digisilence Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Για αρχη αυτο διορθωνεται πολυ ευκολα σημερα με τις συγχρονες δυνατοτητες των daw ;) έχω μια μικρή "ενστασούλα" :)... Σεβαστη! Αλλο το εαν γινεται κι αλλο κατα ποσο επαναπαυομαστε σε αυτη ;) Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 εννοείται :) δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Stoyo Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Για αρχη αυτο διορθωνεται πολυ ευκολα σημερα με τις συγχρονες δυνατοτητες των daw ;) έχω μια μικρή "ενστασούλα" :)... κατά την γνώμη μου βασικός στόχος πρέπει πάντα να είναι ο ήχος της πηγής να πλησιάζει όσο το δυνατόν το ποθητό τελικό αποτέλεσμα... αδιαμφισβήτητες οι δυνατότητες των σύγχρονων DAW αλλά η ορθή αξιοποίηση τους προϋποθέτει γνώση και εμπειρία που εσύ (αποδεδειγμένα) τις έχεις αλλά από όσiο ξέρω δεν δεν είσαι και ο καλύτερος φίλος του κανόνα της "φαστ φουντ" παραγωγής που (χωρίς να φταίνε επί το πλείστον... σημεία των καιρών) συντηρούν τα νέα παιδιά που ασχολούνται με το άθλημα... YΓ...ελπίζω να μη θες να ξαναγυρίσουμε στις εφιαλτικές εποχές του: "έλα ρε που θα δοκιμάσουμε mic και pre τώρα... βάλε κάτι εκεί να τα πω και θα τα ¨σιάξεις" στη μίξη".... ;D YΓ2... stoyo ελπίζω μην παρεξηγηθώ... δεν σε τοποθετώ σε αυτή την κατηγορία...δεν σε ξέρω άλλωστε...αφορμή από το σχόλιο του digi πήρα για να εκφράσω μια προσωπική θέση... Χαχαχα! Κανενα προβλημα και ειμαι απολυτα συμφωνος παρολο που ζηταω μικροφωνο που να καλυπτει καπως τα αδυνατα σημεια μου. Απο την αλλη το να τονιζεις σημεια που υστερουν και αυτο δε μου φαινεται ασχημη επιλογη παρολο που δε θα τη προτιμουσα. Ποτε δε συμπαθησα τη shure σαν εταιρα, φτηνη και ανωριμη δικαιολογια αλλα απλα δεν... Απο τα αλλα ακουσα το ΤΒ1 μονο, τραγουδουσε μια κυραντζα, και μου φανηκε αρκετα "απαλος" ηχος χωρις καποια συχνοτητα τονισμενη, βεβαια εγω εγω πιο βαρια φωνη οποτε δε ξερω ακριβως αν ταιριαζει αλλα μαρεσε γενικα. Με βλεπω να ριχνω κορωνα/γραμματα η ζαρι γιατι αλλιως μεχρι να αποφασισω ... :-/ *Θα υπαρξει προβλημα εαν δεν υπαρχει υψιπερατο φιλτρο ουτε στο μικροφωνο, ουτε στην καρτα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
reverbfun Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Ο Stoyo και εγώ έχουμε την ίδια κάρτα ήχου την focusrite!Οπότε έναν ρόλο θα παίζει και αυτό στον ήχο του μικροφώνου μιας και μιλάμε για λαμπάτα που υπιτίθεται έχουν μία ιδιαίτερη χροιά!!Αλήθεια τι φροντίδα θέλει ένα λαμπάτο σε σχέση με τα άλλα πυκνωτικά;; Τώρα βέβαια νομίζω ότι έχει μπει ένα θέμα για TB1 ή MXL 9000! Εσύ Stoyo λες για το mxl ότι έχεις διαβάσει πολλά και μπορείς να του αλλάξεις τα φώτα; Α, μπορείς να μου πεις που έχεις ακούσει το TB1;Μήπως youtube με μία που λέει ένα τραγουδάκι στυλ ντέμο και ''χτυπάει'' και ψηλά;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Γιατι μονο πυκνωτικο? Πολλες φορες εχω αριστα αποτελεσματα με MD421, RE20 kai MD441(αλλα to 441 συνηθως σε γυναικεια φωνη). Επισης αν θες τη γνωμη μου υπαρχουν πολυ καλυτερα μικς απο το 87(ai) με λιγοτερα λεφτα (πχ ΑΤ4050 αλλα γουστα ειναι αυτα :) ) ΥΓ. To u87 δεν θα ταίριαζε στην φωνή σου γιατί θα τόνιζε τα χαρακτηριστικά που δεν θέλεις. +1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Χαχαχα! Κανενα προβλημα και ειμαι απολυτα συμφωνος παρολο που ζηταω μικροφωνο που να καλυπτει καπως τα αδυνατα σημεια μου. ωρέ οργισμένο νιάτο ;D μη διαβάζεις βιαστικά τα ποστ... ο digisilence σου πρότεινε ένα mic που θα κάλυπτε τις ανάγκες σου θυμίζοντας σου ότι μπορείς να "φέρεις" εύκολα τις "αδυναμίες" του αρχικού take ψηφιακά σε δεύτερο χρόνο... κι εγώ απλά επισήμανα ότι κατά τη γνώμη μου καλύτερα το mic που θα επιλέξεις, να μειώνει την ανάγκη ψηφιακής επέμβασης με τα αναλογικά του χαρακτηριστικά...οπότε όπως καταλαβαίνεις εσύ κι εγώ λέμε το ίδιο πράγμα...:) εκτός αν εγώ ως "βραδυπορών" γέροντας δεν κατάλαβα οπότε μι φάουλ... 8) reverbfun, χωρίς να κατέχω ιδιαίτερα το άθλημα της λάμπας, τα αρκετά χρόνια που συνυπήρξα με ένα AKG solidtube και ένα RODE K2, τα μόνα που μπορώ να επισημάνω ως διαφορετική αντιμετώπιση. είναι οι κάποιες μέρες "στρώσιμο" της λάμπας μέχρι να σιγουρευτώ ότι απόκτησε σταθερά χαρακτηριστικά ο ήχος της (μη φανταστείς κάτι φοβερό...απλά άφηνα το mic να λειτουργεί κάποιες ώρες την ημέρα), το λίγο σπαστικό "ζέσταμα" πριν την ηχογράφηση, και η αλλαγή κάποια στιγμή της λυχνίας όταν (ανάλογα την χρήση) παρατήρησα πτώση στην απόδοση...πράγματα βέβαια που δεν με χάλασαν και ποτέ ώστε να μετανιώσω για την επιλογή μου να ζήσω με τα θετικά τους, που κανένα mic της απέναντι όχθης δεν μπορούσε να μου προσφέρει ασχέτως κόστους... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Επισης αν θες τη γνωμη μου υπαρχουν πολυ καλυτερα μικς απο το 87(ai) με λιγοτερα λεφτα (πχ ΑΤ4050 αλλα γουστα ειναι αυτα :) ) γoύστα και hype ;) btw ΑΤ4050 πραγματικά πολύ καλός λόγος τιμής προς απόδοση... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
reverbfun Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Χαχαχα! Κανενα προβλημα και ειμαι απολυτα συμφωνος παρολο που ζηταω μικροφωνο που να καλυπτει καπως τα αδυνατα σημεια μου. ωρέ οργισμένο νιάτο ;D μη διαβάζεις βιαστικά τα ποστ... ο digisilence σου πρότεινε ένα mic που θα κάλυπτε τις ανάγκες σου θυμίζοντας σου ότι μπορείς να "φέρεις" εύκολα τις "αδυναμίες" του αρχικού take ψηφιακά σε δεύτερο χρόνο... κι εγώ απλά επισήμανα ότι κατά τη γνώμη μου καλύτερα το mic που θα επιλέξεις, να μειώνει την ανάγκη ψηφιακής επέμβασης με τα αναλογικά του χαρακτηριστικά...οπότε όπως καταλαβαίνεις εσύ κι εγώ λέμε το ίδιο πράγμα...:) εκτός αν εγώ ως "βραδυπορών" γέροντας δεν κατάλαβα οπότε μι φάουλ... 8) reverbfun, χωρίς να κατέχω ιδιαίτερα το άθλημα της λάμπας, τα αρκετά χρόνια που συνυπήρξα με ένα AKG solidtube και ένα RODE K2, τα μόνα που μπορώ να επισημάνω ως διαφορετική αντιμετώπιση. είναι οι κάποιες μέρες "στρώσιμο" της λάμπας μέχρι να σιγουρευτώ ότι απόκτησε σταθερά χαρακτηριστικά ο ήχος της (μη φανταστείς κάτι φοβερό...απλά άφηνα το mic να λειτουργεί κάποιες ώρες την ημέρα), το λίγο σπαστικό "ζέσταμα" πριν την ηχογράφηση, και η αλλαγή κάποια στιγμή της λυχνίας όταν (ανάλογα την χρήση) παρατήρησα πτώση στην απόδοση...πράγματα βέβαια που δεν με χάλασαν και ποτέ ώστε να μετανιώσω για την επιλογή μου να ζήσω με τα θετικά τους, που κανένα mic της απέναντι όχθης δεν μπορούσε να μου προσφέρει ασχέτως κόστους... Ενδιαφέροντα τα όσα λες npap και αρκετά βοηθητικά :) Αλήθεια μετά από πόσο καιρό άλλαξες λάμπα στο μικρόφωνο;;;Την πτώση στην απόδοση του μικροφώνου πως την παρατήρησες;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Guru Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 στο Κ2 στα δύο χρόνια που το κατείχα δεν χρειάστηκε...στο solidtube στα 4-5 χρόνια (δεν θυμάμαι καλά...μιλάμε για τέλος 90ς) αλλά είχε πολύ συχνή χρήση και ίσως "ψυχοακουστικά το επίσπευσα γιατί hiendας φίλος με έψηνε καιρό για πειραματισμούς... βέβαια κακώς θα βγάλεις συμπέρασμα γιατί έχω γνωστό που στο solidtube από to 2002 έχει της μαμάς του (όχι της κυρά μαρίας...:))... τώρα πέραν της εντατικής ή μη χρήσης φαντάζομαι θα παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο πχ υγρασία... άλλο να το συσκευάζεις κάθε φορά μετά τη χρήση και άλλο να το αφήνεις στο σταντ σε κανα μπαλκόνι... ;D στην περίπτωσή σου με φυσιολογική χρήση και προσοχή υποθέτω μάλλον θα έχεις αλλάξει το mic πριν αλλάξεις λάμπα... όσο για το πως θα καταλάβεις την πτώση απόδοσης, αν έχεις ένα mic χρόνια και δεν καταλάβεις διαφορά στον ήχο του αν επέλθει κάποια στιγμή, το πάμε προς ωρλ το πράμα :) το να "αντιληφθείς" πρόσκαιρα αλλαγές στον ήχο που δεν υπάρχουν το καταλαβαίνω...ο εγκέφαλός μας, ειδικά με το αυτί παίζει περίεργα παιχνίδια.. αν υπάρξουν πραγματικές αλλαγές όμως δύσκολο να περάσουν απαρατήρητες ειδικά στην "πορεία" του αρχικά παραγόμενου υλικού στη διάρκεια ενός project... ΥΓ σόρυ για τη βιαστική σύνταξη αλλά η δουλειά δεν περιμένει ούτε Κυριακή και με συνεχείς διακοπές και με κλεφτές ματιές στο noiz σου απαντάω... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
reverbfun Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2014 στο Κ2 στα δύο χρόνια που το κατείχα δεν χρειάστηκε...στο solidtube στα 4-5 χρόνια (δεν θυμάμαι καλά...μιλάμε για τέλος 90ς) αλλά είχε πολύ συχνή χρήση και ίσως "ψυχοακουστικά το επίσπευσα γιατί hiendας φίλος με έψηνε καιρό για πειραματισμούς... βέβαια κακώς θα βγάλεις συμπέρασμα γιατί έχω γνωστό που στο solidtube από to 2002 έχει της μαμάς του (όχι της κυρά μαρίας...:))... τώρα πέραν της εντατικής ή μη χρήσης φαντάζομαι θα παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο πχ υγρασία... άλλο να το συσκευάζεις κάθε φορά μετά τη χρήση και άλλο να το αφήνεις στο σταντ σε κανα μπαλκόνι... ;D στην περίπτωσή σου με φυσιολογική χρήση και προσοχή υποθέτω μάλλον θα έχεις αλλάξει το mic πριν αλλάξεις λάμπα... όσο για το πως θα καταλάβεις την πτώση απόδοσης, αν έχεις ένα mic χρόνια και δεν καταλάβεις διαφορά στον ήχο του αν επέλθει κάποια στιγμή, το πάμε προς ωρλ το πράμα :) το να "αντιληφθείς" πρόσκαιρα αλλαγές στον ήχο που δεν υπάρχουν το καταλαβαίνω...ο εγκέφαλός μας, ειδικά με το αυτί παίζει περίεργα παιχνίδια.. αν υπάρξουν πραγματικές αλλαγές όμως δύσκολο να περάσουν απαρατήρητες ειδικά στην "πορεία" του αρχικά παραγόμενου υλικού στη διάρκεια ενός project... ΥΓ σόρυ για τη βιαστική σύνταξη αλλά η δουλειά δεν περιμένει ούτε Κυριακή και με συνεχείς διακοπές και με κλεφτές ματιές στο noiz σου απαντάω... Δεν υπάρχει πρόβλημα για την σύνταξη...εξάλλου και εγώ εργάζομαι αυτήν την ώρα οπότε σε καταλαβαίνω!!!Για την πτώση στην απόδοση έλεγα μήπως συγκεκριμένα το λαμπάτο μικρόφωνο έχει κάποιο χαρακτηριστικό ιδιαίτερο στον ήχο του όταν η λάμπα μας αφήσει χρόνους ;D Ευτυχώς το μαζεύω το μικρόφωνο στην θήκη του και δεν το έχω εκτεθειμένο στην υγρασία!!! ;)Αλήθεια έχεις χρησιμοποιήσει το se electronics x1; Και μιας και ο λόγος για λαμπάτα μικρόφωνα, παίζει κάποιο ρόλο να υπάρχει και αντίστοιχη λαμπάτη προενίσχυση ή είναι εντελώς άσχετα μεταξύ τους;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση