ex-cyclops Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Δηλαδή μπορώ να κατασκευάσω 4 διαφορετικά patch όπου το κάθε ένα από αυτά τα patch να έχει 8 διαφορετικά synths και στη συνέχεια να τα βάλω όλα, τα 4 patch, να παίξουνε μαζί σε ένα performance ? Ακριβώς αυτό. ;) Ή αντί για 4 parts, 16 parts έχεις όταν είσαι σε Song mode. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 ...Edit Αυτά τα 8 synth που θα απασχολεί το κάθε patch, είναι stereo ή mono ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Τέλος πάντων... Χωρίς να το γνωρίζω, έστω πως είναι mono, οπότε έχουμε: 4parts X 8synths = 32 νότες πολυφωνία/note on. Με βάση την συνολική πολυφωνία (128) μπορώ να παίξω έως και 4 νότες ταυτόχρονα. Εάν stereo τότε 2 νότες ταυτόχρονα. Οριακό καθ´ότι υπερβολική η σύνθεση των patches. Όσο για τον έλεγχο του live, κάτι που μόλις διάβασα στα γρήγορα. Master User:128 (Each master includes Master keyboard settings with 4 Zones, Assignable Knob settings, Program Change table.) @ cyclops Σου λέει κάτι; Βέβαια, μιά χαρά όργανο είναι και αυτό όπως όλα τα άλλα. Κάθε όργανο είναι κατασκευασμένο για κάτι συγκεκριμένο, με τα υπέρ και τα κατά για κάποιους χρήστες, ανάλογα αυτό που ζητάνε. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Επαναλαμβάνω, δεν το γνωρίζω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Τα Performance τρεχουν σε ενα καναλι MIDI. Για περισσοτερα, πας σε Mix Mode. Παιδια καντε κανα υπολογισμο για το τι τρεχει ταυτοχρονα σε ενα Performance γιατι κατι δεν εχετε πιασει σωστα. Ενα 4-part Performance στα Yamaha κανει σχεδον τα ιδια με ενα 16-part Performance καποιου αλλου synth, κι αυτο γιατι το Yamaha εχει 8 ξεχωριστα synths σε καθε ηχο/patch. Ας παρουμε ενα 2-Oscillator synth, οπως τα Korg M50/Μ3. Aν θυμαμαι καλα, ενα patch αποτελειται απο 2 Oscillators, 4 φιλτρα, 2 EG, 2 FEG, 1 PEG, 5 LFO. Στο Performance Mode (Combination για την Korg) μπορεις να βαλεις ως 16 patches. Οποτε σε ενα Performance/Combi εχουμε: 32 oscillators 64 filters 32 EG 32 FEG 16 PEG 80 LFO Προσθεσε 5 insert effects/2 master effects/1 total effect και 2 arpeggiators. Στο καθε Performance των Yamaha MOXF/XS/XF εκτος αυτων που εγραψα παραπανω προσθεσε 4 arpeggiators, 8 insert effects/2 master effects/1 total effect. Τα Part/Master EQ τα αφηνω απ'εξω και για τα δυο synths. Δηλαδή μπορώ να κατασκευάσω 4 διαφορετικά patch όπου το κάθε ένα από αυτά τα patch να έχει 8 διαφορετικά synths και στη συνέχεια να τα βάλω όλα, τα 4 patch, να παίξουνε μαζί σε ένα performance ? Ναι. Edit Αυτά τα 8 synth που θα απασχολεί το κάθε patch, είναι stereo ή mono ? Αναλογα το waveform που χρησιμοποιει το καθε element, αν ειναι stereo ή mono. Aν ειναι stereo η πολυφωνια που "τρωει" διπλασιαζεται, οπως γινεται εξαλλου σε ολα τα rompler. Τέλος πάντων... Χωρίς να γνωρίζω, έστω πως είναι mono, οπότε έχουμε: 4parts X 8synths = 32 νότες πολυφωνία/note on. Με βάση την συνολική πολυφωνία (128) μπορώ να παίξω έως και 4 νότες ταυτόχρονα. Εάν stereo τότε 2 νότες ταυτόχρονα. Οριακό καθ´ότι υπερβολική η σύνθεση των patches. H συνθεση των patches ειναι μια χαρα, και το μεγαλο ατου του οργανου. Αυτη η "υπερβολικη" συνθεση των patches αναγκαζει τη Yamaha να εχει "μονο" 4 parts στο Performance mode. Τα υπολοιπα synths που εχουν 16 parts, και δεδομενης της 128ρας πολυφωνιας, τα ιδια "τραβανε" σε Performance mode στον τομεα της πολυφωνιας. 4 Parts ή 16 parts, παλι 32 oscillators εχουμε να παιζουν συμφωνα με το παραπανω παραδειγμα, οποτε η πολυφωνια παει περιπατο και στις δυο περιπτωσεις. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Όσο για τον έλεγχο του live, κάτι που μόλις διάβασα στα γρήγορα. Master User:128 (Each master includes Master keyboard settings with 4 Zones, Assignable Knob settings, Program Change table.) @ cyclops Σου λέει κάτι; Δε μπορούν να είναι όλα Fantom, με έλεγχο 16 εξωτερικών MIDI zones αναξαρτήτως mode. ;D Κάπου υπερέχει κάθε όργανο, κάπου αλλού χωλαίνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Το ΜΟΧF εχει 4 zones ενω το XF 8 zones. Να μια ακομα διαφορα μεταξυ ΜΟΧF και XF. Προσωπικα το θεωρω λεπτομερεια, θα μπορεσω να ζησω με αυτες τις 4 zones. ;D Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Τα Performance τρεχουν σε ενα καναλι MIDI. Για περισσοτερα, πας σε Mix Mode. Παιδια καντε κανα υπολογισμο για το τι τρεχει ταυτοχρονα σε ενα Performance γιατι κατι δεν εχετε πιασει σωστα. Ενα 4-part Performance στα Yamaha κανει σχεδον τα ιδια με ενα 16-part Performance καποιου αλλου synth, κι αυτο γιατι το Yamaha εχει 8 ξεχωριστα synths σε καθε ηχο/patch. Δεν αμφιβάλλω ότι η σειρά Motif και ΜΟ είναι πολύ ικανή, αλλά εφόσον ρωτάς τι τρέχει σε κάθε voice ή performance, υπολογίζω ότι λίγο-πολύ τρέχει κάτι αντίστοιχο με αυτά που τρέχουν στα υπόλοιπα μεγάλα synths/workstations των υπόλοιπων εταιριών. Αν κρίνω από το Fantom-G μου, κάτι αντίστοιχο τρέχει κι εκεί, μόνο που σε Live ή σε Studio mode έχεις περισσότερους "διακριτούς" ήχους, τους οποίους έχεις φτιάξει από πριν, και απλά τους συνδυάζεις και ορίζεις ζώνες keyrange/velocity, effects sends κλπ. Και από άποψη περιβαλλουσών τονικότητας/έντασης/φίλτρου, φίλτρων, LFOs κλπ διαμορφωτών, modulation matrices κλπ, πάνω-κάτω παραπλήσιες δυνατότητες έχουν. Πιστεύω πάντως ότι το μεγάλο λάθος που έκανε η Yamaha από τη σειρά Motif XF κι έπειτα, είναι ότι κατήργησε τις κάρτες επέκτασης PLG, που εκτός των άλλων παρείχαν και εναλλακτικές μεθόδους σύνθεσης (physical/analog modeling κλπ). Μόνο με sample + synthesis δεν έχεις την ευελιξία των πολλαπλών μεθόδων σύνθεσης ήχου. Θεωρώ ότι σ' αυτό τον τομέα η Korg είναι μπροστά, με τη Roland να ακολουθεί με το sample+modeling υβρίδιο της SuperNatural. Ελπίζω στο μέλλον να έχουμε κάτι πραγματικά πρωτοποριακό από τους Yammies. Εξάλλου η εταιρία που έβγαλε ένα VL-1 δε δικαιούται να μένει μακριά από τις εξελίξεις για πολύ καιρό... ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Παστίτσιός Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Πιστεύω πάντως ότι το μεγάλο λάθος που έκανε η Yamaha από τη σειρά Motif XF κι έπειτα, είναι ότι κατήργησε τις κάρτες επέκτασης PLG, που εκτός των άλλων παρείχαν και εναλλακτικές μεθόδους σύνθεσης (physical/analog modeling κλπ). Μόνο με sample + synthesis δεν έχεις την ευελιξία των πολλαπλών μεθόδων σύνθεσης ήχου. Θεωρώ ότι σ' αυτό τον τομέα η Korg είναι μπροστά, με τη Roland να ακολουθεί με το sample+modeling υβρίδιο της SuperNatural. Ελπίζω στο μέλλον να έχουμε κάτι πραγματικά πρωτοποριακό από τους Yammies. Εξάλλου η εταιρία που έβγαλε ένα VL-1 δε δικαιούται να μένει μακριά από τις εξελίξεις για πολύ καιρό... ;) Βασικά, αυτές τις κάρτες επέκτασης τις κατήργησε από το MOTIF XS, υπήρχαν μέχρι και το MOTIF ES. Κάτι όμως μου λέει ότι μετά την κίνηση της KORG με το θεικό KRONOS το οποίο έχει πολλές μηχανές σύνθεσης, η Yamaha θα κάνει κάτι αντίστοιχο. Εδώ μέχρι και η ALesis με το Fusion έδωσε πολλές μηχανές και η Yamaha η οποία μάλλον ήταν η πρώτη που έκανε κάτι τέτοιο το 1998 με το Yamaha EX5-7, έπαψε να δίνει τέτοια εργαλεία επειδή μάλλον βασίστηκε στην πώληση των plg καρτών για τα MOTIF. Υποθέτω ότι τελικά το καλύτερο εργαλείο από άποψης σύνθεσης της Yamaha παραμένει το EX5 και το ΕΧ7 επειδή έχουν ενσωματωμένες πολλαπλές μηχανές και δεν χρειάζεται να ψάχνει κάποιος για κάρτες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Βασικά, αυτές τις κάρτες επέκτασης τις κατήργησε από το MOTIF XS, υπήρχαν μέχρι και το MOTIF ES. Κάτι όμως μου λέει ότι μετά την κίνηση της KORG με το θεικό KRONOS το οποίο έχει πολλές μηχανές σύνθεσης, η Yamaha θα κάνει κάτι αντίστοιχο. Εδώ μέχρι και η ALesis με το Fusion έδωσε πολλές μηχανές και η Yamaha η οποία μάλλον ήταν η πρώτη που έκανε κάτι τέτοιο το 1998 με το Yamaha EX5-7, έπαψε να δίνει τέτοια εργαλεία επειδή μάλλον βασίστηκε στην πώληση των plg καρτών για τα MOTIF. Υποθέτω ότι τελικά το καλύτερο εργαλείο από άποψης σύνθεσης της Yamaha παραμένει το EX5 και το ΕΧ7 επειδή έχουν ενσωματωμένες πολλαπλές μηχανές και δεν χρειάζεται να ψάχνει κάποιος για κάρτες... Ναι σωστά, μέχρι και το ES υπήρχαν, έχεις δίκιο. Και ελπίζω να κάνουν αντίστοιχη κίνηση στο επόμενο workstation, γιατί η Korg τραβάει μπροστά και δε βλέπω με τη σειρά Motif - όπως είναι σήμερα - να γίνεται προκοπή. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2013 ενδιαφεροντα αυτα που λέτε, αλλα οσων αφορά την αγορα της Ελλάδος πλέον, μετα την ειδηση Σαμαρα, θα πρέπει οι τρεις εταιρείες, περαν απο τις πολυφωνίες, parts , performance κλπ, να ενσωματώσουν και προσαρμογέα wi-fi στα workstations τους. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση