Προς το περιεχόμενο

Jon Anderson, Vangelis & other stories...


Waterfall-K

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εβλεπα πριν λιγο το παρακατω βιντεο και ειπα να το ποσταρω γιατι εχει γελιο. Ο Jon Anderson των YES σε ενα ακουστικο live στις 10 Απριλιου του 2013, παιζει το "I'll Find My Way Home" αφου πρωτα εξιστορει πως γνωρισε τον Βαγγελη Παπαθανασιου και θυμαται διαφορες λεπτομερειες απο τις συνεργασια τους και τα session που εκανε ο Βαγγελης με τους YES για να παρει τη θεση του αποχωρησαντα Rick Wakeman to 1974. Η "σκηνη" με το τοξο εχει μεινει κλασσικη, απο τις απειρες φορες που ο Anderson εχει πει την ιστορια αυτη. 8)

 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε αφου δεν ηθελε το παιδι, με το ζορι να τον κανουν popstar? :P ;D

H ιστορια με τους YES εχει γελιο παντως, αν και στο παραπανω βιντεο ο Anderson αφηνει εξω αρκετες λεπτομερειες απο εκεινα τα sessions. Ο Βαγγελης πηρε την Rolls Royce του και ολοκληρο το keyboard setup του (μια ιδεα του setup του την εποχη εκεινη φαινεται στην παρακατω φωτο) και πηγε να επισκεφτει τους YES.

 

vag3.png

 

Μια αναφορα στα sessions αυτα οπως την αφηγηθηκαν τα μελη των YES:

In Paris at the end of the final tour with Rick Wakeman, Jon Anderson had tracked down a Greek keyboard virtuoso named Vangelis Papathanassiou, whose worκ (notably with the continental jazz/rock fusion band "Aphrodite's Child") Anderson particular admired. Loud, bearded, and tipping the scales at well over 200 pounds minus his gaudy jewellery and trinkets, Vangelis looked more like a wrestler, a slave trader, or a Greek resturanteur than an accomplished musician.

 

But when YES regrouped their forces and kicked off the quest for a new keyboardist, Vangelis was the first to get Anderson's call. "We dragged him over to England," Jon says, and at first Papathanassiou seemed to be just what the doctor ordered. He wasn't a carbon copy of Wakeman, and Anderson saw him as someone who could hold up his end, while helping to shift the music in a new direction, out of the quagmire that Jon wasn't quite admitting the band had stumbled into with the "Tales From Topographic Oceans" album.

 

Chris Squire (bassist) says that all and sundry were "very excited" over the potential arrangement, though over the next 3 weeks the Greek proved to be more than a handful. "He was pretty overpowering," Steve Howe (guitarist) laughs. "We could see the musical possibilities right from the beginning, but we were a bit confused at the time. He was very non-committal, and we weren't too sure if he was going to stay. We played great music for half an hour and were sure he was the right man."

 

"Okay, let's try this song now Vangelis. We've already worked this bit out, so just play along." But he couldn't understand anything we said, he wasn't used to working with a group. He was an entity, a sound, and that entity was Vangelis."

 

"He had all sorts of hidden talents" Steve Howe adds.

"AH! THE DRUMS! and he'd get on the drums and play like hell, like fury, for ten minutes. Like some virtuoso at a drum school. AH! VERY GOOD DRUMS, HAH? and he'd crash away at them some more,

a bit like the drummer on "The Muppet Show". Everybody greatly admired him, but it was like, "Uh... could we play this song now?"

Αs Alan White (drummer) adds, "It never would have worked. For an album maybe, but never permanently."

 

Τους "εστειλε" κανονικα ο Βαγγος. ;D ;D

Ετσι λοιπον δεν εγινε μελος των YES, αν και η μπαντα δυσκολευτηκε να παρει αυτη την αποφαση χωρις να το μετανιωσει. Αλλα τη δεδομενη χρονικη στιγμη ο Βαγγελης πλεον δεν ηταν δυνατον να λειτουργησει (ξανα) μεσα σε μια μπαντα, με ολους τους περιορισμους που εχει μια μπαντα. Ενας λογος εξαλλου που την "εκανε" απο τους "Aphrodite's Child", ηταν ακριβως το οτι ηθελε να δουλευει μονος του χωρις περιορισμους στο τι θα κανει και ποτε θα το κανει, κατι που καταφερε τελικα απο πολυ νωρις και συνεχιζει να κανει ως σημερα. Ο Βαγγελης απλα δεν χωραει σε μπαντα, ηταν και παραμενει "Too Much" για να μπει σε καλουπια.

 

Θα ηταν παντως πραγματικα ενδιαφερον να εβγαζαν μαζι εστω και ενα αλμπουμ. Σε αρκετα live των YES η μπαντα επαιζε εκει στα 90s το "Children Οf Light" το οποιο ειναι συνθεση του Βαγγελη με στιχους γραμμενους απο τον Jon Anderson, ενα κομματι με αρχικο τιτλο "Distant Thunder" που προοριζοταν να μπει σε ενα αλμπουμ των "Jon & Vangelis". Τελικα βρεθηκε σαν hidden studio track στο αλμπουμ "Anderson Bruford Wakeman Howe" του 1989. Στο ιδιο αλμπουμ υπαρχει ακομα μια συνθεση του Βαγγελη, το "Let's Pretend", ενα κομματι που επισης ειχε μεινει ακυκλοφορητο απ'την περιοδο του project "Jon & Vangelis". 8)

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Anderson λεει τα περιστατικα με χιουμορ, δεν νομιζω ενας πολυοργανιστας οπως ο Βαγγελης

(ο οποιος παιζει και εγχορδα) να πιστευει σοβαρα οτι η κιθαρα δεν ειναι μουσικο οργανο, προφανως θα εκανε καποιου ειδους πλακα στον Howe. Τους βρηκε "μικρους" και τους δουλευε... :P ;D ;D

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι ο Βαγγελης δεν ηθελε να παιξει με τους YES για τους λογους που αναφερονται πιο πανω .

Ηταν ηδη φτασμενος σαν συνθετης και παικτης με τους Αphrdites και τις προσωπικες του δουλειες (που παρεπιπτοντως αναφερει ο Αντωνης Τουρκογιωργης στο Βιβλιο του ''Το συγκροτημα '' ) Ο Βαγγελης ειχε την ''μαγια''των επομενων δουλειων του σε αμετρητες μαγνητοταινιες μεσα σε μπαουλα στο σπιτι του στο Παρισι.

Οποτε μαλλον αισθανοταν πολυ σιγουρος για τον εαυτο του αν και κολακευτηκε απο την προταση προτιμησε την μοναχικη συνεχεια στην καριερα του και απ'οτι αποδειχθηκε πολυ καλα εκανε. ;)

Ας μην ξεχναμε οτι το μοναδικο συγκροτημα που επαιξε πληκτρα και εκανε την παραγωγη( μετα τους Aphrodites ) ηταν οι Θρυλικοι δικοι μας SOCRATES DRUNK THE CONIUM.Αυτο δε ας μην προκαλει εκπληξη διοτι α) ηταν Ελληνες β) ηταν παικταραδες και τελος ο Βαγγελης ΓΟΥΣΤΑΡΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ που ηχαν και πολλα Ελληνικα στοιχεια.Το αιμα νερο δεν γινεται . :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει, με τους Socrates επαιξε σαν guest, δεν εγινε μελος της μπαντας. Τον Βαγγελη δεν τον ενδιαφερουν οι μπαντες, τουλαχιστον απο ενα σημειο και μετα. Οπως εχει πει ο ιδιος, βαριεται να παιζει συνεχως τα ιδια και τα ιδια, οπως γινεται στις μπαντες. Θεωρουσε ολη αυτη την διεργασια πολυ "στατικη" για τα γουστα του, εδω βαριεται να (ξανα)παιζει δικες του συνθεσεις, ποσο μαλλον συνθεσεις τριτων μεσα σε μια μπαντα και μαλιστα συνεχομενα.

 

Ηθελε πληρη ανεξαρτησια στο τι θα παιξει και τι θα συνθεσει, και το να εισαι μελος μιας μπαντας αυτοματα σε περιοριζει σε πολλα. Αρκει βεβαια κι εσυ να εχεις να πεις...πολλα. Ο Βαγγελης ειχε στο μυαλο του πολλα (και διαφορετικα) πραγματα να κανει, πραγματα που σιγουρα δεν θα εκανε αν ηταν μελος μια μπαντας, εστω κι αν αυτη η μπαντα ηταν μια super-μπαντα οπως οι YES.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου