Προς το περιεχόμενο

Όταν ένα φτηνό πετάλι κάνει την διαφορά.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και η μεγαλύτερη διαφορά (κατά την γνώμη μου) στο εξοπλισμό ενός "θεού" και ενός θνητού γίνεται από τους ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ

 

Να ξεκαθαρισω εδω οτι συμμετεχω στη συζητηση αυτη θεωρώντας ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι τα πεταλακια μας τα παιζουμε μεσω ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΝ ΛΑΜΠΑΤΩΝ ενισχυτων.... και οχι...Gorilla....και φυσικα θα συμφωνησω οτι ο ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ειναι το σημαντικοτερομ κομματι της αλυσιδας.

 

Παντως οι ΔΙΚΟΙ μου οι ενισχυτες ειναι  καλυτεροι απο αυτους που χρησιμοποιουν πολλα...."ειδωλα μου"  (οχι δεν εχω σαν ειδωλο τον Blackmore,τον SRV & τον Gilmour... ;D ;D ) και οντως δεν εχω ακομα "γνωρισει" ουτε ΕΝΑ πεταλι που να ακουγεται..ασχημα σε αυτους.... ;D

 

 

l1020655.jpg?w=300&h=200

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 99
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Έχει την πλάκα του να χαζεύω τον εξοπλισμό των ιερών τεράτων και να παίρνω καμιά μικρο-ιδέα, αλλά ως εκεί. Αυτό που λειτουργεί για εκείνους, πολύ σπάνια (σχεδόν ποτέ) θα λειτουργήσει για εμένα, τις δικές μου συνθήκες παιξίματος και ανάγκες.

 

Aυτό δεν το ξέρεις σε καμία περίπτωση εκ των προτέρων, ειδικά αν δεν κάνεις τις δοκιμές σου για να απορρίψεις ή να υιοθετήσεις κάτι. Πχ. εγώ μέσω αυτής της οδού έχω πάρει και χρησιμοποιήσει πολλές πολύ αξιόλογες ιδέες από μεγάλους παίκτες.

 

Και η μεγαλύτερη διαφορά (κατά την γνώμη μου) στο εξοπλισμό ενός "θεού" και ενός θνητού γίνεται από τους ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ και τις κάθε είδους προενισχύσεις, λιγότερο από τις κιθάρες (/ μαγνήτες) και πολύ λιγότερο από τα πεταλάκια, τα οποία ακούγονται ΠΟΛΎ διαφορετικά μέσα από τις ενισχυτάρες που παίζουν.

 

Αυτή είναι μια υπεραπλουστευμένη και λανθασμένη άποψη, kate me. Nαι, φυσικά ένας ενισχυτής έχει την μερίδα του λέοντος στην διαμόρφωση του ήχου και είναι η "φωνή" μιας κιθάρας, όμως αυτή αποτελεί την "βασική" φωνή και όχι την delayed-phased-dirty boosted-ring modulated-fuzzed-bit crushed-reverbed-shimmered ή ότι άλλο εφφέ θεωρεί κάποιος αναγκαίο να εφαρμόσει. Συν τοις άλλοις, το τελικό αποτέλεσμα προέρχεται από την αλληλεπίδραση όλων αυτών των παραγόντων, η οποία μπορεί να είναι πολύ διαφορετική ακόμη κι ένας μικρός κρίκος αν αλλάξει στην όλη αλυσίδα. Κι αυτό είναι που διαμορφώνει τόσους διαφορετικούς κιθαριστικούς ήχους, των οποίων εννοείται πως οι τυχόν μικροδιαφορές μεγεθύνονται σε τεράστιο, απίστευτο βαθμό από τα "δάχτυλα" (που περιέργως τώρα τελευταία πολλοί θεωρούν σικ να σνομπάρουν ως συνεισφορά - ίσως γιατί δεν την καταλαβαίνουν επειδή δεν την έχουν δει σε δράση στο δικό τους παίξιμο?).

 

Γι'αυτό και θα σε ρωτήσω: ξέρεις πολλούς μεγάλους κιθαρίστες να χρησιμοποιούν "ένα Μπλιάχρινγκερ πάνω σε ενισχυτή Gorilla"; Πεταλάκια μπορεί να χρησιμποιήσουν ένα ή πολλά low-end, με απαραίτητη προϋπόθεση να είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΙΣΙΜΑ, αλλά ενισχυτή...; ΞΕΧΝΑ ΤΟ. Εκεί να δεις "μπουτικ" μέχρι... αηδίας.

 

Καμία σχέση. Ναι, ξέρω κι έχω δει ο ίδιος άπειρους μεγάλους κιθαρίστες να χρησιμοποιούν όχι το εξτρίμ παράδειγμα που έφερα, αλλά εντελώς ταπεινό εξοπλισμό που οποιοσδήποτε μοδάτος gearhead θα απέρριπτε γελώντας. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν και περιπτώσεις από superstars με πολύ ακριβό κι εξωτικό εξοπλισμό, αλλά είναι πολύ λιγότερες από τον run of the mill και όπως πάντα θεωρούνται απλά "εργαλεία" και τίποτα παραπάνω.

 

Και αν ο ήχος ήταν όντως στα δάχτυλα (όπως έχει επικρατήσει να λέγεται δεξιά και αριστερά) τότε ναι, θα χρησιμοποιούσαν όλοι solid state  ενισχυτάκια της σειράς με ένα πολυεφφέ μπροστά ή κατευθείαν καρφί στην κονσόλα και θα τελείωναν... Αλλά, δεν...
(α) Αυτό το έχω δει επίσης να γίνεται από πολλούς παιχταράδες με jawdropping αποτελέσματα, (β) αν δεν υπάρχουν "δάχτυλα"... δεν σε σώζει ούτε μια συστοιχία από Dumble και Cornish, και (γ) σχολιάστηκε επίσης και ανωτέρω.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης σαφεστατα παιζουν ρολο και τα "δακτυλα" αλλα χρειαζεται και το "μυαλο" ωστε να βγαλεις καλο ηχο,εξαλλου μη ξεχναμε οτι ακομα και ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ κιθαριστες εχουν περασει "κακοηχες" φασεις ακριβως λογω κοκοηχου εξοπλισμου (π.χ.ο Roy Buchanan ειχε ΦΡΙΚΤΟ ηχο οταν..εξερευνουσε.. ;D..τις ηχητικες δυνατοτητες των solid state ενισχυτων και των active μαγνητων... ;D,για να μην αναφερθουμε στις ...ηρωϊκες εποχες των rack στα 80s οπου οι περισσοτεροι κιθαριστες ειχαν εναν ισοπεδομενο και ψιλοχαλια ηχο.... ;D) 

 

Απλα δεν χρειαζεται να εχεις...εξωτικο εξοπλισμο για να βγαλεις πολυ καλο ηχο...ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ εξοπλισμο πρεπει να εχεις και ΜΥΑΛΟ  και ολα θα πανε καλα...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτό δεν το ξέρεις σε καμία περίπτωση εκ των προτέρων, ειδικά αν δεν κάνεις τις δοκιμές σου για να απορρίψεις ή να υιοθετήσεις κάτι.

 

Δεν γνωρίζω τις δικές μου παιχτικές συνθήκες και ανάγκες; Δεν γνωρίζω αν κάποιος χρησιμοποιεί Mesa Mark V / Two-Rock / Marshall σε στάδια, ενώ εγώ παίζω με Blackstar HT-1R στο σπίτι μου, έχουμε ΚΑΙ διαφορετικές συνθήκες και ανάγκες; Και ότι το boss-άκι (για να επιστρέψουμε λίγο στο θέμα μας) αλλιώς ακούγεται με το rig του και αλλιώς με το δικό μου...;

 

 

 

 

 

Αυτή είναι μια υπεραπλουστευμένη και λανθασμένη άποψη, kate me. Nαι, φυσικά ένας ενισχυτής έχει την μερίδα του λέοντος στην διαμόρφωση του ήχου και είναι η "φωνή" μιας κιθάρας, όμως αυτή αποτελεί την "βασική" φωνή και όχι την delayed-phased-dirty boosted-ring modulated-fuzzed-bit crushed-reverbed-shimmered ή ότι άλλο εφφέ θεωρεί κάποιος αναγκαίο να εφαρμόσει. Συν τοις άλλοις, το τελικό αποτέλεσμα προέρχεται από την αλληλεπίδραση όλων αυτών των παραγόντων, η οποία μπορεί να είναι πολύ διαφορετική ακόμη κι ένας μικρός κρίκος αν αλλάξει στην όλη αλυσίδα. Κι αυτό είναι που διαμορφώνει τόσους διαφορετικούς κιθαριστικούς ήχους, των οποίων εννοείται πως οι τυχόν μικροδιαφορές μεγεθύνονται σε τεράστιο, απίστευτο βαθμό από τα "δάχτυλα" (που περιέργως τώρα τελευταία πολλοί θεωρούν σικ να σνομπάρουν ως συνεισφορά - ίσως γιατί δεν την καταλαβαίνουν επειδή δεν την έχουν δει σε δράση στο δικό τους παίξιμο?).

 

 

Ότι όλα είναι θέμα αλληλεπίδρασης και συνέργειας, ναι, βέβαια, εννοείται. Αλλά επιμένω, εκτός κάποιων πολύ μοντέρνων μουσικών ιδιωμάτων, όπου συγκεκριμένα εφφέ έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο, ο ενισχυτής είναι το Α και το Ω του ήχου ενός ηλεκτρικού κιθαρίστα. Και μάλιστα θα τολμούσα να πω ότι ένα πετάλι είναι τόσο καλό όσο ο ενισχυτής στον οποίο το "κουμπώνεις". Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στην εποχή μας δεν υπάρχουν πεταλάκια που μπορούν να μεταμορφώσουν προς το καλύτερο έναν μέτριο ενισχυτή ή τελος πάντων να τον κάνουν να δώσει ό,τι καλύτερο μπορεί.

 

 

 

 

Καμία σχέση. Ναι, ξέρω κι έχω δει ο ίδιος άπειρους μεγάλους κιθαρίστες να χρησιμοποιούν όχι το εξτρίμ παράδειγμα που έφερα, αλλά εντελώς ταπεινό εξοπλισμό που οποιοσδήποτε μοδάτος gearhead θα απέρριπτε γελώντας. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν και περιπτώσεις από superstars με πολύ ακριβό κι εξωτικό εξοπλισμό, αλλά είναι πολύ λιγότερες από τον run of the mill και όπως πάντα θεωρούνται απλά "εργαλεία" και τίποτα παραπάνω.

(α) Αυτό το έχω δει επίσης να γίνεται από πολλούς παιχταράδες με jawdropping αποτελέσματα, (β) αν δεν υπάρχουν "δάχτυλα"... δεν σε σώζει ούτε μια συστοιχία από Dumble και Cornish, και (γ) σχολιάστηκε επίσης και ανωτέρω.

 

Συγνώμη αλλά τα πιο πάνω είναι ένα μάτσο γενικολογίες. Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου δώσεις είτε παραδείγματα μεγάλων κιθαριστών που έπαιζαν με ΠΟΛΥ ταπεινούς ενισχυτές ή (ακόμα καλύτερα) παραδείγματα ενός συγκεκριμένου κιθαρίστα που έπαιξε σε διαφορετικά live με πολύ διαφορετικούς ενισχυτές και είχε ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα...;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισής να προσθέσω ότι τα τελευταία 2 post του Superfunk καθώς και εκείνο του EZ λίγες σελίδες πριν συμπυκνώνουν μεσα σε λίγες γραμμές όλη την ουσία και τον σκοπό του ... gear-hunting. Respect gents! 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου δώσεις είτε παραδείγματα μεγάλων κιθαριστών που έπαιζαν με ΠΟΛΥ ταπεινούς ενισχυτές

 

 

Peter Buck-Korg era VOX AC30

John Buckland,Nils Lofgreen,George Benson &...ΔΕΚΑΔΕΣ αλλοι-Fender Hot Rod Deville

Mark Ribbot-Fender Deluxe Reverb RI

και φυσικα ΤΟ ....  ΜΙΣΟ ροκ.. ;D...με Marshall JCM series

 

(φυσικα αυτοι οι ενισχυτες δεν ειναι...ακριβως ΠΟΛΥ ταπεινοι αλλα ειναι ενισχυτες της ΣΕΙΡΑΣ που ο οποιοσδηποτε μπορει να αγορασει χωρις να ματωσει....)

 

φυσικα αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν και παρα πολλοι μεγαλοι κιθαριστες που παιζουν με boutique ενισχυτες.

 

αλλα ΙΜΗΟ οποιοσδηποτε κιθαριστας με ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ,ΜΥΑΛΟ και "στοχο" (να ΞΕΡΕΙ δηλ. τι ΘΕΛΕΙ) με εναν αξιοπρεπη λαμπατο ενισχυτη,μερικα αξιοπρεπη εφε και μια καλοσεταρισμενη κιθαρα της προκοπης δυσκολα ΔΕΝ θα βγαλει πολυ καλο ηχο...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Peter Buck-Korg era VOX AC30

John Buckland,Nils Lofgreen,George Benson &...ΔΕΚΑΔΕΣ αλλοι-Fender Hot Rod Deville

Mark Ribbot-Fender Deluxe Reverb RI

και φυσικα ΤΟ ....  ΜΙΣΟ ροκ.. ;D...με Marshall JCM series

 

(φυσικα αυτοι οι ενισχυτες δεν ειναι...ακριβως ΠΟΛΥ ταπεινοι αλλα ειναι ενισχυτες της ΣΕΙΡΑΣ που ο οποιοσδηποτε μπορει να αγορασει χωρις να ματωσει....)

 

για την ακρίβεια είναι το ΑΝΤΙΘΕΤΟ του ταπεινού, είναι ενισχυτές-ορόσημα  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μιας και ανεφερες τον EZ Εκτορα, πετυχε τον σε κανα live να παιζει με Fender FM ή τιποτα παρομοιο και θα δεις το φως το αληθινο ;) ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

My 2 cents:

O John Norum των Europe,τον οποίο θεωρώ εξαιρετικό κιθαρίστα με πολύ ωραία αισθητική παίζει με 3 πετάλια.Ένα Dunlop Wah,ένα MXR Chorus και ένα MXR Carbon Copy Analog Delay.Δηλαδή είναι αυτά πετάλια που δε μπορεί να βρει κάποιος από εμάς χωρίς να κάνει οικονομίες για 4 χρόνια;  ;D Παρ'όλα αυτά ο Norum έχει ηχάρα κατά τη γνώμη μου!

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για την ακρίβεια είναι το ΑΝΤΙΘΕΤΟ του ταπεινού, είναι ενισχυτές-ορόσημα  ;)

 

θα συμφωνησω μαζι σου αλλα παρ'ολα αυτα σε αυτες τις εκδοσεις τους (reissue και οχι original για τους ΑC30 & DR) δεν ειναι και απροσιτοι στον μεσο κιθαριστα που θελει να βγαλει αξιοπρεπη ηχο (με κανα 700αρι-900αρι τους βρισκεις ανετα μεταχειρισμενους)...και φυσικα σε σχεση με εναν TWO ROCK των 5000 ευρω ειναι...υπερταπεινοι.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου