Προς το περιεχόμενο

David Byrne: 'The internet will suck all creative content out of the world'


RayDTutto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιλάμε για τελείως διαφορετικά έργα.

Σαν να συγκρίνουμε metal με reggae. Για όλα υπάρχει και χώρος και κοινό.

 

Αν με ρωτάς εμένα προσωπικά, χωρίς να έχει καμία σημασία το τι λέω, το έργο του πικάσσο με ηρεμεί και αυτό με τη θαλασσογραφία, μου φέρνει ναυτία (χωρίς να σημαίνει ότι δεν το θεωρω καλλητέχνημα αυτό του Rembrandt).

Στο Σαλόνι μου, ανάμεσα στα δύο, χωρίς δεύτερη σκέψη πικάσσο θα έβαζα.

 

Eγω παντως στοιχηματιζω πως αν σου εβαζα 5 πινακες με εναν αγνωστο του πικασο και 4 παρομοιους απο παιδια που πανε ακομα σχολειο δεν θα εβρισκες ποιος ειναι του πικασσο....θα εβρισκες(με τον νομο των πιθανοτητων) ενα απο τους υπολοιπους 4 και θα ελεγες οτι σε....ηρεμει.... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 365
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

@atreu73

Για να 'μαι ειλικρινής θα προτιμούσα τον Πικάσο  :), πιο ζωντανά χρώματα. Βάλε μια μπουχάρα τότε βρε αδερφέ.  :)

 

Πως δεν έχει περιεχόμενο;

 

Χωρίς ανάλυση, απλά με την πρώτη επαφή δεν έχει περιεχόμενο. Το άλλο το βλέπεις. Και απλά σαν ένα κομμάτι χαρτί να το πετάξεις στο πάτωμα αυτός που θα το πιάσει κάτι θα έχει να δεί πάνω του.

 

Το 4:33 μόνο ως θεατρικό δρώμενο έχει περιεχόμενο. Αν η σύγκριση γίνεται επί αυτής της βάσης τότε πάσο.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω παντως στοιχηματιζω πως αν σου εβαζα 5 πινακες με εναν αγνωστο του πικασο και 4 παρομοιους απο παιδια που πανε ακομα σχολειο δεν θα εβρισκες ποιος ειναι του πικασσο....

...γι αυτό μιλάμε για παιδεία ;) Χωρίς αυτήν, όλα φαίνονται ίσα κι όμοια

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Eγω παντως στοιχηματιζω πως αν σου εβαζα 5 πινακες με εναν αγνωστο του πικασο και 4 παρομοιους απο παιδια που πανε ακομα σχολειο δεν θα εβρισκες ποιος ειναι του πικασσο....θα εβρισκες(με τον νομο των πιθανοτητων) ενα απο τους υπολοιπους 4 και θα ελεγες οτι σε....ηρεμει.... ;)

 

Και αν το έβρισκα;

Και αν με ηρεμούσε ένας από τους πίνακες των παιδιών; Ακόμα καλλίτερα!  

 

Να ξέρεις ό,τι ΟΛΑ τα παιδιά (μέχρι και τα 5 τουλάχιστον) είναι χαρισματικοι ζωγράφοι....μετά είτε εντάσσονται σε "φόρμες- νόρμες" είτε αποκτούν συνείδηση και το χάνουν.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν ενδιαφέρουν κανέναν αυτές "οι λεπτομέρειες", αλλά εμένα με ενδιαφέρουν πάρα πολύ, και δεν τις θεωρώ λεπτομέρειες.

Πολλους μπορει να ενδιαφερουν αυτες οι λεπτομερειες, οι οποιες μπορει να ειναι συνταρακτικες και να σε αφησουν αφωνο, αλλα το αποτελεσμα αυτων που αποτυπωθηκε στον καμβα ειναι αυτο που μας ενδιαφερει πραγματικα. Τι να το κανεις αν πισω απο ενα ασπρο πινακα με μια κοκκινη τελεια στη μεση κρυβεται μια συνταρακτικη ιστορια που μπορει να γεμισει 2 τομους?

Το "εργο" θα παραμεινει ενας ασπρος πινακας με μια κοκκινη τελεια στη μεση. :P

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω παντως στοιχηματιζω πως αν σου εβαζα 5 πινακες με εναν αγνωστο του πικασο και 4 παρομοιους απο παιδια που πανε ακομα σχολειο δεν θα εβρισκες ποιος ειναι του πικασσο....θα εβρισκες(με τον νομο των πιθανοτητων) ενα απο τους υπολοιπους 4 και θα ελεγες οτι σε....ηρεμει.... ;)

 

Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό δεν είναι επιχείρημα.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Το "εργο" θα παραμεινει ενας ασπρος πινακας με μια κοκκινη τελεια στη μεση. :P

 

Ο μινιμαλισμός, σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω παντως στοιχηματιζω πως αν σου εβαζα 5 πινακες με εναν αγνωστο του πικασο και 4 παρομοιους απο παιδια που πανε ακομα σχολειο δεν θα εβρισκες ποιος ειναι του πικασσο....θα εβρισκες(με τον νομο των πιθανοτητων) ενα απο τους υπολοιπους 4 και θα ελεγες οτι σε....ηρεμει.... ;)

 

Λανθασμένα θεωρείς τον εαυτό σου σημείο αναφοράς στην αντιληψη της τέχνης.

 

Φυσικά και ενας ζωγραφος θα ξεχωρίσει τον Πικάσο ακόμα και σε 100 πίνακες, οχι παιδιών δημοτικού, αλλα και φτασμένων "μαθητων" του ιδιου του Πικάσο. Επειδή εσύ δε μπορεις, δε σημαίνει ότι δε μπορεί κανεις.

 

Φυσικά και υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μελετήσει κείμενα του Αντόρνο, και άλλων φιλοσόφων, ή του Nyman και άλλων πειραματιστών, και μπορούν να θέσουν αξιολογικά κριτήρια στο 4'33" του Cage, και μάλιστα να το ξεχωρίσουν από το 4'33" του Neeq*.

 

Ας μην ισοπεδώνουμε οτιδήποτε δε γνωρίζουμε, επειδή βαριόμαστε να ασχοληθούμε, ή επειδή περιορίζουμε τη μουσική μόνο ως λαϊκή τέχνη μαζικής κατανάλωσης.

 

 

 

 

 

*έχει 5 λεπτα που το γραψα ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μινιμαλισμός, σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι.  ;)

 

Αρκεί να έχει βαφτιστεί ως τέτοιο αλλιώς δεν έχουμε κάτι να πούμε  ;)

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αν το έβρισκα;

Και αν με ηρεμούσε ένας από τους πίνακες των παιδιών; Ακόμα καλλίτερα!  

 

Να ξέρεις ό,τι ΟΛΑ τα παιδιά (μέχρι και τα 5 τουλάχιστον) είναι χαρισματικοι ζωγράφοι....μετά είτε εντάσσονται σε "φόρμες- νόρμες" είτε αποκτούν συνείδηση και το χάνουν.  ;D

Τι θα πει αν....ο ενας ειναι η υπερκαλλιτεχναρα και τα αλλα παιδακια.Θα επρεπε να το δεις και με το καλημερα να πεις να ο Πικασσο.Ακομα και να διαλεγες στην τυχη και να το εβρισκες αυτο δεν δειχνει οτι απλα σταθηκες τυχερος και ΔΕΝ μπορουσες να το ξεχωρισεις?

 

 

Παραβλέπεις έτσι όμως κάτι βασικό.

Πότε το έκανε, κάτω από ποιές συνθήκες το έκανε, αν ήδη το είχε κάνει κάποιος άλλος ή όχι, τι ήθελε να πει με αυτό......και πολλά άλλα.

 

 

Δηλαδη εσυ οταν ακους ενα κομματι πχ αποφασιζεις ποτε σου αρεσει μονο οταν μαθεις  τον δημιουργο,κατω απο ποιες συνθηκες το εμπνευστηκε,αν ειναι πλουσιος η φτωχος,αν τον αφησε η γκομενα κτλ κτλ κτλ ::).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου