marathon Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Σωστά γιατί μετα εσύ και όλοι οι υπόλοιποι(γνωστοί άγνωστοι luthiers και master builders) πως θα πουλάτε φύκια για μεταξωτές κορδέλες....δεν το σκέφτηκα αυτό :-\ Eίμεθα ευτυχείς ότι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένας...εσύ...έχεις την υπέρτατη γνώση ;D ;D Εάν μία κινέζικη ρέπλικα (με logo FenderoGibson) ΔΕΝ είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες...τότε δεν ξέρω τι μπορεί άλλο να είναι :o ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Satanas Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Eίμεθα ευτυχείς ότι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένας...εσύ...έχεις την υπέρτατη γνώση ;D ;D Εάν μία κινέζικη ρέπλικα (με logo FenderoGibson) ΔΕΝ είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες...τότε δεν ξέρω τι μπορεί άλλο να είναι :o ;D Συνεχίζεις να εκτίθεσαι.... ΠΟΤΕ δεν είπα κάτι τέτοιο.... Είπα ότι ειδικά τελευταία(frets,nuts,keys,hardware) έχουν βελτιωθεί ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ και μ ένα σετάκι καλούς μαγνήτες το όργανο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλα με περισσότερα μηδενικά στην τιμή.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Συνεχίζεις να εκτίθεσαι.... Tα γραπτά (σου) μένουν ;) προσωπικά έχω 15 Fender ,Gibson,Charvell, Jackson κτλ) να βάλεις τα κλάματα με αυτά που θα ανακαλύψεις...Έχεις μείνει πολύ πίσω φίλτατε.... ....Ενα σετακι καλους μαγνητες και κλάμααααα ο AXL NICK Το θέμα είναι ότι ο ΟΡ δεν θα βρεί μαγαζί στην Αθήνα να δοκιμάσει ρέπλικες...στείλε του τη διεύθυνσή σου να έρθει να τη δοκιμάσει στο σπίτι σου ;D και να κάνει τη σύγκριση με τις 15 Fender ,Gibson,Charvell, Jackson και να βάλει τα κλάματα ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nikoubis Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Tα γραπτά (σου) μένουν ;)Το θέμα είναι ότι ο ΟΡ δεν θα βρεί μαγαζί στην Αθήνα να δοκιμάσει ρέπλικες... Δεν νομίζω ότι μπορεί να βρεί οπουδήποτε στην Ευρώπη ή στην Αμερική μαγαζί που να πουλάει καινούριες ρέπλικες (με την έννοια του ψεύτικου logo πάνω στο headstock) καθότι είναι παράνομο.&- Τώρα γιατί να θέλει κάποιος να βλέπει μαιμού logo πάνω στη κιθάρα/μπάσο του είναι θέμα ψυχολογίας και αν ακούγονται καλύτερα ή όχι από τις original, θέμα εμπειρίας και υποκειμενικού γούστου. Δεν θα ασχοληθώ..... Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
solidstate Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Για το φίλο που ψάχνει μαγαζί με κινεζικες ρεπλικες...μια βόλτα στο μοναστηράκι θα βρεί αυτό που ψάχνει. Το συγκεκρίμενο μαγαζί είχε στην βιτρίνα την τελευταια φορά που κατέβηκα μεταξυ άλλων 2 κινεζες les paul, μια zakk wylde και μια custom. Οπως είπε και ο audiokostas για την ηχητική διαφορά μεταξύ original k replicas είναι θέμα εμπειριας και υποκειμενικού γούστου με τον οποίο συμφωνω απόλυτα. Έχουν περάσει απο τα χέρια μου αρκετές κινέζικες ρεπλικες και παρόλο που τα τελευταία χρόνια εχουν "βελτιωθεί", η διαφορά στον ήχο και στο παίξιμο αντανακλά και την διαφορά τιμής τους (ότι πληρώσεις παίρνεις). Κατα την προσωπική μου (πάντα) άποψη χρειάζονται πολλά περισσότερα απο ένα σετ καλούς μαγνητές για να ακουστούν όπως οι original. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Αρχικά, να πούμε ότι replica, στον κόσμο της οργανοποιίας, είναι η πιστή ή κατά το δυνατόν πιστή αναπαραγωγή ενός οργάνου με τη σχετική άδεια πάντα. Ένα πιστό αντίγραφο. Υποκατάστατο του αυθεντικού. Οπότε γενικολογώντας αν οι ρέπλικες είναι καλά ή κακά όργανα δεν οδηγούμαστε πουθενά. Υπάρχουν ρέπλικες ακριβότερες από τα αυθεντικά και ρέπλικες σε εξευτελιστικές τιμές. Ένας κοινός και λογικός νους μπορεί να υποθέσει για την ποιότητά τους και το τι εξυπηρετούν. Νομίζω ότι είναι κοινή παραδοχή ότι ένα αντικείμενο το οποίο αυθαίρετα βαφτίσαμε ως ρέπλικα δεν είναι τίποτα άλλο από μια απάτη. Λανθασμένα λοιπόν αυτά τα όργανα καλούνται ως τέτοια, εκτός κι αν έχουν επίσημη αδειοδότηση και δεν το ξέρουμε. Δεν είναι τίποτ’ άλλο λοιπόν από ‘μαϊμού’, ψεύτικα, fake, πως το λένε. Οπότε ο όρος replica είναι λανθασμένος. Άρα από πλευράς τιμιότητας, όχι, ΔΕΝ είναι ένα τίμιο όργανο κάτι το οποίο εμπεριέχει κλεψιτυπία, όσο κι αν αυτό κοστολογείται, όσο καλά κι αν παίζει. Τίμιος είναι αυτός που βγάζει το ψωμί του χωρίς δόλο. Αντιθέτως, θεωρώ τίμιο, μια Gibson ή Fender κ.ο.κ να κοστολογεί το όργανό της όσο θέλει και να κρίνει ο καθένας μας αν θέλει να το αγοράσει ή όχι. Σε κοινωνία με κανόνες ελεύθερης αγοράς ζούμε, δε στηνόμαστε στην ουρά για να μας δώσουν όργανο με δελτίο (τουλάχιστον όχι ακόμα…) ;D Ερχόμενος τώρα στο αν είναι καλά όργανα αυτές οι μαϊμούδες, είναι σαν να λέμε, είναι καλές κιθάρες οι άσπρες?Εξαρτάται ποιο εργοστάσιο τις φτιάχνει. ΔΕΝ συγκρίνονται με τις αυθεντικές σε καμμία περίπτωση. Όποιος λέει ότι η τάδε μαϊμού ΠΑΤΑΕΙ την αυθεντική μάλλον στηρίζεται σε λάθος κριτήρια και ίσως είναι υπερβολικός(δηλ. βολεύεται εύκολα) ή επηρεασμένος από την τιμή του. Υπάρχουν και αξιοπρεπείς μαϊμούδες που με λίγη δουλειά(ίσως λίγη παραπάνω) στρώνουν και παίζουν ωραιότατα. Και υπάρχουν όργανα για τον τοίχο. Προσωπικά όμως δεν έχω δει ποτέ τέτοιο όργανο(μαϊμού) που να με κάνει να ισχυριστώ ότι είναι καλύτερο από το αυθεντικό. Μπορεί να μην έτυχε…δεν ξέρω. Όπως επίσης υπάρχουν και αυθεντικά που κοστίζουν υπερβολικά γι’ αυτό που προσφέρουν σαν αντικείμενο πάντα κι όχι σαν προϊόν. Γιατί η κιθάρα είναι ένα αντικείμενο λατρείας, δεν είναι μίξερ, ντομάτες ή απλά ένα εργαλείο. Πολλές φορές σε υπερβολικό βαθμό, αλλά έτσι είναι. Σαν προϊόν, μια LP ’59 δεν κοστίζει πάνω από 500$. Σαν αντικείμενο όμως… Το γιατί υπάρχει μια διαφορά στην τιμή μεταξύ ενός Αμερικάνικου κι ενός Κινεζικού οργάνου νομίζω δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε, είναι γνωστό. Όταν όμως αυτή η διαφορά γίνεται χάσμα ( ένα όργανο των 150 ευρώ με ένα των 1500) τότε θα πρέπει να υποψιαστούμε γιατί συμβαίνει αυτό. Έχουν το ίδιο hardware? Όχι. Χρησιμοποιούν τα ίδια ξύλα? Όχι. (όσο κι αν ακούγεται κλισέ ή γελοίο, άλλο το κινεζικό μαόνι κι άλλο το αμερικάνικο. Άλλο το ασιατικό maple κι άλλο το αμερικάνικο ή το ευρωπαϊκό, άλλο ο μαύρος έβενος κι άλλο τo βαμμένο μάυρο rosewood-που-πασάρεται για έβενος). Έχουν το ίδιο R & D τμήμα? QC control?Πιστοποιήσεις και άδειες? Resourcing?Μπορεί με αναβαθμίσεις να ακουστεί ΣΑΝ, αλλά όχι ακριβώς. Μπορεί να παίξει κατά60-80 ή 99% σαν, αλλά ως μουσικοί,πολλοί δεν μπορούμε να συμβιβαστούμε με το σαν. Δεν μπορώ να παίξω μια νότα -σαν- ΣΟΛ. Δεν μπορώ να παίξω μια κλίμακα -σαν- ΝΤΟ. Aυτό το 10% ή 1% που υπολείπεται θα με καίει πάντα…και θα ψάχνω. Μπορεί επίσης το logo ή brand name πάνω σε ένα όργανο να μας κάνει να θέλουμε να παίξουμε καλύτερα (όχι ότι σε κάνει καλύτερο όμως) ή να μας τραβάει πιο πολύ ή ακόμα και να ικανοποιεί τη ματαιοδοξία μας, δε βρίσκω κάτι κακό ή μεμπτό σε αυτό. Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν κάνει καλύτερο το όργανο που κρατάμε… Προσωπικά, αν και βρίσκω απόλυτο και το για ΠΕΤΑΜΑ και το ΠΑΤΑΕΙ έχω συναντήσει περισσότερα ‘για πέταμα’ απ’ ό,τι ‘πατάει κάτω’ πολύ ακριβότερα όργανα. Δεν το θεωρώ τυχαίο. Θέλω και Gibson και Squier. Moυ αρέσει και η Fender και η Tokai. Bρίσκω και Αμερικάνικο και Κινέζικο καλό όργανο, αρκεί αυτός που μου το προσφέρει να μη με εξαπατά. Μπορώ να συσχετίσω αλλά όχι να συγκρίνω δυο ανόμοια πράγματα. Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Απόλυτα σωστός ο μάστορας..... Αντιθέτως, θεωρώ τίμιο, μια Gibson ή Fender κ.ο.κ να κοστολογεί το όργανό της όσο θέλει και να κρίνει ο καθένας μας αν θέλει να το αγοράσει ή όχι. Σε κοινωνία με κανόνες ελεύθερης αγοράς ζούμε Το λέμε το ξαναλέμε αλλά τελικά πρέπει να το επαναλαμβάνουμε συχνά μπας και ..... Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Το λέμε το ξαναλέμε αλλά τελικά πρέπει να το επαναλαμβάνουμε συχνά μπας και ...άμα μπεί ο Σατανάς μέσα μας....τι τα ψάχνεις... ;) 8) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavrilian Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Το ερωτημα προς ολους τους μαϊμουδολαγνους ειναι το εξης: Θα παιρνατε το ρισκο και θα μπαινατε στον κοπο να αγορασετε την ιδια καταπληκτικη (δεν εχω αποψη επ'αυτου) κιθαρα στα ιδια λεφτα αν αντι για Gibson ελεγε Xian Zhou Jiang? Κατι μου λεει πως χωρις το Gibson στο headstock η μαϊμου δεν θα κοστιζε πανω απο 100-130 δολλαρια. Να πληρωνεις κερατιατικα στον αμερικανο για το logo ααααντε πες να το καταλαβω...αλλα να πληρωνεις κερατιατικα στον κινεζο για το αμερικανικο logo? ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις