Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Moderator Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Τελικά τι παίζει με το tone ενός παίκτη; Επηρεάζει τον εξοπλισμό του ή επηρεάζεται από αυτόν; *Δεν είναι για μη metalάδες το vid... ;D More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Μα είναι δυνατόν; ;D Δηλαδή το concept του τεστ σωστό είναι, αλλά τι διαφορά να καταλάβει κανείς με όλη αυτή την αβυσσαλέα βρώμα; Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Μπράβο ρε Σπύρο, γιατί προς στιγμήν νόμισα ότι εκτός από ντράμερ είμαι και κουφός... (Και μην διανοηθεί να πει κανείς ότι είναι συνώνυμα!) Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Και όμως διαφορές υπάρχουν, μικρές σίγουρα και δεν ξέρω πόσο αξίζει να τις συζητάμε (σιχαίνομαι το cork sniffing) αλλά είναι εκεί. Ειδικά το palm muting διαφέρει αρκετά από χέρι σε χέρι (στο βίντεο αυτό όχι και τόσο). Παρόλο που δεν είμαι Το Αυτί, διαφορές έπιασα. Το θέμα είναι το αυτί (και το μυαλό) να έχει εκπαιδευτεί σε ένα είδος ήχου. Αν όλη μέρα ακούς καφρίλες είναι θέμα χρόνο να αρχίσεις να αντιλαμβάνεσαι μικρές διαφορές. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μεταλλάδες είναι από τους πιο παράξενους (και ξερόλες I might add) όσον αφορά τον ήχο. ΥΓ. Δεν ασπάζομαι το "το χέρι κάνει τον ήχο". Και το συγκεκριμένο πείραμα δεν το αποδεικνύει όσο πιθανώς θα ήθελε. Ένα απλό κομμάτι στην αλυσίδα να άλλαζε (π.χ. το πετάλι) ο ήχος θα είχε πολύ μεγαλύτερη διαφορά συγκριτικά. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Εμένα η ένστασή μου έγκειται στο ότι το τόσο βαρύ distortion κρύβει/καλύπτει/εξισώνει σε πολύ μεγάλο ποσοστό τις ιδιαιτερότητες του κάθε παίχτη. Οπότε είναι σα να σαμποτάρεις το τεστ σου απ' την αρχή. Κάποιος που ακούει πολύ τέτοια μουσική πιθανότατα να ακούσει διαφορές αλλά γιατί να περιορίσεις τα αποτελέσματα της δοκιμής κατά τέτοιον τρόπο; Άσε που μετά αρχίζει το "εγώ άκουσα", "εγώ δεν άκουσα τίποτα", "είσαι κουφός", "εγώ μπορεί να είμαι κουφός αλλά εσύ είσαι κουλός" κλπ. ;D Κατά την ταπεινή μου άποψη, πρώτα απ' όλα βάζεις τους παίχτες και παίζουν το ίδιο πράγμα με καθαρό/ημικαθαρό ήχο. Κατόπιν φορτώνεις όσο ντιστόρσιον τραβάει η ψυχή σου και επαναλαμβάνεις. Έτσι έχεις κι ένα "υποτέστ" εντός του τεστ. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Κατά την ταπεινή μου άποψη, πρώτα απ' όλα βάζεις τους παίχτες και παίζουν το ίδιο πράγμα με καθαρό/ημικαθαρό ήχο. Κατόπιν φορτώνεις όσο ντιστόρσιον τραβάει η ψυχή σου και επαναλαμβάνεις. Έτσι έχεις κι ένα "υποτέστ" εντός του τεστ. Σωστό. Εμένα η ένστασή μου έγκειται στο ότι το τόσο βαρύ distortion κρύβει/καλύπτει/εξισώνει σε πολύ μεγάλο ποσοστό τις ιδιαιτερότητες του κάθε παίχτη. Κι αυτό σωστό. Είπαμε, κουβέντα να γίνεται. Από εκείνα τα πράγματα που μόνο οι κιθαρίστες ασχολούνται. Το σπαστικό στο "το χέρι κάνει τον ήχο" είναι οτι πολλοί το χρησιμοποιούν καταχρηστικά για να δικαιολογήσουν τις διαφορές μεταξύ ενός καλού και ενός μέτριου κιθαρίστα. Άκούς συχνά "πήρε την κιθάρα μου στα χέρια και μοιάζει σαν να μεταμορφώθηκε." Ναί, μήπως γιατί αυτός που την έπιασε είναι καλύτερος κιθαρίστας; Αν όλες οι παράμετροι είναι ίδιες, όπως στο εν λόγω πείραμα, οι διαφορές είναι από μικρές μέχρι καθαρά εγκυκλοπαιδικού χαρακτήρα. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Καλά τα λέτε προλαλήσαντες. Ομολογώ ότι ακούγονται κάποιες ανεπαίσθητες διαφορές που οφείλονται σε διαφορά τεχνικής μεταξύ των παικτών (αυτός ο Raffinski θεωρώ ότι πενάρει πιο κοφτά από όλους και προτιμώ τον ήχο του). Σίγουρα η διάρκεια του τεστ είναι μικρή, το είδος είναι περιοριστικό, η κιθάρα είναι... καρακομπρεσέρ, το backing track μπερδεύει κλπ. Συμφωνώ ότι ένα τέτοιο πείραμα χρειάζεται οπωσδήποτε και άλλες διαβαθμίσεις gain. Νομίζω χρειάζονται τουλάχιστον τέσσερα τεστ (clean, low gain, medium gain, high gain) αν και υπάρχει χώρος για περισσότερα, αν σκεφτούμε τα μουσικά είδη και ύφη που μπορούν να τεσταριστούν. Π.χ. clean θα μπορούσε να είναι και jazz και blues και ballad. Οι παίκτες επίσης θα πρέπει να είναι προσεκτικά επιλεγμένοι (να μην είναι καρμπόν και τελείως άχρωμοι) όπως και τα μουσικά θέματα. Έτσι το φαντάζομαι για να αρχίσει να αποκτά υποψία "επιστημονικότητας". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
messalion Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Χμμμμ απλο και ενδιαφερον "πειραμα".Σιγουρα το ολο θεμα χαλαει απο το πολυ distortion και κατα την ταπεινη μου αποψη πιο μεγαλη διαφορα κανει στον ηχο το δεξι χερι και το πως χτυπαει τις χορδες απ'οτι το αριστερο (παιζει και το αριστερο φυσικα) αλλα το επιπεδο μου αυτο μου δειχνει. Σε παρομοιο πειραμα που εχω κανει παντως μεταξυ εμου και του κιθαριστα της μπαντας μου (σε clean) η χροια αλλαζε και αυτο γιατι εγω ειμαι πιο σταθερος στο δεξι απο τον ετερο κιθαριστα που ειναι πιο "funk".Κιθαρα>καλωδιο>ενισχυτης>μικροφωνο>καρτα ηχου και συγκριση των κυματομορφων. think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Παντως ακομα και με super βαρυ distortion αμα τους εβαζε να παιξουν εστω και μια απλη lead μελωδική γραμμή με κανα bending,vibrato και τα σχετικα οι διαφορες θα φαινονταν αρκετα ευκολα. Εξαλλου με αυτη τη λογικη ουτε το gear κανει τη διαφορα.Εβλεπα χτες ενα θεμα το S-gear vs Axefx...οπου το S-gear για οποιους δεν ξερουν ειναι το νεο go-to software amp sim για....vintagoκαταστασεις ;D,κοστιζει 99 δολλαρια!! και ικανοποιει ακομα και τους σνομπιστες.Εκει λοιπον οι διαφορες ηταν απειροελαχιστες(παρα την αβυσαλεα διαφορα τιμης) ΑΛΛΑ οι συγκρισεις ηταν περισσοτερο σε συνθηκες recording δωματιου ;).Με λιγα λογια δεν παιρνεις μονο οτι σε συμφερει και κανεις συγκριση.Το εξεταζεις απο ολες τις πλευρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2014 Συμφωνώ με όλους,ανέβασα το vid χωρίς να είμαι με κάποια από τις 2 πλευρές έτσι κι αλλιώς! Η φράση του στο τέλος τα λέει όλα! Ένα πείραμα είναι πετυχημένο όταν δεν παίρνεις τα αποτελέσματα που περίμενες. Κι εγώ περίμενα πολλές διαφορές,όλων των ειδών! Σίγουρα το είδος μουσικής δεν βοηθάει,αλλά επειδή το αυτί μου είναι συνηθισμένο άκουσα αυτά που όσοι έχουν άλλο μουσικό προσανατολισμό δε θα άκουσαν τόσο εύκολα. Συμπερασματικά θα έλεγα πως οι διαφορές είναι απειροελάχιστες και ακούγονται μόνο αν θες να τις ακούσεις στο συγκεκριμένο είδος.Ίσως σε κάτι πιο clean τα πράγματα να ήταν πιο ξεκάθαρα,αλλά εγώ μάλλον πιο περίπλοκα θα τα έβρισκα.Το πολύ distortion απλοποιεί τέτοιες συζητήσεις περί tone! ;D More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση