panoslydios Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Χαιρετε. Θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος απο εσας εφαρμοζει καποια ρουτινα για να βελτιωσει την πενα. Απο οτι εχω παρατηρησει βοηθουν α)αν εχεις το χερι ''χαλαρο''-αρα απιτειται συνδεση μυαλου και σωματος β) να μελετας κλιμακες και να τις παιζεις γρηγορα γ)να μελετας σχετικα βιβλια Εκεινο ομως που με προβληματιζει ειναι οτι αν επικεντρωθω στην πενα μετα απο μια εβδομαδα την κανω super.Ομως μετα στον αυτοσχεδιασμο δεν χρησιμοποιω runs γιατι πολυ απλα δεν αισθανομαι ουτε σκεφτομαι μεσα τετοια ανεβοκατεβασματα,αρα με την παροδο του χρονου ξαναεξασθενει η πενα. Θα ηθελα να ακουσω σχετικες γνωμες Λυδιος Only those that want to rob you,make mystery of things. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Πολλά λάθη στην πένα γίνονται εξαιτίας του αριστερού χερού που δεν προλαβαίνει το δεξί και σου δείνει την εντύπωση ότι φαλτσάρισε η πένα σου. Αν κάνεις ασκήσεις για το αριστερό θα δεις ότι κατά την βελτίωση του θα ακολουθάει και το δεξί. Αυτά είναι όσο αφορά την συμπεριφορά της πένας με παράγοντα το αριστερό χέρι. Αν θέλεις πιό εντατικά μαθήματα μόνο για πένα υπάρχουν πολλά στο youtube που βοηθάνε ;) Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Χαλαρό χερι,Οικονομία κίνησης,οχι σφιχτό κράτημα της πενας,οχι πολυ μαλακιά πενα,ελαφρα γωνία στην πενα για να γλυστρα και οχι να κολλαει στις χορδές,προτιμωμενη κινηση απο τον καρπο(βοηθαει στο χαλαρο χερι) 8). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panoslydios Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Χαλαρό χερι,Οικονομία κίνησης,οχι σφιχτό κράτημα της πενας,οχι πολυ μαλακιά πενα,ελαφρα γωνία στην πενα για να γλυστρα και οχι να κολλαει στις χορδές,προτιμωμενη κινηση απο τον καρπο(βοηθαει στο χαλαρο χερι) 8). H κινηση με τον καρπο δεν ειναι για ολα. Και ισως οδηγησει σε μηχανιστικο παιξιμο σε βαθος χρονου. Only those that want to rob you,make mystery of things. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 H κινηση με τον καρπο δεν ειναι για ολα. Και ισως οδηγησει σε μηχανιστικο παιξιμο σε βαθος χρονου. Το οτι μπορεις να εχεις καλα αποτελεσματα και χωρις τον καρπο αυτο ισχυει..απλα ειναι ποιο δυσκολο να κρατας το χερι χαλαρο οταν παιζεις απο τον αγκωνα...η να το κρατας σταθερο οταν παιζεις μονο με αντιχειρα και δεικτη....η κινηση απο τον καρπο ειναι ο καλυτερος συνδιασμος γιαυτο και προτιμαται απο τους περισσοτερους...οσο για το δευτερο που λες δεν εχει καμια μα καμια βαση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThisIsSparta Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Πολλά λάθη στην πένα γίνονται εξαιτίας του αριστερού χερού που δεν προλαβαίνει το δεξί και σου δείνει την εντύπωση ότι φαλτσάρισε η πένα σου. Αν κάνεις ασκήσεις για το αριστερό θα δεις ότι κατά την βελτίωση του θα ακολουθάει και το δεξί. +1 Αυτό είναι πολύ σημαντικό, στην θέση σου θα ξεκίναγα με ασκήσεις (χρωματικές κτλ) αργά και με μετρονόμο και σιγά σιγά να αυξάνεις ταχύτητα, προσέχοντας να κρατάς σωστή την τεχνική και στα 2 χέρια όσο προχωράς. Θα δεις οτι μετά από κάποιον καιρό το δεξί χέρι θα πηγαίνει αυτόματα στην σωστή θέση και θα βελτιωθεί και ο συγχρονισμός αριστερού με δεξί Η ταχύτητα θα έρθει μόνη της με τον καιρό ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
savatage84 Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 +1 Αυτό είναι πολύ σημαντικό, στην θέση σου θα ξεκίναγα με ασκήσεις (χρωματικές κτλ) αργά και με μετρονόμο και σιγά σιγά να αυξάνεις ταχύτητα, προσέχοντας να κρατάς σωστή την τεχνική και στα 2 χέρια όσο προχωράς. Θα δεις οτι μετά από κάποιον καιρό το δεξί χέρι θα πηγαίνει αυτόματα στην σωστή θέση και θα βελτιωθεί και ο συγχρονισμός αριστερού με δεξί Η ταχύτητα θα έρθει μόνη της με τον καιρό +1 Παίζοντας γρήγορα τις κλίμακες δε πρόκειται να βελτιωθεί το δεξί (μπορεί και το αντίθετο μάλιστα).Το οτι σε μια εβδομάδα το πας καλύτερα δεν είναι βελτίωση αλλά ουσιαστικά καλό ζέσταμα.Ξεκινάς αργά με καθαρό και σωστό παίξιμο και σιγά σιγά θα βελτιωθούν όλα (και ο αυτοσχεδιασμός). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panoslydios Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Παιδια δεν με καταλαβατε.Εχω προβλημα με τα runs(πχ 3notes per strings). Δεν εχω θεμα με την πενα γενικα. Αν κατσω να μελετησω σχετικα πατερνακια,βλεπω full βελτιωση η οποια φευγει ομως μετα,γιατι δεν σκεφτομαι μεσα μου στον αυτοσχεδιασμο να παιζω τοσο αυστηρα τεχνικες φρασεις.Σαν να μην με παει η πενα οταν παιζω shreddaρισμα.Σαν να μην μπορω να ακουσω εκ των προτερων αυτο που θελω να παιξω οταν προκει για shredding. Only those that want to rob you,make mystery of things. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThisIsSparta Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Οκ δεν το είχα καταλάβει, αλλά και πάλι η απάντηση μου παραμένει η ίδια. Θέλει συνεχή εξάσκηση ώστε να σου γίνει τόσο συνήθεια ώστε να πηγαίνει μόνο του το χέρι ακόμα και όταν σκέφτεσαι άλλα πράγματα. Μια ιδέα θα ήταν να δοκιμάσεις να κάνεις τέτοιες ασκήσεις (3 notes per string κτλ) πριν ξεκινήσεις με τον αυτοσχεδιασμό/σολο, θα σε βοηθήσει στο να ζεσταθείς κιολλας πριν το shredding (κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό αλλά ελάχιστοι το κάνουν). ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2013 Παιδια δεν με καταλαβατε.Εχω προβλημα με τα runs(πχ 3notes per strings). Δεν εχω θεμα με την πενα γενικα. Αν κατσω να μελετησω σχετικα πατερνακια,βλεπω full βελτιωση η οποια φευγει ομως μετα,γιατι δεν σκεφτομαι μεσα μου στον αυτοσχεδιασμο να παιζω τοσο αυστηρα τεχνικες φρασεις.Σαν να μην με παει η πενα οταν παιζω shreddaρισμα.Σαν να μην μπορω να ακουσω εκ των προτερων αυτο που θελω να παιξω οταν προκει για shredding. Εγω παντως φιλαρακι sorry κιολας αλλα δεν σε βλεπω να το εχεις παρει σοβαρα το θεμα ειδικα με οσα λες...για παραδειγμα ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ την μια βδομαδα να εισαι...super οπως λες και στο πρωτο post και την αλλη να εχεις προβλημα.Αν πραγματικα εισαι σουπερ και εχεις την τεχνική αυτη δεν σε εγκαταλειπει και χρονια να τα παρατησεις...απλα σκουριαζεις λιγο και με λιγη εξασκηση επανερχεσαι...ειναι αυτο που λεμε muscle memory αν το ειχες δεν το χανεις ;). Τι σημαινει αυτό? οτι δεν το εχεις...και πρεπει να κατσεις μεθοδικά να δουλεψεις επι ωρες και ωρες...κλιμακες,sequences,ξεκινημα με upstroke,ξεκινημα με downstroke,με καθαρο ηχο,με distortion,να ηχογραφεις τον εαυτο σου και να εισαι αντικειμενικός με τις δυνατοτητες σου κτλ κτλ κτλ.Οταν και αν φτασεις σε καποιο επιπεδο αυτο δεν χανεται.Προτεινω λοιπον ειτε να παρεις καποιο βιβλιο τυλφοσουρτη στυλ speed mechanics for lead guitar του Troy Stetina για να μην κανεις οτι γουσταρεις αλλα να ακολουθεις τυφλα οδηγιες...ειτε να πας σε δασκαλο αλλιως δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση