Προς το περιεχόμενο

Ο παίχτης κάνει τον εξοπλισμό, οχι ο εξοπλισμός το


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομιζω οτι ουτε στα δαχτυλα, ουτε στην κιθαρα, ουτε στα πεταλια, ουτε στον ενισχυτη ουτε σε τιποτα απ ολα αυτα βρισκεται η πραγματικη ουσια του να κανεις καλη μουσικη. Ειναι στο μυαλο , στη φαντασια ,στη σκεψη. Αμα εχεις κατι να πεις δηλαδη.

 

Ολα τα αλλα, πεταλια/δαχτυλα/κιθαρες κτλ, ειναι το μεσο το οποιο πρεπει να μαθουμε να χρησιμοποιουμε, ωστε να "εξαγουμε" αυτο που εχουμε στο μυαλο μας και να γινει μουσικη.

 

Τωρα αναλογα με το τι θελει να πει καποιος, μαθαινει και χρησιμοποιει και τα αναλογα μεσα που του χρειαζονται. Ο Edge τα εφφε, ο Beck τα δαχτυλα και το κολπο με το volume, αλλος μαθαινει να φτιαχνει λουπες στο pc.

 

Παιζει ρολο το μεσον? Παιζει σιγουρα, αλλα οχι τον κυριο. Μπορει καποιες φορες να σε κανει καλυτερο παικτη το μεσο, η να σε εμπνευσει κτλ.

 

Μεε λιγα λογια για μενα, ουτε  οπαικτης κανει τον εξοπλισμο, ουτε ο εξοπλισμος τον παικτη, αλλα ο παικτης που εχει κατι να πει, σε συνδυασμο με το καταλληλο εξοπλισμο που θα μαθει να χειριζεται φερνουν το αποτελεσμα.

 

+1000

το μυαλό είναι τα πάντα, βέβαια έχει σημασία να μπορείς, μεσα απο την τεχνική που έχεις αναπτύξει και τον εξοπλισμό που έχεις, να δώσεις στον άλλο να καταλάβει αυτό που ήθελες να φτιάξεις. Άρα για μένα, και το μυαλό και η τεχνική και ο εξοπλισμός είναι μέρη μιας εξίσωσης, με διαφορετικούς συντελεστές. Πολλές φορές ένα όργανο ή ένα πετάλι μπορει να σου ανοίξει νέους δρόμους τους οποίους τόσο καιρό δεν είχες δοκιμάσει.

Αι έϊντ νο σέϊντ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 58
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το βασικο ειναι ο καθενας να μπορει να ... παιζει με οτι εχει και να ξερουν ολοι χωρις να βλεπουν, ποιος παιζει.

Αν τωρα στην πορεια, βρει κατι (απο πενα μεχρι ενισχυτη) που αναδεικνυει καλυτερα το παιξιμο του, ή του δινει κι αλλες επιλογες κλπ, και εχει και τα φραγκα να τα διαθεσει για να το αποκτησει, θα τον πεις και μ..ακα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τωρα στην πορεια, βρει κατι (απο πενα μεχρι ενισχυτη) που αναδεικνυει καλυτερα το παιξιμο του, ή του δινει κι αλλες επιλογες κλπ, και εχει και τα φραγκα να τα διαθεσει για να το αποκτησει, θα τον πεις και μ..ακα?

Φυσικά και όχι.. Αλλα αν μετα απο ενα μηνα, μου πει οτι δεν του κανει! Φυσικα και θα τον πω!!

 

PS: Ετσι λειτουργω εγω περιπου.. Αγοράζω πράγματα που θα με κάνουν καλύτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεταμεσονυχτιες,Σαββατιατικες αμπελοφιλοσοφιες:

 

Στον καθενα απο μας,οταν ξεκιναμε την ενασχοληση με τη μουσικη,υπαρχει ενα σταδιο οπου παλευουμε με ο,τι εχουμε,με ο,τι θα βγαλει ηχο...

Το λαθος που κανουμε ημεις οι ''θνητοι'' ειναι οτι μας συνεπαιρνει ο,τι κανει τη ζωη μας πιο ευκολη με το οργανο(ηλ.κιθαρα).Ειναι ίδιον της ανθρωπινης φυσης.

Αυτο συμβαινει ομως και για εναν αλλο λογο:

Οι περισσοτεροι δεν εχουμε ''ηχο''(συχνοτητες) στο μυαλο μας αλλα νοτες.Τουλαχιστον στην αρχη.

Καποιοι..ακομα και μετα απο πολυ καιρο,ακομα και για παντα... :-X

 

Οταν καποιος καταλαβει,αν το θελει και τον ενδιαφερει,οτι ο ηχος ειναι μερος της εκφρασης του δικου του εγκεφαλου αλλα και των δικων του εκφανσεων του νευρικου του συστηματος,θα μπορεσει να σχηματισει γνωμη για το ΤΙ ηχο θελει να ακουει οταν παιζει.

 

Τοτε θα εχει περιορισει σημαντικοτατα τις πιθανοτητες να πλεει σε μια θαλασσα,οπως η σημερινη,προιοντων ''ηχου''.

 

Με λιγα λογια παραφραζοντας τον τιτλο,θα ελεγα

''Ο Παιχτης παει στον σωστο εξοπλισμο και οχι στον οποιοδηποτε εξοπλισμο''.

Δηλαδη σ αυτον τον εξοπλισμο που χρειαζεται για να ακουσει αυτο που ξερει οτι θελει

και

οχι σ αυτον που θελει για να ακουσει αυτο που δεν ξερει αν θα θελε... 8)

 

Οι γνωστοι για τον ηχο τους παιχτες,ειχαν μετα απο ενα σημειο στο μυαλο τους τι ηθελαν να ακουσουν ακριβως απο τον εξοπλισμο τους επειδη γνωρισαν πρωτα μουσικα τον εαυτο τους με τα απλα ηχητικα μεσα και το μυαλο τους γεννησε νοτες με συγκεκριμενο ηχο.

Και αυτο oνομαζεται..ταλεντο. :)

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν καποιος καταλαβει,αν το θελει και τον ενδιαφερει,οτι ο ηχος ειναι μερος της εκφρασης του δικου του εγκεφαλου αλλα και των δικων του εκφανσεων του νευρικου του συστηματος,θα μπορεσει να σχηματισει γνωμη για το ΤΙ ηχο θελει να ακουει οταν παιζει.

...

''Ο Παιχτης παει στον σωστο εξοπλισμο και οχι στον οποιοδηποτε εξοπλισμο''.

Δηλαδη σ αυτον τον εξοπλισμο που χρειαζεται για να ακουσει αυτο που ξερει οτι θελει

και

οχι σ αυτον που θελει για να ακουσει αυτο που δεν ξερει αν θα θελε... 8)

 

Μ'αρέσεις!  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....οι 2 προλαλήσαντες...είναι και παίκτες.

Προσωπικά θεωρώ ότι ο μάστορας θέλει τα κατάλληλα εργαλεία του.

Χωρίς αυτά δεν έγινε μάστορας. Απλά το είχε φανταστεί.

 

 

...και μετά ήρθε η πολύωρη δουλειά. Η αφοσίωση του προσωπικού του χρόνου στην σκέψη του.

Αυτό για μένα είναι το ...ταλέντο.

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

ή καταλαβαίνεις λάθος πράγματα.

 

 

 

Δεν είναι ότι καταλαβαίνει λάθος πράγματα ακριβώς.

 

Ίσως δεν γίνεται κατανοητό  όμως ότι κάποιοι εδώ και χρόνια έχουν λύσει το πρόβλημα του "ήχου τους" και τους απασχολούν και άλλα πράγματα.

 

Τι θα φορέσουν (στη σκηνή) , τι θα φάνε, αν πιουν καφέ με καφεΐνη ή όχι. etc etc etc.

(γιατί στο τέλος της ημέρας ξέρουν πως όλα παίζουν ρόλο...αν είναι επαγγελματίες φυσικά)

 

 

Αν είναι ο άλλος στη  φάση ακόμα να μελετάει κλίμακες και να δει τι κάνει το κουμπάκι στην πεταλιέρα, μπορεί όλα τα άλλα να του φαντάζουν περιττά.

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλληλένδετη, άρρηκτη, αμφίδρομη, ιερή η σχέση του εξοπλισμού με τον παίκτη.

Οσο καλύτερος δε ο συνδιασμός, κορυφαιος παικτης με κορυφαίο εξοπλισμό τοσο καλύτερο το αποτέλεσμα.

Αλλα και τοσο καλύτερη η αίσθηση του παικτη I say

 

Aλήθεια, ενθυμούμαι πόσο καλυτερα έχω αποδώσει παικτικα π.χ. οταν ειμαι σε ενα κλαβιέ πραγματικά αντάξιο των απαράμμιλων δυνατοτήτων μου.

 

Ποσο εμπνέομαι περισσότερο οταν τα μουσικα μου εργαλεία ανταποκρίνονται ορθά, ποσο καλυτερα ακουγονται σε εμενα και στους άλλους τα δημιουργηματα μου οταν υπάρχει η καλύτερη βάση αλλα και η καλύτερη απόκριση στην διαμορφωση των ήχων.

 

Πολλές εταιρείες εχουν υιοθετήσει το αξιωμα αυτο ως σλόγκαν.

Θυμαμαι ειδα μια διαφημηση γνωστης εταιρειας, βαριέμαι να την βρώ που ελεγε αυτο ακριβως, οτι την σημερον ημερα δεν αρκει το ταλεντο του μουσικου, χρειάζονται και τα απαραιτητα εργαλεία.

Βεβαια μπορει να ειπωθει εδω οτι η εταιρεια-ες μεροληπτουν γιατι τους συμφερει.

 

Γιατι οχι να μην υποθεσω οτι ακριβως γι αυτο μια εταιρεια εχει τις συμβιβαστικες αλλα και τις απόλυτες προτασεις της για την εποχη και ειναι πολιτικη ολων των εταιριων.

 

Γιατι ακριβως το θυμα καταναλωτης θα περασει και απο τα δυο σταδια αν δεν πει κατευθειαν στο καλυτερο γιατι δεν μπορει οικονομικα γιατι ακριβως θα του δημιουργηθει η αναγκη και η περιεργεια για το καλυτερα, οποτε θα του τα παρουμε και για το καλυτερο και για το μετριο μιαμιση φορα συνολικα.

 

Η αποψη μου ειναι λοιπον αυτη και στη μουσικη αλλα και σε ολα τα εργαλεια.

Παρε το καλυτερο να εισαι σιγουρος γιατι σιγουρα και αυτο θα σε βοηθησει αν δεν εισαι , να γινεις καλυτερο.

 

Υπαρχουν και εξαιρεσεις προιοντων που ενω ειναι φθηνα και μετρια ω ναι , να ειναι καλυτερα απο τα ακριβοτερα.

 

Αλλα νομιζω οτι ειναι η εξαιρεση αυτο.

 

Τελος παντων , επαναλαμβανω οτι πιστευω στην σχεση εξοπλισμου, χρηστη και οτι συμβαλλει για τον χρηστη στο καλυτερο αποτελεσμα.

 

Ουτως η αλλως και εγω συμβιβαζομαι γιατι δεν ειμαι πλουσιος αρκετα, αλλα αμα πεσει στα χερια μου το καλυτερο ποτε, νιωθω και βγαζω και εγω καλυτερο μουσικο εαυτο.

 

Τωρα βεβαια εδω ειναι guitars and amπs που εχω δεν εχω ιδεα πραγματικα, ειμαι απο άλλο οργανο, αλλα επειδη εχω φιλους και εχω συνεργαστει με αρκετους κιθαριστες, τα ιδια πιστευουν και αυτοι.

 

Εχω π.χ. εναν πατριωτη φιλο  στα Μεγαρα που ειναι παιχταρας πραγματικα, ο καλυτερος, ξακουστος παρολη την μικρη του ηλικια στο "κυκλωμα" εκει και συνεχως οταν μιλαμε μου λεει με χαρα για το τι αγοραζει και το τι θελει και θελει τα καλυτερα. Αρα και αυτος αφου ειναι δεδομενα παικταρας και κυνηγαει τον εξοπλισμο, δεν νομιζω οτι ειναι καπιταλα. Το χρειαζεται και το θεωρει σημαντικο.

 

και καλο ειναι η λυση των προβληματων ηχου φυσικα να μην γινεται εις βαρος του παιξιματος, να αμελει καποιος το παιξιμο και την δημιουργια για το αλλο, παραλληλα πρεπει , με μεθοδο και να μην ξεχναει το στοχο , γιατι αλλιως θα χαθει και δεν θα φτασει εκει που πρεπει να φτασει, ενω θα μπορουσε ο καημενος. θα μπορουσε απλα χάθηκε.

 

Ε ναι . ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ< ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aλήθεια, ενθυμούμαι πόσο καλυτερα έχω αποδώσει παικτικα π.χ. οταν ειμαι σε ενα κλαβιέ πραγματικά αντάξιο των απαράμμιλων δυνατοτήτων μου.

 

Μην ακούω ανακρίβειες. Δεν υπάρχει τέτοιο κλαβιέ αδερφέ. ;D ::)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπηρξαν και εν μερει με εκαναν αυτο που ημουν καποτε και δεν ειμαι σημερα.

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου