Superfunk Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Επικό ύφος από jazz δεν βγαίνει. ;D Στα ΜΕΤΑΛ βιντεο κλιπ παντως βγαινει ο πωπος της γκομενας στο βιντεο αυτο ας πουμε ειναι ΕΠΙΚΟΣ! ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Μαζέψουυυυ ;D. Δεν μας τα λες καλά, όλο προστυχόλογα είσαι. ;D εδιτ: το άλλαξες βλέπω. ;D Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Πάντως, παιδία, να πω του στραβού το δίκιο όταν ο πελάτης μου μου λέει για epic εγώ στο μυαλό μου φέρνω τρολς, δράκους, κλπ... Και χώνω τις χορωδίες, και τα κόρνα και κάτι sfz τρελά... Έχω μια υποψία, λοιπόν, ότι γενικά μιλώντας, και αφηρημένα, στην τζαζ τα παραπάνω δε πολύ παίζουν, ως αισθητική. Τώρα, τι στο Δία έχει να κάνει το παραπάνω με το θρεντ, δεν έχω την παραμικρή ιδέα... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 εδιτ: το άλλαξες βλέπω. Ε ναι το αλλαξα μια και ....ΕΠΙΚΟ και προστυχο δεν πανε μαζι.....φανταζεσαι ο ΟΜΗΡΟΣ να εγραφε υπο τους ηχους του Miles Davis Εις τον πολεμο της Τροιας τον καιρο της *&*^% %^&&*%^ ο Διας με την Ηρα την &^%$$ που ειχε &^$$ σα λαγανα και &^%$ σα μελιτζανα Ο ΠΑΡΙΣ του Πριαμου ο γιος νεος πολυ ωραιος υπηρξε καποτε κι αυτος (&%^%$ σπουδαιος Τρελλαθηκα Αγαμεμνονα μου πηραν το Λενακι και τωρα αλλος χαιρεται το ωραιο της &^%$ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ... ;D Αντιθετως ο ΟΜΗΡΟΣ εβαλε στο...cd player του JUDAS PRIEST & εγραψε την Ιλιαδα ομορφα και ΕΠΙΚΑ.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Sami Amiris Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Tριαδική αρμονια μπορει να υπαρχει πομπωδες επικο υφος (ξερεις αυτο ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ ::)) δεν υπαρχει.Φαινεται αλλωστε και απο τα παραδειγματα σου...ζητησα να μου φερεις παραδειγματα απο το επικο που λες οτι δεν σε αφορα ουτε σου αρεσει.....μπορει να μη σε αφορα αλλα αν υπηρχε στην tzaz θα μου ελεγες οριστε...μπορει να μη μου αρεσει αλλα εχουμε αυτα τα παραδειγματα στην tzaz παρομοια με αυτο που λες....αλλα τιποτα..παλι ποσταρεις ασχετα πραγματα..... Για τελευταία φορά σου λέω ότι δεν με αφορά η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ερμηνεία στο πομπώδες - επικό κτλ., όχι φυσικά το ίδιο το ύφος, διότι είναι θέμα γούστου. Για πολλοστή φορά σου λέω ότι το δεύτερο κλιπάκι είναι η προσωπική μου ερμηνεία του πομπώδους, μέσα στα πλαίσια ενός πιάνο τρίο πάντοτε, χωρίς 150 άτομα ορχήστρα - χορωδία, άρα ούτε ισχύει ότι ποστάρω άσχετα. Για ΣΕΝΑ είναι άσχετα, διότι έχεις παγιωμένη άποψη του τι είναι τι, π.χ. το επικό είναι συμφωνικό soundtrack ή τα κλιπάκια που ποστάρεις, και δεν δέχεσαι άλλη άποψη. Δεν δέχεσαι π.χ. ότι μπορεί να υπάρχει πομπώδες ύφος σε γράψιμο big band, που είναι ορχήστρα πνευστών, διότι δεν χρησιμοποιείται για soundtrack, και μόνο ότι χρησιμοποιείται για soundtrack είναι πομπώδες και επικό, εκτός και αν είναι metal. Έχεις συνδέσει το πομπώδες και επικό με τελείως συγκεκριμένη ενορχήστρωση, και δεν δέχεσαι κάτι άλλο. Δεν μπορεί κανείς να σου αλλάξει άποψη, και ούτε χρειάζεται. Σαφώς δικαίωμά σου. Αλλά όταν δεν δέχεσαι την πιθανότητα να είναι κάτι αλλιώς από ότι εσύ νομίζεις, δεν γίνεται ούτε συζήτηση να γίνει, ούτε εσύ να μορφωθείς μουσικά. Και σίγουρα δεν σημαίνει ότι επειδή εσύ το λές, έτσι είναι. Οι προτάσεις σου δηλώνουν απόλυτη άποψη, και ειλικρινά δεν νομίζω η άγνοιά σου να σου επιτρέπει να έχεις άποψη. Δυστυχώς όμως έτσι γενικώς πάει το πράγμα. Ποτέ δεν σου είπα ότι το επικό δε με αφορά ή δε μου αρέσει, εσύ το συμπέρανες αυτό και φυσικά δεν ισχύει, είναι απολύτως αυθαίρετο συμπέρασμα. Από την άλλη πλευρά, μιά που έχεις μπει σε μία άπειρη λούπα του να λες τα ίδια και τα ίδια, δεν θα συνεχίσω μαζί σου τη συζήτηση, καθώς αρχίζεις να βάζεις και λόγια που ποτέ δεν είπα. Δεν έχει νόημα να «συζητώ» μαζί σου, καθώς τα ξέρεις όλα και στην πραγματικότητα δεν κάνεις συζήτηση, και όταν σου λένε ότι, από τα γραφόμενά σου τουλάχιστον, προκύπτει ότι είσαι καραάσχετος σε θέματα που πουλάς άποψη, αρχίζεις την αυθαίρετη συμπερασματολογία. Δεν έχει νόημα διάλογος με «γνώστες». Και δυστυχώς, αυτό δείχνεις εδώ. Καλή τύχη σε ό,τι κάνεις. Αυτή η πρόταση είναι ψευδής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Παντως μου κανει ΤΕΡΑΣΤΙΑ εντυπωση η επιμονη καποιων ανθρωπων ειδικα οταν "συνομιλουν" ιντερνετικα με ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ....οπως ο Σαμμυ (ο οποιος ΕΙΝΑΙ ειδημονας και με βαθυτατες γνωσεις μουσικης)....ενταξει με εμενα που ξερω μονο τα μινορε και τα ματζορε (αντε και καμμια εβδομη.. ;D)..να διαφωνησεις αλλα με καποιον οπως ειναι ο Νικόλας ή ο Σαμμυ ......πως να το κανουμε.....ΔΕ ΛΕΕΙ....απο τη στιγμη που σου ΔΙΝΟΥΝ και ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ .... Τωρα επι του θεματος δηλ. οτι η ...μεταλ θα παραμεινει στους αιωνες των αιωνων σαν η..δευτερη κλασσικη μουσικη....δεν σχολιαζω καν γιατι οι καλοι μου τροποι,τα γαλλικα ,το μπαλετο και το κατηχητικο δεν μου επιτρεπουν... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dvat Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 μήπως απλά στην jazz μουσική, που έχουμε πολύ συχνά tension and release, altered chords κλπ κλπ τα διαστήματα εναλλάσονται πολύ γρήγορα, ώστε το μέσο, 'μη πεπειραμένο' αυτί δεν προλαβαίνει να αντιληφθεί το αντίστοιχο συναισθηματικό ερέθισμα... Μια 5η πχ στην jazz, ας πούμε στο 5 chord ενός 2 5 1 progression, είναι πιθανό, κατά την διάρκεια του ίδιου κομματιού, να είναι πότε καθαρή, πότε αυξημένη, πότε ελαττωμένη... Το ίδιο φυσικά συμβαίνει στα περισσότερα διαστήματα... Αντίθετα στην ροκ ή μέταλ μουσική, κατά την διάρκεια ενός τραγουδιού, τα διαστήματα που ακούει το ανθρώπινο αυτί, είναι σε μεγάλο βαθμό συγκεκριμένα και ερμηνεύονται σχετικά εύκολα, σε κάτι μελαγχολικό, χαρούμενο, απαισιόδοξο, θριαμβευτικό και πάει λέγοντας... Έκανα υπεραπλούστευση σε αυτό που είπα, ούτε είμαι ιδιαίτερος γνώστης αυτής της εξαιρετικής μουσικής που λέγεται jazz, αλλά πραγματικά θα με ενδιέφερε η τοποθέτηση κάποιου (από τους πολλούς και εξαιρετικούς) jazz μουσικούς του forum πάνω στο θέμα... ::) Όχι άλλα μινόρε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Λοιπόν, είμαι 34 χρονών ετώνε και κάφρος μεταλλάς πάνω από 15 χρόνια. Η μουσική που ακούω είναι κατά 95,67% μέταλ. Αυτά για να μην θεωρηθεί εμπάθεια προς το είδος το παρακάτω. Το να λες λοιπόν ότι η μέταλ (ή οτιδήποτε) θα γίνει κλασσικό μουσικό είδος είναι σαν να μην έχεις φτιάξει ποτέσ στην ζωή σου μουσακά και να υποστηρίζεις ότι όταν φτιάξεις θα είναι ο καλύτερος που φτιάχτηκε ποτέ. Μπορεί και να είναι αλλά που στα κομμάτια το ξέρεις. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Προσωπικά (να πω την αλήθεια και σιγά μην σας νοιάζει) δεν κατάλαβα το αντικείμενο της όλης συζήτησης. Είδα τον τίτλο και δεν μπήκα να σχολιάσω καθότι κατά την άποψή μου πρέπει να είσαι καλός γνώστης της κλασσικής και το εύρος της για να έχεις άποψη ποιος κλασσικός θα μπορούσε να είναι metal. Λες και υπάρχει μία κλασσική ή υπάρχει μία metal μουσική. Εγώ μετά τη Baroque τα σκατώνω οπότε γιατί να μιλήσω; Ίσως να πω ότι ο Paganini ήταν ο τότε shredder (κατά κόρον ανούσιες συνθέσεις/επιδείξεις εκπληκτικής παικτικής τεχνικής). Από κει και πέρα η σύνθεση, όσο απλή και να είναι, μπορεί να παρουσιαστεί από τον συνθέτη κατά το δοκούν. Και τι εννοώ : www.youtube.com/watch?v=S75gYhODS0M Τώρα αν ψάχνουμε επιθετικούς προσδιορισμούς (πομπώδεις, επικός, φανφάρα, καθηλωτικός και τα λοιπά) ναι, και εγώ θεωρώ ότι η κλασσική είναι η μουσική που μπορεί να το επιτύχει σχετικά εύκολα αυτό (όπως εξάλλου και δεκάδες άλλα συναισθήματα). Η μέταλ το επιτυγχάνει αντιγράφοντας την κλασσική (μην ξεχνάμε το -εξ αρχής μα παιδικά συμπαθητικό - κόμπλεξ των metal με την κλασσική και τις ορχήστρες). Τώρα αν ο Θοδωράκης ή η Βυζαντινή (απέφυγα να πω Γρηγοριανή γιατί θεωρείται η απαρχή της κλασσικής) είναι μεταλ ή κλασσική, δεν το γνωρίζω αλλά μπορούν να επιτύχουν τους προαναφερθέντες προσδιορισμούς. Μουσικός δεν είμαι και η γνώμη μου επ αυτού σίγουρα δεν έχει την δέουσα βαρύτητα αλλά σίγουρα η blues ή η Jazz (όπως ελλειπώς τα γνωρίζω) δεν το έχουν εύκολο. H Gospel (για πολλούς η αρχή του blues) όμως μπορεί να είναι; H Κέλτικη ; Ούτε τον Gershwin ούτε όλο το American Songbook μπορώ να φανταστώ ως επικούς/πομπώδεις. Αλλά (επανερχόμενος στον -άκυρο δεδομένα - τίτλο του thread) ούτε τον Vivaldi βλέπω ως metal. Τον Beethoven και ακόμα περισσότερο τον Wagner όμως από την άλλη....... ;D Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Grey Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Πάντως ο theoctapus έχει ένα δίκιο σχετικά με τον τίτλο του θρεντ... Αν η διαχείριση θεωρεί πως πρόκειται για ένα θέμα που φλερτάρει επικίνδυνα με την παιδική χαρά,μπορεί κάλιστα να το κλειδώσει ή να το μεταφέρει ακριβώς εκεί...Αποκλείεται να μην το έχει δει. Όπως και νά 'χει,δεν λέει να μπαίνεις στο Νόιζ και να βλέπεις ανορθόγραφους τίτλους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις