Προς το περιεχόμενο

Θέση μουσικών στο χώρο του live.


LK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Καθόμουν και σκεφτόμουν ότι είναι πολύ βαρετό πλέον στα lives (τουλάχιστον στα Bar) η μπάντα να στήνεται με τον συνήθη τρόπο (πατάρι- drummer πίσω-  κιθάρα και μπάσο δεξιά/ αριστερά.....και στη μέση ο τραγουδιάρης).

 

Θα πρότεινα το κάθε όργανο να ακροβολιστεί σε μία γωνία του χώρου.

Θα το έκανε και λιγότερο βαρετό και πιο διαδραστικό.  ;D

 

 

(Δεν μιλάω για στάδια, νομίζω ότι μετά το "Live and loose in Paris" του Phil Collins, ό,τι και να γίνει θα επισκιαστεί ) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθόμουν και σκεφτόμουν ότι είναι πολύ βαρετό πλέον στα lives (τουλάχιστον στα Bar) η μπάντα να στήνεται με τον συνήθη τρόπο (πατάρι- drummer πίσω-  κιθάρα και μπάσο δεξιά/ αριστερά.....και στη μέση ο τραγουδιάρης).

 

Θα πρότεινα το κάθε όργανο να ακροβολιστεί σε μία γωνία του χώρου.

Θα το έκανε και λιγότερο βαρετό και πιο διαδραστικό.  ;D

 

 

(Δεν μιλάω για στάδια, νομίζω ότι μετά το "Live and loose in Paris" του Phil Collins, ό,τι και να γίνει θα επισκιαστεί ) .

Επίσης θα μπορούσε ο ντράμερ να κατέβει στο κοινό (μαζί με την ντράμς επ ώμου), ο κιθαρίστας να κάνει moonwalk πάνω στα ποτενσιόμετρα της κονσόλας, ο τραγουδιστής να κάνει κούνια με λουλούδια στα μαλλιά πάνω από τη σκηνή και τα πλήκτρα να πατήσουν ένα ακκόρντο σε όλη τη συναυλία ενώ με το άλλο χέρι ο πληκτράς θα βγάζει φλόγες από το στόμα ενώ ο μπασίστας θα σολάρει ακατάπαυστα αφού κανείς δεν του δίνει σημασία. Ένα band du soleil πράμα ας πούμε.

 

Γαμώ τα Vogue μου .....

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Επίσης θα μπορούσε ο ντράμερ να κατέβει στο κοινό (μαζί με την ντράμς επ ώμου), ο κιθαρίστας να κάνει moonwalk πάνω στα ποτενσιόμετρα της κονσόλας, ο τραγουδιστής να κάνει κούνια με λουλούδια στα μαλλιά πάνω από τη σκηνή και τα πλήκτρα να πατήσουν ένα ακκόρντο σε όλη τη συναυλία ενώ με το άλλο χέρι ο πληκτράς θα βγάζει φλόγες από το στόμα ενώ ο μπασίστας θα σολάρει ακατάπαυστα αφού κανείς δεν του δίνει σημασία. Ένα band du soleil πράμα ας πούμε.

 

Γαμώ τα Vogue μου .....

 

Περίεργο, από εσένα περίμενα πιο προχώ απόψεις .  ;D

Γερνάς  :P

 

H όλη ιδέα μου ήρθε από μία εικαστική έκθεση, όπου ένας τρομπετίστας έπαιζε κάτι Free τζαζιές, ανεβοκατεβαίνοντας μια μεγάλη σκάλα.

 

Εκεί συνέλαβα την ιδέα.  ;D ;D

 

Αν στο πλατύσκαλο που έκανε η σκάλα (ήταν criss cross) βάζαμε (και λόγω χώρου) έναν ντράμερ π.χ , τον τρομπέτα πάνω, και ξέρω γω έναν κοντραμπάσο κάτω….θα ήταν ένας πολύ ενδιαφέρον συνδυασμός μουσικής και «σκηνοθεσίας».

 

Αν μπορούσες δε να κινηθείς και στο χώρο (εκεί μπορούσες), θα είχες τη δυνατότητα να απομονώσεις ηχητικά τι παίζει ο drummer και να εστιάσεις σε αυτόν (αν σε ενδιαφέρει λέμε- εδώ κολλάει η διάδραση) .

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το τελευταίο είναι πολύ ενδιαφέρον μιας και,κινούμενος χωροταξικά και μόνο, θα μπορούσες να "επηρεάσεις" τη μίξη που ακούς στ'αυτιά σου και πηγαίνοντας προς το κέντρο να έχεις πάλι το συνολικό αποτέλεσμα!

 

Αν και άβολη ιδέα...ενδιαφέρουσα!! ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Αυτό το τελευταίο είναι πολύ ενδιαφέρον μιας και,κινούμενος χωροταξικά και μόνο, θα μπορούσες να "επηρεάσεις" τη μίξη που ακούς στ'αυτιά σου και πηγαίνοντας προς το κέντρο να έχεις πάλι το συνολικό αποτέλεσμα!

 

 

 

Εμ αυτό λέμε!

Να είσαι ενεργητικός στο Live.

Όχι παθητικός.

Interactive!  ;D ;D ;D

 

Y.Γ.  

Έχω πάει σε live, όπου απήλαυσα όλη την μπάντα....μέχρι...μέχρι που έμπαινε ο κιθάρας. ;D ;D

 

Αν ίσχυε το Lakis' stage plan , θα μπορούσα να τον muta-άρω....καθήμενος μακριά του....πολύ μακριά  του... ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν στο πλατύσκαλο που έκανε η σκάλα (ήταν criss cross) βάζαμε (και λόγω χώρου) έναν ντράμερ π.χ , τον τρομπέτα πάνω, και ξέρω γω έναν κοντραμπάσο κάτω….θα ήταν ένας πολύ ενδιαφέρον συνδυασμός μουσικής και «σκηνοθεσίας».

Δε λέει όμως αν δεν έχει και μια Esther Williams από κάτω να κάνει κόλπα με το υδρομπαλέτο της.

Φράκο και μπόλικο στυλ έχω. Ημίψηλο και μπαστούνι μου λείπουν (στο background δεν κάθομαι αν είναι γίνουν τέτοια μεγαλεία).

 

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δε λέει όμως αν δεν έχει και μια Esther Williams από κάτω να κάνει κόλπα με το υδρομπαλέτο της.

Φράκο και μπόλικο στυλ έχω. Ημίψηλο και μπαστούνι μου λείπουν (στο background δεν κάθομαι αν είναι γίνουν τέτοια μεγαλεία).

 

 

Μα εγώ δεν είπα ότι τελειωποίησα τη θεωρία μου. ;D  :P

Γι' αυτό ετέθη σε δημόσια διαβούλευση , ίνα προκείψουν ενδιαφέρουσες προσθήκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω μικρό όφελος θα δεις από ένα σύστημα που απομονώνει συγκεκριμένα όργανα κατά βούληση και ακόμα μικρότερη δια-δραστικότητα. Τα έργα που εκτελούνται είναι προορισμένα να παιχτούν από ορχήστρα και τα όργανα αλληλοσυμπληρώνονται. Η εμπειρία δεν θα είναι πολύ διαφορετική από το να κάθεσαι μπροστά σε μια κονσόλα μίξης και να παίζεις με τις ρυθμίσεις.

Η θεωρία σου θα έστεκε αν έστεκε μόνο του και το ξεχωριστό παίξιμο κάθε οργάνου.

Σαν μια χορωδία δηλαδή που όλοι θα ήταν πριμαντόνες.

Για την ώρα στο μόνο που προσωπικά ελπίζω αναφορικά με δια-δραστικότητες είναι μια καλή θέση στο ακροατήριο.   

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Η εμπειρία δεν θα είναι πολύ διαφορετική από το να κάθεσαι μπροστά σε μια κονσόλα μίξης και να παίζεις με τις ρυθμίσεις.

 

 

Ακόμα και αυτό, δεν το θεωρώ καθόλου λίγο, υπό την έννοια ότι δεν είμαι ενεργό μέρος του ακροάματος.

Έτσι μου παρέχεται η δυνατότητα (όσο μου παρέχεται) "παρέμβασης".

 

Αλλά για να μην το περιορίσουμε μόνο στο ηχητικό, ας το επεκτείνουμε και στο οπτικό.

Μπορεί π.χ. με αυτόν το τρόπο να πλησιάσω τον ντράμμερ και ακόμα-ακόμα, να πάω πίσω από αυτόν για να δω πώς χειρίζεται πόδια κ.ο.κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

  βασικα εχει να κανει και με το πως φαινεται μια μπαντα (δε νομιζω να αρεσε σε πολλους να βλεπουν ντραμς μπροστα), αλλα και με το πως ακουγεται. Σε μικρες σκηνες χωρις μονιτορς, μπασο ντραμς πρεπει να ακουνε οσο δυνατον καλυτερα ο ενας τον αλλον, και να ακουγονται μαζι απο τους υπολοιπους, οποτε παιζουν συνηθως διπλα. εχει να κανει και με ευκολια, αλλα και με ομοιογενεια στον ηχο..

 

επισης, σκεψου οτι ο ηχος καθυστερει περιπου 3 ms το μετρο. Αρα αν σε μια μικρη σκηνη βαλεις μπασο, ντραμς, γενικα ρυθμικα οργανα τεσσερα-πεντε μετρα μακρυα, θα ακουνε ο ενας τον αλλον (αν δεν χρησιμοποιουν μονιτορς) με 12-15 ms διαφορα, και το παιξιμο θα ειναι κολαση..

 

  τωρα σε μεγαλα live, με ηχο, σκηνοθεσια κτλ, ειναι η θεμα μπαντας η του stage director. Αλλα ακομα και σε μπαντες ντραμμερ δεν θυμαμαι να χω δει ποτε ντραμς μπροστα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου