Waterfall-K Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Τον "πρωφυλακτηρα" εννοειτε ή το "αυτω"? Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kosgeorgiad Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 αν την εγραφα με ωμεγα φιλως.. ;D...θα την ετρωγε το αντιβριστιρι του ΝΟΙΖ... ;D Πες το ρε ανθρωπε οτι γι αυτο γραφεις ολο για ΚΣΥΛΑ, ειναι το εργαλειο στη μεση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kosgeorgiad Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Λοιπον, τερμα η φλυαρια, ας αφησουμε τους Τζαζομεταλλαδες να συνεχισουν την ανταλλαγη αποψεων (sic) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Πες το ρε ανθρωπε οτι γι αυτο γραφεις ολο για ΚΣΥΛΑ, ειναι το εργαλειο στη μεση Γιατι ειναι ΛΑΘΟΣ το ΚΣυλα?Ελα Χριστέ και Παναγιά...ΟΛΟΙ εδω μεσα ετσι την γραφουμε αυτη τη λεξη... ;D Καλα noiz-σχολειο δεν πηγες φιλΩς? ;D Ξεκινα με τα ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΧΟΓΚΑΝΥ-ΦΙΛΩΣ-ΚΣΥΛΑ ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ....οπως ο Σαμμυ (ο οποιος ΕΙΝΑΙ ειδημονας και με βαθυτατες γνωσεις μουσικης)....ενταξει με εμενα που ξερω μονο τα μινορε και τα ματζορε (αντε και καμμια εβδομη.. ;D)..να διαφωνησεις αλλα με καποιον οπως ειναι ο Νικόλας ή ο Σαμμυ ......πως να το κανουμε.....ΔΕ ΛΕΕΙ....απο τη στιγμη που σου ΔΙΝΟΥΝ και ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ .... Τα λόγια σου με τιμούν φίλως, αλλά το γεγονός πως το Ξι φαλτσόρε το παίζουμε λίγοι στη πιάτσα επιβεβαιώνει το λόγο σου. Είμεθα λίγοι τελικά, ο Νικόλας, εγώ και ο Αμίρης ;D ;D ;D No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Τα λόγια σου με τιμούν φίλως, αλλά το γεγονός πως το Ξι φαλτσόρε το παίζουμε λίγοι στη πιάτσα επιβεβαιώνει το λόγο σου. Είμεθα λίγοι τελικά, ο Νικόλας, εγώ και ο Αμίρης ;D ;D ;D Εσυ εισαι της ΑΤΟΝΙΚΗΣ σχολης...ενα κεφαλαιο απο ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ. ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Ξεκινα με τα ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΧΟΓΚΑΝΥ ;D Ε η σωστή διατύπωση είναι σε ερωτηματική μορφή- για να ακριβολογήσουμε δηλαδή... ΜΑΧΟΓΚΑΝΥ, καλό για μεταλ; ;D all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Εξαιρετικη μουσικη, εξαιρετικο παιξιμο κι απ'τους τρεις (οπως παντα)... "Pericles loves bebop but Yannis loves Deep Purple...Yannis also loves Rachmaninoff...Sami loves bebop, Deep Purple but likes Scriabin more than Rachmaninoff..." ...και εξαιρετικο γουστο βεβαιως βεβαιως... ;D Μ'αρέσει που ο Περικλής δε γουστάρει να χάνει χρήματα... και έγινε μπασίστας! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Καλό... ;D Tο κομμάτι τα σπέρνει! Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Holystone Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2013 Και απο εμενα, ν ομιζω οτι ο Beethoven ηταν πολύ μπροστα απο την τοτε συντηριτικουρικη εποχη του... Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Για τελευταία φορά σου λέω ότι δεν με αφορά η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ερμηνεία στο πομπώδες - επικό κτλ., όχι φυσικά το ίδιο το ύφος, διότι είναι θέμα γούστου. Για πολλοστή φορά σου λέω ότι το δεύτερο κλιπάκι είναι η προσωπική μου ερμηνεία του πομπώδους, μέσα στα πλαίσια ενός πιάνο τρίο πάντοτε, χωρίς 150 άτομα ορχήστρα - χορωδία, άρα ούτε ισχύει ότι ποστάρω άσχετα. Για ΣΕΝΑ είναι άσχετα, διότι έχεις παγιωμένη άποψη του τι είναι τι, π.χ. το επικό είναι συμφωνικό soundtrack ή τα κλιπάκια που ποστάρεις, και δεν δέχεσαι άλλη άποψη. Δεν δέχεσαι π.χ. ότι μπορεί να υπάρχει πομπώδες ύφος σε γράψιμο big band, που είναι ορχήστρα πνευστών, διότι δεν χρησιμοποιείται για soundtrack, και μόνο ότι χρησιμοποιείται για soundtrack είναι πομπώδες και επικό, εκτός και αν είναι metal. Έχεις συνδέσει το πομπώδες και επικό με τελείως συγκεκριμένη ενορχήστρωση, και δεν δέχεσαι κάτι άλλο. Δεν μπορεί κανείς να σου αλλάξει άποψη, και ούτε χρειάζεται. Σαφώς δικαίωμά σου. Αλλά όταν δεν δέχεσαι την πιθανότητα να είναι κάτι αλλιώς από ότι εσύ νομίζεις, δεν γίνεται ούτε συζήτηση να γίνει, ούτε εσύ να μορφωθείς μουσικά. Και σίγουρα δεν σημαίνει ότι επειδή εσύ το λές, έτσι είναι. Οι προτάσεις σου δηλώνουν απόλυτη άποψη, και ειλικρινά δεν νομίζω η άγνοιά σου να σου επιτρέπει να έχεις άποψη. Δυστυχώς όμως έτσι γενικώς πάει το πράγμα. Ποτέ δεν σου είπα ότι το επικό δε με αφορά ή δε μου αρέσει, εσύ το συμπέρανες αυτό και φυσικά δεν ισχύει, είναι απολύτως αυθαίρετο συμπέρασμα. Από την άλλη πλευρά, μιά που έχεις μπει σε μία άπειρη λούπα του να λες τα ίδια και τα ίδια, δεν θα συνεχίσω μαζί σου τη συζήτηση, καθώς αρχίζεις να βάζεις και λόγια που ποτέ δεν είπα. Δεν έχει νόημα να «συζητώ» μαζί σου, καθώς τα ξέρεις όλα και στην πραγματικότητα δεν κάνεις συζήτηση, και όταν σου λένε ότι, από τα γραφόμενά σου τουλάχιστον, προκύπτει ότι είσαι καραάσχετος σε θέματα που πουλάς άποψη, αρχίζεις την αυθαίρετη συμπερασματολογία. Δεν έχει νόημα διάλογος με «γνώστες». Και δυστυχώς, αυτό δείχνεις εδώ. Καλή τύχη σε ό,τι κάνεις. Αν εσυ θεωρεις πχ το οτι να κλαιει καποιος ειναι το νεο...γελιο και να νομιζεις οτι αυτο ειναι επιχειρημα γελιεσαι(η κλαιγεσαι ;D).Πιστευεις οτι θα ειναι καποιος στο δρομο που κλαιει και θα υπαρξει καποιος που να ρωτησει γιατι γελαει? Αντιστοιχα οτι αν ακουσει καποιος τζαζ σαν ηχο στο δρομο θα σου πει ποτε οτι ειναι πομπωδες,επικο και επιβλητικό? βεβαια εσυ την απαντηση την εχεις ετοιμη,θα τον πεις ασχετο και αμορφωτο και οτι δεν την εχει μελετησει αλλα ξεχνας ομως οτι αυτο που εκλαμβανει ο ακροατης ειναι ηχος,ατμοσφαιρα και δεν χρειαζεται διατριβη στην τζαζ η σε οποιαδηποτε μουσικη για να σου πει τι νιωθει ;). Οσο για τα επιθετα,ως ενα βαθμο φυσικα ο καθενας δινει τους δικους του χαρακτηρισμους αλλα ποτε δεν ξεπερνουν καποια ορια: Αν βαλεις σε καποιους πχ να ακουσουν μια ελαττωμενη τριάδα(diminished triad) η μια ελαττωμενη τριαδα με ελαττωμενη εβδομη(minor7b5) και τους ρωτησεις τι συναισθημα τους δημιουργει,θα σου πουν διαφορα: Καποιος θα σου πει παραξενο αλλος θλιμμενο αλλος αποκοσμο αλλος εκνευριστικο και ολα αυτα ειναι διαφορετικα αλλα περιγραφουν μια συγκεκριμενη ταση καθως κανενας απο αυτους δεν θα σου πει ειναι χαρουμενο η ανεβαστικο η αισιοδοξο ;) κτλ κτλ κτλ. Το πιασες τωρα λοιπον?Οι παραπανω μπορει να μη ξερουν τι ακκορντο ειναι,η ακομα και το τι θα πει ακκορντο αλλα μπορουν αμεσα να σου πουνε τι συναισθημα τους δημιουργει ενας ηχος(δεν χρειαζονται διατριβη στη μουσικη για να σου πουνε τι νιωθουν)....Κανενας δεν θα σου πει χαρουμενο η κατι παρομοιο.Ετσι και με το επικος επιβλητικος πομπωδης...κανενας δεν θα σου τα πει αυτα για την jazz 8). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις