jacob26 Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Δυστυχως , αυτο συμβαινει πια και στα μαθηματα . Υπαρχουν ατομα με σπουδες στο εξωτερικο η αλλοι μουσικοι με διπλωμα κτλ και δεν βρισκουν μαθηματα επειδη ο καθε μαθητης που εφτασε με τα βιας μεχρι τη μεση η καποιος που του δειξανε 5 ακορντα την βλεπει δασκαλος κιθαρας , πιανου κτλ .Μετα ζηταει ιδιαιτερο 5 και 7 ευρω και τον προτιμουν οι γονεις που λενε ε ενταξει 1-2 χρονια θα κανει το παιδι και τερμα μετα να του φυγει η χαρα . Οσοι δεν υπαρχει καποιο συνδικατο μουσικων με σοβαρη δραση και με συγκεκριμενα κριτηρια για να μπορει καποιος να γινει μελος , η κατασταση θα γινεται χειροτερη ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Moderator Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Αν κοψεις αποδειξη λοιπον 40 ευρω Χ 20% ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΦΟΡΟΥ +23% ΦΠΑ = 69-70 ευρω θα στοιχισεις στον καταστηματαρχη Το οποίο 20% πάει να γίνει 26% σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε. Δηλαδή όπως λέει και ο σοφός λαός μας: χεστήκαμε που κλάσαμε ;) all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Καλούτσικα τα λέει αλλά δεν περίμενα ποτέ από τον Dave να με αναφέρει (όχι ονομαστικά αλλά ....) σε άρθρο του. ;D Το πρόβλημα πάντως, τουλάχιστον στην ημεδαπή, δεν νομίζω ότι βρίσκεται στα ερασιτεχνικά σχήματα όσο στους ερασιτέχνες ιδιοκτήτες αυτών που χαρακτηριστικά ονοματίζονται ως "λαϊβάδικα". Αυτών των μαγαζιών με τον χείριστο αερισμό, τον αστείο/τσίπικο μουσικό εξοπλισμό, την περισευούμενη γωνία που ονόμασαν πάλκο, την ανύπαρκτη ηχομόνωση, τον μαθητευόμενο μάγο της κονσόλας (που σίγουρα είναι καλύτερος από τον "έτσι-φίλε-είναι-ο-σωστός-ήχος-απλά-εσύ-παίζεις-λάθος" ιδιοκτήτη-ηχολήπτη-φιλόσοφο-επιφανή μουσικολόγο ) που χρεώνει είσοδο + χρυσάφι την μπύρα/κολύριο για να σε δουν οι φίλοι σου (αφού δικό του κόσμο με την ηλίθια συμπεριφορά του δεν απέκτησε ποτέ) και αφού σε αφήνει να ξεκινήσεις το gig την Τρίτη βράδυ στις 11:30 (για να πιούν λίγο παραπάνω οι φίλοι -πουντοι τέτοια ώρα; - και να κάνουμε τζίρο αφού έτσι κάνουν και στα σκυλάδικα και τα κονομάνε χονδρώς) βέβαια στο τέλος "παιδιά σορρυ δεν βγήκε η βραδιά, λίγα άτομα και μου χρωστάτε 4 μπύρες", καθότι, ως γνωστόν, στο καταστατικό της εταιρείας του σε είχε ορίσει συμμέτοχο στη χασούρα αλλά όχι στα κέρδη. Οι εξαιρέσεις στην Αθήνα λίγες και γνωστές στους περισσότερους από εμάς. ;) Βέβαια από την άλλη και οι συμπεριφορές του στυλ "είμαστε πρώτοι μούρη στο acid jazz Καβούρι και θέλουμε 500 Ευρά το τριμελές για δυο ώρες συντροφιά βαρεμάρας μέχρι θανάτου συν ότι πιούμε οι νεροφίδες" ή "σπούδασα 8 χρόνια μουσική και δεν μπορώ να παίρνω τόσα" (δηλαδή ο άνεργος ναυπηγός ή χημικός μηχανικός την έπαιζε στο Πολυτεχνείο) δεν τα κατάλαβα ποτέ αλλά υποθέτω για να τα πλήρωνε κάποιος, κάποιος τα αγόραζε. Όπως είπε ο hwept έχω την ευτυχία να μην εξαρτάται η οικονομική μου επιβίωση/ευμάρεια από το χόμπυ μου οπότε έχω την πολυτέλεια και να προσαρμόζομαι στις εκάστοτε ανάγκες/καταστάσεις είτε να λέω "σύρε και ....." αλλά σαφώς δεν μου αρέσει να περνιέμαι για κότσος και δεν παύω να μην εκνευρίζομαι με όλη αυτή τη καφρίλα που τα χει κάνει άστα να πάνε και την ίδια στιγμή να αναλώνει το 80% του ξύπνιου χρόνου της (και κοιμούνται πολύ ρε σεις παιδιά) γκρινιάζοντας πόσο σκατά είναι τα πράγματα. Όσο για τους (πραγματικά) επαγγελματίες μουσικούς φίλε Περικλή, δεν έχουν να φοβηθούν τίποτε από εμένα γιατί δεν (θα έπρεπε τουλαχιστον να) προσφέρουμε το ίδιο πράγμα. ;) Πάω να δικαιολογήσω την έλευσή μου στη δουλειά και θα επανέλθω (εφόσον χρειαστεί). 8) Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 τις εποχες που υπηρχε χρημα υπηρχε και η θεληση απο απο καποια μαγαζια να αναγνωριζουν οτι εισαι επαγγελματιας μουσικος, οτι παιζεις καλα και οτι αξιζεις τα λεφτα που παιρνεις. το ιδιο φυσικα και στα μαθηματα. τωρα επειδη δεν υπαρχει χρημα εχουν ισοπεδωθει ολα αυτα. καταλαβαινω τους χομπυστες μουσικους οτι παιζουν για διασκεδαση για ξεγκαβλωμα για να ξεφυγουν απο την καθημερινοτιτα. θα ηθελα ομως να σας ρωτισω πως θα σας φαινοταν εσας να εκανα την δουλεια που εσεις κανετε δωρεαν η με πολυ χαμηλη τιμη γιατι θα ηταν το χομπυ μου? ενταξει λιγο ακραια αυτη η σκεψη αλλα προσπαθειστε να μπειτε σε αυτο το τριπ μια φορα A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 θα ηθελα ομως να σας ρωτισω πως θα σας φαινοταν εσας να εκανα την δουλεια που εσεις κανετε δωρεαν η με πολυ χαμηλη τιμη γιατι θα ηταν το χομπυ μου? Το έθιξε ο Κώστας...εάν ο χομπίστας κάνει καλύτερα τη δουλειά από εσένα τον επαγγελματία...σκέψου την αλλαγή επαγγέλματος ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Το έθιξε ο Κώστας...εάν ο χομπίστας κάνει καλύτερα τη δουλειά από εσένα τον επαγγελματία...σκέψου την αλλαγή επαγγέλματος ;) Σορρυ που μπαινω σφηνα αλλα εκει ειναι το ολο θεμα (και η επιστολη). Δε τιθεται θεμα καλυτεροτητας (πσσσ ;D) αλλα θεμα γνωριμιων σε συναρτηση με το ποσα ζητας (ή ακομα χειροτερα αν το κανεις τσαμπα). BTW, ολοι γνωριζουμε οτι το ιδιο (και σε χειροτερη κλιμακα) συμβαινει και στο recording industry. </σφηνα> Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Το έθιξε ο Κώστας...εάν ο χομπίστας κάνει καλύτερα τη δουλειά από εσένα τον επαγγελματία...σκέψου την αλλαγή επαγγέλματος ;) το θεμα μαραθον ειναι οτι πλεον λιγοι εχουν τα λεφτα για να προτιμησουν τον επαγγελματια που θελει να πληρωθει με αυτα που αξιζει! θελω να πω οτι επειδη δεν υπαρχουν λεφτα δεν μας ενδιαφερει πλεον τοσο εαν αυτος που θα κανει μια δουλεια μπορεις να μας εγγυηθει οτι θα γινει σωστα αλλα η τιμη του πακετου A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 το θεμα μαραθον ειναι οτι πλεον λιγοι εχουν τα λεφτα για να προτιμησουν τον επαγγελματια που θελει να πληρωθει με αυτα που αξιζει! Γι αυτό και ο επαγγελματίας θα πρέπει να ξαναδεί τη κατάσταση με άλλο μάτι. Να ξαναδεί το "πακέτο" που προσφέρει και πώς μπορεί να το εμπλουτίσει-διαφοροποιήσει για να το ξανακάνει ελκυστικό. Και αυτό δεν είναι μόνο για τους μουσικούς αλλά για όλα τα επαγγέλματα... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 O Κυναίγειρος το θέτει σωστά όντας σε έναν κλάδο που είναι κατεξοχήν παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας (added value services). Αυτές εξαρτώνται και από τι ζητάει ο Αγοραστής (αν ξέρει τι ζητάει, τι χρειάζεται, πως το βρίσκει, τι χρειάζεται για να το έχει, πως θα το χρησιμοποιήσει κλπ κλπ) και από τι προσφέρει ο Προμηθευτής (κόστος, ποιότητα, ευελιξία, υποστήριξη, αναγνωρισιμότητα κλπ κλπ) και όλα αυτά μέσα ένα συνεχώς εξελισσόμενο πλαίσιο που καθορίζεται από την Αγορά που κινούνται και οι δύο. Είναι αποδεδειγμένο συνεχώς ότι αν και προσωρινά να δίνει την εντύπωση ότι πιθανόν να λειτουργεί, μακροπρόθεσμα κανείς δεν κατάφερε να βάψει αυγά με πορδές. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2013 Και ο κυριος τρανός σαξοφωνίστας, τι έκανε οταν του έδωσε η αλλη 75$? Οργανώθηκε με άλλους μουσικούς? Συζητησε το θεμα με κάποια συλλογικότητα ωστε να πιέσουν το εν λόγω (και κατ'επέκταση και τα υπόλοιπα) μαγαζιά για καλύτερες συνθήκες για τους μουσικούς? Έθεσε ζήτημα σε κάποια μουσική κοινότητα, ώστε να αναζητηθούν τρόποι βιωσιμότητας του επαγγελματος του επι σκηνής μουσικού? Οχι βεβαια!! Εγραψε 2 χρονια μετά μια επιστολή διαμαρτυρίας, για να πει ότι δεν του αρέσει ο τρόπος που δουλεύουν τα μπαρ... Είναι μουσικος...οφειλε η κοινωνία να εχει αναπτύξει χώρους, όπου θα μπορεί να παίζει αμοιβόμενος, πριν καν το ζητήσει. Εχει να μελετήσει σαξόφωνο το παιδι, δε μπορει να ασχολείται με κοινωνικά ζητήματα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση