Προς το περιεχόμενο

Πείτε ένα παράπονο για το αγαπημένο σας σύνθ!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 161
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ας πω ένα παράπονο για το Voyager π.χ...:

 

Η εμπέδηση της εξόδου των ακουστικών και η εμπέδηση της εισόδου external input είναι ας πούμε ... μη συμβατές. Οπότε το παλιό Minimoog trick με το οποίο η έξοδος των ακουστικών οδηγείται στην είσοδο του μίκτη και υπερφορτώνει το φίλτρο και το VCA, ναι μεν υλοποιείται αλλά at your own risk...

 

Το δοκίμασα φυσικά..  ;D και υπάρχει ένα πολύ μικρό εύρος τιμών στο οποίο έχω ακούσει την πιο delicious παραμόρφωση ever με μακράν διαφοράν από οποιαδήποτε άλλη. Αλλά λόγω της επικινδυνότητας αυτής της συνδεσιμότητας αποφάσισα να συμμορφωθώ προς τας υποδείξεις των.

 

Τον κακό τους τον καιρό. >:(

 

 

εχεις δοκιμασει μια λυση με passive attenuators ωστε να σου δωσει μεγαλυτερο ευρος σε αυτο το μικρο ευρος??? φτιαχνοντας ετσι το σημα ωστε στο max input και εχοντας το τελος του attenuator να ειναι εκει μολις που ειναι καλο.....και μετα παρα-παραμορφωνει...

 

 

 

 

επισης... μπορεις να δωσεις σε ενα μαστορα να σου φτιαξει ενα σε ενα κουτακι κατι τετοιο...με κοστος κανα 30ρι-40ρι ευρω ΜΑΧ...

 

http://www.electronics-tutorials.ws/attenuators/Pi-pad-attenuator.html

 

Pi-pad Attenuator with Unequal Impedances

 

και αν το συγκεκριμενο δεν ειναι καταλληλο για συνθς κατι καταλληλο τελος παντων...

(διοτι δεν ξερω το Pi-pad που κολλαει.. στο συγκεκριμενο λινκ...

υπαρχουν Pi-pad/Τ-pad /Η-pad .. ο μαστορας ομως θα ξερει..)

 

 

@W-K επειδη το γουστο μου δεν ειναι το ιδιο με το δικο σου... δεν παλευομαι...?  ;D

 

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Manosx, να σου κανω μια αναλογη ασχετη προσφορα με τη δικη σου:

Eχεις 2 επιλογες.

 

1ον:

Nα αγορασεις το σπιτι μου στην αρχικη τιμη κατασκευης του

 

ή

 

2ον:

Δε θα ξαναγραψεις στο Noiz.

 

Αν δεν κανεις ενα απο αυτα τα δυο εισαι ΠΑΣΟΚτζης. ;D ;D ;D

 

 

 

 

E, τώρα το χόντρυνες πολύ  >:(

 

 

  ;D ;D ;D

 

 

Λοιπόν, τέρμα από εμένα. Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε, αν και περισσότερο τσάμπα κόντρα έχουμε παρά ουσιαστική διαφωνία, αρκετά όμως. Από τη μεριά μου σηκώνω λευκή σημαία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

εχεις δοκιμασει μια λυση με passive attenuators ωστε να σου δωσει μεγαλυτερο ευρος σε αυτο το μικρο ευρος??? φτιαχνοντας ετσι το σημα ωστε στο max input και εχοντας το τελος του attenuator να ειναι εκει μολις που ειναι καλο.....και μετα παρα-παραμορφωνει...

 

επισης... μπορεις να δωσεις σε ενα μαστορα να σου φτιαξει ενα σε ενα κουτακι κατι τετοιο...με κοστος κανα 30ρι-40ρι ευρω ΜΑΧ...

 

http://www.electronics-tutorials.ws/attenuators/Pi-pad-attenuator.html

 

Pi-pad Attenuator with Unequal Impedances

 

και αν το συγκεκριμενο δεν ειναι καταλληλο για συνθς κατι καταλληλο τελος παντων...

(διοτι δεν ξερω το Pi-pad που κολλαει.. στο συγκεκριμενο λινκ...

υπαρχουν Pi-pad/Τ-pad /Η-pad .. ο μαστορας ομως θα ξερει..)

 

Χμμμ... καλή ιδέα. Είμαι 99% σίγουρος ότι στο Moog VX-351 τα attenuators είναι παθητικά, το συμπεραίνω αυτό από το γεγονός ότι οι τιμές είναι από 0 εώς 10, ενώ στο CP-251 είναι ενεργά, μια που μπορούν να αντιστρέψουν την πολικότητα.

 

Ουσιαστικά λες, αν σε μία κλίμακα 1-10 η παραμόρφωση εμφανίζεται στο 6-7, με το 7 να πάω σε ένα παθητικό attenuator, όπου εκεί αναγκαστικά το 7 της έξοδου των ακουστικών θα γίνει το 10 του attenuator, οπότε αυτό το 6-7 θα "απλωθεί" τρόπον τινά στο 1-10 του attenuator, με αποτέλεσμα να έχω μεγαλύτερη ευχέρια στην ρύθμισή του. Και από την έξοδο του attenuator πάω μετά στο External In του Voyager. Σωστά;

 

Θα το δοκιμάσω, μου ακούγεται καλή ιδέα, αν και έχω μία μικρή επιφύλαξη γιατί στο VX-351 τα σήματα που διανέμονται δεξιά - αριστερά είναι CV και όχι audio.

 

Έντιτ: Είχες/έχεις ένα Roland SH5/SH7? Σαν να πήρε το μάτι μου φευγαλέα το nickname σου, σε ένα thread που έψαχνα πληροφορίες για αυτά.. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμμ... καλή ιδέα. Είμαι 99% σίγουρος ότι στο Moog VX-351 τα attenuators είναι παθητικά, το συμπεραίνω αυτό από το γεγονός ότι οι τιμές είναι από 0 εώς 10, ενώ στο CP-251 είναι ενεργά, μια που μπορούν να αντιστρέψουν την πολικότητα.

 

Ουσιαστικά λες, αν σε μία κλίμακα 1-10 η παραμόρφωση εμφανίζεται στο 6-7, με το 7 να πάω σε ένα παθητικό attenuator, όπου εκεί αναγκαστικά το 7 της έξοδου των ακουστικών θα γίνει το 10 του attenuator, οπότε αυτό το 6-7 θα "απλωθεί" τρόπον τινά στο 1-10 του attenuator, με αποτέλεσμα να έχω μεγαλύτερη ευχέρια στην ρύθμισή του. Και από την έξοδο του attenuator πάω μετά στο External In του Voyager. Σωστά;

 

Θα το δοκιμάσω, μου ακούγεται καλή ιδέα, αν και έχω μία μικρή επιφύλαξη γιατί στο VX-351 τα σήματα που διανέμονται δεξιά - αριστερά είναι CV και όχι audio.

 

ναι.

 

βεβαια το "κακο" ειναι οτι αμα ειναι για CV οτι ειναι linear , ενω αν ειναι για  audio

θελεις exponential (η ενα exponential VCA μετα το atten  ;D)

 

...παρολαυτα αν και παιζει ρολο.. μπορει να σου δωσει το ευρος που θελεις...και με

linear

 

 

ενα passive atten. εξωτερικο ομως ειναι οτι του βαλεις εσυ..και υπαρχει και log-linear

που εχει αλλη αποκριση.... και πραγματικα ειναι cheap as chips (το κουτι θα κοστισει πιο πολυ απο τα ηλεκτρονικα υλικα...) και μπορεις ανετα να βαλεις ενα απο το καθενα.....για τα ιδια λεφτα....

 

 

 

 

 

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι.

 

βεβαια το "κακο" ειναι οτι αμα ειναι για CV οτι ειναι linear , ενω αν ειναι για  audio

θελεις exponential (η ενα exponential VCA μετα το atten  ;D)

 

...παρολαυτα αν και παιζει ρολο.. μπορει να σου δωσει το ευρος που θελεις...και με

linear

 

 

ενα passive atten. εξωτερικο ομως ειναι οτι του βαλεις εσυ..και υπαρχει και log-linear

που εχει αλλη αποκριση.... και πραγματικα ειναι cheap as chips (το κουτι θα κοστισει πιο πολυ απο τα ηλεκτρονικα υλικα...) και μπορεις ανετα να βαλεις ενα απο το καθενα.....για τα ιδια λεφτα....

 

Και ότι βλεφάριαζα αυτό:

 

http://www.lunar-experience.com/home.html

 

το module M525 reversible attenuator (o Gert γράφει πως είναι και για audio και για CV)... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα παράπονο για το αγαπημένο μου πλαστικό και εύκολο SH-201, το οποίο φαντάζομαι ότι ισχύει και για άλλα μοντέλα της Roland: θα περίμενα το D-beam να έχει μεγαλύτερη εμβέλεια (δηλαδή να κουνάω χέρι από πιο ψηλά) και όταν επιλέγω να το χρησιμοποιήσω για το pitch να μην αλλάζει νότες (πρακτικά δουλεύει σε ημιτόνια) αλλά να είχε συνεχή απόκριση οπότε να μπορούσα να κάνω bend όλη την οκτάβα με το D-beam ή (που λέει ο λόγος) να το χρησιμοποιήσω σαν Theremin.

 

 

Κρατώ και μία επιφύλαξη μήπως τους κατηγορώ τσάμπα και πρόκειται για setting που μου διαφεύγει. Και επειδή δεν είμαι αχάριστος, δεν θα παραπονεθώ για το ότι το συγκεκριμένο όργανο δεν έχει aftertouch. Αυτά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω είναι fixed το εύρος δράσης του D-Beam. Μόνο τη λειτουργία που θα επιτελεί μπορείς να επιλέξεις/αλλάξεις. Αυτά με μία πρόχειρη ματιά που έριξα στο manual του μηχανήματός σου. Νομίζω έτσι γενικά είναι πάνω-κάτω σε όλα τα μηχανήματα που έχουν D-Beam. Αν κάνω λάθος ας μας διαφωτίσει ο κύριος Χναράκης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου