Προς το περιεχόμενο

Το fairytale του κιθαριστα...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα...

 

Ορεξη για κουβεντα, και μιας και παλευω με ασκησεις, βιβλια, youtube, internet κτλ, διαβαζα στο περιοδικο guitarist την ιστορια του Wes Montgomery.

 

Αν και γενικα αφανης ηρωας των jazz/blues των τοτε καιρων, καταφερε να θεωρειται (οχι ευρεως  δυστυχως) ενας απο τους καλυτερους κιθαριστες.

 

Το καταφερε παιζοντας τα βραδια μονο στην ακουστικη του, και για να μην ακουγεται επαιζε με τον αντιχειρα χωρις πενα, και ετσι ο ηχος του ηταν το σημα κατατεθεν του (οπως πχ μετεπειτα του Jeff Beck)

Και καθως δεν υπηρχαν δισκοι κτλ μονο την μουσικη την εβλεπε ζωντανα.

 

Τελος με την ιστορια...

 

Σκεφτομενος αυτες τις εποχες, και ποσο ζηλο ειχαν μερικοι ανθρωποι σε τετοιες συνθηκες, ερχομαι και αναρωτιεμαι...:

 

Γ@&€) το μου, σημερα με την τοσο ευκολη προσβαση στη μουσικη, με το youtube, τα online μαθηματα, τα βιβλια, pdf, οδηγιες κτλ κτλ, γιατι δεν μπορω να στρωσω κατω τον οπισω μου, και χανομαι στο:

Να κανω σημερα τις κλιμακες, εξασκηση στα δαχτυλα, ή να παιξω εξασκηση με ετοιμα τραγουδια, ή με backing tracks?

 

Αυτο ειναι το μεγαλειο μερικων ανθρωπων, που μονο να τους ζηλευει κανεις μπορει, σε μια εποχη που υπαρχουν τα παντα - και τιποτα (αν με εννοειτε...)

 

Φιλικα

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σκέψου ότι ο Wes Montgomery είχε και παιδιά (πολλά  ;D) και όλη μέρα δούλευε για να συντηρήσει την οικογένεια του! Φυσικά κάθε βράδυ έπαιζε live ή μελετούσε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σκέψου ότι ο Wes Montgomery είχε και παιδιά (πολλά  ;D) και όλη μέρα δούλευε για να συντηρήσει την οικογένεια του! Φυσικά κάθε βράδυ έπαιζε live ή μελετούσε!

 

Οποτε, νομιζω οτι καπου κολλαει η βελονα, και οι δικαιολογιες (τουλαχιστον για εμενα...) πρεπει να πανε στην ακρη...

 

Ο steve vai ειχε πει, πως πρωτα απο ολα πρεπει να σκεφτεις ΤΙ θελεις πραγματικα να κανεις, αλλα πραγματικα... Και μετα να το δρομολογισεις...

 

Εε, αν οχι στους περισσοτερους, τουλαχιστον νομιζω σε εμενα, συχνα πυκνα βγαινει εκτος ραγων :d

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα...

 

Αν και γενικα αφανης ηρωας των jazz/blues των τοτε καιρων, καταφερε να θεωρειται (οχι ευρεως  δυστυχως) ενας απο τους καλυτερους κιθαριστες.

 

Μια χαρά ευρέως θεωρείται μέγας. Οι τζαζ μουσικοί ειδικά ακούνε το όνομά του και κάνουν το σταυρό τους (έτσι πρέπει). Ο μόνος λόγος που δεν είναι τόσο γνωστός (αυτός και πολλοί άλλοι) όσο ο Clapton ή ο Beck π.χ. είναι καθαρά λόγω τζαζ ιδιώματος το οποίο δεν είναι τόσο δημοφιλές σε σύγκριση με την ποπ ή τη ροκ ας πούμε.

 

Γ@&€) το μου, σημερα με την τοσο ευκολη προσβαση στη μουσικη, με το youtube, τα online μαθηματα, τα βιβλια, pdf, οδηγιες κτλ κτλ, γιατι δεν μπορω να στρωσω κατω τον οπισω μου, και χανομαι στο:

Να κανω σημερα τις κλιμακες, εξασκηση στα δαχτυλα, ή να παιξω εξασκηση με ετοιμα τραγουδια, ή με backing tracks?

 

Αυτο ειναι το μεγαλειο μερικων ανθρωπων, που μονο να τους ζηλευει κανεις μπορει, σε μια εποχη που υπαρχουν τα παντα - και τιποτα (αν με εννοειτε...)

 

Θα διαφωνήσω. Το ότι εσύ μπορεί να μην έχεις σαφή στόχο για τη μουσική σου πορεία, δε σημαίνει ότι η αφθονία της πληροφορίας λειτουργεί ανασταλτικά. Θεωρώ ότι είναι λάθος, αν είμαστε χομπίστες/ερασιτέχνες, να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με επαγγελματίες στο πεδίο του κινήτρου. Ο Montgmorey (και ο κάθε Montgomery) ήταν προφανώς ταγμένος στη μουσική από νωρίς. Ήξερε ότι αυτό θέλει να κάνει στη ζωή του και ότι αυτό είναι η βασική του προτεραιότητα. Είχε σαφή στόχο και διέγραψε πορεία σύμφωνα με αυτό το στόχο.

 

Αν δεν έχεις τέτοιου είδους φιλοδοξία ή δεν είσαι σίγουρος για το τι ακριβώς θες, μην περιμένεις να έχεις τέτοιο ισχυρό κίνητρο που θα σε οδηγήσει να αφιερωθείς ψυχή τε και σώματι (pun intended). Φυσικά, το τελευταίο, δεν ισχύει μόνο για τη μουσική.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα διαφωνήσω. Το ότι εσύ μπορεί να μην έχεις σαφή στόχο για τη μουσική σου πορεία, δε σημαίνει ότι η αφθονία της πληροφορίας λειτουργεί ανασταλτικά.

 

... μπορω να πω οτι... με πληγωσες...

( :) πλακα κανω)

 

Μα δεν ειπα οτι η αφθονια της πληροφοριας δρα ανασταλτικα. Το αντιθετο μαλιστα...

 

Αντιπαραβαλλω τον ελαχιστο ογκο πληροφοριας και μουσικης προσβασης (το διορθωσα) τους καιρους εκεινους με τους σημερινους, θεωρωντας πως μερικοι ανθρωποι που με τοσα λιγα καταφεραν τοσα πολλα, φαντασου να ζουσαν σημερα...

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... μπορω να πω οτι... με πληγωσες...

( :) πλακα κανω)

 

Προφανώς δεν εννοούσα εσένα συγκεκριμένα. Δε σε ξέρω προσωπικά άλλωστε προκειμένου να κρίνω την ισχύ των κινήτρων σου.  :)

 

Αντιπαραβαλλω τον ελαχιστο ογκο πληροφοριας και μουσικης προσβασης (το διορθωσα) τους καιρους εκεινους με τους σημερινους, θεωρωντας πως μερικοι ανθρωποι που με τοσα λιγα καταφεραν τοσα πολλα, φαντασου να ζουσαν σημερα...

 

Ακριβώς. Και αυτό αποδεικνύει ότι η θέληση παίζει πολύ σημαντικότερο ρόλο από τη διαθεσιμότητα των "εργαλείων" που βοηθούν στην επίτευξη του στόχου.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς δεν εννοούσα εσένα συγκεκριμένα. Δε σε ξέρω προσωπικά άλλωστε προκειμένου να κρίνω την ισχύ των κινήτρων σου.  :)

 

Εννοειται φιλε Jazzjoker, ;), κανω και την πλακιτσα μου ενδιαμεσα

 

Και εχεις πολυ δικιο. Ισως τελικα, για αυτο βγηκαν τετοιοι καλλιτεχνες κτλ.

Οταν οι καιροι ειναι δυσκολοι, γινεται το ξεκαθαρισμα...

 

Μονο οσοι πραγματικα το θελουν, το εχουν αυτοσκοπο, εμμονη κτλ συνεχιζουν στις δυσκολιες του εγχειρηματος. Και ετσι στο τελος, αυτοι που μενουν ειναι αυτοι που μπαινουν στο Hall of Fame

 

Αα, και τωρα που ειπα για το χωλ, ισως τοτε τα κινητρα ηταν αγνα. Αληθινα, αυθεντικα. Ηταν η αγαπη να παιζεις μουσικη, οχι να γινεις γνωστος...

 

Γιατι σημερα ισως η πλειοψηφια στα charts πρωτα θελουν να γινουν γωστοι, και μετα μουσικοι...

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αα, και τωρα που ειπα για το χωλ, ισως τοτε τα κινητρα ηταν αγνα. Αληθινα, αυθεντικα. Ηταν η αγαπη να παιζεις μουσικη, οχι να γινεις γνωστος...

 

Εγώ πάντως αυτό το πολύ δημοφιλές "παλιά ήταν καλύτερα" δεν το συμμερίζομαι. Και τότε και τώρα υπήρχαν άνθρωποι των οποίων τα κίνητρα διέφεραν. Άλλος δημιουργούσε για το χρήμα, άλλος για τη δόξα, άλλος για τις γκόμενες, άλλος για το κόμμα και άλλος γιατί αν δεν έγραφε μουσική θα έσκαγε. Το τι απ' όλα αυτά είναι "αγνό" και τι όχι είναι υποκειμενικότατο.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου