Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 93
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Εγω παιδια νομιζω οτι ειναι too much τα περι κανονων κριτικης, ασχετα αν οι προβληματισμοι εχουν βαση.

Φανταζομαι οτι το noiz δεν ειναι κανενα talent show ουτε κανενας θεωρει τον εαυτο του Ροζιτα Σωκου .

Γνωμες λεμε και τιποτε αλλο .

Την βαρυτητα της καθε γνωμης ,τον τροπο ,την προσεγγιση  ,

αλλα και το πως θα την εισπραξει ο καθενας ειναι τελειως υποκειμενικο θεμα.

Υπαρχει  η ιδεα , η καλλιτεχνικη αξια , η τεχνικη ,η παραγωγη , η ενορχηστρωση ,οι στιχοι και ποσα αλλα .

Αλλος γραφει σε στουντιο , αλλος στο κινητο , αλλος στο σαλονι .

Αλλοι ενδιαφερονται για την τεχνικη προσεγγιση ,αλλοι για το ολο κονσεπτ ,αλλοι μονο για την ιδεα .

Χωρια τα γουστα περι μουσικης .Μεταλα -βαρεα και ανθυγιεινα ,κροταλα ,

τομαροκρουστες ,παλιοροκαδες ,νεοροκαδες ,ποπαδες ,παπαδες ,τζαζαδες,μπλουζαδες ,σκυλαδες, ξυλοκοποι ,ξυλογλυπτες , μαραγκοι ,επιπλοποιοι ,μαστορες ,Luthiers ,ειδη μπανιου ,ειδη υγιεινης,ειδη καπνιστου, ΚΤΕΟ ,βουκλανιζατερ και ......

 

Προσωπικα τα clips τα θεωρω οπως και το ιδιο το noiz ενα βημα για μουσικους κ καλλιτεχνες

οπου δινεται εκτος της δυνατοτητας παρουσιασης και η δυνατοτητα αλληλεπιδρασης σε ενα "κοινο"  περιβαλλον.

Αλλιως οποιος θελει τα ανεβαζει στην σελιδα του ,στο youtube ,στο myspace -παλια - κ.α.

Δεν ειναι το ιδιο τα σχολια στο νοιζ με τα σχολια στο youtube η στο FB .

Ασχετα αν δεν ξερεις τι καπνο φουμαρει ο καθενας εδω μεσα .

Η και να ξερεις παλι το ειδικο βαρος στο noiz ειναι δαφορετικο

απο την ξαδερφη που θα κανει Like το βιντεο στο FB , η τον φιλο απο το στρατο που σε βρηκε στο youtube .

 

Καποιοι μιλησαν για τακτ και συμφωνω .Γενικοτερα .Οχι ομως στη μουσικη.

Γιατι να πεις ψεμματα ? Λες δεν ΜΟΥ αρεσει .

Καποιοι ειπαν για τα πολλα "καλα " λογια .Ειτε λογω γνωριμιων,

ειτε λογω ευγενειας ,ειτε λογω πολιτικης ειτε ξερω γω τι .

Νταξει .Και τι εγινε  ? Θα φουσκωσουν τα μυαλα του καλλιτεχνη ?

Κακο δικο του και δικο τους .Την αληθεια ομως  την ξερουν και οι δυο .

Θα αλλαξει το αποτελεσμα η ανωνυμια ? Η φολα θα ειναι φολα .

Ουτε εμενα μου αρεσουν τα καλα λογια .

Προτιμω την κριτικη τυπου Φιρμα που εστιαζεται στα αρνητικα σημεια .

Δεν σημαινει οτι ο τυπος ειναι ο γκουρου η η Σασα Νταριο .

Λεει ομως  ευθεως την γνωμη του - με το οποιο κοστος -  ,δεν χαιδευει αυτια ,

και για μενα εχει περισσοτερη βαρυτητα το αρνητικο σχολιο παρα το "Μπραβο μεγαλε ".

(Προσωπικα τετοιου ειδους κριτικη προτιμω)

Οταν εντοπιζονται τα λαθη επισημαινονται αδυναμιες ειναι πιο ευκολο τα τα διορθωσεις .

Ειναι ομως αλλοι ανθρωποι που θελουν αυτο το φιλικο χτυπημα στην πλατη .Τι να κανουμε ?

Διαφορετικοτητα .Πως να την βαλεις σε καλουπι και κανονες ?

Μονο ο ιδιος ο uploader θα μπορουσε αν ηθελε να ορισει το ειδος της "κριτικης"

που θα του ασκουταν .πχ ,"πειτε μου μονο αν παιζω καλα μην δινετε σημασια στο κομματι "

η " Η ιδεα πως σας φαινεται?Τα υπολοιπα  αφηστε τα γιατι το εγραψα 4 ξημερωματα κουρουμπελο  "

Καποιες φορες γινεται .

Η ουσια ειναι το τι ζηταει ο καθενας καθε φορα .

 

Απο το noiz  εχω κομματια παιδιων που τα εχω ενταξει στο playlist μου .

Τα θεωρω διαμαντια και χωρις το noiz δεν θα τα ειχα ακουσει ποτε .

Εχω ανακαλυψει μουσικες ,μουσικους ,καλλιτεχνες

και διαφορετικες μουσικες προσεγγισεις η τεχνικες .

 

Καποια ειδη μουσικης αλλα και μουσικοι  με αφηνουν αδιαφορο .

Οσο αρτιο τεχνικα κι αν ειναι το αποτελεσμα

αφου δεν μου κανει κλικ ,με το ζορι γαμος δεν γινεται !

Φταινε οι καλλιτεχνες ?  Φταιω εγω ? Αφου θεμα προσωπικου γουστου ειναι ολα .

 

Εμενα δεν μου αρεσει το μεταλ ουτε το σρεντ.

Τι να πω σε κατι παιδια που παιρνουν μερος

σε κατι διαγωνισμους και γαζωνουν την ταστιερα ?

Μπραβο ?

Αφου δεν τα ακουω αυτα .

Ομως ειναι παιχταραδες .Δεν το αξιζουν το μπραβο ομως ?

 

Επισης ακουω κατι πρωτολεια πραγματα και ανατριχιαζω .

Τι κι αν εχει λαθη τι κι αν λειπει η μιση ορχηστρα τι κι αν ειναι εκτος μετρου?

Το συναισθημα που γενναται δεν ειναι το πρωτο ζητουμενο ?

Να πω "ανατριχιασα φιλως "η να πω "ακουγεται σαν ξεκουρδιστη λατερνα" ?

 

Καποιες δουλειες οσο και να μην σε ενδιαφερει το ειδος

βλεπεις την φροντιδα για την παρουσιαση μεχρι και την παραμικρη λεπτομερεια .

Και φαν να μην εισαι το ολο προτζεκτ σε κερδιζει .

Να πω "οχι Ντουραν Ντουραν ρε πστη μου" η "ρισπεκτ για ολα ?"

 

Που θελω να καταληξω ? Οτι υπαρχουν χιλιες δυο παραμετροι .

Οπως και γνωμες - μη πω το ρητο του Dirty Harry  ;D

Ειτε επωνυμες ,ειτε ανωνυμες ,ο καθενας τις φιλτραρει και πορευεται .

Τα υπολοιπα ειναι καλουπια .

Η τεχνη δεν μπαινει σ΄αυτα .

Κατα τη γνωμη μου το ιδιο και η κριτικη γι αυτη.

Εκτος αν παμε για κανενα Fame Noiz Story

η Noiz Η Ευκαιρια .  ;D

Πιστευω οτι η θεσπιση κανονων θα ευνουχιζε την ολη ιστορια .

 

Η εκθεση εχει συνεπειες αλλα παραμενει και μεγαλη μαγκια

ασχετα απο το που πηγαζει .

Ειδικα σε ενα ανωνυμο φορουμ με κοινο παρονομαστη .

Νομιζω οτι ολοι , αυτο πρεπει να το σεβομαστε .

 

 

 

 

 

 

 

Κλέψαν το Twang και έμεινε η Tele χήρα

Δημοσιευμένο

Ειναι ενα θεμα που νομιζω τους περισσοτερους μας εχει απασχολησει κατα καιρους.

Θεωρω σχεδον αδυνατο να ειναι κανεις αντικειμενικος σ'οτι αφορα την κριτικη η τη γνωμη που εχει να κανει με καποιο κλιπ-και οχι  μονο με τα κλιπς-και οι λογοι ειναι πολλοι.

 

Το γεγονος οτι μουσικα ολοι μας καπου"κλινουμε"περισσοτερο η λιγοτερο,η προσωπικη σχεση που μπορει να υπαρχει αλλα και η στιγμη ακομα που ακουμε ενα κομματι.

Επισης διαφορετικα νομιζω γραφουμε σε καποιο μελος που ειναι στην αρχη και χρειαζεται ενθαρρυνση παρα τα μεμπτα που μπορει να δεις σ'αυτο που ανεβαζει-και ποιος τελικα δεν εχει αδυναμιες-και διαφορετικα,πιο αυστηρα ισως,σε εκεινον που σου εχει βαλει ψηλα τον πηχη με τα δειγματα του.

 

Υπαρχουν φορες που ακους κατι που "θαβεται"και λες "μα δεν ειναι τοσο κακο" και αλλες που ενω δε σου πολυαρεσει καποιο τρακ και θες να πεις τη γνωμη σου βλεπεις να γραφονται

"διθυραμβοι" και τελικα ειτε δε γραφεις τιποτα ειτε "λειαινεις" σ'ενα βαθμο αυτα που λες.

Επισης καποιες φορες βλεπεις οτι ο "ανεβαζων" ;D δε σου δινει περιθωρια για πολλα πολλα δηλ.ακομα κι αν του πεις μια διαφορετικη γνωμη απ'αυτη που εχει στο μυαλο του  σου αφηνει να εννοηθει οτι"ετσι το βλεπω αρα ετσι ειναι".Πασο.

 

Η αληθεια ειναι οτι σπανιως καταφερνω να αψηφω εντελως ολα τα παραπανω αλλα τουλαχιστον προσπαθω να γραψω την οποια παρατηρηση εχω με ειλικρινεια,καλη προθεση,τακτ(δεν ειναι και το φορτε μου βεβαια ;D ;D) αλλα και με το σκεπτικο οτι μπορει να ειμαι λαθος.

Στο τελος τελος μια γνωμη ειναι μη "ειδικου",μη μουσικου πλην τιμια(στο βαθμο που επιτρεπουν ολα αυτα που προαναφερθηκαν).

Παντως αυτο που δεν εχω διακρινει σε κλιπς,ειμαι σχετικα νεος στο φορουμ και ισως  χαμηλου iq ;D οποτε μπορει να κανω λαθος,ειναι εμπαθεις και κακοβουλες κριτικες.

Δεν εννοω κακες.

 

Απλες(απλοικες ισως) και ατακτες σκεψεις.

Δημοσιευμένο

Φανταζομαι οτι το noiz δεν ειναι κανενα talent show ουτε κανενας θεωρει τον εαυτο του Ροζιτα Σωκου .

Ρεμαλι θα με πεθανεις παλι  :D :D :D

 

 

Και τωρα θα κατσω να διαβασω το υπολοιπο μπας και γραφει τιποτα σοβαρο  ;D

Δημοσιευμένο

Το μόνο που πρέπει να αλλάξει στην ενότητα κριτική είναι η συμμετοχή. Θα έλεγα ότι συνήθως είναι φτωχή.

 

Συμμετέχω όταν μπορώ. Κρίνω όσο πιο ευγενικά μπορώ και καλοπροαίρετα. Δεν ασχολούμαι με δουλειές όπου η άποψή μου δεν συνεισφέρει κάτι. Ιδίως πρέπει να έχει κανείς ιδιαίτερο τακτ όταν σχολιάζει αισθητικά, υποκειμενικά ζητήματα.

 

Δεν θεωρώ όμως ότι ένας δημιουργός μπορεί να πάθει κακό ακόμη και από κακοπροαίρετη κριτική. Η τελευταία μάλιστα μπορεί να είναι από τις πιο ωφέλιμες, αφού εστιάζει σε αληθινά ελαττώματα, εντοπισμένα με μεγάλη οξυδέρκεια, προκειμένου να εκπληρώσει την κακή της πρόθεση.

 

Η ικανότητα του δημιουργού να φιλτράρει την κριτική που του γίνεται, είναι κομμάτι της δημιουργίας. Ένας καλός δημιουργός πρέπει να είναι σε θέση να αντιληφθεί ποια κρίση θα τον πάει μπροστά ή να προσπεράσει (αργά ή γρήγορα) μια κακόπιστη κριτική, όσο και αν τον πλήγωσε προς στιγμήν.

Δημοσιευμένο

Ιδίως πρέπει να έχει κανείς ιδιαίτερο τακτ όταν σχολιάζει αισθητικά, υποκειμενικά ζητήματα.

Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο εκτος απο υποκειμενικη κριτικη για την τεχνη. Για οποιοδηποτε ζητημα της.

Εχω πει και παλιοτερα την αποψη μου, οτι κριτικη δεν μπορει να γινεται στην τεχνη.

Μονο υποκειμενικα σχολια.

 

Κατα τα αλλα συμφωνω

Δημοσιευμένο

Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο εκτος απο υποκειμενικη κριτικη για την τεχνη. Για οποιοδηποτε ζητημα της.

Εχω πει και παλιοτερα την αποψη μου, οτι κριτικη δεν μπορει να γινεται στην τεχνη.

Μονο υποκειμενικα σχολια.

 

Κατα τα αλλα συμφωνω

Ναι κατά κανόνα η δημιουργία είναι κάτι υποκειμενικό, αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι περιέχει κάποιες εκφάνσεις πιο αντικειμενικές (εννοώ κυρίως θέματα τεχνικά). Επίσης υπάρχουν παρατηρήσεις πάνω στη δουλειά κάποιου που μπορεί να αναγνωρίζονται σαν εύστοχες τόσο από τον κρινόμενο όσο και από τους υπόλοιπους αναγνώστες του θέματος. Οι τελευταίες, αν και υποκειμενικές, είναι -ας πούμε- θέσει αντικειμενικές.

Δημοσιευμένο

Ναι κατά κανόνα η δημιουργία είναι κάτι υποκειμενικό, αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι περιέχει κάποιες εκφάνσεις πιο αντικειμενικές (εννοώ κυρίως θέματα τεχνικά).

Δλδ καποιο παραδειγμα τεχνικου θεματος που δικαιολογει αντικειμενικο σχόλιο στο αποτελεσμα του εργου τεχνης?

Δημοσιευμένο

Προτιμω την κριτικη τυπου Φιρμα που εστιαζεται στα αρνητικα σημεια .

Δεν σημαινει οτι ο τυπος ειναι ο γκουρου η η Σασα Νταριο .

Λεει ομως  ευθεως την γνωμη του - με το οποιο κοστος -  ,δεν χαιδευει αυτια ,

και για μενα εχει περισσοτερη βαρυτητα το αρνητικο σχολιο παρα το "Μπραβο μεγαλε ".

Mόνο που ο "φίρμας" έχει γράψει και τις πιο διθυραμβικές κριτικές που έχουν ποτέ ποσταριστεί. ;)

InfluenSir!

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...