Moderator harilatron Δημοσιευμένο 29 Σεπτεμβρίου 2013 Moderator Share Δημοσιευμένο 29 Σεπτεμβρίου 2013 Τρία χρόνια περίπου με αυτή την κιθάρα και δεν μπορώ να αποφασίσω. :) Με "10" έχω τον χαρακτηριστικό ήχο που μου αρέσει αλλά λόγω του χαμηλού tension έχω μικροπροβλήματα intonation κατά μήκος της ταστιέρας εκτός αν βάλω πολύ χαμηλά το action (που δεν μου αρέσει). Με "11" το intonation γίνεται τέλειο αλλά ο ήχος χάνει κάπως αυτή την χαρακτηριστική χροιά της 335. Και δεν μπορώ να αποφασίσω τι μου αρέσει τελικά. Απλά καταλήγω να παίζω διαφορετικά ανάλογα αν έχω βάλει 10 ή 11. Εσείς που έχετε τέτοιες κιθάρες έχετε τέτοια υπαρξιακά προβλήματα ή τους βάζετε ό,τι χορδές σας βολεύουν? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 29 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 29 Σεπτεμβρίου 2013 Τι εννοείς πως χάνεται η χαρακτηριστική χροιά της 335? Προσωπικά δεν θα έλεγα πως συμβαίνει αυτό... ίσα-ίσα που καθώς το σκάφος διεγείρεται περισσότερο από την μεγαλύτερη τάση πιο βαρΓιών χορδών, περισσότερη τριατριανταπεντίλα® ;D υπάρχει. Ίσως να βρεις τη λύση με κάποιο hybrid set ή φτιάχνοντας ο ίδιος ένα, αναλόγως με τη συγκεκριμένη διάμετρο χορδών που προτιμάς. Πχ. θα μπορούσες να βάλεις τις μι και λα από 10ρες και τις ρε, σολ, σι και μι από 11ρες (για πιο ντελικάτα, λιγότερο boomy μπάσα & πιο fat πρίμα), ή το ακριβώς ανάποδο (για πιο πλήρη μπάσα και πιο εύκολα bends, πχ. ολόκληρου τόνου). Εγώ θα πήγαινα σε φουλ 11ρες ή hybrid 12ρες για να καταφέρνω πού και πού και κανένα bend ημιτονίου στις ψηλές, και με μέτριο action (αντιπαθώ το τρίξιμο όταν του ψιλοδίνω να καταλαβαίνει, αλλά και πάλι καμία κιθάρα μου δεν την έχω ως riff machine). Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 29 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 29 Σεπτεμβρίου 2013 Εχεις δοκιμασει σετ 10,5? Oπου ΟΛΕΣ οι χορδες ειναι αναμεσα σε 10ρες και 11ρες, οχι μισες-μισες. Η GHS βγαζει ενα τετοιο σετ (κοκκινο David Gilmour). Ενα φεγγαρι που αμφιταλαντευομουν μεταξυ 10ρων και 11ρων (οχι σε 335 ομως) τις ειχα δοκιμασει. Υ.Γ. Νιωθω λιγο captain obvious :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 Τι εννοείς πως χάνεται η χαρακτηριστική χροιά της 335? Προσωπικά δεν θα έλεγα πως συμβαίνει αυτό... ίσα-ίσα που καθώς το σκάφος διεγείρεται περισσότερο από την μεγαλύτερη τάση πιο βαρΓιών χορδών, περισσότερη τριατριανταπεντίλα® ;D υπάρχει. ... Δεν εννοώ ότι αλλάζει τελείως χαρακτήρα, αλλά ότι γίνεται λίγο πιο generic. Επίσης δεν μιλάω για μεγάλα προβλήματα ούτε για μεγάλες διαφορές. Απλά με 10ρες ο ήχος μου αρέσει περισσότερο ενώ με 11άρες συνηχούν καλύτερα (πιο κουρδισμένες) οι συγχορδίες. Στο παίξιμο δεν μου κάνει διαφορά. Συνηθίζω και τα δυο. Εξάλλου στα φεντεροειδή 11άρες βάζω. Εχεις δοκιμασει σετ 10,5? Oπου ΟΛΕΣ οι χορδες ειναι αναμεσα σε 10ρες και 11ρες, οχι μισες-μισες. Η GHS βγαζει ενα τετοιο σετ (κοκκινο David Gilmour). Ενα φεγγαρι που αμφιταλαντευομουν μεταξυ 10ρων και 11ρων (οχι σε 335 ομως) τις ειχα δοκιμασει. Υ.Γ. Νιωθω λιγο captain obvious :P Πρέπει να έχω κάπου ένα τέτοιο σετ. Είχα πάρει ένα μαζί με τις συνηθισμένες αλλά δεν το δοκίμασα ποτέ. Πάντως, δεν έχω κάποιο "πρόβλημα" να λύσω. Απλά σήμερα έβαλα πάλι 11, θυμήθηκα το χούι αυτής της κιθάρας και είπα να ρωτήσω αν έχουν κι άλλοι το δίλημμα :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 Ήθελα να επισημάνω ότι το προηγούμενο μήνυμα ποσταρίστηκε ώρα 3:35 :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 Με "10" έχω τον χαρακτηριστικό ήχο που μου αρέσει αλλά λόγω του χαμηλού tension έχω μικροπροβλήματα intonation κατά μήκος της ταστιέρας εκτός αν βάλω πολύ χαμηλά το action (που δεν μου αρέσει). Κατι κανεις λαθος μαστορα δεν υπαρχει απολυτως κανενας λογος να εχεις προβληματα intonation κατα μηκος της ταστιερας εκτος και αν πατας πολυ δυνατα τις χορδες και εχεις πολυ μεγαλα ταστα,αλλα αν θυμαμαι καλα η Gibson εχει μεσαια ταστα. Πιο απαλα πατα τις χορδες και θα εισαι μια χαρα. Επισης κατι αλλο που θα σε βοηθησει ειναι να κανεις εκτος απο leveling και fret crowning ,αρκετες Gibson εχουν τελειως flat ταστα κατι που δημιουργει προβληματα στο intonation. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 Επισης κατι αλλο που θα σε βοηθησει ειναι να κανεις εκτος απο leveling και fret crowning ,αρκετες Gibson εχουν τελειως flat ταστα κατι που δημιουργει προβληματα στο intonation. +1 Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 Κατι κανεις λαθος μαστορα δεν υπαρχει απολυτως κανενας λογος να εχεις προβληματα intonation κατα μηκος της ταστιερας εκτος και αν πατας πολυ δυνατα τις χορδες και εχεις πολυ μεγαλα ταστα,αλλα αν θυμαμαι καλα η Gibson εχει μεσαια ταστα. Πιο απαλα πατα τις χορδες και θα εισαι μια χαρα. ... Μα ναι, αυτό είναι το πρόβλημά μου, ότι έχω μεγάλο νούμερο χέρια. Το πρόβλημα μειώνεται αν έχω την προσοχή μου 100% στο να πατάω όπως η γάτα. :) Αλλά αυτό δεν είναι πάντα εφικτό αν θέλεις να παίξεις με βιμπράτο, γκλισάντο, αλ ντέντε και άλλα ιταλικά. (Επαναλαμβάνω, μιλάω για μικροπροβλήματα που ακούγονται μόνο όταν παίζω συγχορδίες που περιλαμβάνουν και ανοιχτές χορδές - όχι για κανονικό ξεκούρδισμα). Ήθελα να επισημάνω ότι το προηγούμενο μήνυμα ποσταρίστηκε ώρα 3:35 :D Εδώ ήταν 2:35 και τώρα είναι 9:15 ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 (Επαναλαμβάνω, μιλάω για μικροπροβλήματα που ακούγονται μόνο όταν παίζω συγχορδίες που περιλαμβάνουν και ανοιχτές χορδές - όχι για κανονικό ξεκούρδισμα). μηπως να δεις και λιγο το υψος του nut σου? εαν παιζεις πιο πολυ open chords μπορεις να ρυθμισεις λιγο διαφορετικα τις αρμονικες σου βαση το πως παιζεις στα πρωτα ταστα. οσο αφορα τις χορδες καποτε που ειχα τετοια κιθαρα επαιζα με 11αρες ίσα-ίσα που καθώς το σκάφος διεγείρεται περισσότερο από την μεγαλύτερη τάση πιο βαρΓιών χορδών, περισσότερη τριατριανταπεντίλα® ;D υπάρχει. +2112 A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 Administrator Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2013 μηπως να δεις και λιγο το υψος του nut σου? +1 Εκει είναι το πρόβλημα σου στο intonation νομίζω, σε συνδυασμό με το υψηλό σεταπ. Οι λεπτότερες χορδές πρέπει να κάνουν μεγαλύτερες γωνίες... Πάντως αν βαζεις 11 σε φεντεροϊδή, :o στην κοντύτερη κλίμακα θα έπρεπε να έχεις 13! Στη δική μου βάζω D'Addario 10 και είναι για τα χέρια μου ταμάμ για bending ενω δεν εχω παράπονα με το intonation. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση