Προς το περιεχόμενο

Κλασική κιθάρα και amplification για μαγαζί


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  Εδώ και καιρό σκέφτομαι να ψαχτώ για εργασία σαν σόλο κιθαρίστας με κλασική σε κάποιους "κυριλέ" χώρους - μπαρ - καφέ - ρεστοραν - ξενοδοχεία κλπ. Κάτι σαν πιάνο μπαρ αλλά με κιθάρα. Πως βάζεις δηλαδή ένα CD με κλασική κιθάρα και ακούγεται πολύ όμορφη υπόκρουση για χώρους που θέλει κάποιος να μιλήσει στο χαλαρό, με χαμηλό φωτισμό κλπ.... Αλλά LIVE!

 

  Παιχτικά και ρεπερτοριακά είμαι σε θέση να ανταπεξέλθω... Με το θέμα ήχου όμως τι γίνεται? Ή μικρόφωνο (πυκνωτικό? Δυναμικό? δεν ξέρω) μπροστά στην κιθάρα , ή ηλεκτροκλασική κιθάρα, ή και τα δυό?

 

 Η πρώτη περίπτωση μου ακούγεται η πιο καλή γιατί μόνο έτσι θα βγάλω τον αληθινό ήχο της κιθάρας. 'Ετσι όπως το σκέφτομαι ΜΟΝΟ με καλό και ζεστό ήχο θα πιάσει αυτό το ούτως ή άλλως παρακινδυνευμένο concept. Αλλιώς δεν θα "γεμίσει" ο χώρος, και χαιρετε η ιδέα μου ::).... Αλλά φοβάμαι οτι δεν θα'χει "ατάκα" ο ήχος, θα λασπώνει και θα ακούγονται κραδασμοί απ' το μικρόφωνο κλπ.  

 

 Για πιεζοηλεκτρικό - κάψες κλπ μάλλον ο ήχος θα είναι ψεύτικος και κουραστικός απο την αρχή. Πάντως θα έδινε παρουσία στις νότες αν ήταν σε κάποιο ποσοστό μίξης με μικρόφωνο.

 

 Για ηλεκτροκλασική κιθάρα? Δεν έχω τέτοια αλλά ούτως ή άλλως πιστέυω οτι αυτές οι κιθάρες είναι για να βγούν σε latin - jazz κλπ σχήματα αλλά όχι σολο.

 

 

 

  Τα φώτα σας.... 8) 8)

.... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την λύση του εξωτερικού μικροφώνου αν θέλεις να παίξεις με μόνιτορ ώστε να σε ακούς μάλλον θα πρέπει να την ξεχάσεις. Από κει και πέρα θα πρέπει είτε να πας σε ηλεκτροκλασική είτε να τρέψεις την κλασική σου σε ηλεκτροκλασική. Δεν θα θυσιάσεις τον ήχο σου μη το φοβάσαι. Τα πράγματα πλέον είναι βελτιωμένα σε τέτοιο σημείο που μόνο σε στουντιακές συνθήκες δύνασαι να διακρίνεις τον ήχο από ένα καλό πυκνωτικό μικρόφωνο και να τον προτιμήσεις από ένα καινούριο και καλό σύστημα ενίσχυσης.

Πήγαινε σε κάτι με δύο πηγές όπου η δεύτερη είναι εσωτερικό μικρόφωνο.

Η K&K έχει ένα εξαιρετικό σύστημα με καταπληκτικό μικρόφωνο και σένσορες.

Ενώ η BBand έχει επίσης ένα με μικρόφωνο (υποδεέστερο της ΚΚ) αλλά με εξαιρετικό σένσορα που σχεδόν σε ξεγελάει αν ακούς μικρόφωνο ή κάτι άλλο (AST).

Έχω παίξει αμφότερα και για όποια πληροφορία πες μου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την λύση του εξωτερικού μικροφώνου αν θέλεις να παίξεις με μόνιτορ ώστε να σε ακούς μάλλον θα πρέπει να την ξεχάσεις.

 

Γιατί? (Αυτό δεν ισχύει γιατί αν ίσχυε, δεν θα εχρησιμοποιούντο ποτέ μικρόφωνα σε καμία σκηνή με monitors - απλά θέλω να δω το σκεπτικό σου)

 

Επίσης, δώσε δυο λινκς για τα δυο που ανέφερες...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία φαίνονται, δεν τα ήξερα. Θενκς. Είμαι πιο εξοικειωμένος με τις κλασσικές λύσεις που έχουν χιλιοσυζητηθεί στο φόρουμ εδώ και χρόνια (πχ. Fishman Rare Earth Blend, μερικά της LR Baggs, Dean Markley κλπ).

 

Αυτόν τον καιρό ψάχνω κι εγώ για την τελική επιλογή μου για την ηλεκτρική ενίσχυση μιας σκέτης ακουστικής, αλλά είμαι λίγο ιδιότροπος γιατί έχει τόσο ωραίο ήχο που δεν θέλω να πειραχτεί σε καμία περίπτωση για μόνιμη εγκατάσταση (πχ. να μεγαλώσει η τρυπίτσα του endpin για να χωρέσει βύσμα κλπ). Αν και το έχω κάνει σε μια φτηνή παλιά μου ακουστική και η δουλειά που της έκαναν ήταν άψογη, τώρα είμαι διστακτικός γιατί αυτή που χρησιμοποιώ κυρίως τώρα είναι μη-μου-άπτου. Μάλλον θα καταλήξω στο Rare Earth Single Coil ή το Blend, ή πιθανόν το Seymour Duncan Mag Μic, για το οποίο όμως δεν έχω καθόλου σαφή ιδέα για το πώς τα πάει απέναντι στον ανταγωνισμό.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το υποπτεύομαι πως ο ήχος δεν θα αλλάξει, αλλά αυτή η κιθάρα μου είναι πολύ αγαπητή και διαλεγμένη με κόπο μετά από πολύ χρονοβόρο τεστ... 21 κιθαρών σε δυο μέρες, 4-5 εκ των οποίων ήταν πανομοιότυπα μοντέλα του στοκ (αλλά με υπαρκτές ηχητικές διαφορές). Οπότε καταλαβαίνεις πως την έχω "touch it and you die". ;D

 

Συν τοις άλλοις, θέλω μη μόνιμη τοποθέτηση γιατί το σύστημα της ηλεκτρικής ενίσχυσης σκέφτομαι να το έχω πρόχειρο για να μπει ως δοκιμή και αλλού (σε περίπτωση που πάρω μια ακόμη πιο πρόχειρη, ή για να τοποθετηθεί στην 12χορδη μου, ή στην 1η μου παλιά ακουστική που έχει ήδη ένα piezo της Dean Markley).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.... Θα ψαχτώ εν καιρό και βλέπουμε! Allegreto, όντως το trinity φαίνεται καλό συστημα! Δεν ξέρω, ίσως τελικά η ηλεκτροκλασική να μήν είναι και τόσο κακή λύση.... Εχθές πήγα και δοκίμασα μια ηλεκτροκλασική με 400 ευρώ με fishman preamp πάνω και μολονότι δεν με κάλυπτε 100% ήταν σαφώς καλύτερη απ'οτι θα περίμενα. Είχε κιόλας μάπα χορδές, δεν γνώριζα και τα μηχανήματα κλπ. Αλλά ίσως με πιο ακριβή κιθάρα και ένα ΠΟΛΥ καλό διπλό συστημα ( εσωτερικό mic και pickup που τα blendαρεις, σαν αυτά στα links που έγραψες) να γίνει η δουλειά.

 

  Απ την αλλη μιλούσα με εναν πωλητή σε ενα μαγαζί με όργανα για το θέμα και μου λέει "ο paco με μικρόφωνο παίζει" και οτι έχει (λέει) δουλέψει μαζί του ως ηχολήπτης ή κατι στο stage ή ξερω ΄γω.... Και του λέω οτι ο paco έχει ένα πατάρι δέκα μέτρα για παρτη του κι οτι μπορεί να απλωθεί και να να μην είναι στριμμώκολα με το μονιτορ.... "Οχι, δεν είναι αυτό" λεει...." απλά παίζει με ανθρώπινες εντάσεις, όχι σαν τους δικούς μας που τα θέλουν όλα στο θεό (Δεν έχει κι άδικο για πολλές περιπτώσεις). Η αλήθεια είναι οτι εχω παίξει σε ρεσιταλ με πυκωτικό μικρόφωνο (δεν θυμάμαι ποιο, δεν ηταν πολυ ακριβό - γυρω στα 150 απ'οτι μου χε πει ο τύπος) σόλο κιθάρα ΜΕ μονιτόρ. Το mic ήταν γύρω στο 0,7 με ένα μέτρο μπροστά μου και το μόνιτορ γύρω στα δυό μέτρα αριστερά και ελαφρώς πίσω από το mic και δέν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Βέβαια ολο αυτό σε ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ εντάσεις και μην ξεχνάμε οτι ήταν ρεσιτάλ, οπότε ο κόσμος ΔΕΝ μιλούσε.

 

  Οπότε θα το σκεφτώ λίγο, θα το ψάξω και είδωμεν!  ::)

.... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω παρόμοιο ζήτημα με gypsy κιθάρα που ούτως ή άλλως δεν παίρνει μαγνήτη τύπου rare earth και έχω ξεκινήσει να ψάχνω για αυτά τα μικρά πυκνωτικά που χρησιμοποιούνται σε ακουστικά όργανα, πχ σαν αυτό : http://www.thomann.de/gr/dpa_dvote_4099_guitar.htm

 

Η τιμή όπως βλέπεις είναι πολύ ψηλή, αλλά υπάρχουν και φτηνότερες λύσεις (στην Αθήνα βρήκα σε εξειδικευμένα καταστήματα περίπου στα 250ε, που επίσης δεν το λες φτηνό). Επίσης, ανησυχώ πως ένα τέτοιο σύστημα θα θέλει και τον αντίστοιχο ενισχυτή ακουστικών οργάνων για να βγάλει αυτά που έχει να προσφέρει, οπότε φοβάμαι πως το όλο πακέτο θα ξεφεύγει οικονομικά.

 

Τέλοσπάντων, δεν το έχω ψάξει αρκετά, αλλά ο ακουστικός ήχος που έχω δει σε μικρά live είναι άψογος με ένα τέτοιο σύστημα (επιπέδου πυκνωτικού σε στούντιο) και θα σου έλεγα να κοιτάξεις και προς αυτή την κατεύθυνση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό του λινκ (ή άλλο παρόμοιας μορφής) το έχω ακούσει σε λάιβ και είναι πολύ καλό, αλλά η τιμή fuggedaboutit.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου