ThanosJ Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2013 Καλησπερα, γρηγορη ερωτηση: θελω να κοψω αρκετα πριμα για καποιο λογο απ την κιθαρα μου (tele baja) για ενα κομματι. Σε ποιο σημειο της αλυσιδας ειναι προτιμοτερο : Κιθαρα(tone knob) -> πεταλι EQ -> Ενισχυτης ΕQ -> Κονσολα EQ . Αν μπορει καποιος ας τα βαλει και ολα σε σειρα προτεραιοτητας με κριτηριο την ποιοτικοτερη ηχητικα αφαιρεση πριμων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2013 Με ποιο κριτήριο θα σου πούμε εμείς ποια αφαίρεση πρίμων θα σου αρέσει περισσότερο??!? Η πιο εύκολη, γρήγορη και παραμετροποιήσιμη είναι αυτή που σου παρέχει ένα πεταλάκι EQ. Προσωπικά θα "γλύκαινα" τον ήχο με το tone knob, πιθανόν πηγαίνοντας και στον neck μαγνήτη. Τον consoglieri μην τον μπερδεύεις με τέτοια κόλπα - άσε τον να σας ρυθμίσει με το αυτί του χωρίς ξαφνικές αλλαγές. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Grey Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2013 Αν μπορει καποιος ας τα βαλει και ολα σε σειρα προτεραιοτητας με κριτηριο την ποιοτικοτερη ηχητικα αφαιρεση πριμων. Αντιλαμβάνεσαι ότι δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα που περιγράφεις.Όλα σχετίζονται με τα μηχανήματα που έχει κανείς και τον συγκεκριμένο ήχο που έχει στο κεφάλι του. Προσωπικά πάντως,το πρώτο πράγμα που ρυθμίζω είναι το eq του ενισχυτή.Από την άλλη όμως δεν διαθέτω και κάνα στρατό από gudgets,οπότε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThanosJ Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2013 ηχητικα ποιοτικη αφαιρεση εννοω το πειραγμα του ηχου να ναι οσο πιο φυσικο γινεται. εχω δοκιμασει ολα απλα επειδη δεν εχω καταληξει ακομα ηθελα μια πιο τεχνικη γνωμη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2013 ηχητικα ποιοτικη αφαιρεση εννοω το πειραγμα του ηχου να ναι οσο πιο φυσικο γινεται. εχω δοκιμασει ολα απλα επειδη δεν εχω καταληξει ακομα ηθελα μια πιο τεχνικη γνωμη. To tone της κιθάρας θα σου δώσει λογικά το πιο φυσικό roll off μιας και παίζει να είναι το μόνο πραγματικό low pass (χαμηλοπερατό) φίλτρο με την κλασική έννοια του όρου, αλλά όπως είπαν και τα παιδιά, δοκίμασε τι σου κάθεται καλύτερα στ αυτιά. ;) Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
noe13 Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2013 οπως επισης μπορεις να βαλεις εναν μικροτερης χωρητικοτητας πυκνωτη! Slow must go on....!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Έκτορας Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2013 Κοίτα τα ηλεκτρονικά (όλα) της κιθάρας σου. Υποτίθεται ότι πρέπει να μπορείς να έχεις γραμμική απόκριση στο roll-off και του tone και του volume knob. Γιατί να προσθέσεις πεταλάκι για κάτι που η κιθάρα σου είναι υποχρεωμένη να μπορεί να κάνει; Και να μην πειράξεις τίποτα στον ενισχυτή σου, με την έννοια ότι πρέπει να μπορείς να επαναφέρεις τα πρίμα σου όταν και άμα τα χρειαστείς. Αυτό θα μπορείς να το κάνεις με το tone knob της κιθάρας (ενώ αν πειράξεις ρυθμίσεις ενισχυτή, όχι). Κανείς δεν λέει ότι πρέπει να αφήνεις όλα τα controls της κιθάρας και όλη την ώρα στο 10, αντίθετα υποτίθεται ότι πρέπει να μπορείς να τα χρησιμοποιείς όλη την ώρα για να παίρνεις τους περισσότερους δυνατούς και βέλτιστους ήχους από τους μαγνήτες σου (καθώς και τα πετάλια σου και τους ενισχυτές σου). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2013 To tone της κιθάρας θα σου δώσει λογικά το πιο φυσικό roll off μιας και παίζει να είναι το μόνο πραγματικό low pass (χαμηλοπερατό) φίλτρο με την κλασική έννοια του όρου, αλλά όπως είπαν και τα παιδιά, δοκίμασε τι σου κάθεται καλύτερα στ αυτιά. ;) +1 ;) Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2013 Στις τελε,οταν θελουμε καποιες φορες λιγοτερα πριμα απο τον bridge μαγνητη ΠΑΝΤΑ τα κοβουμε με το tone knob (παντα βεβαια υποθετοντας οτι τις περισσοτερες φορες με τα ποντεσιομετρα στο τερμα ο ηχος μας ικανοποιει). Φυσικα πρωτα απο ολα εχουμε ρυθμισει τον ενισχυτη μας για τον καλυτερο δυνατο,συμφωνα με τα γουστα μας ηχο,με ολα τα ποντεσιομετρα της κιθαρας στο τερμα . Τωρα για το αν χρειαζεται ή δεν χρειαζεται να κοβουμε σημα και τονο απο την κιθαρα μας υπαρχουν πολλες και διαφορετικες αποψεις,καποιοι δεν εχουν καν tone control στην κιθαρα τους και παιζουν με το volume παντα στο τερμα (Van Halen,Ruben Ford,οι περισσοτεροι country players & φυσικα ο τεραστιος SUPERFUNK... ;D ;D ) και καποιοι κανουν ολη τη δουλεια με αυτο (Jeff Beck,Peter Green) Προσωπικα πιστευω οτι με FENDER type μαγνητες οταν κατεβασουμε το volume ο ηχος παει για βρουβες..... ;D...και ο...θορυβος κανει παρτυ... ;D...αλλα ειπαμε οι αποψεις ειναι σαν τις..... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThanosJ Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2013 Ωραια I get it, ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση