Grey Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Από αυτά που λες αυτό προκύπτει αφού ενώ η κουβέντα είναι πολιτισμένη δυσανασχετείς με το γεγονός ότι δεν πάμε με τα νερά σου. Δεν βλέπω πώς γίνεται τόσο αντιληπτό το γεγονός ότι δυσανασχετώ.Απολειστικά εγώ.... Για να το παρατηρείς πάντως,δεν το αποκλείω. ...Αλλά ποια ακριβώς είναι "τα νερά μου";Δεν ψάχνω κάποια επιβεβαίωση στο feeling που εισέπραξα.Ό,τι έγραψε,έγραψε για μένα και για άλλους κάτι διαφορετικό. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά απ' το εναρκτήριο post δεν είχες ήδη αποφανθεί για το αν είναι προκλητική ή όχι; Όχι,δεν κάνεις λάθος...Αλλά δεν γράφω μόνος μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Παρα πολυ ωραιο θεμα, και κατα τη γνωμη μου εχει μεγαλη αξια, κι ας λετε το αντιθετο. Η αξια του, εγκειται στο οτι αναδεικνυει ενα μεγαλο προβλημα των ημερων μας, ειδικα στη Ελλαδα: Την υποκρισια. Καθε τι που νιωθουμε μας ξεπερναει κατα κρατος, το "βαφτιζουμε" καταπτυστο, το απαξιωνουμε, το κατηγορουμε, πολλες φορες χωρις να ξερουμε τιποτα γι αυτο. Καθε τι που νιωθουμε οτι υπολειπεται σε σχεση με μας, το επικαλουμαστε οταν μας συμφερει, χωρις στην ουσια να μας ενδιαφερει να το αλλαξουμε προς το καλυτερο, και χωρις να κανουμε το παραμικρο προς αυτη την κατευθυνση. Ενιοτε, ενω ζουμε στον ιδιο πλανητη, στο ιδιο "συστημα", επικαλουμαστε τα "γραναζια του" ως την αιτια της αποτυχιας μας, ενω στα ιδια "γραναζια", καποιοι εχουν πετυχει. Οντως ο κοσμος ειναι αδικος, και πραγματικα υπαρχουν ανθρωποι που υποφερουν, χωρις να εχουν ευθυνη για αυτο, σε διαφορες γωνιες του πλανητη. Γιατι δεν ειχαν ποτε ευκαιριες. Στην Ελλαδα ομως, δε μπορουμε να πουμε το ιδιο. Η αποποιηση ευθυνων, ισουται με υποκρισια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Την υποκρισια. Αει γεια σου. ;) μια μικρη διορθωση μονο πολλες φορες χωρις να ξερουμε τιποτα γι αυτο. πολλες φορες χωρις να ξερουμε τιποτα γι αυτο. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-Ritchie77 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Προφανως στην Ελλαδα πρεπει να γεννιεσαι πλουσιος με συνηθειες φτωχου...η να δινεις τα μισα λεφτα στο κομμα ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Προφανως στην Ελλαδα πρεπει να γεννιεσαι πλουσιος με συνηθειες φτωχου Το ωραίο είναι ότι οι περισσότεροι στην Ελλάδα γεννιούνται φτωχοί με συνήθειες πλούσιου και μετά κράζουν τους πλούσιους που έχουν συνήθειες πλούσιου. Go figure... Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
atreu73 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Συμφωνούμε σε κάτι που δεν έχει καμία αξία. Να στο πω αλλιώς, και που συμφωνούμε τι έγινε; Η ερώτησή σου δεν είναι επιχείρημα, είναι τελείως κενή, σαν να σε ρωτάω τι προτιμάς, να κοιμάσαι σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας όρθιος ή ξαπλωτός; Άσχετα πράγματα δηλαδή. Η αξία έγκειται στην ικανότητα αξιολόγησης πράξεων και επιλογής της μίας έναντι της άλλης. Δε διαβαζεις και νεα.... ::)...ΒΡΩΜΑΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ με ειδησεις για τη βοηθεια που προσφερουν ΤΩΡΑ χιλιαδες ανθρωποι και κρατη στις Φιλλιπινες.... Δηλ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να υπαρχει και ειδηση οτι καποιος κερδισε εναν πινακα σε μια δημοπρασια? :o Ελα Χριστε και Παναγιά...το εχουμε χασει τελειως εδω μεσα.... Και ΠΩΣ ξερεις οτι..ΕΧΕΙ χαθει το μέτρο.....οταν δεν ξερεις ΠΟΙΟΣ ειναι ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ....? Και στο κατω κατω της γραφης ποιος εισαι εσυ και με τι δικαιωμα κρινεις το που θα ξοδεψει καποιος τα λεφτα του? Εγώ δεν είμαι κάποιος υπεράνω κριτικής. Αρκεί να κατανοώ σε ποιο σημείο του συλλογισμού μου αυτή ασκείται. Τα γραπτά σου είναι σχεδόν πάντα ένα παραληρηματικό κατηγορώ για οτιδήποτε παρανοϊκά θεωρείς αριστερό και ακραίο και με κάποιο τρελό τρόπο θεωρείς ότι οι συνομιλητές σου θα πρέπει να υποκύψουν στους χαρακτηρισμούς σου, να τους δεχτούν και να αντιπαρέλθουν υπερασπιζόμενοι την δική σου ιδέα για αυτούς. Ρίξε μια ματιά στον "σολιψισμό" που σου αρέσει να χρησιμοποιείς. Δεν σημαίνει αυτό που νομίζεις ότι σημαίνει. θα επαναλάβω ότι έτσι μας έκανε ο καλός Θεούλης...ανά τους αιώνες. Ο καλός θεούλης επίσης είπε αν έχεις δύο, δώσε το ένα. Αλλά θέλω να σου δώσω ένα άλλο point. Υπάρχουν άνθρωποι που (για τα δικά τους στάνταρτς) (και είναι η συντριπτική πλειοψηφία- στο είπε και ο Μάνος. και ο JJ απ' έξω/απ' εξω ) το ότι το παιδί σου πάει σχολείο (και καλά κάνει, και να το χαίρεσαι), είναι πολυτέλεια. Αν είναι πολυτέλεια να πηγαίνουν τα παιδιά σου σχολείο ομολογώ και γω με την σειρά μου ότι μου αρέσει η μεγάλη ζωή. Κάποιος μπορεί να πει ότι είναι δικαίωμα να πηγαίνεις τα παιδιά σου σχολείο. Το ότι λείπει από τριτοκοσμικές χώρες δεν το κάνει πολυτέλεια. Παραμένει δικαίωμα που κάποιοι δεν έχουν. ο χρόνος αρκετός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Ο καλός θεούλης επίσης είπε αν έχεις δύο, δώσε το ένα. Αυτό το είπε ο καλός Χριστούλης...και δεν είναι το ίδιο ;)...εκτός εάν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά! Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Moderator Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Αν είναι πολυτέλεια να πηγαίνουν τα παιδιά σου σχολείο ομολογώ και γω με την σειρά μου ότι μου αρέσει η μεγάλη ζωή. Κάποιος μπορεί να πει ότι είναι δικαίωμα να πηγαίνεις τα παιδιά σου σχολείο. Το ότι λείπει από τριτοκοσμικές χώρες δεν το κάνει πολυτέλεια. Παραμένει δικαίωμα που κάποιοι δεν έχουν. Και έτσι να το δούμε , καμία διαφωνία. Δικαίωμα είναι και το να ξοδεύει κάποιος τα χρήματά του όπου θέλει. Το" πολυτέλεια" το χρησημοποίησα για να πω πως δεν είναι εύκολο να χαρακτηρίσουμε ως "υπερβολή" κάτι χωρίς μονάδα μέτρησης. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Τα γραπτά σου είναι σχεδόν πάντα ένα παραληρηματικό κατηγορώ για οτιδήποτε παρανοϊκά θεωρείς αριστερό και ακραίο και με κάποιο τρελό τρόπο θεωρείς ότι οι συνομιλητές σου θα πρέπει να υποκύψουν στους χαρακτηρισμούς σου, να τους δεχτούν και να αντιπαρέλθουν υπερασπιζόμενοι την δική σου ιδέα για αυτούς. Ρίξε μια ματιά στον "σολιψισμό" που σου αρέσει να χρησιμοποιείς. Δεν σημαίνει αυτό που νομίζεις ότι σημαίνει. Περιεργο γιατι τα δικα σου γραπτα μου φαινονται τις περισσοτερες φορες ΑΠΛΑ παρανοϊκα..και ολες τις φορες σχεδον...μιλια μακρια απο την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ... Τωρα το οτι δεν ειναι ακραιο το να κραζεις καποιον που αγορασε εναν πινακα ζωγραφικης επειδη...απλα εχει λεφτα.....μονο εσυ το λες... ;).. Οι συνομιλητες μου δεν χρειαζεται να υποκυψουν πουθενα...και σιγουρα οχι στις αποψεις μου για αυτους (τωρα αν κοροϊδευουν τον εαυτο τους και εμας λεγοντας οτι δεν ειναι αυτο που ειναι φως φαναρι οτι ειναι,ειναι αλλο θεμα... ;D) ,αυτο δεν σημαινει οτι μου απαγορευεται να τις εχω,εχω αλλωστε τονισει οτι σε αντιθεση με τον μεσο Ελληνα κομμουνιστη-αριστερο-προοδευτικο (που μας τα εχει κανει μπαλονια εδω και 40 χρονια) ειμαι ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ και οπαδος της ελευθεριας. Το" πολυτέλεια" το χρησημοποίησα για να πω πως δεν είναι εύκολο να χαρακτηρίσουμε κάτι χωρίς μονάδα μέτρησης. φασκεις και αντιφασκεις μετα μανιας...αποφασισε... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2013 Η αξία έγκειται στην ικανότητα αξιολόγησης πράξεων και επιλογής της μίας έναντι της άλλης. Για την συζήτηση δεν έχει αξία αφού και που πήρες απάντηση δεν άλλαξε κάτι. Ο καλός θεούλης επίσης είπε αν έχεις δύο, δώσε το ένα. Και κανείς, κανείς όμως, δεν άκουσε/ακούει. Τελικά θα μας εξηγήσετε γιατί δεν σας αρέσει αυτή η κίνηση; Τι είναι αυτό που σας χαλάει ακριβώς; Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις