messalion Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Καλημερα.... Ξερω οτι μπορει να εχει ξανασυζητηθει,ξερω οτι ειναι σχετικα δυσκολο αλλα....Πιο μικροφωνο θα μου εδινε την καλυτερη πιστοτητα ηχου στην ηχογραφηση ενισχυτη ? Δλδ..... Θελω τον ηχο που ακουω,αυτον και να γραφω.... Παιζω με εναν bugera v22.Εχω ενα φτηνο (σχετικα) μικροφωνο και το σεταπ μου ειναι....Κιθαρα>πεταλια>input ενισχυτη (δεν περναω απο fx loop) > μικροφωνο>καρτα ηχου. Το μικροφωνο το εχω on axis και γραφω μια χαρα.....Ειμαι ΠΟΛΥ ικανοποιημενος με το αποτελεσμα. Το προβλημα ειναι το εξης,εχω εναν VOX vt 120 plus που τον απεκτησα πριν απο 2 μηνες.Με το ιδιο σεταπ που περιεγραψα παραπανω παλι γραφω αψογα,οταν ομως απο προσφατη ανταλλαγη απεκτησα τον fender fr 212,με το ιδιο σεταπ ειναι σχεδον αδυνατο να παρω τον ηχο που ακουω οταν τον εχω μπροστα μου......Δοκιμασα και διαφορα αλλα μικροφωνα,δυναμικα και πυκνωτικα αλλα και παλι.....το 1 θα μπασαρε παρα πολυ το αλλο θα πριμαρε αρκετα...... think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Adamo Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 νομιζω η πιο κλασσικη λυση ειναι sm57.Νομιζω ειναι απιστευτα δυσκολο εως αδυνατο να πιασεις τον ηχο που ακους σε ηχογραφηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
messalion Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 νομιζω η πιο κλασσικη λυση ειναι sm57.Νομιζω ειναι απιστευτα δυσκολο εως αδυνατο να πιασεις τον ηχο που ακους σε ηχογραφηση Το SM57 εχω στο αρχικο σεταπ μου Το ξερω.....οτι ειναι σχεδον αδυνατο....Απλως θελω να μαθω αν και κατα ποσο ειναι εφικτο κατι τετοιο...Αν δλδ υπαρχει καποιο μικροφωνο που να εγγυαται αυτο που ζηταω ή στην τελικη καποια αλλη λυση think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 ,με το ιδιο σεταπ ειναι σχεδον αδυνατο να παρω τον ηχο που ακουω οταν τον εχω μπροστα μου ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ με close miking να παρεις αυτο που ακους οταν εχεις τον ενισχυτη μπροστα σου μια και τα ...ΑΥΤΙΑ σου ειναι....1 με 2 μετρα απο τον ενισχυτη και την καμπινα του (αρα ακουνε το ΧΩΡΟ και ΟΛΟΚΛΗΡΗ την καμπινα) ενω το μικροφωνακι το κακομοιρο απλα....οτι θα ακουγες αν ΚΑΡΦΩΝΕΣ το αυτι σου στη γρυλια και το κεντρο του ΕΝΟΣ μεγαφωνου (κανε το πειραμα για να δεις την ΚΤΗΝΩΔΗ διαφορα). επισης μη ξεχνας οτι τον ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ηχο δεν τον ακους απο το ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΟ ενισχυτη σου και τα 12αρια μεγαφωνα του αλλα απο τα ΣΤΕΡΟΦΩΝΙΚΑ 8αρια μονιτορ σου ,που ειναι και τοποθετημενα ΑΛΛΟΥ... φυσικα σε μια ηχογραφηση (οπου υπαρχουν και ΠΟΛΛΑ αλλα οργανα) το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ που θελουμε συνηθως ειναι να γραφτει η κιθαρα ..ΟΠΩΣ την ακουμε στο δωματιο μια και ο υπερβολικος χωρος θα την....εξαφανισει.... ;) Αν θες παντως να γραψεις τον ηχο οσο το δυνατον κοντυτερα σε αυτο που ακους η λυση ειναι απλη,βαζεις ενα ΠΥΚΝΩΤΙΚΟ μικροφωνο στο υψος του κεφαλιου σου και ηχογραφεις.... ;) ,ακομα καλυτερα να βαλεις ΔΥΟ ωστε να γραψεις και "στερεο" (ψαξε για μεθοδο blumlein στο νετ) στο ερωτημα σου για το ποιο μικροφωνο θα σου δωσει την πιο ρεαλιστικη αποτυπωση αυτου που ακους η απαντηση ειναι ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ το μικροφωνο με την πιο ΦΛΑΤ αποκριση θα το κανει αυτο,το ζητημα ειναι ομως οτι μαλλον ΔΕΝ θα σου αρεσει καθολου... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Ψάχνεις λύση απλή για κάτι στο οποίο άλλοι έχουν αφιερώσει τη ζωή τους και, ορισμένοι, ακόμη δεν τα έχουν καταφέρει. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Παντως ενας "καλυτερος" τροπος (σε σχεση με το να καρφωσεις απλα ενα 57αρι στη γρυλια) για να γραψεις κιθαρα ειναι αυτος που εφαρμοζω εδω και πολλα χρονια ενα δυναμικο και ενα πυκνωτικο (ή ribbon) μικροφωνο ΜΑΖΙ (πρεπει βεβαια να εχεις στερεοφωνικη καρτα ηχου και προενισχυτη για να το κανεις) πλαϊ πλαϊ ωστε να μην εχεις ακυρωσεις φασεως γυρω στους 5 ποντους απο το μεγαφωνο φροντιζοντας τα μικροφωνα να "βλεπουν" το ενα απο τα αριστερα και το αλλο απο τα δεξια το "sweet spot" του μεγαφωνου (το σημειο δηλ. μεταξυ του κεντρου του μεγαφωνου και της αρχης του κωνου του) αν θες περισσοτερο "χωρο" στον ηχο σου μετακινησε το πυκνωτικο πιο μακρυα φροντιζοντας να τηρεις τον κανονα 1 προς 3 (δηλ. να ειναι τριπλασια η αποσταση του απο το δυναμικο σε σχεση με το μεγαφωνο για να εχεις λιγοτερες ακυρωσεις φασης) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hampis Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Συγγνωμη για το ''ασχετο'' της ερωτησης αλλα που θα βρω στην Αθηνα τετοιες ωραιες βασεις μικροφωνου σαν αυτες που παρεθεσε ο SF στη φωτο ? θελω μια για ταμπουρο και μια για ενισχυτη κιθαρας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Ψάχνεις λύση απλή για κάτι στο οποίο άλλοι έχουν αφιερώσει τη ζωή τους και, ορισμένοι, ακόμη δεν τα έχουν καταφέρει. Ε... παιδιά, δεν μιλάμε για καταπολέμηση κάποιας χρόνιας ασθένειας... ??? Εξαιρετική πιστότητα υπάρχει άνετα μετά από τόσες δεκαετίες ιστορίας ηχογραφήσεων. H τεχνική που περιγράφει ο SF με ένα καλό δυναμικό ή πυκνωτικό κοντά και ένα ribbon πιο μακριά για να πιάνει λίγο και τον χώρο είναι μόνο μια από τις παλιές, συνηθισμένες και δημοφιλείς τεχνικές για εξαιρετικά πιστά αποτελέσματα σχετικά με αυτό που κάποιος παρευρισκόμενος ακούει - ίσως αυτή με την μεγαλύτερη πιστότητα. Αυτό που περιγράφει ο συνφορουμίτης δεν είναι καθόλου αδύνατο (ειδικά όσο απομακρύνεται από το πολυφορεμένο και... απεχθές 57 - το οποίο έχει βεβαίως κι αυτό τις χρήσεις του), όμως πρέπει να θυμάται πως ουσιαστικά δεν κυνηγάμε την έλλειψη χρώματος αλλά τον χρωματισμό, τον οποίο αναλόγως με το τι θέλουμε να πετύχουμε μέσα στο εκάστοτε mix τον περιορίζουμε σε μερικούς κρίκους της αλυσίδας και τον ενισχύουμε σε άλλους. Το σπορ βέβαια θέλει μεγάλη εξοικείωση και άψογη γνώση του εξοπλισμού (προενισχυτές, μικρόφωνα, κομπρέσσορες κλπ) και των τρόπων αλληλεπίδρασής του. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 ειδικά όσο απομακρύνεται από το πολυφορεμένο και... απεχθές 57 - το οποίο έχει βεβαίως κι αυτό τις χρήσεις του φυσικα και τις εχει,ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ως door stop & papier mache... ;D (εξω απο την πλακα πραγματικα και γνωριζοντας οτι ειναι ενα κλασσικο μικροφωνο που το χρησιμοποιουν....ολοι,απο την ημερα που σταματησα να το χρησιμοποιω ...ο ηχος μου στις ηχογραφησεις βελτιωθηκε κατα....1000%.... ;D....πλεον μονο σε ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ με καποιο αλλο μικροφωνο της προκοπης μπορω να το ...ανεχτω.... ;D...) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2013 kate me είναι διπλή δουλειά να φτιάχνεις ήχο στον ενισχυτή σου και μετά να προσπαθείς να τον "πιάσεις" με μικρόφωνο (όταν μιλάμε για πρόχειρες home λύσεις). Προσωπικά έχω καταλήξει να φτιάχνω ήχο για ηχογράφηση παίζοντας με τις θέσεις του μικροφώνου, ακούγοντας από κλειστά ακουστικά. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση