fusiongtr Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2013 εαν βρες ενα ηχοληπτη που το κανει αυτο θα σε κερασω ενα καφασι μπυρες ;D ;D ;D Να προσέχουμε τι γράφουμε άλλη φορά. Τι φταίμε εμείς να ξερογλυφόμαστε? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 17 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Αυγούστου 2013 Μμμ... ενδιαφερον θεμα. Θα γραψω την αποψη μου απο δυο διαφορετικες οπτικες γωνιες,αυτη του κιθαριστα και την αλλη του ηχοληπτη. Καταρχην θα παραθεσω τη συμβουλη ενος πολυ καλου κατασκευαστη ενισχυτων που με βρισκει απολυτα συμφωνο: http://www.soldano.com/amp-help/how-do-i-boost-my-volume-when-i-play-solos-live/ "...Volume Pedal. This works well if it is in the effects loop (and thus between the preamp and the power amp). This allows you to alter your volume for both a high gain and a clean sound. It takes a little work to master the subtleties of the effect, but you can get nice swells and additional effects..." Κατι το οποιο μπορει να γινει και με κατι αλλο που να μπορει να ρυθμιστει σε χαμηλοτερο level και οταν βγαινει εκτος να ερχεται στο νορμαλ (πχ ενα eq) Απο κει και περα προτιμω να εχω διαφορετικους τουλαχιστον μαγνητες και ενισχυτη απο τον αλλο κιθαριστα (αν οχι και εντελως διαφορετικη κιθαρα),και γενικα καπως διαφορετικα ηχητικα γουστα, ωστε ηδη να ξεχωριζουμε συχνοτικα μεταξυ μας. Επισης σημαντικη ειναι η "παικτικη πειθαρχια",δηλαδη οταν ερχεται η ωρα να παιξει καποιος σολο οι υπολοιποι δεν σολαρουν κι αυτοι αλλα παιζουν πιστά το ρυθμικο μερος ετσι οπως τους αναλογει. Οπως προαναφερθηκε,το στερεο recorderακι σε ολες τις προβες κανει θαυματα για οποιον δωσει σημασια στο τι εκανε τελικα σε σχεση με το τι νομιζε οτι εκανε την ωρα που επαιζε. Απ την αλλη πλευρα-αυτη του ηχοληπτη- επισης μπορεις να κανεις μερικα πραγματα οπως μικροαλλαγες στις χροιες (υποτιθεται οτι δεν πρεπει να αλλοιωσεις και εντελως τον αρχικο ηχητικο χαρακτηρα του καθε παικτη-αν αυτος ειναι ειδικα προς το καλο και οχι προς το κακο),panning (αν και προσωπικα προτιμω τη μια κιθαρα κεντραρισμενη και την αλλη σε δυο καναλια με hard panning και το δευτερο καναλι με μερικα ms delay,μου δινει πιο ξεκαθαρο χωρο για τον καθενα και πιο "πλατυ" ακουσμα),φυσικα βοηθεια δυναμωνοντας τα σολο (στην ωρα τους,οχι λιγο πριν το τελος τους ;D ),αλλα και στην αναγκη καποιες παρατηρησεις σχετικα με τους ηχους (ναι,ειναι αληθεια οτι η κιθαρα δεν χρειαζεται να εχει πιο πολλα χαμηλα απο το μπασο,και ειναι αλλο να μην υπαρχουν απο την αρχη και αλλο το να τα κοψεις μετα.Επισης ο ηχος που εφτιαξες στην πεταλιερα σπιτι με το 4ιντσο μεγαφωνακι απο το τρατζιστορακι που εχεις για ενισχυτη και ακουγοταν τελεια εκει,οταν παιξεις σε αληθινο ενισχυτη θα κανει τους σεισμογραφους να καουν και γιαγιαδες να αρπαζουν τα εγγονια και να τρεχουν σε πλατειες να σωθουν-αυτη η παρενθεση ειχε συμβουλες για νεοτερους ;D),το παιξιμο, ή και ενορχηστρωτικες. Για αυτους και αλλους πολλους λογους ειναι καλο η μπαντα να εχει τον ηχοληπτη της ως μονιμο μελος. Sorry αν το πηγα και αλλου το θεμα,αν και νομιζω τα περισσοτερα απο οσα ανεφερα εχουν γραφτει ηδη στις προηγουμενες σελιδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sotos9 Δημοσιευμένο 17 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Αυγούστου 2013 Να προσέχουμε τι γράφουμε άλλη φορά. Τι φταίμε εμείς να ξερογλυφόμαστε? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D +1000 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) metal και φραπε!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση