Προς το περιεχόμενο

Είναι το ντύσιμο εργαλείο της "δουλειάς" μας;


sotiroubas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

To ντύσιμο ειναι εργαλείο οποιασδηποτε δουλειας.Ακομα και αν εισαι φαινομενο σε αυτο που κανεις αν ντυθεις οπως γουσταρεις κανεις δεν θα σε παρει σοβαρα ;).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 204
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Αϊ θα πώ και κάτι ακόμα και θα πάω να κοιμηθώ. :P

 

Ας φανταστούμε ότι πάμε να ακούσουμε το caprice 24 του Paganini.

Επειδή ΔΕΝ αφήνει ο Σωτηρούμπας φώτος, θα το περιγράψω. ;D

Ο Superfunk ρε παιδιά κάνει κουμάντο αυτός είναι ο νονός  ;D και είναι και παρεξιγιάρης ;D, εγώ μία πρόταση έκανα μόνο ;D  να μην κάνουμε τσίρκο το θέμα, κάποιοι το κατάλαβαν και τους ευχαριστώ κάποιοι όλοι όχι κι αυτούς τους ευχαριστώ, και ευχαριστώ και τον Superfunk ;D

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χουμε το ταλέντο πάντως να μιλάμε μέρες για τα αυταπόδεικτα.

 

Το ντύσιμο, από την στιγμή που υπάρχει η οικονομική δυνατότητα επιλογής ένδυσης και υπόδησης, είναι άποψη και, όπως κάθε έκφραση μας στον χώρο και στον χρόνο, είναι θέση.

Έμμεσα ή άμεσα.

Ακόμα και η απουσία "στυλιστικής" άποψης, είναι θέση και μην παραμυθιάζεστε.

Αν ντυνόμασταν μόνο για το κρύο ή για την προσβολή της δημοσίας αιδούς θα ντυνόμασταν πολύ διαφορετικά.

 

Ντυνόμαστε όπως βλέπουμε εμάς, όπως αυτό που θέλουμε να προβάλλουμε, πως θέλουμε να γίνουμε αποδεκτοί.

 

Η σκηνική παρουσία, ειδικά στην rock (με όλες τις εκφάνσεις/εκφράσεις της), blues, pop αλλά και jazz, έχει δύο σκέλη δεδομένα και αναντίρρητα είτε σας αρέσει, είτε όχι.

Είναι το ακουστικό αλλά εκ των πραγμάτων και το οπτικό.

 

Τώρα αν εσείς επιλέγετε να δίνετε αποκλειστική σημασία στο ακουστικό του κομμάτι, κάνετε λάθος αναμφίβολα και κακώς πληρώσατε εισιτήριο γιατί η ηχογραφημένη άποψη του καλλιτέχνη σας καλύπτει και δεν υπάρχει λόγος για την παρουσία σας εκεί.

 

Αν όμως πήγατε για να δείτε τον καλλιτέχνη να σας ικανοποιεί και οπτικά (σύμφωνα πάντα με τις προκαταλήψεις που έχετε δημιουργήσει για αυτόν ή τις έχει δημιουργήσει αυτός για εσάς) τότε δίνετε, έστω και ενδόμυχα, βάση στην οπτική πρόταση/παράσταση του καλλιτέχνη επί σκηνής (φώτα, ρούχα, ντεκόρ, κίνηση).

Όπως και τα φώτα είναι εργαλείο του live, έτσι και τα ρούχα. Και αν τα live (σε εμφανή θέση και όχι πίσω από την κουρτίνα) είναι η δουλειά σας, τότε εκ προοιμίου και το πως φαίνεστε, είναι μέρος της δουλειάς σας.

 

Τώρα αν σας ευχαριστεί να βαυκαλίζεστε με τα "για τη μουσική μου ήρθανε και δεν τους νοιάζει τι φοράω" για να αποκρύψετε (από τον εαυτό σας περισσότερο βέβαια) το γεγονός ότι φοβάστε να κάνετε ένα βήμα παραπάνω γιατί (ξανατονίζω) η θέση σας/στάση/άποψη που θέλετε να επικοινωνήσετε στο κοινό είναι ότι:

α) "δεν θέλετε να γίνετε ρόμπα"

β) "δεν θέλετε να φανείτε δήθεν" ή

γ) "έλα μωρέ ένα γκρουπάκι φίλων που κάνουν once in a full moon την πλάκα τους και τίποτα παραπάνω δεν είμαστε και ούτε ποτέ θέλουμε να γίνουμε"

δ) "Κουράζομαι να παίζω όρθιος και βαριέμαι"

ε) "χέστηκα τι περιμένει ο καθένας από εμένα" και άλλα τινά

 

είναι δικό σας ζήτημα που αν θέλετε λύνετε, ή δεν σας νοιάζει διόλου και δεν το συζητάτε ή διαφορετικά μπαίνετε στα διάφορα φόρουμ και προσπαθείτε να αποδείξετε και να πείσετε και τους υπόλοιπους ότι είναι ηλίου φαεινότερον ότι ο γιαλός είναι στραβός.   ;)

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Αν είσαι επαγγελματίας μουσικός και δεν δίνεις δεκάρα για το πως φαίνεσαι στην σκηνή τότε είσαι κακός επαγγελματίας.

 

2) Αν είσαι απλός θεατής και υποστηρίζεις ότι δεν σε νοιάζει πως φαίνεται ο άλλος στην σκηνή κανένα πρόβλημα. Όμως δεν μπορείς να αγνοείς ότι υπάρχουν πολλοί που δεν σκέφτονται έτσι. Κι ακριβώς γι' αυτό ισχύει το 1.

 

3) Το πόσο καλός μουσικός είναι κάποιος είναι άλλο θέμα, σίγουρα πολύ σημαντικό και σε αρκετές περιπτώσεις σημαντικότερο. Παρόλ' αυτά είναι κι αυτό μέρος της εξίσωσης, όχι το μοναδικό.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

“It is only shallow people who do not judge by appearances. The true mystery of the world is the visible, not the invisible....”

 

― Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray

 

 

ΥΓ. Η επίκληση στην αυθεντεία είναι λογική πλάνη.

Και δεν το λέω εγώ.

Ο Arthur Schopenhauer το λέει.  :P ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χουμε το ταλέντο πάντως να μιλάμε μέρες για τα αυταπόδεικτα.

 

Το ντύσιμο, από την στιγμή που υπάρχει η οικονομική δυνατότητα επιλογής ένδυσης και υπόδησης, είναι άποψη και, όπως κάθε έκφραση μας στον χώρο και στον χρόνο, είναι θέση.

Έμμεσα ή άμεσα.

Ακόμα και η απουσία "στυλιστικής" άποψης, είναι θέση και μην παραμυθιάζεστε.

Αν ντυνόμασταν μόνο για το κρύο ή για την προσβολή της δημοσίας αιδούς θα ντυνόμασταν πολύ διαφορετικά.

 

Ντυνόμαστε όπως βλέπουμε εμάς, όπως αυτό που θέλουμε να προβάλλουμε, πως θέλουμε να γίνουμε αποδεκτοί.

 

Η σκηνική παρουσία, ειδικά στην rock (με όλες τις εκφάνσεις/εκφράσεις της), blues, pop αλλά και jazz, έχει δύο σκέλη δεδομένα και αναντίρρητα είτε σας αρέσει, είτε όχι.

Είναι το ακουστικό αλλά εκ των πραγμάτων και το οπτικό.

 

Τώρα αν εσείς επιλέγετε να δίνετε αποκλειστική σημασία στο ακουστικό του κομμάτι, κάνετε λάθος αναμφίβολα και κακώς πληρώσατε εισιτήριο γιατί η ηχογραφημένη άποψη του καλλιτέχνη σας καλύπτει και δεν υπάρχει λόγος για την παρουσία σας εκεί.

 

Αν όμως πήγατε για να δείτε τον καλλιτέχνη να σας ικανοποιεί και οπτικά (σύμφωνα πάντα με τις προκαταλήψεις που έχετε δημιουργήσει για αυτόν ή τις έχει δημιουργήσει αυτός για εσάς) τότε δίνετε, έστω και ενδόμυχα, βάση στην οπτική πρόταση/παράσταση του καλλιτέχνη επί σκηνής (φώτα, ρούχα, ντεκόρ, κίνηση).

Όπως και τα φώτα είναι εργαλείο του live, έτσι και τα ρούχα. Και αν τα live (σε εμφανή θέση και όχι πίσω από την κουρτίνα) είναι η δουλειά σας, τότε εκ προοιμίου και το πως φαίνεστε, είναι μέρος της δουλειάς σας.

 

Τώρα αν σας ευχαριστεί να βαυκαλίζεστε με τα "για τη μουσική μου ήρθανε και δεν τους νοιάζει τι φοράω" για να αποκρύψετε (από τον εαυτό σας περισσότερο βέβαια) το γεγονός ότι φοβάστε να κάνετε ένα βήμα παραπάνω γιατί (ξανατονίζω) η θέση σας/στάση/άποψη που θέλετε να επικοινωνήσετε στο κοινό είναι ότι:

α) "δεν θέλετε να γίνετε ρόμπα"

β) "δεν θέλετε να φανείτε δήθεν" ή

γ) "έλα μωρέ ένα γκρουπάκι φίλων που κάνουν once in a full moon την πλάκα τους και τίποτα παραπάνω δεν είμαστε και ούτε ποτέ θέλουμε να γίνουμε"

δ) "Κουράζομαι να παίζω όρθιος και βαριέμαι"

ε) "χέστηκα τι περιμένει ο καθένας από εμένα" και άλλα τινά

 

είναι δικό σας ζήτημα που αν θέλετε λύνετε, ή δεν σας νοιάζει διόλου και δεν το συζητάτε ή διαφορετικά μπαίνετε στα διάφορα φόρουμ και προσπαθείτε να αποδείξετε και να πείσετε και τους υπόλοιπους ότι είναι ηλίου φαεινότερον ότι ο γιαλός είναι στραβός.   ;)

 

+10000

 

το θεμα μπορει να κλεισει νομιζω... ;D

 

παρτε και εναν αταλαντο που δινει μεγαλη σημασια στην εμφανιση για να κρυψει τις ατελιες της μουσικης του... ;D

 

http://www.youtube.com/watch?v=1Lmq6RDn5O8

 

α και αλλον εναν επισης αταλαντο

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Διαλέξες βλέπω και "τυχαία" videos.  :P

 

Το "cream" το σκηνοθέτησε η Rebecca Blake (μια από τις πιο γνωστές fashion photographers-είχε συνεργαστεί και με τον Newton στην ταινία "Eyes of Laura Mars")

 

To "Fly Away", είναι σε σκηνοθεσία του Paul Hunter (τίποτα το ιδιαίτερο, απλά έκανε τα Videos των .... Snoop Dogg, Aaliyah, Jennifer Lopez, Lenny Kravitz, Christina Aguilera, Eminem, Ashanti, Marilyn Manson, Mariah Carey, Will Smith, TLC, Nicole Scherzinger, Britney Spears, Michael Jackson και Janet Jackson.)  :P

 

Φαντάζομαι τις σκηνοθετικές  οδηγίες των.

"Βάλτε ό,τι γουστάρετε.

Η μουσική μετράει μόνον."  :P ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ μην μιλάς Λάκη γιατί ένα τέτοιο θέμα στο noiz με εσένα παρών είναι σαν να βρίζουμε τον Ολυμπιακό παρουσία του Αλέφαντου  ;D. Είσαι biased, πως το λένε...

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εσύ μην μιλάς Λάκη γιατί ένα τέτοιο θέμα στο noiz με εσένα παρών είναι σαν να βρίζουμε τον Ολυμπιακό παρουσία του Αλέφαντου  ;D. Είσαι biased, πως το λένε...

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμμμμ με κάνατε και κοίταξα πρώτη φορά βίντεο των metallica προσπαθώντας να δω τι φοράνε ......     περίεργο συναίσθημα. Εγώ πάντως την επόμενη φορά που θα παίξω live θα προσέξω ιδιαίτερα το τι θα φορέσω ,δεν ήξερα ότι ήταν τόσο σημαντικό για τόσους πολλούς. Ίσως πρέπει να κόψω μία από τις πρόβες μου για να κάνω σύσκεψη με τον ενδυματολόγο μου για το τι θα φανεί αντάξιο των προσδοκιών των θαυμαστών μου για να μην τους πληγώσω τα κοινωνικά κόμπλεξ περί ντυσίματος .Άλλωστε είμαι τεράστιος, είμαι ουρανός, είμαι ο ένας ο σπουδαίος και ο λατρεμένος.Δεν είμαι απόμακρος, ούτε ψυχρός, μπροστά απ' τις κάμερες σου γνέφω λιγωμένος.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου