darksight Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2013 Θέλω να αγοράσω ένα active ηχείο (12" κατα προτίμηση), και θα ήθελα τη γνώμη σας. έχω στο μυαλό μου 4 αυτή τη στιγμή και δεν ξέρω τι να κάνω. Η χρήση του θα είναι κυρίως για monitor σε μικρά live! To jbl και το elx 112p δεν τα έχω ακουσει καθόλου οποτε θα ήθελα τη γνώμη σας. http://www.thomann.de/gr/mackie_srm_450_v2_black.htm http://www.thomann.de/gr/ev_zlx_12p_bundle.htm http://www.thomann.de/gr/ev_elx_112p.htm http://www.electromaniacs.gr/jbl-prx-612m.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darksight Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2013 Κανεις......? :-( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
metalmike Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2013 Δε μας λες ποιός είναι ο εξοπλισμό σου όμως! http://www.facebook.com/dreambleedofficial Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darksight Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2013 Δε μας λες ποιός είναι ο εξοπλισμό σου όμως! Έχω μια Mackie pro fx12 κονσόλα την οποία τη συνδέω με τα υπάρχοντα ηχεία του χωρου που παίζω και απλά θέλω ένα ηχείο για να το χρησιμοποιήσω ως μόνιτορ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2013 Δύο γενικές παρατηρήσεις έχω να κάνω: 1. όλα τα ηχεία που παραθέτεις είναι σοβαρών εταιριών, η πιθανότητα να απογοητευτείς από κάποιο είναι ελάχιστη 2. όλα είνα δυνατότερα από όσο χρειάζεσαι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2013 Τα βασικά κριτήρια που θα σου πρότεινα να εξετάσεις για την επιλογή ενός "προσωπικού" επαγγελματικού ηχείου για live χρήση, είναι τα εξής: 1. Ο ήχος... εδώ το μόνο που ΔΕΝ σε ενδιαφέρει, είναι η γνώμη η δική μου ή οποιαδήποτε άλλου... δεν πρόκειται για studio reference οπότε η τυχόν έλλειψη εμπειρίας σου θα σε οδηγούσε σε τυχόν λανθασμένη επιλογή... πρόκειται για τον "προσωπικό σου ήχο" που δεν θα τον μοιράζεσαι με κανένα (κατά κανόνα) και οι όποιες ιδιαιτερότητες του (θετικές ή αρνητικές) αφορούν μόνο τα αυτιά σου... η συμβουλή μου εδώ είναι να "ακούσεις" οπωσδήποτε πριν αγοράσεις και αν είναι δυνατόν συγκριτικά... βέβαια επειδή κάτι τέτοιο είναι από δύσκολο έως αδύνατο στο ελάντα μας, προσπάθησε οι ακροάσεις να είναι την ίδια μέρα και με όσο το δυνατόν κοινές συνθήκες... πχ θα μπορούσες να κουβαλάς μαζί σου ένα φορητό μέσο αναπαραγωγής και κάποιο cd ως αναφορά, με κομμάτια αντιπροσωπευτικά από το είδος μουσικής που παίζεις... επίσης να προσέξεις λίγο να μην είναι πολύ σύντομες οι ακροάσεις γιατί αυτό που σε ενδιαφέρει κυρίως δεν είναι ο "άμεσα" και κατά συνέπεια πρόσκαιρα "εντυπωσιακός" ήχος (πχ με έντεχνα τονισμένη μεσοηψηλή συχνοτική περιοχή επί τούτου) αλλά ο πιο "ξεκούραστος" ειδικά αν παίζεις για αρκετές ώρες... 2. Εργονομία... αν και όλες οι σοβαρές εταιρείες ακολουθούν κυρίως κλασσικές πλέον συνταγές στο θέμα, δεν παύουν να υπάρχουν διαφορές... δώσε λοιπόν την πρέπουσα σημασία στη φορητότητα πχ στο βάρος (ειδικά αν μετακινείσαι συχνά), στο σχήμα (μια τετραγωνισμένη καμπίνα δίνει λιγότερες δυνατότητες σωστής τοποθέτησης από μια πολύγωνη), στις χειρολαβές, στις υποδοχές για τοποθέτηση σε βάση που καλό είναι να υπάρχουν κλπ... 3. Τεχνικά χαρακτηριστικά... εδώ επειδή πρόκειται για active, η προσοχή μας στρέφεται κυρίως στα dB SPL max που μας δείχνει (μπακάλικα) πόσο "δυνατά" θα παίξει το ηχείο μας με 1 watt σε απόσταση ενός μέτρου... μια και το matching του κατασκευαστή το έχει καθορίσει, χαρακτηριστικά όπως η ευαισθησία πχ. (που στα passive θα ήταν από τα πρώτα που θα κοιτάζαμε), περνάνε σε δεύτερη μοίρα... εννοείται πως δεν συμφωνώ με την (σίγουρα ακουσίως) απαίδευτη παρατήρηση του αγαπητού συμφορουμίτη παραπάνω: όλα είνα δυνατότερα από όσο χρειάζεσαι για τον απλούστατο λόγο ότι ΣΠΑΝΙΑ μπορείς να γνωρίζεις "πόσο" χρειάζεσαι... το μέγεθος και η ηχοδιαμόρφωση των χώρων που θα συναντήσεις, οι αποστάσεις και οι γωνίες τοποθέτησης που θα συναντάς, το background noise (μεταβαλλόμενο μάλιστα και κατά την διάρκεια του κάθε live) κλπ. επιβάλουν να αποκτήσεις το καλύτερο που μπορείς ώστε να αποφεύγεις δυσάρεστες εκπλήξεις... τέλος θεωρώ σημαντικό κριτήριο (αν δεν έχεις ήδη ή δεν σκοπεύεις την άμεση απόκτηση του), την ύπαρξη καλού ενσωματωμένου limiter που θα λειάνει απρόβλεπτες καταστάσεις, ειδικά κι εδώ αν δεν διαθέτεις ανάλογη μεγάλη εμπειρία χρήσης του hardware... Καλή αγορά και κυρίως καλύτερη και ευχάριστη χρήση χωρίς προβλήματα... ;) δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2013 εννοείται πως δεν συμφωνώ με την (σίγουρα ακουσίως) απαίδευτη παρατήρηση του αγαπητού συμφορουμίτη παραπάνω: για τον απλούστατο λόγο ότι ΣΠΑΝΙΑ μπορείς να γνωρίζεις "πόσο" χρειάζεσαι... Ο άνθρωπος ψάχνει για μόνιτορ για ΜΙΚΡΑ live, και έχει στη λίστα μοντέλα που φτάνουν τα 126 ως 133 ντεσιμπέλ, μιλάμε δηλαδή για κυριολεκτικά εκκωφαντικές εντάσεις για ένα ηχείο που θα το έχει ο ΟΡ στα 1-2 μέτρα, οπότε εγώ αγαπητέ συμφορουμίτη θα αφήσω τα άλλα μέλη του φόρουμ να κρίνουν πόσο "απαίδευτη" ήταν η παρατήρησή μου. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2013 ωωωωω... συγνώμηηηηη... :o έθιξα την "εμπεριστατωμένη" σας τοποθέτηση (που σίγουρα στηρίζεται όχι μόνο στην "αδιαμφισβήτητη" γνώση σας νεοέλληνα καραγκιόζη, αλλά βασίζεται και στη χρόνια σπουδή σας στο αντικείμενο αλλά κυρίως και στις χιλιάδες ώρες σας πάνω ή κάτω από ένα πάλκο) και υπέπεσα στο ατόπημα του να θεωρήσω τις ημιμαθείς γενικεύσεις σας ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΕΣ για κάποιον που εμπιστεύεται το φόρουμ...(πόσο πιθανό θεωρείται άραγε από κάποιον που κατέχει επαρκώς την ελληνικήν, ο ερωτών να θεωρήσει "υπερβολική" την απόκτηση των συγκεκριμένων ηχείων αφού άλλωστε όλα "είναι δυνατότερα από όσο χρειάζεται")... είμαι άλλωστε επίσης "σίγουρος" ότι η "ευθιξία" σας στηρίζεται στη "σιγουριά" που σας εμπνέει το ότι έχετε δουλέψει (έστω και μια φορά ;D) ένα από τα εν λόγω μόνιτορ (ή παρόμοιο) σε πραγματικές συνθήκες ενός "μικρού" live (αλήθεια πόσα "κιλά" είναι το μικρό για σας αγαπητέ νεοέλληνα καραγκιόζη ώστε να το ταιριάξουμε με αυτό που θεωρεί ο ερωτών?)... ναι σίγουρα και Σάββατο και σε χώρο "πήχτρα" στο "καλύτερο" ηχοαποροφητικό και ταυτόχρονα οξύμωρο σύντροφο του back noise (το αλαλάζον μεθυσμένο ανθρώπινο σώμα)...και σε 'εκκωφαντικές" εντάσεις (αλήθεια πως τις ορίζετε και με τι συχνοτικό περιεχόμενο από την πηγή αγαπητέ νεοέλληνα καραγκιόζη? κινητήρα αεροπλάνου ας πούμε?) στα ένα? στα δύο μέτρα? (πόσο αλήθεια? έ κάποιο λόγο θα χει και η αντίστροφη αναλογία όσο απομακρύνεσαι από την πηγή λέω έ?) ... και για ίσως 5 ώρες full ενίσχυση χωρίς να βράσετε το τσαγάκι σας το πρωί πάνω του... καλά μη χαίρεστε... δεν θα φτάσει ως εκεί... ευτυχώς έχει και κυκλώματα προστασίας που δυστυχώς δεν έχουν φτιαχτεί λαμβάνοντας υπόψη τους τις πραγματικές συνθήκες σε χώρες όπως η Ελλάδα... για να μην αναφέρω τον "πολιτισμένο" συνάδελφό σας δίπλα που σέβεται απόλυτα την ανάγκη σας να ακούτε τι παίζετε προσκαλώντας σας στο πάρτυ της "ακουστικής σκίασης" ή το καταπληκτικό ρεύμα της θεάς ΔΕΗ ή... τέλος πάντων, επειδή το θέμα μου δεν είναι το κόμπλεξ σου απέναντι σε ανθρώπους που μπαίνουν εδώ όποτε έχουν το χρόνο για να προσφέρουν λίγη από την εμπειρία τους (και μόνο όπου έχουν κάτι να πουν χωρίς να μηρυκάζουν σκόρπια θεωρητική πληροφορία που υπάρχει μεν άπλετη στο νετ μα διανέμεται δυστυχώς χωρίς το μπόνους της κρίσης), αλλά το αντικείμενο της αρχικής ερώτησης, ας επιστρέψω σε αυτό... φίλε darksight (όπως ήδη είχες καταλάβει από το πρώτο μου ποστ) τα ηχεία που αναφέρεις θα σε καλύψουν με νορμάλ χρήση και συνθήκες στο πλήθος των περιπτώσεων... αλλά ποτέ μη ξεχάσεις ότι δεν αποτελούν πανάκεια δια πάσα νόσο και μαλακίαν όπως άφησε να εννοηθεί ο νεοέλληνας καραγκιόζης, αφού όλα "είναι δυνατότερα από όσο χρειάζεσαι"... κακώς θεώρησα περιττό να αναφέρω στο πρώτο μου ποστ ότι εννοείται ότι τα dB SPL max που αναφέρει ο κατασκευαστής είναι μια χρήσιμη συγκριτικά ένδειξη του πόσο μπορεί να φτάσει το ηχείο σε "εργαστηριακές" συνθήκες και συνήθως σε συγκεκριμένο συχνοτικό περιεχόμενο και όχι φυσικά σε βάθος χρόνου...η εμπειρία μου σε οδήγηση παρόμοιων σε χαρακτηριστικά ηχείων, είναι η απροβλημάτιστη λειτουργία σε πολύ χαμηλότερες τιμές της max ονομαστικής, ανάλογα το όργανο που υπηρετούν...το τι χρειάζεσαι εσύ θα στο δείχνει κατά συνθήκη πάντα η συνισταμένη όσων ανέφερα παραπάνω και αρκετών ακόμα πιο εξειδικευμένων... ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΣΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΧΙ ΑΠΙΘΑΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.... ΥΓ. τους τελευταίους 5 μήνες δουλεύω στο ΕΛΚΕΤΕΠ ένα απαιτητικό εκπαιδευτικό project παρέα με αρκετούς νέους επιστήμονες, 15 με 17 ώρες καθημερινά και ΣΚ... τους επέλεξα (πλην της επιστημονικής τους επάρκειας και της νεανικής τους διάθεσης) και για την άγνοια της νεοελληνικής πραγματικότητας που απέχει από τις "συνθήκες εργαστηρίου" που μέχρι τώρα γνώριζαν... ε λοιπόν... το project καλώς εχόντων των πραγμάτων τελειώνει τέλος Φεβρουαρίου...ήδη όμως εδώ και δύο μήνες αυτά τα παιδιά, αφού μου ανέπτυξαν την θεωρία του "νεοέλληνα καραγκιόζη " (που στήριξαν κυρίως στην συχνή αναγκαστική συνεργασία μας με ανεπαρκείς δημόσιους καρεκλοκενταυρους αλλά και το στατιστικό δείγμα γονέων στις κλινικές μας έρευνες), αποφάσισαν όλοι ανεξαιρέτως με κοινό τρόπο για το μέλλον τους... που? μα οπουδήποτε αρκεί να είναι μακρυά από εδώ... ήδη δύο βρίσκονται σε Αγγλία και Ολλανδία και οι υπόλοιποι ψάχνονται σοβαρά ώστε να απομακρυνθούν από τον "νεοέλληνα καραγκιόζη" που αναξιοκρατικά τους έκανε τη ζωή δύσκολη... ναι ναι...αυτό το "καλό" κατά τα άλλα παιδί , το πρόθυμο να "βοηθήσει ανιδιοτελώς" στα φόρουμ γράφοντας χιλιάδες ποστ (τα περισσότερα εκ των οποίων στηριγμένα σε "ορφανή φίλτρου" διαδικτυακή γνώση) αντικαθιστώντας μια δημιουργική πραγματική ζωή με αντιπαραθέσεις καλή ώρα σαν την "υποφαινόμενη", φέρνοντας τους στη θέση να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες "στα άλλα μέλη του φόρουμ"... ναι σε αυτόν και στις ορδές των ομοίων του που (ώ τι έκπληξη) μαζί με τους ομοίους μου που τους ανέχτηκαν σιωπηλά δεκάδες χρόνια, ευθύνονται αποκλειστικά για τα σύγχρονα δεινά... αυτό που δεν θα καταλάβει βέβαια ποτέ το δικό μας καλό παιδί νεοέλληνας καραγκιόζης, είναι ότι εγώ ο κωλόγερος, καλώς (ίσως και κακώς) ποσώς ενδιαφέρομαι να αποδείξω το οτιδήποτε στον οποιοδήποτε... γράφω αυτό το ποστ από σεβασμό στον darksight καταθέτοντας την ταπεινή γνώμη μου όπως πάντα βασισμένη στην όποια εμπειρία έχω αποκτήσει ασχολούμενος στην πράξη με το ευγενές άθλημα του ήχου πάνω από 30 χρόνια... αν σε κάτι τον βοηθήσω θα χαρώ πραγματικά όπως σε όλες τις ανάλογες περιπτώσεις τα χρόνια που συμμετείχα εδώ.. έτσι κι αλλιώς θα συνεχίσω απερίσπαστος την ζωή μου και θα ξεχάσω αυτή την περιπέτεια των νεύρων μου μέχρι την επόμενη φορά που ο ίδιος ή άλλος νεοέλληνας καραγκιόζης θα καταθέσει με περισπούδαστο ύφος ημιμαθείς γενικεύσεις και θα πέσουν στην αντίληψη μου (όπως την προηγούμενη φορά του εν λόγω περί σημασίας της ακουστικής ανάδρασης ενός ενισχυτή στην απόδοση (ειδικά) των χαμηλών ενός ηχείου που είχα ρίξει τόσο γέλιο τότε που δεν είχα μπει καν στον κόπο να του απαντήσω για την πρακτικά ανύπαρκτη επίδραση σε πραγματικές συνθήκες της θεωρίας που μηρύκασε)... τέλος μια και σας κούρασα και με κούρασα, σας αφήνω να απολαύσετε και τους εξυπνακισμούς που θα του υπαγορεύσει το πληγωμένο θυμικό του ως ανταπάντηση... ΦΥΣΙΚΑ και δεν πρόκειται να απαντήσω εκ νέου δίνοντάς του την χαρά της τελευταίας λέξης μήπως και κοιμηθεί βαυκαλιζόμενος ότι κάτι κατάφερε πάλι ανώνυμα από τον καναπέ του... ίσως ότι απέκτησε λαθραία ένα ανάστημα που χρήζει συνεχόμενης ενασχόλησης εκ μέρους μου ;D ΥΓ2 αυτό θα το αφήσω κενό αλλά από ότι μόλις βλέπω το πρώτο μόνο υστερόγραφο δεν είναι... μάλλον σε "πόλεμο και ειρήνη" φέρνει... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2013 ωωωωω... συγνώμηηηηη... :o έθιξα την "εμπεριστατωμένη" σας τοποθέτηση (που σίγουρα στηρίζεται όχι μόνο στην "αδιαμφισβήτητη" γνώση σας νεοέλληνα καραγκιόζη, Δε θα διαβάσω παρακάτω, φοβάμαι πως ταλαιπωρείσαι από σοβαρές διαταραχές που χρήζουν αντιμετώπισης από ειδικό γιατρό, καλή συνέχεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2013 τελικά αξίζει (εις βάρος των αρχών μου) τον κόπο να φανώ ανακόλουθος στον λόγο μου... 8) εκτός της "συμπεριφοριστικής" σου χρησιμότητας προς επίρρωση των λόγων των παιδιών περί "νεοέλληνα καραγκιόζη" τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια... δικαιώνεις εν μέρει και τον Μπαμπινιώτη: Kαραγκιόζης ο [karagózis] Ο11 : 1α. το κεντρικό πρόσωπο του λαϊκού θεάτρου των σκιών, ένας τύπος ανθρώπου κακοφτιαγμένου (με μεγάλη καμπούρα, μεγάλη μύτη και με το δεξί χέρι χαρακτηριστικά μακρύτερο από το αριστερό), πονηρού, βωμολόχου, καταπιεσμένου και πάντοτε πεινασμένου, που με τα παθήματά του διασκεδάζει τους θεατές ή τους αναγνώστες. ΥΓ. έλα πες την αλήθεια... το διάβασες όλο αλλά που να προλάβεις να βρεις τώρα κανά ορθογραφικό κανά συντακτικό καμιά διφορούμενη έννοια κάνα τεχνικό που να χρήζει υποκειμενικής ερμηνείας ώστε να γκουγκλάρεις έγκαιρα... ΥΓ 2 και φυσικά παίρνω πίσω αυτό που έγραψα στο αρχικό ποστ και πυροδότησε άδικα το ψυχικά άρρωστο θυμικό σου... δεν έγραψες ακούσια την απαίδευτη παρατήρηση... ΕΚΟΥΣΙΑ την έγραψες... το αποδεικνύεις περίτρανα... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις