Προς το περιεχόμενο

perfect pitch και ταλαντώσεις σε αργές συχνότητες.


Insectius

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ !! ΜΟΥΧΑΧΑΧΑ!!ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ  ΝΑ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΤΟΥ ΣΕ ΣΤΥΛ ΝΟ ΝΟ ΝΟ!! ;D ;D ;D ;D

 

Όχι εντάξη αλήθεια ήταν...

 

αν ενδιαφέρεστε να  δοκιμάσετε αυτές είναι κάποιες τιμές που έβγαλα στα γρήγορα (μπορεί να έκανα λάθος  οπότε τσεκάρετε τις) από εδώ http://www.phy.mtu.edu/~suits/notefreqs.html χαμηλωμένες και άλλο

 

 

c  4,087

d  9.175

e  5.015

f  2.72875

g  3,0625

a  3,4375

b 3.85875

 

οι τιμές αυτές είναι ταλαντώσεις το δευτερόλεπτο .

Προφανώς οι ντο ,μι και η σολ είναι οι πιο εύκολες .

Η ντο μπορεί να γίνει και το μισό για μεγαλύτερη ευκολία, δηλαδή δύο ταλαντώσεις το δευτερόλεπτο.

 

πάρτε ένα ρολόι και χωρίς να έχετε ακούσει μουσική για πολύ ώρα κάντε την ταλάντωση και προσπαθήστε να συντονίσετε την φωνή σας . Μετά βρείτε ένα πιάνο όπως αυτό και θαυμάστε το καταπληκτικό αυτί σας!!! λολ  :-* :-*

 

http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks2/music/piano/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

πάρτε και ένα ρολόι.... με 4 ταλαντώσεις πέτυχα την ντο πιο εύκολα τελικά(μάλλον)

 

 

καταλαβαίνετε που πάει αυτό...

αν μπορείτε να το κάνετε με το ρολόι ,τότε μπορείτε να βρείτε ένα τραγούδι που ξέρετε καλά στα 120 bpm και έχετε την ντο πάντα μαζί σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάποια τραγούδια που ίσως να σας βοηθήσουν να βρίσκετε τον ρυθμό της ταλάντωσης

(δεν τα έχω ελέγξει οπότε τσεκάρετε αν είναι σωστά) στα λινκ έχει πολλά περισσότερα.

οι ρυθμοί βγήκαν με πολλαπλασιασμό επί 60 ή 30 όταν ήταν πολύ γρήγορα.  (60 sec το λεπτό Χ hz sec)

αν καταφέρει κανείς τίποτα ή αν έχω κάνει κάποιο λάθος στους υπολογισμούς ας το πει .

 

c  120

http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/120.html

Lady GaGa Just Dance

Gorillaz Dare

ABBA Gimme! Gimme! Gimme!

Madonna Music

 

 

 

d  137.125

http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/137.html

The Cure Friday I'm in Love

U2 Beautiful Day

ABBA Mamma Mia

Ozzy Osbourne Crazy Train

 

 

e  150

http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/150.html

The Beatles She Loves You

The Police Message in a Bottle

Radiohead Karma Police

Twisted Sister We're Not Gonna Take It

 

 

 

f  163

http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/163.html

Black Sabbath Paranoid

Blondie One Way or Another

The Police Every Little Thing She Does Is Magic

Justin Bieber Mistletoe (hehehe)

 

 

g  91,875

http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/92.html

Queen We Will Rock You

Red Hot Chili Peppers Give It Away

Radiohead Creep

Led Zeppelin Whole Lotta Love

 

 

a  103.125

http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/103.html

Sting Englishman in New York

Cypress Hill Insane In The Brain [Radio Edit]

R.E.M. It's the End of the World as We Know It

Seal Crazy

 

 

 

b  115.76

http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/116.html

Elvis Presley vs. JXL A Little Less Conversation

Santana Maria Maria

System of a Down Question!

AC/DC Highway to Hell

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χονδρικά σκέψου την κίνηση του ενός κλασικού μετρονόμου(ή την κίνηση μιας κούνιας  :D ) αλλά με το χέρι ή ότι άλλο σε βολεύει .Εγώ έτσι το είχα κάνει  ,φίλοι μου που το είχαν δοκιμάσει με έβριζαν οπότε... αλλά  με το παιδί για το οποίο μιλούσα πριν, "επικοινωνούσαμε"  .

βοηθάει νομίζω να έχεις δουλέψει το αυτί σου έστω στο ελάχιστο δηλαδή το να τραγουδάς ένα τόνο που ακούς μια οκτάβα πάνω ,κάτω και κανονικά. το όλο θέμα είναι η οπτικοποιήση της νότας .πχ κάτι που δοκιμάζω, είναι να κάνω την κίνηση λίγο πιο γρήγορα και λίγο πιο αργά τραγουδώντας κάποιο τόνο , προσπαθώντας να τον κάνω να "ταιριάξει"(έχεις μια "αίσθηση" ότι είναι σωστό ,σου κάθετε καλά πως να το πω!!) όσο γίνεται με αυτό που βλέπω.

τώρα που το δοκίμαζα δεν το πετύχαινα πάντα αλλά υπάρχει ένα ποσοστό που δίνει ελπίδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o Levitin έχει δείξει πως perfect pitch διαθέτουν σε ένα βαθμό όλοι, ακόμα και οι μη μουσικοί. Ζήτησε από τους συμμετέχοντες στην έρευνά του να διαλέξουν ένα κομμάτι που το ξέρουν πολύ καλά και να το τραγουδήσουν. Αναλύοντας τις ηχογραφήσεις βρήκε οτι ένα μεγάλο ποσοστό το τραγουδούσε από το σωστό τόνο και οτι οι υπόλοιπες "απαντήσεις" κατανέμονταν γύρω από το σωστό τόνο με κανονικό τρόπο. Τελοσπάντων με αυτή τη μελέτη και άλλες κατέληξε οτι ίσως η ικανότητα του απόλυτου αυτιού είναι ψιλοκοινή, αλλά η ειδικότερη και δυσκολότερη να συναντάται (ικανότητα) είναι αυτή της ονομασίας των διαστημάτων, δηλαδή η αντιστοίχιση του αντιλήμματος (=προϊόν της αντίληψης) με την ονομασία του (ετικεττοποίηση).

 

Γι΄αυτό τα άρθρα στο ίντερνετ που υπόσχονται την κατάκτηση αυτής της ικανότητας προτείνουν στρατηγικές αντιστοιχίσεως των νοτών (ή των διαστημάτων) με άλλες διαδικασίες πέραν της ονομασίας (νότα με χρώμα (οπτική), διάστημα με οικείο κομμάτι (ear master), τόνος με κίνηση, κλπ). Η πολυαισθητηριακή ενοποίηση έχει δειχθεί με αρκετή σαφήνεια σε τρομπετίστες, οι οποίοι δίνουν μεγαλύτερες αποκρίσεις στον εγκεφαλογράφο στην περίπτωση που ακούν έναν τόνο και ταυτόχρονα δέχονται και έναν ερεθισμό στα χείλη, σε σύγκριση με τις περιπτώσεις που παρουσιάζεται μόνο το ένα από τα δύο ερεθίσματα, αλλά και από το άθροισμά τους.

 

 

 

 

Δεν υπαρχει perfect pitch σε μεγαλο η μικρό βαθμο οπως με την ιδια λογικη δεν υπαρχει και ολιγον...εγκυος...η το εχεις η δεν το εχεις.Εγω μπορω να ανακαλεσω και να τραγουδησω την Μι αλλα και ολες  τις ανοιχτες νότες της κιθαρας ειδικα απο τις ψηλοτερες στις χαμηλοτερες (MI,ΣΙ,ΣΟΛ,ΡΕ ΛΑ ΜΙ) αλλα παρολο που μπορω να τις ανακαλεσω με αυτη την σειρα  παντα και να κουρδισω την κιθαρα σε δευτερολεπτα αν τους ακουσω σε αλλη στιγμη δεν εχω ιδεα για το πως ακουγεται η Μι ή η Σολ(ουτε καν παιγμενες με την ιδια κιθαρα) κτλ κτλ κτλ...που σημαινει οτι δεν εχω ουτε στο ελαχιστο perfect pitch απλα μπορω να ανακαλεσω στο μυαλο μου μια συγκεκριμενη ακολουθια ηχων σε συγκεκριμενη περισταση κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες.

 

Με την ιδια λογικη το να ανακαλεσεις μια ακολουθια ηχων που την ακους συνεχεια στο σωστο pitch (βλεπε τραγουδι) δεν σημαινει απολυτως τιποτα για τα δεδομενα του perfect pitch.Η ετικετοποιηση που λες δεν ειναι το προβλημα...γιατι μπορει την σολ πχ οταν την ακουει καποιος παροτι δεν ξερει καν το ονομα της να του δημιουργει ενα συγκεκριμενο συναισθημα που θα ειναι τοσο ξεχωριστο ωστε να το αναγνωριζει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.Επομενως ειτε την πει Σολ ειτε την πει...καντηφλα πρεπει να οδηγειται σε αυτο το συμπερασμα ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.Αν οχι...δεν εχει perfect pitch.Καθολου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει perfect pitch σε μεγαλο η μικρό βαθμο οπως με την ιδια λογικη δεν υπαρχει και ολιγον...εγκυος...η το εχεις η δεν το εχεις.

 

Η ετικετοποιηση που λες δεν ειναι το προβλημα

 

μα δεν τα λέω εγώ ;D

 

http://daniellevitin.com/levitinlab/articles/1994-Levitin-Perception-Psychophysics.pdf

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Διαφοροι λενε διαφορα,ακομα περισσοτεροι εχουν βγαλει και μεθοδους, αποτελεσμα? κανεις δεν εχει καταφερει να το διδαξει ;).....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.Αν οχι...δεν εχει perfect pitch.Καθολου.

 

 

Dreamdancer συμφωνώ με αυτά που λες περί δυνατότητας relative pitch διότι όταν το έχεις δουλέψει σε σοβαρό επίπεδο,  από την στιγμή που ακουστεί μία νότα και σου πουν ή καταλάβεις ποια είναι , τότε τα ακούς όλα έμμεσα σαν να έχεις perfect pitch αλλά με το + της θεωρίας που αναγκαστικά θα έχεις .

Αλλά το αν γίνεται να αποκτήσει  perfect pitch κάποιος που "δεν έχει"   δεν νομίζω ότι έχει απαντηθεί .Σίγουρα είναι πιο εύκολο για κάποιους και σίγουρα είναι πιο χρήσιμο το να ασχοληθεί κάποιος με relative pitch που έχει πιο ουσιώδη αποτελέσματα.

αυτά που έγραψα πριν είναι καθαρά τροφή για σκέψη  και διασκέδαση!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφοροι λενε διαφορα,ακομα περισσοτεροι εχουν βγαλει και μεθοδους, αποτελεσμα? κανεις δεν εχει καταφερει να το διδαξει ;).....

 

εγώ νομίζω οτι αν κρατήσουμε ένα επίπεδο στο ποιοί είναι οι διάφοροι που λένε τα διάφορα, μπορούμε να καταλήξουμε σε μια μέθοδο που θα έχει ένα αποτέλεσμα. Φαντάζομαι οτι το δύσκολο είναι να βρεις "μαθητευόμενους" που θα έχουν τη διάθεση (κίνητρο) να εκπαιδευτούν αρκετά για να το κατακτήσουν.

 

Και φυσικά διαφωνώ σε όλους τους τομείς με το "ή το έχεις ή δεν το έχεις", είναι πολύ παλαιάς κοπής και μου θυμίζει λίγο το gattaca.

 

Για το αν έχει διαβάθμιση το absolute pitch προτείνω το εξής : ο κάθε κιθαρίστας μάλλον αναγνωρίζει τις ανοιχτές χορδές από την κιθάρα του, όχι όμως τις ίδιες ακριβώς νότες παιγμένες από άλλο όργανο. Γιατί γίνεται αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου