cos_dr Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Επειδή σ' αυτό κι εγώ έχω απορία, επειδή μου έτυχε πριν χρόνια κάτι αντίστοιχο, δηλαδή με ηχογραφήσεις τις οποίες ο ηχολήπτης ζητούσε χρήματα για να μας τις δώσει, υπάρχει κάτι επίσημο, στο οποίο να μπορεί να στηριχθεί κάποιος; Νομοθεσία ή κάτι τέτοιο; Η πνευματική ιδιοκτησία των ηχογραφήσεων σε ποιον ανήκει; Στη μπάντα, τον ηχολήπτη, ή και στους δύο; Νομιμοποιείται ο ηχολήπτης να κρατάει ηχογραφημένο υλικό και να ζητάει χρήματα για να το δώσει; για να μπορεις να διεκδικησεις κατι σοβαρα πρεπει να υπαρχει ενα συμβολαιο, ενα ιδιωτικο συμφωνητικο σε οποιονδηποτε τομεα. Οσο πιο ρητα αναφερει τους ορους της συνεργασιας και οσο προβλεπει καλυτερα στα συμφραζομενα τις περιπτωσεις, τοσο καλυτερα. Και να εχει υπογραφει αντιστοιχα και απο τους δυο. Δεν ξερω αν υπαρχει καποια νομοθεσια η οποια να οριζει το συγκεκριμενο θεμα επ ακριβως. Βεβαια οταν αφορα μια επιχειρηση παροχης υπηρεσιων αν στην αδεια της αναφερεται παρεχει ξεκαθαρα αναλογες υπηρεσιες μπορεις να διεκδικησεις και συμφωνιες δια λογου αλλα........ αφοδευσε μεσα πολυχρονη που δεν γιναμε ευζωνοι που να γινουν ολα αυτα και ποιος να ασχοληθει και με ποιο οφελος, αναλογα βεβαια και την περιπτωση. Τωρα εγω πιστευω οτι με διαλογο και λιγη πιεση θα τα βρειτε, αλλα σιγουρα αμα δεν ειστε ευχαριστημενοι μην συνεχιζετε π.χ. να πληρωνετε αλλο. Μπορουσατε να κανετε κατι πιο απλο για να τον τσεκαρετε λιγο σε ενα δειγμα της δουλεια σας και μετα να προχωρουσατε μιας και δεν τον ξερατε, πριν το προχωρησετε το θεμα. Παντως εγω θα πω οτι στο θεμα των ντεμο κλπ αντιμετωπιζετε κατι που αντιμετωπιζουν ολοι, εχω αντιμετωπισει αναλογα θεματα και εγω παλιοτερα ουκ ολιγες φορες σε διαφορα πολλα υποσχομενα στουντιο της αθηνας, ειναι θεμα ανθρωπου που θα το αναλαβει, δεν ειναι θεμα περγαμηνων και εξοπλισμου. Εμενα με ειχε ευχαριστησει καποτε με τη δουλεια του ενας τυπος που αμα τον βλεπατε και βλεπατε και το στουντιο του θα λεγατε σιγα μην παμε να μιξαρουμε σε αυτον τον βαρεμενο. Κι ομως ο τυπος ηταν "μαστορας" Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Πάντως μη φύγετε χωρίς να πάρετε ένα σχετικά ΟΚ mix και τις original ηχογραφήσεις σας. Δε θελει νευρα και τσακωμους - a little calmness goes a long way :) Καλή τύχη :) Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
degdekis Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Καλά αυτόν πως τον βρήκατε? Δεν είχατε καποια σχόλια απο καποια φιλική μπάντα? Καποιο δείγμα της δουλειάς του? Εν ολιγεις δεν ξέρατε ότι δεν ξέρει να μιξάρει και ότι έιναι μακάκας? Δεν πάμε για ηχογράφηση εκεί που είναι φτηνά, και τίποτε άλλο. Πρέπει να ξέρουμε που θα εμπιστευτούμε το όραμά μας. Τώρα αφού έγινε ότι έγινε, πετάτε τις μέρες που κάνατε μίξη, παίρνετε τα takes και πηγαίνετε σε ένα στούντιο της προκοπής να μιξάρετε. Δεν έχετε άλλη λύση. Και επίσης προτείνω να μας πειτε ποιος είναι να τον αποφεύγουμε. Γενικά οι ηχολήπτες συχνά είναι σαν τους κομμοτές. Τους λες πάρε μία φράτζα λίγο εδώ και ΤΙΠΟΤΕ άλλο και μέχρι να πεις κύμινο σε έχουν κάνει κουρούπα...Και οι ηχολήπτες του λες κόψε λίγο μπότα και στα αλλάζουν όλα μέσα στο μιξ. Οχι όλοι, μονο οι μακάκες.... Και σχετικά με ιδιοκτησίες κ μπούρδες, απλά όταν πας για ηχογράφηση σε στούντιο πας με το σκληρό σου δισκο που τον παίρνεις μαζί σου φεύγοντας, δεν είναι να παίζεις με αυτά τα πράγματα, εκτός αν το στούντιο είναι κάποιου που τον εμπιστεύεσαι αδερφικά. Εγώ μόνο με ένα στούντιο θα το έκανα αυτό αλλά εκει μέσα έχω παίξει μουσική άπειρες ώρες και με τους ιδιοκτήτες είμαστε φίλοι και συνεργάτες...αυτα...good luck! www.thedamnationproject.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Και επίσης προτείνω να μας πειτε ποιος είναι να τον αποφεύγουμε. Καλά μην είσαι τόσο απόλυτος - δεν ξέρουμε τι έγινε. Συνήθως η απειρία δημιουργεί παρεξηγήσεις και το mixing είναι ευκολο να πεσει σε φαυλο κυκλο - ειδικά επειδή είναι όλα θέμα συμβιβασμών και παραχωρήσεων. To να παρουν ενα αξιοπεπρες μιξαρισμα πριν φύγουν το λέω αφ ενός για να τους μείνει κάτι και αφετέρου για λόγους σύγκρισης - ίσως να μην ήταν τόσο άσχημο τελικά - καμία φορά είανι ψυχολογικό το θέμα. Για το κούρεμα συμφωνώ - DIY. Για τα άλλα, θα το ξαναπώ - a little calmness goes a long way :) Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Καλά μην είσαι τόσο απόλυτος - δεν ξέρουμε τι έγινε. Συνήθως η απειρία δημιουργεί παρεξηγήσεις και το mixing είναι ευκολο να πεσει σε φαυλο κυκλο - ειδικά επειδή είναι όλα θέμα συμβιβασμών και παραχωρήσεων. To να παρουν ενα αξιοπεπρες μιξαρισμα πριν φύγουν το λέω αφ ενός για να τους μείνει κάτι και αφετέρου για λόγους σύγκρισης - ίσως να μην ήταν τόσο άσχημο τελικά - καμία φορά είανι ψυχολογικό το θέμα. Για το κούρεμα συμφωνώ - DIY. Για τα άλλα, θα το ξαναπώ - a little calmness goes a long way :) Να συμπληρώσω επίσης πως ο εκάστοτε ηχολήπτης, δεν είναι παραγωγός. Ουσιαστικά σε ερασιτεχνικά εγχειρήματα που οι περισσότεροι εξ ημών παλεύουμε, είναι απλά ένας μεσάζων στο να φέρει τον ήχο στο σημείο που εμείς επιθυμούμε, αλλά αδυνατούμε να κάνουμε. Προσωπικά δεν έχω πετύχει στις 4 φορές που μπήκα στη ζωή μου σε στούντιο ηχολήπτη που να έχει ακούσματα κοντά στα δικά μου, αλλά τα τυχόν παράπονά μου εντοπίζονταν πάντα στην έλλειψη χρόνου-λόγο χρημάτων- και την μη ύπαρξη ακριβούς σχεδιασμού από μεριάς μας στο πως πρέπει να καταλήξει η παραγωγή-λόγο έλλειψης εμπειρίας. Εγώ είμαι υπεύθυνος για το αν δεν καταφέρνω να εξηγήσω επακριβώς στον ηχολήπτη που θέλω να φέρει τον ήχο και δεν μπορώ να ζητάω ευθύνες από έναν άνθρωπο που με γνώρισε μόλις ''χθες'' να μπει στο μυαλό μου και να κάνει το παραγωγό μου. Η πλειονότητα της παλιάς γενιάς ηχοληπτών, συνήθως ήταν ''σκυλάδες'' και λογικό ήταν, αφού από εκεί οι άνθρωποι βιοπορίζονταν, αυτό όμως δεν θεωρώ πως στάθηκε εμπόδιο στο να βγουν αριστουργήματα. Ο ηχολήπτης που συνήθως είναι και ιδιοκτήτης του στούντιο, σαν επαγγελματίας ενδιαφέρεται για τη δουλειά του και επιθυμία του είναι ακόμη και μια ερασιτεχνική δουλειά να βγει καλή, ώστε ο ''πελάτης'' να μείνει ικανοποιημένος και να ξαναπάει, ή να φέρει τους φίλους του ;) Σίγουρα θα υπάρχουν και κακοί επαγγελματίες-προσωπικά δεν έχω πετύχει- αλλά την μεγάλη ευθύνη τη φέρω εγώ, με το να μην έχω ακριβές σχέδιο, να μην γίνομαι κατανοητός και ακόμη, ακόμη να μην μπορώ να του δώσω να καταλάβει πως εγώ είμαι ο παραγωγός και όχι αυτός. No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Και επίσης προτείνω να μας πειτε ποιος είναι να τον αποφεύγουμε. Το οτι τα παιδια δεν εμειναν ευχαριστημενοι δε σημαινει οτι ειναι κακος ηχοληπτης. Γιατι να τον αποφυγεις? Εχεις ακουσει καποια δουλεια του? Επισης μπορει το μιξ των παιδιων εσενα να σ'αρεσει ;) Γενικά οι ηχολήπτες συχνά είναι σαν τους κομμοτές. Τους λες πάρε μία φράτζα λίγο εδώ και ΤΙΠΟΤΕ άλλο και μέχρι να πεις κύμινο σε έχουν κάνει κουρούπα...Και οι ηχολήπτες του λες κόψε λίγο μπότα και στα αλλάζουν όλα μέσα στο μιξ. Εχεις καποια εμπειρια απο μιξη? Δε σε ειρωνευομαι, απλα σε ρωταω γιατι σ'ενα μιξ οι ισορροπιες ειναι πολυ λεπτες και πολλες φορες δεν ειναι απλα θεμα λιγων dBs πανω ή κατω :) @rtbmambas, Ησασταν παροντες κατα τη διαρκεια της μειξης ή τον αφησατε να κανει αυτος ο,τι νομιζει και μετα ακουσατε το αποτελεσμα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Δεν κατάλαβα ακριβώς τι έγινε - Π.χ. "...τελειώνοντας το δεύτερο και γυρνώντας στο πρώτο είχε γίνει αγνώριστο και πάλι απο την αρχή..." Πώς έγινε αυτό; - αλλά το θέμα είναι ότι δεν είστε ευχαριστημένοι από τη μείξη. End of story. Όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω, πάρτε τα tracks σας και κάντε τη μείξη αλλού. Δεν μπορώ να φανταστώ κανέναν απολύτως ουσιαστικό λόγο για να μην σας τα δώσει και - π.χ. - το "εγώ δεν δίνω τις πηγές μου" δεν υπάρχει. Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Πάντως παίζει μεγάλο ρόλο αν ο ηχολήπτης γενικά ασχολείται με πολύ διαφορετικό στυλ απ' αυτό που γράφει η μπάντα. Το να ακούς από κατά τα άλλα "καταξιωμένο" ηχολήπτη σε επαρχιακή πόλη (όπου είναι μονοπώλιο και αναγκαστικά θα πας σ' αυτόν) τη φράση "με την κωλομουσική σας που έμπλεξα", μόνο και μόνο επειδή δεν παίζεις σκυλάδικα ή λαϊκοπόπ που έχει συνηθίσει αυτός να γράφει, είναι λίγο εφιάλτης. Γι' αυτό και όσοι είστε σε πόλεις που υπάρχουν αρκετές επιλογές, ψάξτε γιο όσο πάει, και επιλέξτε τον πιο κατάλληλο ηχολήπτη, όχι ντε και καλά τη "φίρμα". Μιλάω από προσωπική πείρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 καντε το αλλο την αλλη φορα. Μπειτε να δειτε ελληνικες παραγωγες (πιο ασημα συγκροτηματα ) π.χ. στο youtube στο στυλ που θελετε να ηχογραφησετε, στειλτε μηνυμα στον uploader αρκει να ειναι ο ιδιος ο μουσικος που το ανεβασε και ρωτηστε αμα εντοπισετε αυτα που σας αρεσουν ηχητικα, ποιος τα μιξαρε και συνεργαστειτε μαζι του. Μπακαλικο μεν αλλα τωρα που μου ηρθε οπως διαβαζα και εγραφα μου φανηκε έξυπνη ιδεα λολ Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rtbmambas Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2013 Το οτι τα παιδια δεν εμειναν ευχαριστημενοι δε σημαινει οτι ειναι κακος ηχοληπτης. Γιατι να τον αποφυγεις? Εχεις ακουσει καποια δουλεια του? Επισης μπορει το μιξ των παιδιων εσενα να σ'αρεσει ;) Εχεις καποια εμπειρια απο μιξη? Δε σε ειρωνευομαι, απλα σε ρωταω γιατι σ'ενα μιξ οι ισορροπιες ειναι πολυ λεπτες και πολλες φορες δεν ειναι απλα θεμα λιγων dBs πανω ή κατω :) @rtbmambas, Ησασταν παροντες κατα τη διαρκεια της μειξης ή τον αφησατε να κανει αυτος ο,τι νομιζει και μετα ακουσατε το αποτελεσμα? 'Ήμασταν παρόντες , ποτέ δεν θα αφήναμε κάποιον μόνο του εκτός εάν ήταν παραγωγός μας και του είδους μας, στο μυαλό μας άλλο παραγωγός και άλλο ηχολήπτης...δεν ξέρω ίσως να φταίγαμε και τον μπερδέψαμε, αλλά επαναλαμβάνω ότι επέμενε και στην αρχή βρήκαμε μία λογική , ότι ο βασικές ρυθμίσεις κονσόλας θα πρέπει να παραμένουν ίδιες σε όλα τα κομμάτια, δηλαδή τρώμε π.χ 20-30 λεπτά στο να βρούμε ιδανική αναλογία έντασης 1ης και 2ης φωνής , καταλήγουμε , κλείνουμε το κομμάτι , πάμε στο επόμενο καταλήγουμε και εκεί δεν μας ενημερώνει οτι στο πρώτο θα έπρεπε να κάνουμε extract πάμε στο επόμενο τελειώνουμε και το πρώτο είναι ότι να ναι...και ποτέ δεν επανερχόντουσαν οι πρώτες ρυθμίσεις γιατί ποτέ δεν σημειωνόντουσαν ακριβώς...και πάει λέγοντας..και φυσικά όχι μόνο για φωνές και εντάσεις , καταλαβαίνω οτι δεν είναι in the box και δεν αποθηκεύονται , αλλά δεν είμαστε και ac/dc να θέλουμε τον ίδιο ήχο πάνω-κάτω σε όλα...Στο τέλος μας είπε οτι έχει συνηθίσει να κάνει μόνος το mix και μετά να έρχεται η μπάντα...αλλά και πάλι στο τέλος...και βέβαι δεν ξέρω πώς αυτό μπορεί να γίνει εάν δεν ''έχει το είδος''. Εμείς θέλουμε τεχνικό ήχου όχι παραγωγό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση