preset ηχους. Και αυτο ισχυει κυριως για τα ψηφιακα synths τα οποια εχουν αυτη την δυνατοτητα και οχι τοσο για τα αναλογικα τα οποια λογω περιορισμενου αριθμου κυματομορφων (3-4) οι ηχοι που δημιουργουν εχουν ενα συγκεκριμενο/παρεμφερη ηχοχρωμα.

 

Και το χαρακτηριστικό ηχόχρωμα των digital synths, δε χρησιμοποιείται στο δημοφιλες ρεπερτόριο σήμερα...
Αρχικα δεν υπαρχει "χαρακτηριστικό ηχόχρωμα των digital synths". Ειναι σαν να μου λες οτι ενα PPG, ενα SY77, ενα Motif και ενα Virus εχουν παρομοιο ηχοχρωμα μονο και μονο επειδη και τα 4 ειναι digital και γιατι συμφωνα με τη θεωρια σου ολα τα digital synths εχουν "χαρακτηριστικο ηχοχρωμα". Αυτο φυσικα δεν ισχυει και οποιοσδηποτε μπορει να το διαπιστωσει απλα ακουγοντας τα παραπανω synths.

 

Oσο για το "δημοφιλες ρεπερτόριο" του σημερα και με τι αυτο φτιαχνεται, θα σου πω οτι το 99.9% φτιαχνεται με ψηφιακα μεσα. Ακομα και οι "αναλογικοι" ηχοι που νομιζεις οτι ακους προερχονται ειτε απο romplers ειτε απο VA ειτε απο soft synths. Και μη μου πεις οτι μπορεις να ακουσεις ενα ηχο Moog σε μια συγχρονη παραγωγη και να καταλαβεις αν ειναι original, rompler ή VA γιατι αυτο απλα ειναι αδυνατον και συγκαταλεγεται στα ανεκδοτα τυπου "εγω μπορω να ξεχωρισω ενα Hammond B3 απο ενα (digital) Hammond New B3".

 

...μπορει οταν μπουχτισουν τα αυτια με τα αναλογικα, να ξαναγυρίσουμε στα ψηφιακα.
Οπως εγραψα και πιο πανω, τα αυτια μας δεν εχουν μπουχτισει με τα αναλογικα αλλα κυριως με τα VA/Rompler/VST που ακουγονται σαν αναλογικα. Και οσο κι αν ειναι μοδα τα αναλογικα synths, vintage ή συγχρονα, η χρηση τους παραμενει περιορισμενη σε συγκριση με τα ψηφιακα/soft synths.

 

Τί να το κάνεις το Moog; Με αυτό δεν μπορείς να συνθέσεις μουσική, θα χρειαστείς και ένα ακόμα εργαλείο τουλάχιστον, soft ή hardware sequencer και η ποικιλία ήχων που θα έχεις θα είναι υπερβολικά ελάχιστη. Τα μουγκ είναι μόνο για να μουγκρίζουν ζωντανά εκτός και αν υπάρχει μούγκ με sequencer ώστε να συνθέσης κομμάτια.

Ωχ, βλεπω μαυρα συννεφα στον οριζοντα.... ;D ;D

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

και το M1  VST ειναι αρκετα ωραιο btw ωστε να μην  χρειαζεται και σε κανονικη μορφη.

 

(το εχω και μου αρεσει οταν θελω 80ς τυριλα ηχο ;D)

 

τωρα για πιο λογο εν ετει 2014 ο κοσμος το αγοραζει...σε hardware.... ??? ???

 

θα σου πω...

διοτι.... γουστα ειναι αυτα.

απλα δεν υπαρχει ενα γουστο... η ενας τροπος για ολους.

 

και οσοι προσπαθουν να αναπτυξουν μια συνολικη κοσμοθεωρια... αποτυχανουν

 

αρα οπως συνηθως... εξαρταται τι θελεις

και τι σου δινει χαρα......

 

μπορει να καθεσαι να δουλευεις ενα καλοκαιρι ολοκληρο για να βγαλεις τα λεφτα να παρεις το Μ1 αμα εισαι μικρος.η να το βρηκες στο παζαρι.  η να το αγορασες καινουργιο 100000 δραχμες.

 

αν το αποτελεσμα σου αρεσει... και κυριως η μουσικη σου... σου αρεσει... γιατι ηθελες αυτον τον ηχο....ποιος νοιαζεται για την γενικη γνωμη... (που πολλες φορες μπορει να ειναι και λανθασμενη...και γενικη)

 

ΥΓ.... 

 

κλιπακι απο ιδεα με Μ1 (vst) με eventide reverb...

 

 

 

 

 

M1Bridge.mp3

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Τί να το κάνεις το Moog; Με αυτό δεν μπορείς να συνθέσεις μουσική, θα χρειαστείς και ένα ακόμα εργαλείο τουλάχιστον, soft ή hardware sequencer και η ποικιλία ήχων που θα έχεις θα είναι υπερβολικά ελάχιστη. Τα μουγκ είναι μόνο για να μουγκρίζουν ζωντανά εκτός και αν υπάρχει μούγκ με sequencer ώστε να συνθέσης κομμάτια.

Ωχ, βλεπω μαυρα συννεφα στον οριζοντα.... ;D ;D

 

 

1206519.gif

 

 

wgsexy4.gif.e8b3392000e9d274c9976d9134ac4bcf.gif

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν το αποτελεσμα σου αρεσει... και κυριως η μουσικη σου... σου αρεσει... γιατι ηθελες αυτον τον ηχο....ποιος νοιαζεται για την γενικη γνωμη... (που πολλες φορες μπορει να ειναι και λανθασμενη...και γενικη)

 

Για ποιά ακριβώς γενική γνώμη να μιλήσουμε; Εάν αναφερθούμε σε αυτήν του ευρύ κοινού, ας υποθέσουμε ότι ένα κομμάτι γράφεται χρησιμοποιώντας και το Μ1 και τραγουδάει κάποιος και το ακούει πολύς κόσμος, ο πολύς ο κόσμος δεν έχει καμμία γνώμη για τα τεχνικά ζητήματα που αφορούν το τραγούδι και κυρίως για τα μοντέλα των οργάνων που το παίζουν. Εδώ δεν ξέρουν κάν σε πολλές περιπτώσεις ποιός είναι ο στιχουργός και ο συνθέτης, ξέρουν μόνο τον τραγουδιστή, θα ξέρουν το άν παίζει το Μ1 ή το Κρόνος; Ποιά γνώμη να έχουν λοιπόν αυτοί; Και καλά κάνουν που δεν έχουν αφού τους ενδιαφέρει το ίδιο το τραγούδι, τα τεχνικά ζητήματα είναι για να τρωγόμαστε οι οργανοπαιχτοπαραγωγοσυνθέτομηχανικοδημιουργοί ήχων μπλα μπλα μπλά... ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου