Προς το περιεχόμενο

Είναι το ντύσιμο εργαλείο της "δουλειάς" μας;


sotiroubas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στη θέση του Waters μπορείς, κάλλιστα, να βάλεις και τους U2 και ο λόγος, που παρέθεσα τα δύο αυτά παραδείγματα είναι, για να μη θεωρήσει, εσφαλμένα, κάποιος ότι μόνο στο χώρο της ελαφράς και ανούσιας ποπ δίνεται σημασία στο θέαμα (και το υπερθέαμα), αλλά αυτό υπάρχει και σε πιο rock καταστάσεις.

 

Ναι, αλλά αυτό είναι σαν να συγκρίνουμε τους Transformers με το Blade Runner. Στο ένα τα ειδικά εφέ εξυπηρετούν το θέμα και στο άλλο το θέμα εξυπηρετεί τα ειδικά εφέ.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 204
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Aν ηταν ετσι, η Θεα Ella Fitzgerald θα ειχε φροντισει να χασει καμια...150ρια κιλα για να μην ειναι σαν τοφαλος, και θα ειχε φροντισει επισης (μαζι με τον Louis) το παρακατω εξωφυλλο να μην ειχε υπαρξει ποτε. :P

http://www.huffingtonpost.com/2013/04/24/ella-fitzgerald-style-photos_n_3145580.html

 

Όσο για τον Armstrong, μια ματιά στις φωτό του, θα δεις ότι δεν είναι τόσο στυλιστικά αδιάφορος.

 

Μήπως ήταν και αυτή η φωτό ένα statement ?  ;)

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mιλαω για το συγκεκριμενο εξωφυλλο Κωστα, το οποιο οπως και να το κανουμε ειναι χαλια. Δεν λεω οτι παντα ετσι ντυνονταν οι παραπανω Καλλιτεχνες, αλλα η ουσια ειναι οτι δεν τραβαγαν και κανενα ζορι να ντυθουν "καπως" ή "οπως πρεπει". Στην περιπτωση δε των φαν τους, δεν νομιζω να υπηρχε εστω και ενας που να πηγαινε να δει live την Ella περιμενοντας κατι αλλο απο την Θεικη της φωνη. Οποιος ακουγε μπροστα του την Ella και σχολιαζε το φορεμα της ή τη σιλουετα της ή τα φτωχα ή οχι φωτιστικα και αλλα τετοια, πρεπει να ειχε μεγαλο προβλημα στο κεφαλι. :-*

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αυτη τη λογικη, ΚΑΘΕ ντυσιμο μπορει να θεωρηθει statement. Ειτε το απλο φυσιολογικο, καθημερινο στην περιπτωση των Πυξ Λαξ, των Τρυπων, των DP κλπ κλπ, ειτε τα καρναβαλια, ειτε το ξεβρακωμα. Και απ'οτι βλεπω, αυτη η λογικη χρησιμοποιειται κατα κορον ως επιχειρημα, οταν δεν υπαρχει αλλο.

 

Η λογικη αυτη, συνηγορει επιπροσθετως στο οτι τελικα το ντυσιμο, οταν υπαρχει καλη μουσικη, δεν παιζει ρολο. Γιατι οπως ειπα και στην αρχη, ο καλλιτεχνης κανει το ντυσιμο και οχι το αντιθετο, οταν υπαρχει κορυφαια μουσικη. Σας φαινεται φυσιολογικο το οτι οι Πυξ ειναι ντυμενοι απλα, επειδη απλα ετσι τους μαθατε. Δεν τους μαθατε επειδη ντυνονταν απλα, αλλα επειδη (οπως αποδεικνυουν τα γεματα σταδια αλλα και η διαχρονικοτητα τους), η μουσικη τους ειχε πολλα να πει.

 

Δε βλεπω ουσιαστικο αντεπιχειρημα εδω  ;)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αυτη τη λογικη, ΚΑΘΕ ντυσιμο μπορει να θεωρηθει statement. Ειτε το απλο φυσιολογικο, καθημερινο στην περιπτωση των Πυξ Λαξ, των Τρυπων, των DP κλπ κλπ, ειτε τα καρναβαλια, ειτε το ξεβρακωμα. Και απ'οτι βλεπω, αυτη η λογικη χρησιμοποιειται κατα κορον ως επιχειρημα, οταν δεν υπαρχει αλλο.

 

Η λογικη αυτη, συνηγορει επιπροσθετως στο οτι τελικα το ντυσιμο, οταν υπαρχει καλη μουσικη, δεν παιζει ρολο. Γιατι οπως ειπα και στην αρχη, ο καλλιτεχνης κανει το ντυσιμο και οχι το αντιθετο, οταν υπαρχει κορυφαια μουσικη. Σας φαινεται φυσιολογικο το οτι οι Πυξ ειναι ντυμενοι απλα, επειδη απλα ετσι τους μαθατε. Δεν τους μαθατε επειδη ντυνονταν απλα, αλλα επειδη (οπως αποδεικνυουν τα γεματα σταδια αλλα και η διαχρονικοτητα τους), η μουσικη τους ειχε πολλα να πει.

 

Δε βλεπω ουσιαστικο αντεπιχειρημα εδω  ;)

 

 

 

Προσωπικά δεν μου άρεσαν ποτέ οι Πυξ Λαξ αλλά με τον ίδιο τρόπο που εσύ βρίσκεις διαχρονικούς τους Πυξ Λαξ άλλος βρίσκει την Μαντόνα με τα γεμάτα στάδια. Έτσι δεν είναι;

 

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δε βλεπω ουσιαστικο αντεπιχειρημα εδω  ;)

 

 

 

Αν δηλαδη ολοι αυτοι επαιζαν live κρυμμενοι πισω απο μια κουρτινα, το κοινο θα ενιωθε καλυμμενο επειδη τους ακουσε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δηλαδη ολοι αυτοι επαιζαν live κρυμμενοι πισω απο μια κουρτινα, το κοινο θα ενιωθε καλυμμενο επειδη τους ακουσε;

Στην περιπτωση της Gaga, το κοινο θα εφευγε στο πρωτο τεταρτο. Στην περιπτωση των DP, το κοινο θα εφευγε μετα το encore. 8) Το γιατι ειναι προφανες, στο πρωτο live ο κοσμος παει κυριως για να δει (και να τον δουν...), στο δευτερο παει κυριως για να ακουσει.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν μου άρεσαν ποτέ οι Πυξ Λαξ αλλά με τον ίδιο τρόπο που εσύ βρίσκεις διαχρονικούς τους Πυξ Λαξ άλλος βρίσκει την Μαντόνα με τα γεμάτα στάδια. Έτσι δεν είναι;

 

 

Δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτη μια τετοια συγκριση, αλλα ας προσπαθησω:

 

Η διαφορα ειναι πως οι Πυξ (ουτε εγω ειμαι μεγαλος φαν αλλα δε μπορω να αμφισβητησω την αξια τους), δεν ειχαν κανενα υπερshow στα λαιβ τους. Ουτε καν εξεζητημενο ντυσιμο, για να εξυπηρετησουμε το παρον thread. Γεμιζανε σταδια με μακω και τζηνακι, χωρις χορευτικα και φωτα απο το υπερπεραν.

 

Επισης, καθημερινα μπορεις να ακουσεις στα ελληνικα ραδιοφωνα 15-20 τραγουδια των Πυξ Λαξ που παιζονται ακομα. Της Maddona να ειναι 3?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γιατι ειναι προφανες, στο πρωτο live ο κοσμος παει κυριως για να δει (και να τον δουν...), στο δευτερο παει κυριως για να ακουσει.

 

Ξανά μπροστά μας κάτι προφανές λοιπόν. Τα live γίνονται για να ΔΕΙΣ και να ΑΚΟΥΣΕΙΣ τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη ή συγκρότημα. Αν θές μόνο να ακούς υπάρχουν και τα ηχογραφημένα lives.

 

Δηλαδή εσύ Waterfall-K αν ησουν σε live των DP και δεν τους έβλεπες δεν θα ξενέρωνες; Θα έλεγες "δεν γαμιέται, τουλάχιστον τους ακούω;" Πολύ αμφιβάλλω. Άσχετα από την εμφάνισή τους και τις στυλιστικές επιλογές.

 

Επισης, καθημερινα μπορεις να ακουσεις στα ελληνικα ραδιοφωνα 15-20 τραγουδια των Πυξ Λαξ που παιζονται ακομα. Της Maddona να ειναι 3?

 

Καλά, αυτό έχει να πεί πιο πολλά για την ποιότητα των ελ. ραδιοφωνικών σταθμών παρά για το έργο των καλλιτεχνών.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, αυτό έχει να πεί πιο πολλά για την ποιότητα των ελ. ραδιοφωνικών σταθμών παρά για το έργο των καλλιτεχνών.

 

Για να γινεται διαλογος κι εποικοδομητικη κουβεντα ομως, πρεπει να υπαρχουν σταθερες. Καπως πρεπει να μετριουνται τα μεγεθη, αλλιως μιλαμε στον αερα.

 

Αν δεν ειναι κριτηριο τα ραδιοφωνα στη διαχρονικοτητα τι ειναι?

 

Μην παρουσιαζουμε το ασπρο μαυρο κατα πως βολευει. Μολις πριν λιγο, θεωρηθηκε statement το casual ντυσιμο επι σκηνης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου