Προς το περιεχόμενο

Ποιος τονος καλυτερος για φωνη σε τραγουδι;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους και Καλα Χριστουγεννα!

 

Η αποροια μου λογικη για μενα, ισως περιττη για τους γνωστες μουσικης θεωριας, φωνητικων κτλ.

 

Οποτε γραφω ενα καινουργιο κομματι, τις περισσοτερες φορες βασιζομαι στο οτι το root key ακορντο θα ειναι αυτο που με βολευει στην ταστιερα. (Φανταζομαι και σε πολλους)

 

Και εγειρεται το ερωτημα (εμενα που δεν εχω σχεση με μαθηματα φωνητικης κτλ):

 

- Σε καθε φωνη που θα πει το τραγουδι (που βεβαια ο καθενας εχει και την δικη του εκταση) με τι κριτηρια επιλεγεται το root key του κομματιου;

 

Δηλ, πιο απλα,

 

αν μπορω να τραγουδησω το τραγουδι και απο B και απο C και απο D, υπαρχει κανονας που λεει οτι πχ "οσο πιο ψηλα τοσο πιο καλα" ή απλα ειναι τυχαια κατα ποσο βολευει τον τραγουδιστη;

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

κυριως στο τραγούδι θα εξαρτηθει απο το ποσο ο τραγουδιστής εχει την δυνατοτητα να ανταποκριθεί σωστα σε όλο το ευρος του και τις προόδους του, σε ολες τις αλλαγες τονων, μετατροπίες κλπ ετσι ωστε να διατηρειται η δυναμικη του και να βγαινει η απαραιτητη συναισθηματικη φορτιση ανάλογα με το υφος του σωστα στη φωνη.

Αρα θα επιλεξεις ασχετα σε ποιον τονο το εγραψες αρχικα και τι προοδο εχει αναλογα με τον τραγουδιστη που θα το δωσεις η την τραγουδιστρια.

 

Μετα παιζει ρολο και η ενορχηστρωση, δηλαδη το ιδιο το κομματι σε τι τονο αποδιδει καλυτερα ηχητικα απο τη φυση του, ποια οργανα χρησιμοποιούνται

και να βρεθει μια καλη φωνη που να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του.

 

αυτα απο εμενα

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω παρατηρησει οτι στα live οι περισσοτεροι τραγουδιστες τραγουδανε 1 ή 2 τονους κατω εκει που μπορουν για να μην κουραζονται φανταζομαι,

 

ή

 

Στο στουντιο τραγουδανε οσο πιο ψηλα μπορουνε δηλ εκει τους 1 ή 2 τονους πανω;!

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι ευκολο ακόμα και για τον καλυτερο να χτυπάει πάντα με την ιδια ακρίβεια τις νότες στο ανώτερο εύρος του.

Σε καποια κομματια δε αμα το κανει συνεχεια για τις απαιτησεις ενος live η ενος tour θα διαλυσει τα λαρύγγια του σε καποια κομμάτια.

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κάθε τόνος έχει τη χάρη του. Για παράδειγμα μια μελαγχολική μπαλάντα ίσως να συγκινήσει περισσότερο από Cm (αντί για Dm) ή ένα F# να "αγριεύει" περισσότερο από καποιο άλλο ματζόρε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κάθε τόνος έχει τη χάρη του. Για παράδειγμα μια μελαγχολική μπαλάντα ίσως να συγκινήσει περισσότερο από Cm (αντί για Dm) ή ένα F# να "αγριεύει" περισσότερο από καποιο άλλο ματζόρε.

 

 

αυτό δεν το κατάλαβα ποτέ αν και πρέπει να έχει κάποια ψυχοακουστική βάση... έχεις κάποιες πηγές mario?

Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Oσοί από μας είμαστε κιθαρίστες βολευόμαστε πιστεύω στους κιθαριστικούς τονούς.ΛΑ ΜΙ ΡΕ ΣΟΛ ΣΙ ΝΤΟ.Εγώ προσωπικά μιας και έχω σχετικά μπασα χροιά με βολέυει πολύ εκέι.Ασε που κοιτάω επείδη είμαστε τρίο να έχει κάμποσα ανοιχτα ακόρντα για να τα πιάνω χωρίς να πολυκοιτάω .Αλλά γενικά πιστεύω ότι υπάρχουν τόνοι που η φωνή μας βγαίνει πιο αβίαστα αλλά πάλι έχει άμεση σχέση με την μελωδική γραμμή κτλ της κάθε σύνθεσης.Μέτα από τόσα χρόνια παιξίματος εμένα προσωπικά το χέρι πάει σε αυτά τα κουτιά αβίαστα και λογικά τα φτιάχνω όλα εκεί,Αν ήμουνα τζαζίστας ίσως να έπαιζα και αλλού.Τολμώ να πω ότι σε τόνους όπως σολ δίεση αν είχε και τπτ άλλο μέσα θα μπερδευόμουν στο σόλο.Αλλά νομίζω ότι με αυτά που λέω είμαι τελείως οφτοπικ.Απορώ γιατί τα γράφω.Τεσπα.Σορύ μαγκες.

If I don't doit somebody else will

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει λογος που ο...θεος εφτιαξε αυτα τα φανταστικα αντικειμενα

 

images?q=tbn:ANd9GcRP1joN5GjmWCEsr3LBwBtSaoAyp7YlAFHCnF4KLVU1FzGDHsoQ

 

ο τραγουδιστης πρεπει ΠΑΝΤΑ να τραγουδαει απο τον τονο στον οποιο αποδιδει τα μεγιστα,τοσο ερμηνευτικα οσο και φωνητικα.

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει λογος που ο...θεος εφτιαξε αυτα τα φανταστικα αντικειμενα

 

images?q=tbn:ANd9GcRP1joN5GjmWCEsr3LBwBtSaoAyp7YlAFHCnF4KLVU1FzGDHsoQ

 

ο τραγουδιστης πρεπει ΠΑΝΤΑ να τραγουδαει απο τον τονο στον οποιο αποδιδει τα μεγιστα,τοσο ερμηνευτικα οσο και φωνητικα.

 

 

 

 

Τι να γίνει ρε φίλως που μερικοί από μας παίζουμε μόνο φρέτλες... ακόμη και στα πλήκτρα  ;D ;D Και στη φωνή λόγω Σφαλτσου  ;D ;D

Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου