Προς το περιεχόμενο

Η κριτική στο Νόιζ


RayDTutto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Το πραγματικά ενοχλητικό όμως είναι το ακόλουθο. Ένα clip για να ακουστεί, πρέπει να μείνει στην λίστα των πρόσφατων θεμάτων του forum για όσο το δυντατόν περισσότερες ώρες.. Ποιός θα ψάξει clips που βρίσκονται 4-5 σελίδες πίσω στην ενότητα των clips? Kανένας μάλλον..

 

Για να είναι λοιπόν το clip φρέσκο. αρχίζει το γνωστό βιολί.... Σχόλια, πολύ ωραίο μπράβο κλπ κλπ.... Καμία απάντηση γιατί το κλιπ είναι στον αφρό ακόμα.... Μετά από ώρες και ενώ δεν φαίνεται πουθενά στην λίστα με τα πρόσφατα θέματα, έρχεται η απάντηση.... -- Παιδιά ευχαριστώ πολύ , κλπ κλπ

 

Το clip επανέρχεται στα πρόσφατα, πρώτη μούρη στο forum οπότε λογικό είναι να το ακούσουν νέοι χρήστες... Κάποιοι θα σχολιάσουν... Η απάντηση φυσικά δεν θα έρθει καπάκι... Μπορεί να έρθει και την άλλη μέρα .. Και φτου και από την αρχή...

 

ε ,αυτό, ναι το ομολογώ, μου σπάει τα νεύρα... ;)

 

Σαν ερασιτέχνης ναρκαλιευτής και αρχαιολάγνος δηλώνω ευθαρσώς ότι το κάνω συχνά. Έχω πέσει συχνά σε νεκρούς συνδέσμους και μαύρες οθόνες που χάσκουν στο youtube αλλά δεν πτοούμαι. Η βιβλιοθήκη είναι μεγάλη. Η πρόσβαση εύκολη.

Ομολογώ ότι έχω πέσει σε κομματάκια που μου άρεσαν πολύ κι ενώ θα ήθελα να τα σχολιάσω και να τα ακούσουν ενδεχομένως και κάποιοι άλλοι δεν το έκανα.

Το δεύτερο συμπέρασμά σου όντως ισχύει. Και όντως είναι λίγο κουραστικό.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 93
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Η αναζήτηση παλιότερων clips όντως μπορεί να αποκαλύψει εξαιρετικό ύλικο, που μπορεί να έτυχε, να μην έπεσε στην αντίληψη κάποιου.  Θα βοηθούσε, αν μπορούσε να γίνει μια κατηγοριοποίηση των clips. Πχ. original ή cover, jam improvisation over backing track, στυλ clip κλπ κλπ.. Αυτή την στιγμή, η αναζήτηση για συγκεκριμένο υλικό γίνεται δύσκολα...  ::)

 

Τώρα, για το δεύτερο συμπέρασμα που λες, το να γίνει μια δυο φορές, οκ, κανένα πρόβλημα... Άν όμως γίνεται συστηματικά, νομίζω ότι ενοχλεί.. ;)

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως "φρεσκος" αποδεκτης κριτικης, απο διθυραμβικης  ;D εως πολυ αυστηρης, εχω να πω τα εξης:

 

Υπαρχουν δυο ειδων κριτικες:

 

Απο μουσικους, και απο μη μουσικους.

 

Καθε ειδος απο τα δυο, εχει την αξια του. Ο μουσικος σε κρινει επηρεαζομενος απο τεχνικα κριτηρια, ενιοτε απο μουσικολογικα. Ο μη μουσικος, σε κρινει μοναχα με το αν τον "αγγιξε" αυτο που ακουσε, με τον ενα ή τον αλλο τροπο. Αν συνεβη καποια αλληλεπιδραση βρε αδερφε, αν ηθελε να χορεψει, να κουνηθει, αν ανατριχιασε, αν στενοχωρηθηκε, αν χαρηκε, αν βρηκε καποιο νοημα στο στιχο κλπ.

 

Βοηθαει και το να ακουσεις οτι "στο 3.22 επαιξες λαθος νοτα" ή οτι "η αλλαγη απο κουπλε σε ρεφραιν ήταν λιγο ακυρη", βοηθαει και το "χαλια ηταν δε μου αρεσε καθολου" ή το "μπραβο, πολυ ωραιο".

 

Οπως ειπα και μεσα στο thread που υπεστη κριτικη προ ελαχιστων ημερων, καθε κριτικη μας φερνει πιο κοντα στην αληθεια, οσο γυαλισμενη ή επιπολαια κι αν ειναι, οποια κι αν ειναι τα κριτηρια της. Γι αυτο και πρεπει να την επιδιωκουμε.

 

Σιγουρα υπαρχει και η κριτικη απο γνωστους, η οποια ειναι πιο εξευγενισμενη για προφανεις λογους και πολλες φορες οχι τοσο αντικειμενικη. Ειναι στο χερι του κρινομενου ομως, να αναζητησει τα αιτια της καθε κριτικης και να ζυγισει την αντικειμενικοτητα της.

 

Γενικα στο Noiz, θεωρω πως ενα βημα για να ανεβαζουμε τραγουδια προς ακροαση και κριτικη, ειναι πολυτιμο. Θεωρω πως δεν ειναι απαραιτητο αυτο να γινεται ανωνυμα, ειδικα εαν πριν και μετα την κριτικη των τριτων, ο καθεις που ανεβαζει εχει κανει τη δικη του αυτοκριτικη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ σε όλα με τον Jimmypap.

 

Όσον αφορά το θέμα της ανωνυμίας, προσωπικά συμφώνησα με την ιδέα καθότι θεωρώ ότι υπάρχουν άνθρωποι (τους οποίους εκτιμώ ιδιαιτέρως παρεμπιπτόντως) οι οποίοι αισθάνονται υποχρέωση να σχολιάσουν (κυρίως θετικά) τα κλιπς που ανεβάζω ανεξαρτήτως με το αν τους άρεσαν ή όχι. Γνωρίζω δε ότι αυτό συμβαίνει και σε πολλούς άλλους που δημοσιοποιούν τα πονήματά τους αλλά παραδέχομαι ότι το κάνω και εγώ ενίοτε.

 

Οπότε δράττομαι της ευκαιρίας να ζητήσω με απόλυτο σεβασμό και άπειρη εκτίμηση, σε οποιονδήποτε αισθάνεται την παραμικρή υποχρέωση, να μην σχολιάζει λόγω αυτής, παρά μόνο αν πιστεύει ότι έχει πραγματικά να πει κάτι είτε θετικό είτε αρνητικό.

 

Πολλές φορές ένα "ρε φίλε, δε μου άρεσε. Δεν έχω να πω κάτι άλλο" έχει μεγαλύτερη αξία από μια θετική γενικότητα. Άσε που μετά, το "ρε φίλε, μου άρεσε πολύ" μετράει αλλιώς.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλέον, δεν ακούω συχνά clips και σπάνια σχολιάζω... Δεν έχω ήχο στην δουλειά και τα απογεύματα, δεν έχω τον χρόνο που χρειάζεται..

 

Κατά καιρούς έχουν ανέβει διαμάντια... Εξαιρετικά τραγούδια από εξαιρετικούς μουσικούς. Πάντα κάτι που αξίζει, θα βρει αργά γρήγορα τον δρόμο του... Δεν μπορεί να θάψει κάποιος, ακόμα και αν το θέλει (απορώ γιατί να το θέλει βέβαια...) κάτι το εξαιρετικό!

 

Απο 'κει και πέρα, προβλήματα υπάρχουν προφανέστατα...

 

Πολλά clips ήταν εξαιρετικά και ενώ περίμενα διθυράμβους, διάβασα σχόλια με παρατηρήσεις επί παντός επιστητού...

 

Άλλα clips, προφανέστατα μέτρια και με πολλά προβλήματα, στην εκτέλεση, στις ιδέες , στην ηχογράφηση κλπ κλπ... εισέπραξαν χαϊδολογήματα, λόγω ευγένειας προς τον φίλο μας κλπ κλπ

 

Προφανέστατα υπάρχουν οι συμπάθειες και οι γνωριμίες. Και δεν είναι κακό. Και προφανέστατα, οι κριτικές ενίοτε, γίνονται λίγο πιο καλλωπισμένες ώρες ώρες... Εξάλλου και κακό να είναι ένα clip, δεν βλέπω τον λόγο να κριτικάρει κανείς απότομα και άτσαλα αυτόν που το ανέβασε... Δεν είναι ωραίο πράγμα να τον απογοητεύεις τον άλλο. Η καλόβουλη κριτική και όχι το χάιδεμα, επιβάλλεται !!

 

Το πραγματικά ενοχλητικό όμως είναι το ακόλουθο. Ένα clip για να ακουστεί, πρέπει να μείνει στην λίστα των πρόσφατων θεμάτων του forum για όσο το δυντατόν περισσότερες ώρες.. Ποιός θα ψάξει clips που βρίσκονται 4-5 σελίδες πίσω στην ενότητα των clips? Kανένας μάλλον..

 

Για να είναι λοιπόν το clip φρέσκο. αρχίζει το γνωστό βιολί.... Σχόλια, πολύ ωραίο μπράβο κλπ κλπ.... Καμία απάντηση γιατί το κλιπ είναι στον αφρό ακόμα.... Μετά από ώρες και ενώ δεν φαίνεται πουθενά στην λίστα με τα πρόσφατα θέματα, έρχεται η απάντηση.... -- Παιδιά ευχαριστώ πολύ , κλπ κλπ

 

Το clip επανέρχεται στα πρόσφατα, πρώτη μούρη στο forum οπότε λογικό είναι να το ακούσουν νέοι χρήστες... Κάποιοι θα σχολιάσουν... Η απάντηση φυσικά δεν θα έρθει καπάκι... Μπορεί να έρθει και την άλλη μέρα .. Και φτου και από την αρχή...

 

ε ,αυτό, ναι το ομολογώ, μου σπάει τα νεύρα... ;)

  Υπάρχει και η πουστιά της ώρας που ανεβάζουμε κομμάτια που δεν ανέφερες,Εγω την κάνω πάντως.Βραδάκι 9-10 η ώρα.Πίνεις κάνα ουισκάκι στο μπαλκόνι,βλέπεις πως πάει το πράγμα και το πρωί με το καλό απαντάς.

  Αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω που βρίσκεις το κακό να επανέρχονται τα κομματιά.Αν δεν σου αρεσουν δεν συμετέχεις είναι τόσο απλό.Δεν κατάλαβα αφού δούλεψα σε μια ίδεα και έγραψα και έπαιξα να μην την τρέξω λίγο να ακούστει.Δεν εκβίαζεις κανένα να σε ακούσει απλά του δίνεις την επιλογή,χεχεχε.βλπεποντας το θρεντ σου.

If I don't doit somebody else will

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Υπάρχει και η πουστιά της ώρας που ανεβάζουμε κομμάτια που δεν ανέφερες,Εγω την κάνω πάντως.Βραδάκι 9-10 η ώρα.Πίνεις κάνα ουισκάκι στο μπαλκόνι,βλέπεις πως πάει το πράγμα και το πρωί με το καλό απαντάς.

  Αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω που βρίσκεις το κακό να επανέρχονται τα κομματιά.Αν δεν σου αρεσουν δεν συμετέχεις είναι τόσο απλό.Δεν κατάλαβα αφού δούλεψα σε μια ίδεα και έγραψα και έπαιξα να μην την τρέξω λίγο να ακούστει.Δεν εκβίαζεις κανένα να σε ακούσει απλά του δίνεις την επιλογή,χεχεχε.βλπεποντας το θρεντ σου.

 

δεν έχει να κάνει με το αν μου άρεσε ή όχι ή ιδέα... Έχει να κάνει με τον τρόπο... Να σου πω άλλο παράδειγμα... Είμαστε πχ φίλοι στο facebook. Γράφεις ένα ωραίο βίντεο στο youtube και θέλεις να το μοιραστείς με κόσμο.

 

Είναι διαφορετικό να το ανεβάσεις στο δικό σου wall, που σημαίνει ότι εγώ θα δω την συγκεκριμένη κίνηση, θα το παρακολουθήσω αν θέλω και στην τελική θα το ανεβάσω και στο δικό μου wall, αν το θέλω, και εντελώς διαφορετικό να το ποστάρεις κατευθείαν στο δικό μου wall... Πολλοί δεν καταλαβαίνουν καν την διαφορά...

 

Είναι ίδιας κατηγορίας φάουλ... Δεν είναι κόκκινη κάρτα, ίσως ούτε κίτρινη... Άν όμως γίνεται συνέχεια, ίσως πρέπει να βγει και η κάρτα...

 

Δεν είπα ότι ήρθε και η συντέλεια του κόσμου...  ;) ;)

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με παραξενεύει η τοποθέτησή σου και προσπαθώ να καταλάβω αν υπάρχει παρανόηση για αυτό να εξηγήσω καλύτερα τη δική μου θέση.

 

Η σχετικότητα δεν σημαίνει αδυναμία διατύπωσης οποιασδήποτε κρίσης. Κάθε έργο έχει και μία φόρμα η οποία εκφράζει το δημιουργό του, από την άλλη μεριά όμως το εκάστοτε ύφος συνήθως έχει τους κανόνες του.

Γιατι να εχει φορμα?

Π.χ. αν σας παρουσιάσω ένα κομμάτι progressive rock και χάνω το μέτρο, στραβοπατάω νότες κλπ, δεν είμαι αντικειμενικά εκτός ύφους;

Και γιατι να θεωρηθει "progressive rock"?

Αν παίζω shred και χάνω νότες στα πιο γρήγορα περάσματα, δεν είμαι αντικειμενικά εκτός ύφους;

Οχι.  Δεν εισαι sherd. Εισαι οτι θελεις. Χανεις το μετρο και στραβοπατας στις νοτες

Αν αντίθετα παίζω sonic youth δεν πειράζει να κάνω πράσινες (ίσως και να χρειάζεται).

Γιατι να παιζεις sonic youth? δεν εχεις δικια σου μουσικη? Kαι γιατι να χρειαζονται πρασινες? "Πρεπει" για να εισαι στο υφος, αλλιως καταστροφη.

Αν όμως παίζω clean-cut pop και οι φωνές είναι θολές και μπουκωμένες λόγω κακής τοποθέτησης/επιλογής μικροφώνου, ενώ όλα τα άλλα "γυαλίζουν" μέσα στη μίξη, αντικειμενικά δεν έχω αστοχήσει ως προς το ηχοληπτικό της φωνής;

Και γιατι ενω "οι φωνές είναι θολές και μπουκωμένες λόγω κακής τοποθέτησης/επιλογής μικροφώνου, ενώ όλα τα άλλα "γυαλίζουν" μέσα στη μίξη" να εχεις "αντικειμενικα αστοχησει"?

Επειδη σου κολλησαν την ταμπελα "clean-cut pop"?

Κατεβασε τη και ανεβασε τη δικη σου ταμπελα. που ειναι "ενώ όλα τα άλλα γυαλίζουν μέσα στη μίξη μου, οι φωνές είναι θολές και μπουκωμένες λόγω κακής τοποθέτησης/επιλογής μικροφώνου"

Άρα σε σχέση με το ύφος που παρουσιάζω, κρίνομαι τεχνικά. Φυσικά είναι άκυρο να μπει ο σρέντερ στο νήμα του lofi πάνκη και να του την πει επειδή τα σηκώματα δεν είναι στον τόνο.

Και γιατι ειναι αφυσικο να μπει "ο σρέντερ στο νήμα του lofi πάνκη"?

Κολλημα ειναι, δεν ειναι αφυσικο.

Παρότι τα αισθητικά κριτήρια είναι υποκειμενικά, είναι λάθος να πούμε ότι δεν υπάρχει καμία δυνατότητα για εξαντικειμενικευμένη κριτική. Η μεγαλύτερη δυσκολία είναι σε πειραματικές απόπειρες όπου σπάνε οι κανόνες του ύφους, αλλά δεν κάνουν και όλοι τέτοιες δουλειές.

Δυνατοτητες για "εξαντικειμενικευμένη κριτική" υπαρχουν, αλλα εκει ειναι που διαφωνω.

Ή μαλλον προσπαθω να διαφωνησω, γιατι αυτο προσπαθω να αποτιναξω απο πανω μου καποιες ελαχιστες φορες που κολλαω λογω των καταλοιπων ιδιοτητας του μουσικου/μουσικου και οχι του μουσικου/ακροατη που θελω να ειμαι.

Ο σοβαρός κριτής κάνει τον κόπο να μπει στη θέση του δημιουργού, προσπαθεί να κατανοήσει την αισθητική του επιλογή και κρίνει με βάση το αισθητικό πλαίσιο που προτείνεται από το δημιουργό. Εκεί λοιπόν μπορούν να επισημανθούν τεχνικές αδυναμίες οι οποίες είναι αντικειμενικές.

Σοβαρος κριτης δεν υπαρχει. Μονο σοβαρος ακροατης.

 

Παραθετω για σκεψη περι τεχνης και κριτικης της τεχνης, αποσπασματα απο την εισαγωγή του Όσκαρ Ουάϊλντ στο έργο  "Το πορτραίτο του Ντοριαν Γκρέϋ" - (μπηκε σε μετεπειτα εκδοση του βιβλιου, με αφορμη το θαψιμο που εφαγε το εργο στην πρωτη εκδοση)

 

"....Η Τέχνη στο σύνολο της, είναι ταυτόχρονα επιφάνεια και συμβολισμός.

Όσοι ψάχνουν κάτω από την επιφάνεια, το κάνουν εν γνώσει τους ότι παίρνουν οι ίδιοι το ρίσκο.

Το ίδιο ρίσκο παίρνουν και όσοι αποφασίζουν να ερμηνεύσουν τα σύμβολα.

Η Τέχνη καθρεφτίζει τον Θεατή και όχι την Ζωή!

Η ποικιλία των απόψεων σχετικά με ένα έργο τέχνης, δείχνει ότι το έργο είναι καινούργιο, καινοτόμο, σύνθετο, και ζωτικό/σημαντικό.

Όταν οι κριτικοί διαφωνούν μεταξύ τους σχετικά με ένα έργο τέχνης, τότε μπορεί κάνεις να είναι σίγουρος ότι ο καλλιτέχνης είναι σε απόλυτη αρμονία/συμφωνία με τον εαυτό του...

 

...Μπορούμε να συγχωρήσουμε κάποιον ο οποίος δημιουργεί κάτι «χρήσιμο», υπό τον όρον ότι δεν αισθάνεται θαυμασμό γι’ αυτό.

Και με την ίδια λογική, η μοναδική δικαιολογία για κάποιον ο οποίος δημιουργεί Κάτι παντελώς «άχρηστο», είναι ότι έχει γι’ αυτό απεριόριστο θαυμασμό…

Κάθε μορφή Τέχνης, είναι σχεδόν άχρηστη…

 

....Ο καλλιτέχνης είναι ο δημιουργός των «ωραίων» πραγμάτων.

Ο σκοπός του καλλιτέχνη είναι να αναδείξει την Τέχνη και να καλύψει/σβήσει τον καλλιτέχνη.

Κριτικός είναι αυτός που μπορεί να μετατρέψει/μεταφράσει με διαφορετικό τρόπο ή με ένα καινούργιο υλικό, την αντίληψή του για κάτι ωραίο.

Τόσο η ύψιστη όσο και η χαμηλότερη μορφή κριτικής είναι μια μορφή αυτοβιογραφίας (του κριτικού)…

Αυτοί που μπορούν να διακρίνουν τα άσχημα μέσα στα όμορφα πράγματα, είναι απλά διεφθαρμένοι, χωρίς να μπορούν να θεωρηθούν χαριτωμένοι.

Αυτοί που μπορούν να διακρίνουν τα όμορφα μέσα στα όμορφα είναι όσοι μπορούν να θεωρηθούν καλλιεργημένοι . Γι’ αυτούς υπάρχει ελπίδα…

Είναι οι «εκλεκτοί» για τους οποίους τα ωραία πράγματα σημαίνουν μόνο «Ομορφιά»......"

 

Ο μη μουσικος, σε κρινει μοναχα με το αν τον "αγγιξε" αυτο που ακουσε, με τον ενα ή τον αλλο τροπο. Αν συνεβη καποια αλληλεπιδραση βρε αδερφε, αν ηθελε να χορεψει, να κουνηθει, αν ανατριχιασε, αν στενοχωρηθηκε, αν χαρηκε, αν βρηκε καποιο νοημα στο στιχο κλπ.

+1

Αυτο παιζει μονο ρολο.

Ας το πετυχω αυτο κι ας με θαψουν ολοι οι κριτικοι του κοσμου για τα φαλτσα μου, τις ασυναρτησιες στο στιχο μου, τα λαθος τοποθετημενα μικροφωνα και την απαραδεκτη μιξη, τα λαθη στη φορμα του ειδους που νομιζουν οτι παιζω κλπ

Πιο πολυ σαν σχολιο σε κομματι μου λοιπον, με ενδιαφερει ενα ειλικρινες, μου αρεσε, δεν μου αρεσε, κι ας μη μπορουν να το δικαιολογησουν. (ακομα καλυτερα)

Μεταξυ μας σαν "ειδικοι" δεν θα διαφωνησω να μιλησουμε και για τεχνικα θεματα, αρκει να μην εχουν τεμπελες, "πρεπει ετσι, πρεπει αλλιως" "ειναι λαθος να γινεται αυτο" κλπ

 

Προσπαθω να μεταδωσω σε οσους διαβαζουν το θεμα, την ευκαιρια να μη χασουν ομορφα πραγματα στη ζωη τους, επειδη εμαθαν να ακουν "αυτο" και οχι το "αλλο", να το ακουν "ετσι" κι οχι "αλλιως".

Πραγματα που εχασα κι εγω στην αρχη (πιτσιρικος), οταν ημουν (λιγο) κολλημενος απο συνηθεια.

Εμενα πχ μια μουσικη με κανει και δακρυζω (και δεν ειναι το "ειδος" που εχω μαθει να παιζω, αν και εχει ομοιοτητες) και παιζεται απο "ασχετους" και αυτοδιδακτους μουσικους,  τις περισσοτερες φορες ερασιτεχνες, και που δεν ηχογραφειται με τις καλυτερες των συνθηκων. Πολλες φορες φτανει και το μικροφωνο της καμερας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω θα ηθελα κατηγοριοποιηση των κλίπς. Οχι για να επιλεξω τι ακουω γιατι ουτως η αλλως προσπαθω να ακουσω τα παντα γιατι μου αρέσει να ακουω την δουλειά η και την προσπάθεια ενος συναδέλφου, αλλα γιατι  αυτο εχει πρακτικοτητα,

 

Δεν ακουω αποκλειστικα για να απολαυσω η να κρινω, αλλα και για προσωπικους εκπαιδευτικους σκοπους, οποτε αν υπηρχε το gender π.χ. ,και ηθελα να ανατρεξω θα ηταν πιο ευκολο.

 

Τελος δεν ξερω αν θα βοηθουσε αν καποιος ανεβαζει κατι , να μενουν τα κομματια πανω με σειρα ανεβασματος και να μην επηρεαζουν τα σχολια την σειρα εμφανισης. Δεν το σκεφτηκα πολυ γιατι το ειπα αυτο, αλλα μου ρθε και το ειπα!

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο Threadάκι φίλε Ray, γουστάρω.

Δεν είναι βέβαια του γούστου μου κάτι τέτοια thread αλλά νομίζω ότι το φτιαξες ωραίο.

 

Το σημείο στην εισαγωγή ειδικά, με τα μονά και τα διπλά bullets και καπάκι italics, τα σπάει.

 

Προσωπικά, ήθελα περισσότερη ανάπτυξη αλλά και έτσι ωραίο είναι.

Σου ξεφεύγει κανας τόνος και κανα κόμμα που και που αλλά λεπτομέρειες.....

Και πάλι μπράβο.

 

Ανέβασε κι άλλα.

 

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμβαινει πολλες φορες,οπως λεει ο Δημητης(dvat),να ερθει ενα κλιπ επανω ενω εχει "χαθει" απ'τη λιστα απ'την αλλη δεν ειναι ευκολο να εισαι συνεχεια σε ενα pc και να απαντας αμεσα σε οτι γραφεται.

Θελω να πω οτι σιγουρα σε μερικες περιπτωσεις γινεται "επι τουτου" και σε αλλες οχι.

Πχ ανασυρεται απ'τα ταρταρα ενα κλιπ και για να μην το κρατας συνεχως στην επιφανεια απαντας με

πμ στους ανθρωπους που εγραψαν.Ερχονται μετα αλλες 5-6 απαντησεις και το θεμα εχει ξανανεβει.Τι κανεις?

Συνεχιζεις να στελνεις πμ η λες "δε βαριεσαι"ας γραψω οτι εχω να πω στο ιδιο το νημα?

Ειλικρινα δεν ξερω τι ειναι σωστο και τι λαθος γι'αυτο και για να μιλησω προσωπικα κανω καθε φορα οτι μου κατεβει στη κουτρα. ;D Μπορει το λαθος.

 

Σ'οτι αφορα αυτο που λεει ο JJ σχετικα με την υποχρεωση που θεωρει κανεις οτι εχει,να γραφει σε κλιπς ανθρωπων που αντιστοιχα γραφουν και στα δικα του,ισχυει νομιζω και ειναι λιγο φαυλος κυκλος.

Απ'την αλλη οσοι ακουμε κομματια συμφορουμιτων ειμαστε πιο κοντα και μας αρεσει πιο πολυ ο τροπος που γραφουν/παιζουν καποιοι σε σχεση με αλλους,γουστα θα πεις.

Υπαρχουν περιοδοι που μπαινουν πολλα κλιπς και δεν ειναι ευκολο ακομα κι αν το θελεις να τα ακουσεις ολα.

Αρα ειναι λογικο νομιζω να εχεις μεγαλυτερο ενδιαφερον γι'αυτα τα κομματια που πιθανολογεις οτι εχουν πιο πολλα να σου πουν,ακομα κι οταν καποιες φορες δεν ανταποκρινονται σ'αυτο που περιμενεις.

Ετσι βεβαια μπορει να χασεις κατι εξαιρετικο και να δωσεις ευκαιρια σε κατι πιο μετριο

λογω του "προσωπικου" του πραγματος.Δυστυχως ισχυει.

 

Κι επισης δε νομιζω οτι ειναι κακο να πεις για ενα κομματι οτι ειναι σουπερ και τιποτε αλλο αν ετσι το ακους,χωρις αυτο να σημαινει οτι αν εχεις κατι να παρατηρησεις δεν πρεπει παλι να το κανεις εστω κι αν αυτο ειναι το"ρε φίλε, δε μου άρεσε" η ακομα και το "ειναι μ....κια το κομματι σου".

Μπορει να μην το ελεγα ποτε ετσι,δε θα ειχα ομως κανενα προβλημα να μου το πουνε μ'αυτον ακριβως τον τροπο και χωρις περαιτερω εξηγησεις.Απλα δεν αρεσει.

Εξαλλου ποιος ο λογος να βγαζεις ενα κομματι στη φορα αν δεν εισαι διατεθειμενος η ετοιμος να φας ακομα το ξυλο(που λεει ο λογος ;D)?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...