IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Σε ποιες περιπτώσεις χρειαζόμαστε λαμπάτο μικρόφωνο αντί για απλό πυκνωτικό; Η λάμπα πριν να αποδώσει θέλει πρώτα ζέσταμα, σωστά; Δηλαδή θα πρέπει να αφήνουμε πρώτα το μικρόφωνο να ζεσταίνεται :evil: και μετά να ηχογραφούμε; Σε ένα λαμπάτο μικρόφωνο μπορούμε να απομονώνουμε την λάμπα και να ηχογραφούμε πότε με λάμπα και πότε χωρίς; Το Ribbon microphone τι διαφορές έχει από τα condenser; Τελικά τι στο καλό να πάρω για αρχή μέχρι 300 – 400 € για φωνές και φυσικά όργανα; Φτιάξτε κανένα «βαρύ» άρθρο εδώ μέσα για αυτά τα θέματα ρε παιδιά. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Σε ποιες περιπτώσεις χρειαζόμαστε λαμπάτο μικρόφωνο αντί για απλό πυκνωτικό; Δεν υπάρχει θεμα "χρειαζομαστε" αλλα αν εχουμε τα ΦΡΑΓΚΑ και ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ :D εναν καλο λαμπατο μικροφωνο (τα οποια ξεκινανε απο 2 χιλ και πανω...τα φθηνα λαμπατα μικροφωνα ξεχνα τα. ) Παντως ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ δεν ειναι ποτε ,ουτε βεβαια αποτελλουν εγγυηση οτι θα εχουμε "καλυτερο" ηχο,μια και απο μονα τους δεν κανουν τη διαφορα παρα μονο αν συνδιαστουν με καταλληλους προ-ενισχυτες κονσολες κτλ. Προσωπικα ΑΝ τα εχω τα χρησιμοποιω κυριως για φωνητικα (οχι παντα βεβαια & σε συνδιασμο με το αν ταιριαζουν στη χροια του τραγουδιαρη :lol: Για αλλη μια φορα σου τονιζω οτι ΛΑΜΠΑΤΟ δεν σημαινει σωνει & καλα ΚΑΛΥΤΕΡΟ μερικα απο τα κλασσικοτερα μικροφωνα (τα οποια ειναι και πανακριβα) ΔΕΝ ηταν λαμπατα Η λάμπα πριν να αποδώσει θέλει πρώτα ζέσταμα, σωστά; Δηλαδή θα πρέπει να αφήνουμε πρώτα το μικρόφωνο να ζεσταίνεται και μετά να ηχογραφούμε; ναι θελει 5 λεπτα περιπου για να "ετοιμασθει". :lol: Σε ένα λαμπάτο μικρόφωνο μπορούμε να απομονώνουμε την λάμπα και να ηχογραφούμε πότε με λάμπα και πότε χωρίς; οχι η λυχνια ειναι παντα ενεργη. Το Ribbon microphone τι διαφορές έχει από τα condenser; ουδεμια σχεση μια και ειναι ΔΥΝΑΜΙΚΟ μικροφωνο παραμενει ομως κατα τη γνωμη μου το ΚΟΡΥΦΑΙΟ μικροφωνο για ηχογραφηση ηλεκτρικης κιθαρας (με προσοχη βεβαια γιατι μπορει να σου μεινει στο χερι... :lol: ) http://en.wikipedia.org/wiki/Ribbon_microphone Τελικά τι στο καλό να πάρω για αρχή μέχρι 300 – 400 € για φωνές και φυσικά όργανα; με τη σειρα της RODE θα εισαι ΒΑΣΙΛΙΑΣ (προσωπικα εδω και 2 χρονια που γραφω τα παντα σπιτι μου χρησιμοποιω ενα ταπεινο ΝΤ1 με εξαιρετικα αποτελλεσματα) http://www.rode.com.au/ www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Παντως ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ δεν ειναι ποτε ,ουτε βεβαια αποτελλουν εγγυηση οτι θα εχουμε "καλυτερο" ηχο,μια και απο μονα τους δεν κανουν τη διαφορα παρα μονο αν συνδιαστουν με καταλληλους προ-ενισχυτες κονσολες κτλ. Η «Συνέργεια» των μηχανημάτων, είναι ένα θέμα που θα έπρεπε να θίξετε σαν Noiz κάποια στιγμή. :wink: Είναι ωραίο θέμα και πρωτότυπο. Το NT1A στον Twin Track Pro το βάζεις; Αυτά τα δύο πάνε καλά; ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Μια χαρα τα πανε! :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2006 Η «Συνέργεια» των μηχανημάτων' date=' είναι ένα θέμα που θα έπρεπε να θίξετε σαν Noiz κάποια στιγμή. :wink: Είναι ωραίο θέμα και πρωτότυπο. [/quote'] Η «συνέργεια» δυστυχώς, λόγω πληθώρας μοντέλλων που κυκλοφορεί στην αγορά, καταντάει να είναι λίγο εως πολύ θέμα τύχης... Μπορεί κάποιος να ακούσει αρκετά hardware σαν μονάδες αλλά πόσα σε συνδυασμό ώστε να πετύχει το καλύτερο δυνατον "ματσάρισμα"??? Και βέβαια η ατομική επίδοση ενός μοντέλου δεν συνεπάγεται το ιδανικό ταίριασμα με κάποιο άλλο το οποίο κι αυτό ατομικά διακρίνεται... Ένας γενικός κανόνας για να αποφύγουμε δυσαρεστες εκπλήξεις και άσκοπες αγορές, είναι να επιχειρούμε ταίριασμα μηχανημάτων που κινούνται στην ίδια κατηγορια τιμής...πχ ο "ακραίος" συνδιασμός ενός προενισχυτή των 5000ε με ένα mic των 200ε χειροτερευει το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα αντί να το καλυτερευει, γιατί το ακριβό θα βγάλει πεντακάθαρα στην φόρα τις αδυναμίες του φθηνού... Για να μπερδευτούν ακόμα περισότερο τα πράγματα,με την πρόοδο στην τεχνολογία και ανάλογα το είδος, η "ίδια" κατηγορία τιμής δεν είναι πια απόλυτο αριθμητικό μέγεθος...πχ πλέον τα φθηνά mic γύρω στα 300-500ε μπορούν να συνδυαστούν με pre μέχρι 800-1000ε και ηχεία μέχρι 1000-1500ε με καλά αποτελέσματα...(τιμές ενδεικτικές που παίζουν άνετα πανω κάτω...) Τέλος για να μην απογοητευτεί κανείς, ευτυχώς για μας, η τεχνογνωσία των επιστημονων και ο ανταγωνισμός των εταιρειών σήμερα, δύσκολα θα οδηγήσει στην κυκλοφορία στην αγορά κάποιου πραγματικά "κακού" μηχανηματος σε σχέση με την τιμή του...το μόνο που μας μένει είναι το ψάξιμο για το καλύτερο στο επίπεδο που αντέχει η τσέπη μας, προσέχοντας να μην τοποθετήσουμε στην αλυσίδα κάποιον "αδύνατο κρίκο"... Oσο για το ιδανικό σε σχέση με το πλήθος της προσφοράς, matching... καλή τύχη... :wink: δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση