nikos0937 Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Σήμερα παρέλαβα ένα σετ μικρόφωνο Shure Beta 58A,καλώδιο και stand. Δυστυχώς το μικρόφωνο ήταν ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ!!! Με κρέμασαν κανονικά.. Ξενέρωσα τόσο που θέλω επιστροφή τα λεφτά μου πίσω. Ξέρει κανείς τίποτα για την πολιτική του Thomann και τις χρεώσεις (τα μεταφορικά κτλ)? Μόλις έστειλα mail στον έλληνα πωλητή και περιμένω και από αυτόν απάντηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 ρε μην αγχωνεσαι αυτα συμβαινουν πολυ σπανια και ο Thomann λογικα θα σε καλυψει..τωρα δεν ξερω αλλες λεπτομερειες αλλα θα σου απαντησει ο αγγελοπουλος ετσι και αλλιως! :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nikos0937 Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Ναι ρε τάκη, αλλά επιτρέπεται από τέτοιο μεγαθήριο όπως ο Thomann να έρχεται χαλασμένο πράγμα? Φαντάζομαι ότι κάθε μέρα θα πουλάει τουλάχιστον 100 τέτοια μικρόφωνα. Εντάξει, είμαι νευριασμένος, το ξέρω!!! :evil: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2006 Για το χαλασμένο μικρόφωνο που έλαβες, δεν θα κατηγορούσα τον Θωμά αλλά την ίδια την Shure. Ο Θωμάς δηλαδή που να τόξερε πως μέσα σε αυτό το σφραγισμένο από την κατασκευάστρια κουτί, υπάρχει ένα ελαττωματικό προϊόν; ¶λλωστε ο θωμάς σου έχει δώσει και 3 έτη εγγύηση. :wink: :D incl. 30-day money-back guarantee incl. 3-year Thomann warranty ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Johnny Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2006 Μην ανησυχείς καθόλου. Συμβαίνουν αυτά. Εμένα μου έστειλαν χαλασμένα ακουστικά και μόλις το είπα στον Έλληνα πωλητή μου τα έστειλε ξανά χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Το αστείο είναι οτι μετά απο κανα μήνα το 1ο ζευγάρι ακουστικών κατα κάποιο περιέργο τρόπο έφτιαξε. Συγκεκριμένα δεν έπαιζε το αριστερό ακουστικό (με τίποτα) και τώρα παίζει!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2006 Ναι ρε τάκη' date=' αλλά επιτρέπεται από τέτοιο μεγαθήριο όπως ο Thomann να έρχεται χαλασμένο πράγμα? Φαντάζομαι ότι κάθε μέρα θα πουλάει τουλάχιστον 100 τέτοια μικρόφωνα. Εντάξει, είμαι νευριασμένος, το ξέρω!!! :evil:[/quote'] δηλ.τι ηθελες?να "εμπαινε" με καποιο μαγικο τροπο μεσα στο σφραγισμενο κουτι ο "ΘΩΜΑΣ" & να ανακάλυπτε τη βλαβη του μικροφωνου???? :roll: (η μηπως να τεσταρει καθε μερα τα 100 μικροφωνα που πουλαει?? :lol: ) για αυτο το λογο υπάρχουν οι εγγυησεις...αληθεια τι βλαβη εχει το μικροφωνο? www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STUDIOM13 Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2006 Μην ανησυχείς Νίκο, σίγουρα θα στο αλλάξει. 8). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ReCoC Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2006 Don't worry! Πριν 3 μέρες έλαβα την παραγγελία μου απο το thomann. 1 μικρόφωνο σαν το δικό σου και 3 σετ χορδές για μπάσο. Απο το ένα σετ έλειπε η μια η χορδή. Τους πήρα αμέσως τηλέφωνο και μέσα σε μια ώρα με ειδοποίησαν οτι μου έστειλαν άλλο ένα σετ. Οχι μόνο την χορδή που έλειπε αλλα ολόκληρο το σετ!!! Και βέβαια χωρίς καμία επιβάρυνση!!! Για αυτό μη μου άγχεσαι! Δεν θα έχεις αντιμετώπιση ελλάδας! Υ.Γ. Το μικρόφωνο που διάλεξες είναι πολύ καλό. Καλή επιλογή :wink: Free thinkers are dangerous... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nikos0937 Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2006 Ναι, όντως η Shure ευθύνεται και όχι ο Θωμάς. Η αλήθεια είναι ότι έστειλα το post περίπου μια ώρα αφού το διαπίστωσα και ήμουν εν βρασμώ ψυχής. Πράγματι ο Αγγελόπουλος απάντησε αμέσως και μου διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Το μόνο πρόβλημα είναι η επιπλέον χρονοβόρα διαδικασία :( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PCMAN Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2006 Αρα !!! Τελος καλο, ολα καλα :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση