Προς το περιεχόμενο

Προβλήματα με αγοροπωλησίες


akisgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλο το φόρουμ.

 

Σας έχει τύχει ποτέ κάποιος να αγοράσει κάποιο είδος εξοπλισμού που πουλάτε, να συνεννοηθείτε για τον τρόπο αποστολής και για τα χρήματα, να του το στείλετε αντικαταβολή και να μην το παραλάβει;; Φαντάζομαι πως στους περισσότερους έχει τύχει...

 

Εμένα λοιπόν μου έτυχε πρόσφατα με έναν ποδοδιακόπτη Behringer που πουλούσα. Το είχα βάλει στο smart noiz για πούλημα και μου ήρθε ένα μήνυμα από έναν στην Αθήνα.....συνεννοούμαστε, όλα εντάξει όλα καλά, κανονίζουμε τα πάντα και του το στέλνω. Ο "έξυπνος" όχι μόνο δεν το παρέλαβε αλλά έπαιζε μπαλάκι και την ACS...ακούστε κάποιες από τις δικαιολογίες που είπε:

 

1)Λείπω

2)Αδυναμία πληρωμής

3)Λείπω εξωτερικό

 

Τελικός η ACS μου επέστρεψε τον ποδοδιακόπτη άμεσα και μου ανέφερε το συμβάν.Επίκοινώνησα μαζί του και εννοείτε πως δεν απαντούσε.....

 

Μπορείτε να μου πείτε τι χρωστάμε να πληρώνουμε μεταφορικά για τον κάθε "Καραγκιοζάκο-εξυπνάκια"??  >:( (Γιατί όταν σου επιστρέφουν το δέμα τότε πληρώνεις τα μεταφορικά εσύ)

 

Μήπως πρέπει να βρεθεί κάποια λύση και να τους καταγγέλουμε μέσα σε μια κατηγορία στο φόρουμ ονομαστικά ώστε να γνωρίζουμε τα στοιχεία τους και να μην πουλάμε πράγματα σε αυτούς;; Τι λέτε;; Μήπως είναι καιρός;;  >:(

 

-=Music is my Aeroplane=-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχεις άδικο αλλά πάντα μπορεί αυτός ο εξυπνάκιας να ανοίξει νέο λογαριασμό και να την κάνει πάλι. Πάντως το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι λίγο περίεργο, αφού δεν το θές ή δεν μπορείς να το πληρώσεις ρε μεγάλε, τι μπαίνεις στην διαδικασία να το ζητήσεις; Ορισμένοι άνθρωποι δεν την παλεύουν καθόλου. Κι αν τελικά όντως είχες κάποιο πρόβλημα, πάρε ένα τηλέφωνο, έστω στείλε ένα e-mail, μπορεί τα λεφτά να μην τα γλυτώσει ο αποστολέας αλλά και η ευγένεια δεν βλάπτει.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχεις άδικο αλλά πάντα μπορεί αυτός ο εξυπνάκιας να ανοίξει νέο λογαριασμό και να την κάνει πάλι. Πάντως το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι λίγο περίεργο, αφού δεν το θές ή δεν μπορείς να το πληρώσεις ρε μεγάλε, τι μπαίνεις στην διαδικασία να το ζητήσεις; Ορισμένοι άνθρωποι δεν την παλεύουν καθόλου. Κι αν τελικά όντως είχες κάποιο πρόβλημα, πάρε ένα τηλέφωνο, έστω στείλε ένα e-mail, μπορεί τα λεφτά να μην τα γλυτώσει ο αποστολέας αλλά και η ευγένεια δεν βλάπτει.

 

Συμφωνώ φίλε μου ότι μπορέι να ανοίξει νέο λογαριασμό αλλά αν ποστάρουμε ονοματεπώνυμο, username, e-mail νομίζω ότι κάτι θα κάνουμε.

 

Δυστυχώς μου έχει τύχει άλλη μία φορά το συγκεκριμένο περιστατικό με άλλον εξυπνάκια.

-=Music is my Aeroplane=-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ φίλε μου ότι μπορέι να ανοίξει νέο λογαριασμό αλλά αν ποστάρουμε ονοματεπώνυμο, username, e-mail νομίζω ότι κάτι θα κάνουμε.

 

Το θέμα δεν είναι όσο απλό φαίνεται, μπορεί μετά ο τύπος να μπει αγανακτισμένος και να πει "αυτός λέει ψέμματα, δεν έγιναν έτσι τα πράγματα, με συκοφαντεί!!"

 

Τότε το φόρουμ τι θέση πρέπει να πάρει; Να ορίσει δικάσιμο;

 

Το καλύτερο είναι απλά να μην εμπιστεύεσαι άτομα που δεν γνωρίζεις σε "εκ του μακρόθεν" συναλλαγές. Όπως λένε και στο χωριό μου, "άιντ ράδερ μπι σέιφ δεν σουόρυ".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ φίλε μου ότι μπορέι να ανοίξει νέο λογαριασμό αλλά αν ποστάρουμε ονοματεπώνυμο, username, e-mail νομίζω ότι κάτι θα κάνουμε.

 

Όπως λέει ο gdevelek αυτό δεν γίνεται. Είναι θέμα νομικό και το noiz δεν μπορεί να βρεθεί στην μέση.

 

Δυστυχώς οι συναλλαγές από απόσταση ενέχουν πάντα έναν κίνδυνο.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείτε πως ότι ποστάρει ο καθένας θα πρέπει να είναι με αποδεικτικά στοιχεία, π.χ e-mail που στάλθηκαν, κουπόνι courrier και τέτοια.

 

Όπως και να' χει δεν περιμένω να γίνει κάτι τέτοιο, περισσότερο από αγανάκτηση το έγραψα...  :(

 

 

-=Music is my Aeroplane=-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εννοείτε πως ότι ποστάρει ο καθένας θα πρέπει να είναι με αποδεικτικά στοιχεία, π.χ e-mail που στάλθηκαν, κουπόνι courrier και τέτοια.

 

 

Και μετά?  :)

 

(Σκέψου τι προτείνεις: Να γίνεται δημοσιοποίηση αλληλογραφίας, προσωπικών δεδομένων μαζί με κάποια καταγγελία οικονομικής χροιάς.)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μετά?  :)

 

(Σκέψου τι προτείνεις: Να γίνεται δημοσιοποίηση αλληλογραφίας, προσωπικών δεδομένων μαζί με κάποια καταγγελία οικονομικής χροιάς.)

 

 

Μετά απλά θα ξέρουμε ποιος κάνει λ@λ@κίες :)

 

Ξέρω ότι δεν μπορεί να γίνει αλλά πραγματικά νευρίασα πάρα πολύ με τον τύπο και ήθελα να γράψω το συμβάν μήπως μπορέσει να γίνει κάτι, το οτιδήποτε....

-=Music is my Aeroplane=-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

(Σκέψου τι προτείνεις: Να γίνεται δημοσιοποίηση αλληλογραφίας, προσωπικών δεδομένων μαζί με κάποια καταγγελία οικονομικής χροιάς.)

 

 

Και μπορει να ζημιωθει το forum απο αυτο; (Πχ απο δικαστικη κινηση του αλλου.) Ο user δε θα τη φαει;

 

Που, παλι, αν οντως εχει κανει μαλακια ο αλλος, δε μπορει να αποδειξει δυσφημιση εφ'οσον υπαρχουν αποδεικτικα στοιχεια (πχ αποκομμα, email, η courier που τον "ενοχλησε" 3 φορες) οποτε δε θα κανει κινηση. (Για τα προσωπικα δεδομενα δεν ξερω.)

 

Εγω ψιλοστηριζω ιδεα akisgr.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ιδέα όχι μόνο δεν είναι εφικτή τυπικά για νομικούς λόγους αλλά νομίζω ότι είναι λάθος και γενικότερα.

 

Εδώ δεν είναι δικαστήριο αλλά και να ήταν θα έπρεπε να ισχύει το τεκμήριο της αθωότητας.

 

Μπορεί π.χ. ο συγκεκριμένος να είχε τα λεφτά, να του έτυχε κάτι έκτακτο και να ντρεπόταν να πει ότι δεν έχει μία. Πολύς κόσμος νιώθει άσχημα να το παραδεχτεί και προτιμά κάποια άλλη δικαιολογία. Χαζό αλλά ανθρώπινο.

 

Μπορεί να είναι και αφερέγγυος, μπορεί και απατεώνας. Επειδή δεν μπορείς να είσαι σίγουρος όμως για τη διαβάθμιση του σφάλματός του, το διαδικτυακό λιντσάρισμα/ξεφώνισμα είναι υπερβολικό και ενδεχόμενα άδικο. Αυτή είναι η άποψή μου ως απλού μέλους της κοινότητας.

 

Επιπλέον όταν κάνουμε συναλλαγές αντικαταβολής τις κάνουμε υπ' ευθύνη μας, το ενδεχόμενο να μας επιστραφεί ανεπίδοτο το δέμα είναι υψηλό. Πρέπει να σου πω, επειδή δούλευα σε επιχείρηση εμπορίου εξ αποστάσεως, ότι περίπου το 30% των παραγγελιών επέστρεφε... μόνο του (χωρίς τα... φράγκα). Αυτός είναι και ένας λόγος που πολλοί έμποροι την αποφεύγουν γιατί τους ανεβάζει πολύ το κόστος λειτουργίας.

 

Προσωπικά όποτε στέλνω αντικαταβολή δεν ησυχάζω αν δεν έρθει ο ταχυδρόμος μετά του μαρουλίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου