longshadow Δημοσιευμένο 26 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 26 Δεκεμβρίου 2013 Μεγειά το μπασάκι που είναι δίδυμο αδερφάκι του δικού μου. ;D Τα είπαμε κι απο κοντά, τελείως διαφορετικό όργανο το μπάσο απο την κιθάρα, (και κανένας απο τους δυό μας δεν μπορεί να λέει ότι είναι μπασίστας) εδώ όμως φταίει και το drum tempo, στο οποίο θα έπρεπε μάλλον να φέρεις τις μπότες στα μέτρα του μπάσου ώστε να τονίζονται οι ίδιες αξίες. The rest is excellent! 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 26 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 26 Δεκεμβρίου 2013 Πολυ ωραιο Σπυρο! Υποκειμενικες (εννοειται)παρατηρησεις με μεγαλο περιθωριο αντικειμενικου(εννοειται) σφαλματος διοτι ακουσα απο λαπτοπ. Νομιζω οτι γενικα σου αρεσουν οι ''χωροι'' στην κιθαρα περισσοτερο απ οσο σηκωνει μια ηχογραφηση με fixed drum track. Πρεπει να φερεις πιο κοντα την κιθαρα στο διαθεσιμο drum track(ή το αντιθετο αν μπορεις) αλλα και γενικα να γινεις πιο φειδωλος στη χρηση reverb/delay.Ταπεινα νθεωρω οτι πρεπει να βαλεις τον εαυτο σου στη διαδικασια να στεγνωσεις τον ηχο σου απο χωρους και να αρχισεις να το συνηθιζεις. Παν μετρον αχρηστον. Eχεις καταφερει ενα πολυ καλο clean strat recording preset αλλα εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο.Πρεπει να δεις πως θα καλυτερεψεις τις αιχμες ιδιως οταν παιζεις με γεφυρα. Εικαζω οτι το πολυ εφε (ριβερμπ)τις τονιζει ακομα περισσοτερο.Προτεινω να τολμησεις αλλαγη γωνιας του μικροφωνου αφου ξερεις την τωρινη αλλα και αφαιρεση των πολυ υψηλων που δε θα χαλασουν,αισθητα τουλαχιστον τον ''αερα'' των μονων. Στις παραπανω αιχμες βεβαια οδηγει και το γεγονος οτι σου αρεσει να βγαζεις αρμονικες με καθαρο ηχο συχνοτερα του συνηθισμενου.. 8) Το μπασο θελει δουλεια αλλα ειναι κατι που το μουσικο σου αισθητηριο θα κατακτησει. Αν το κομματι ειχε μια γυναικεια σοουλ ροκ φωνη,θα εσκιζε... Ωραιος! GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2013 εδώ όμως φταίει και το drum tempo, στο οποίο θα έπρεπε μάλλον να φέρεις τις μπότες στα μέτρα του μπάσου ώστε να τονίζονται οι ίδιες αξίες. Ναι Γιώργο είναι ένα θέμα αυτό. Το κοιτάζω. ... Σταύρο κατ' αρχήν ευχαριστώ για το χρόνο που αφιέρωσες να ακούσεις και να γράψεις τις ακριβείς παρατηρήσεις. Απαντώ λοιπόν: Περί χώρων: Γνωρίζω ότι το παρακάνω. Παρόλα αυτά ξέρω ότι σε μία μίξη αξίωσης airplay ας πούμε (την οποία φυσικά δε θα έκανα εγώ), τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο μαζεμένα. Πάντως θα δοκιμάσω πιο dry ρυθμίσεις όπως προτείνεις. Περί αιχμών: Είναι κάτι που ενοχλεί κι εμένα και σκέφτομαι τρόπους αντιμετώπισης. Κατ' αρχήν, το φαινόμενο είναι πολύ πιο έντονο παίζοντας με τέλε και εντελώς καθαρό ενισχυτή (όπως και στο παρόν κομμάτι) και ειδικά στον πίσω μαγνήτη όπως αναφέρεις κι εσύ. Αυτό που επιτείνει το πρόβλημα είναι μάλλον το delay το οποίο είναι πετάλι ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι εφέ του daw και να μπει μετά την εγγραφή. Ο λόγος που γράφω με πετάλι είναι ότι δεν ηχογραφώ σχεδόν ποτέ πια με ακουστικά (δε με βολεύει καθόλου) και θέλω να ακούω delay την ώρα που παίζω. Ένα άλλο θέμα είναι η τελεκάστερ με την οποία προφανώς δεν έχω αρκετή εξοικείωση ώστε να προσαρμόσω αναλόγως και το παίξιμό μου. Ειδικά ο bridge αποτελεί μια συνεχή πρόκληση. Πώς θα τον κάνω να μην τσιρίξει, πώς θα αποφύγω να ακούγεται η πένα και οι αιχμές στα πιο δυνατά χτυπήματα κλπ. Εν καιρώ θα κοιτάξω και το θέμα της τοποθέτησης των μικροφώνων που λες αλλά δε μου φτάνει να μην περνούν στην ηχογράφηση. Προτιμώ να καταφέρω να μην "παράγονται" καθόλου. Ευχαριστώ άπαντες για την ακρόαση. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2013 Ένα άλλο θέμα είναι η τελεκάστερ με την οποία προφανώς δεν έχω αρκετή εξοικείωση ώστε να προσαρμόσω αναλόγως και το παίξιμό μου. Ειδικά ο bridge αποτελεί μια συνεχή πρόκληση. Πώς θα τον κάνω να μην τσιρίξει, πώς θα αποφύγω να ακούγεται η πένα και οι αιχμές στα πιο δυνατά χτυπήματα κλπ. Εν καιρώ θα κοιτάξω και το θέμα της τοποθέτησης των μικροφώνων που λες αλλά δε μου φτάνει να μην περνούν στην ηχογράφηση. Προτιμώ να καταφέρω να μην "παράγονται" καθόλου. Κάνε μια δοκιμή. Με ένταση στο 1-2, βάζεις τα πρίμα στο 2 και τα μπάσσα στο 8, όσο ανεβάζεις ένταση, κατεβάζεις μπάσσα. Στη κιθάρα σε αυτή τη ρύθμιση ενισχυτή παίζεις με φουλ ένταση και απλά ρυθμίζεις ανάλογα με το μαγνήτη τα μπάσσα πρίμα της κιθάρας . Δεν ξέρω αν δουλέψει στη δικιά σου κιθάρα γιατί δεν έχουμε ίδιους μαγνήτες και την ημέρα που είχες έρθει σπίτι μου, ο ενισχυτής μου δεν είχε τη ρύθμιση που λέω. No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση